Dat sowiesoquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit is gewoon onterecht, als Ajax supporter zijnde kots je hier zelf toch ook van
Niet iets om trots op te zijnquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ons jodengeluk laat ons niet in de steek
Als je nu eens zo vies kampioen wordt ipv op deze manier het kampioenschap verspelen, ik ben voor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit is gewoon onterecht, als Ajax supporter zijnde kots je hier zelf toch ook van
Laten we wel wezen, ik heb 90 minuten iets gezien wat de naam voetbal niet mag dragenquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En maar roepen over de terechte penalties van Feyenoord.quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zeker waar, tuurlijk ben ik blij dat Ajax nog steeds in eigen handen heeft, maar ga nu niet juichen en op de borstkloppen na zo'n zaadpartij.quote:
Sow over kutvoetbal gesprokenquote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef GewoneBurger het volgende:
Compenseert weggeven 2-0 voorsprong bij Roda aardig imo
Oogaids zou een compliment zijn voor het vertoonde spel.quote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, ik heb 90 minuten iets gezien wat de naam voetbal niet mag dragen
Ajax speelt praktisch altijd fantasieloos kutvoetbal. Ook tegen ADO, ook tegen Utrecht ,ook tegen Feyenoord. In Europa was er nog het beste voorbeeld dat Ajax op het gebied van veldspel al eeuwen het onderspit delft. Dat vind ik een verschil met mentaliteit. Als Ajax niet het vermogen heeft om ploegen met zonedekking kapot te spelen, gaat het al snel erop lijken dat het een mentaliteitsprobleem is. Mentaliteitsproblemen praat je jezelf aan uit onvermogen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
En volgens mij snap jij het niet. Waarom relateert iedereen mentaliteit meteen aan beuk/vecht voetbal? Ajax speelt altijd het fantasieloze kut voetbal tegen Utrecht, lijkt wel of er gewoon geen motivatie is om moeite te doen. Ze doen maar wat.
Dat het voetbal (sowieso in de Eredivisie) niet om aan te zien is ben ik het zeker mee eens, zal dat zelf ook graag anders zien. Waar mij het om gaat dat Ajax altijd wel een wedstrijd heeft zoals vandaag, waar het lijkt alsof het ze gewoon zak scheelt allemaal.
Krijgen we straks allemaal weer lekker die kut cliché's in de interviews, om te kotsen
Goede samenvatting van deze middagquote:Op zondag 17 april 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oogaids zou een compliment zijn voor het vertoonde spel.
nee het was waardeloos maar je leeft nogquote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zeker waar, tuurlijk ben ik blij dat Ajax nog steeds in eigen handen heeft, maar ga nu niet juichen en op de borstkloppen na zo'n zaadpartij.
Sloeg nergens op vandaag nee. Echt super slecht kut spelquote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zeker waar, tuurlijk ben ik blij dat Ajax nog steeds in eigen handen heeft, maar ga nu niet juichen en op de borstkloppen na zo'n zaadpartij.
PSV moet gewoon knetterveel gaan scoren vanaf nu.quote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was natuurlijk nooit een strafschop. Waar zijn al die ajacieden die altijd huilen dat PSV altijd de scheids mee heeft?![]()
![]()
Nouja allang tevreden met 2-2, het is beter dan niks. Gewoon effe met 10-0 winnen van SCC.
Madquote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was natuurlijk nooit een strafschop. Waar zijn al die ajacieden die altijd huilen dat PSV altijd de scheids mee heeft?![]()
![]()
Nouja allang tevreden met 2-2, het is beter dan niks. Gewoon effe met 10-0 winnen van SCC.
Neuh, ik ben eigenlijk best tevreden. Natuurlijk jammer na de 0-2, maar liever dit dan gewoon een overwinning.quote:
Zo fucking dom. Je bent weken aan het winnen, soms met goed spel en dan dit.quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Tering wat een wedstrijd
Maar waarom in hemelsnaam 3-4-3 vandaag
en ik dacht nog van te voren Makkelie gaat punten kosten maar hij heeft er eentje opgeleverd vandaagquote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Nouja hebben jullie het tenminste nog in eigen hand, wij nog steeds niet echt al is de kans wel groter.quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik dacht nog van te voren Makkelie gaat punten kosten maar hij heeft er eentje opgeleverd vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |