Omdat Ajax gewoon voetballend niets te bieden heeft. Al het hele seizoen niet, maar dat past niet in het complotdenken.quote:Op zondag 17 april 2016 13:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, maar ze laten wel relatief veel punten liggen tegen ze.
Ik denk dat Frank de Doer dit topic leest en hij de haters zo terug wilt pakken, hij weet ook wel dat Badder nu terug komt..quote:
Beetje opportunisme, lekker hoorquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom geeft men hoge voorzetten op Younes?![]()
![]()
Daarom is Utrecht ook de enige ploeg waar ze dit jaar twee keer van verliezenquote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax gewoon voetballend niets te bieden heeft. Al het hele seizoen niet, maar dat past niet in het complotdenken.
Twente thuis paar jaar terug.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef KingRadler het volgende:
wanneer was de laatste keer bij Ajax dat ze kampioenskandiaat uitstraalden
Of was hij nou voor barcelona? Of was 't alweer PSG? Ik weet het nooit zo goed met die jongen.quote:
die is niet voor Ajax.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Er zijn wat ajacieden die wat mad zijn
[..]
Of was hij nou voor barcelona? Of was 't alweer PSG? Ik weet het nooit zo goed met die jongen.
Wie nog meer? je hebt het over Ajacieden?quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Of was hij nou voor barcelona? Of was 't alweer PSG? Ik weet het nooit zo goed met die jongen.
Bedankt Hansquote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Waarom staat FC Utrecht 4e?quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Daarom is Utrecht ook de enige ploeg waar ze dit jaar twee keer van verliezen
Omdat de Eredivisie barst van kutcoaches opgeleid door honden in Zeist.quote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Omdat de rest van de Eredivisie er niets van kan
Als je het niet wilt toegeven dat Ajax systematisch kut speelt en niet weet te winnen van Utrecht mag je dat ook zeggen hoor.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 13:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wie nog meer? je hebt het over Ajacieden?
Deze, bijvoorbeeld.quote:
het begint met scherpte, dat hebben ze zelfs nu nog niet, ze doen maar watquote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef Gruisman het volgende:
''Dit had niet mogen gebeuren'' ''We zijn door de ondergrens gezakt'' ''Als we wisten waar het aan lag hadden we het wel veranderd''
Vind dat echt onbegrijpelijk, hoe kan je in deze fase van de competitie niet scherp zijnquote:Op zondag 17 april 2016 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
het begint met scherpte, dat hebben ze zelfs nu nog niet, ze doen maar wat
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind dat echt onbegrijpelijk, hoe kan je in deze fase van de competitie niet scherp zijn
Omdat Ajax niet het vermogen heeft, althans dat leren ze niet op trainingen, om goed te voetballen. Wanneer heb jij voor het laatst enorm sterk veldspel van Ajax gezien? Als dat soort ploegen er fel op vliegen heeft Ajax het altijd lastig. En dat is wat ik De Boer kwalijk neem. Zijn tactisch vermogen is om te janken. Het veldspel is al jaren ondermaats.quote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als je het niet wilt toegeven dat Ajax systematisch kut speelt en niet weet te winnen van Utrecht mag je dat ook zeggen hoor.
Hihihihihihiquote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit.
Gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind dat echt onbegrijpelijk, hoe kan je in deze fase van de competitie niet scherp zijn
Je wil het tegenspreken?quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit
Frank
Frank zijn tactische blunders
Frank
Dit en zeker met een coach als Frank de Boer die ervaring heeft met het winnen van titels verwacht je meerquote:Op zondag 17 april 2016 14:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
dat sowieso maar dat geldt voor alle ploegenquote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit.
Minder kilo's is hoger springenquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom geeft men hoge voorzetten op Younes?![]()
![]()
Niet, maar sterk veldspel is dan ook geen vereiste voor een overwinning. Niet kunnen winnen van Utrecht ligt alleen aan het kanjervoetbal. Zoals je zelf zegt spelen ze het hele jaar kut, maar ze weten wel wedstrijden te winnen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet het vermogen heeft, althans dat leren ze niet op trainingen, om goed te voetballen. Wanneer heb jij voor het laatst enorm sterk veldspel van Ajax gezien? Als dat soort ploegen er fel op vliegen heeft Ajax het altijd lastig. En dat is wat ik De Boer kwalijk neem. Zijn tactisch vermogen is om te janken. Het veldspel is al jaren ondermaats.
Dit jaar vind ik overigens niet dat het aan strijd ligt, maar de tactische klasse van Ten Hag. Maar dat past ook niet in de complotgedachte. Een ploeg die PSV 90 minuten onder de mat voetbalt: 1-3.
PSV stond op een haar na in de kwartfinale van de Champions League. Die hebben geen gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat sowieso maar dat geldt voor alle ploegen
Nee, maar je vraagt om aandacht dus die geef ik je.quote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Je wil het tegenspreken?Je medesupporter is het ermee eens:
[..]
die zijn nauwelijks beterquote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
PSV stond op een haar na in de kwartfinale van de Champions League. Die hebben geen gebrek aan kwaliteit.
quote:Op zondag 17 april 2016 13:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wie nog meer? je hebt het over Ajacieden?
Nog één.quote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
FC Utrecht ga gewoon failliet ofzo. Kutclub is dat man. Bah bah
Zo had ik het niet nog niet bekeken Hansquote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef Vermecelli het volgende:
Als je hier niet minimaal een punt pakt kun je het vergeten
Je snapt het volgens mij niet. Mentaliteit is juist niet het probleem, maar automatismen in het spel, een eigen idee van voetbal, een vrijdenkersgedachte. Die. is. er. niet. Het is gewoon de doctrine die de KNVB aanhangt met haar trainersopleiding.quote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Niet, maar sterk veldspel is dan ook geen vereiste voor een overwinning. Niet kunnen winnen van Utrecht ligt alleen aan het kanjervoetbal. Zoals je zelf zegt spelen ze het hele jaar kut, maar ze weten wel wedstrijden te winnen.
Dat ze gewoon weer de mentaliteit hebben van g-voetbal tegen Utrecht is gewoon weer typisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |