quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
Laatst nog iemand aangesproken over het op straat gooien van een bananenschil vlak voor m'n voeten.
quote:
Ah, jij bent die spookrijder!quote:Op zondag 17 april 2016 00:03 schreef Fer het volgende:
Dit heb ik jaren door, daarom doe ik alles wat de verkeerswet verboden heeft, maar rij nooit te hard.
wat zielig als je dit echt meent! alsof er nix ergers op aarde is om je druk over te maken! hoop dat je een grap maaktquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets. Was bij de poort van m'n flatje. Raampje werd open gedraaid en nochalant de banaan voor m'n voeten gegooid. Ik vind dat typisch hufterig gedrag.
Juist goed dat mensen nog andere mensen aanspreken op asociaal gedrag. Te triest voor woorden dat sommigen hier al zo afgestompt zijn en dit zielig gedrag vinden.quote:Op zondag 17 april 2016 07:30 schreef possetje het volgende:
[..]
wat zielig als je dit echt meent! alsof er nix ergers op aarde is om je druk over te maken! hoop dat je een grap maakt
Baarlijke nonsens, het bedrag dat binnen wordt gehaald is een hele kleine druppel in de begroting. Je hebt het over 0,4% van de rijksinkomsten.quote:Op zondag 17 april 2016 07:54 schreef Janneke141 het volgende:
Het gaat dan ook al lang niet meer om de verkeersveiligheid maar slechts om het spekken van de staatskas. Nog maar eens bevestigd wat iedereen al lang wist.
Ik sta op het punt mijn flatje in te gaan. Staat een auto voor het portaal. Ik wil het portaal inlopen. Wordt het raampje open gedraaid. Met een zwierige zwaai gooit iemand uit de losse pols een grote bananenschil precies voor m'n voeten. Ik raap het op, klik op het raampje, raampje gaat naar beneden en ik rijk hem de bananenschil aan. 'Meneer, ik geloof dat u iets bent verloren.'quote:Op zondag 17 april 2016 07:30 schreef possetje het volgende:
[..]
wat zielig als je dit echt meent! alsof er nix ergers op aarde is om je druk over te maken! hoop dat je een grap maakt
Geen idee wie 'ofzo' is. Kom die naam steeds vaker tegen. Verder is het 'Leest' 'In' 'Zuid-Amerika' 'kinderprostitutie' 'Tong' en 'Bananenschil.' Waar ik overigens nooit op zeik. Die zijn al glad genoeg van zichzelf. Je ziet, er zijn nog kleine verbeterpuntjes om aan te werken. Dus hup, trek de stoute schoenen aan ga de paden op de lanen in, vooruit met goede zin. Er wachten talloze uitdagingen voor je. Zoek ze, zoek jezelf, zoek een basis, zoek een banaan. Sorry, ik bedoelde een baan. Ga niet alleen over de begane paden, neem eens een kromming, of ga ik nu te kort door de bocht ?quote:Op zondag 17 april 2016 08:05 schreef possetje het volgende:
[..]
leest tong80 geen kranten ofzo? in zuidamerika heb je nog steeds kindprostitutie, maar daar hoor je tong niet over die gaat zeiken over een banenenschil....
quote:Op zondag 17 april 2016 11:15 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, wat zullen we zeggen he? Boetes en controles zijn er maar om een ding en dat is niet de verkeersveiligheid. Anders lagen de prioriteiten wel anders.
quote:Op zondag 17 april 2016 08:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens, het bedrag dat binnen wordt gehaald is een hele kleine druppel in de begroting. Je hebt het over 0,4% van de rijksinkomsten.
Dus je beweert hier dat alle boetes klinkklare onzin zijn? Dat het continu verhogen van de bedragen eigenlijk totaal nergens op slaat?quote:
Nee, je bewering dat het om geld binnenhalen gaat is klinkklare onzin.quote:Op zondag 17 april 2016 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus je beweert hier dat alle boetes klinkklare onzin zijn? Dat het continu verhogen van de bedragen eigenlijk totaal nergens op slaat?
Waar het voor moet zorgen is dat mensen niet meer te hard gaan rijden. Dat het een flinke duit oplevert is dan alleen maar mooi meegenomen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus je beweert hier dat alle boetes klinkklare onzin zijn? Dat het continu verhogen van de bedragen eigenlijk totaal nergens op slaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |