abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2016 @ 22:18:57 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161536053
Ohjaaaaa die kinderliedjes.... Dat je collega je vuil aankijkt omdat zij dankzij jou nu ook met Nijijijijijntje in dr hoofd zit :')

Razz, fles geven én kolven (en dus stuwing) lijkt me wel een baggercombinatie ja. Hou gewoon de kv bij de hand voor als je de borst even niet ziet zitten. Geeft misschien ook rust mbt de afhankelijkheid. :*
  maandag 18 april 2016 @ 22:20:58 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161536164
Ik heb een peuter maar tsjoe tsjoe wa zegt me niks? :o
pi_161536328
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een peuter maar tsjoe tsjoe wa zegt me niks? :o
Vooral ook niet opzoeken :') Gooi ik er de reden dag Stip niet meer op YouTube mag erin: Daddy finger daddy finger where are you?

Razz, dat lijkt me ook een gehannes idd om beide te moeten doen. Als dit rust geeft en je gevoelens met voeden zijn te handelen lijkt me dat een prima oplossing :) en mannen die meer doen is altijd goed :P
pi_161536442
Ohhh ken je die niet? Dan post ik hem toch even:

:s) :o :{ ;( :'(
pi_161536542
Ik had trouwens nav iemands tip hier soothies gehaald. Dat ziet er gek uit! Dat beertje is bijna groter dan d'r hoofd :P was bij mini geen overweldigend succes, maar Stip was er erg blij mee :')
  maandag 18 april 2016 @ 22:30:58 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161536662
Daddyfinger die ken ik wel ja :')

E's favoriete filmpje was tot een jaar geleden de Frog song, van Paul McCartney :D!
pi_161537437
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:44 schreef Mariposas het volgende:
ik zou volgende week even op de rommelmarkt kijken, Kris! Als je nou slim bent, ga je naar Belgisch Park. B-)
Daar sta jij een loopwagen te verkopen? Overigens best een prima vrijmarkt qua aanbod idd. Voor kinderspul kan ik ook die op het spaarwaterveld in Bezuidenhout aanraden, die heb ik jarenlang mede-georganiseerd en is vooral voor kinderen bedoeld (al begrijpt niet iedereen dat). Dit jaar voor het eerst sinds jaren 'vrij' op koningsdag :o

Ik zou sowieso niet naar de fred gaan, daar worden alle koopjes al weggekocht voor O (door mijn moeder en zussen) :P
  maandag 18 april 2016 @ 22:51:33 #133
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161537511
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Daar sta jij een loopwagen te verkopen? Overigens best een prima vrijmarkt qua aanbod idd. Voor kinderspul kan ik ook die op het spaarwaterveld in Bezuidenhout aanraden, die heb ik jarenlang mede-georganiseerd en is vooral voor kinderen bedoeld (al begrijpt niet iedereen dat). Dit jaar voor het eerst sinds jaren 'vrij' op koningsdag :o

Ik zou sowieso niet naar de fred gaan, daar worden alle koopjes al weggekocht voor O (door mijn moeder en zussen) :P
Nee ik ben überhaupt niet in den haag. Mijn man gaat op pad in de bomen- en bloenenbuurt dus niemand loopt elkaar in de weg zo. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161537598
Over flessen gesproken, man heeft G een flesje gegeven omdat ik kapot van vermoeidheid ben (ik moest huilen toen ik t dopje van mijn kolf niet open kreeg :'))
Weigert G na een paar slokken de fles :') Dus toch maar weer zelf voeden (snachts) en morgen in half acht naar bed :')
pi_161537759
Owww die kinderliedjes :'( zooo herkenbaar! Als hier iemand 'het lukte' zegt heb ik meteen de hele dag Dora in mijn hoofd :{. En verder ken ik alle liedjes die jullie noemen ja!

Fijn dat je er goed over hebt kunnen praten met man Razz. Hoop dat je snel een beetje een fijn ritme gaat vinden met je twee pluisjes.

N. is een beertje :o 5800 gram en 60 cm met 8 weken. Dat is gewoon +1 en +2. Hij doet het zo goed! Prikjes zitten er ook in en daar had ie behoorlijk wat last van begin van de avond. Heel hard gilhuilen en niets kreeg hem rustig. Zo zielig, dus toch maar een zetpilletje gegeven en nu ligt hij heerlijk te slapen gelukkig.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_161539298
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:58 schreef Sicilia het volgende:
Owww die kinderliedjes :'( zooo herkenbaar! Als hier iemand 'het lukte' zegt heb ik meteen de hele dag Dora in mijn hoofd :{. En verder ken ik alle liedjes die jullie noemen ja!

'Yes, we did it!', dankje, nu zit het ook in mijn hoofd ;(
pi_161540078
1 troost! Rond een jaar of 5 worden de liedjes leuker! O en ik blèren graag luidkeels superkate of mooiboy mee ;) kinderen voor kinderen is ook aardig te pruimen en met een beetje mazzel waarderen ze dan ook jou muziek! O is dol op Sia bijvoorbeeld O+

Razz :* idd wat iemand al zei.... Hopelijk geeft dit rust en de flesjes achter de hand wanneer het nodig is.

Zo wij zitten aan de nyatatine. Vieze vuile plakzooi :s eerste voeding na eerste keer smeren leek hij al rustiger te drinken. Hopelijk zet dat door! Dan kunnen de kloofjes gaan genezen...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 19 april 2016 @ 01:40:28 #138
409579 LuDann
All the way
pi_161541033
De afgelopen 2 nachten waren het haar oortjes, nu een allergische reactie. Krijsen, krijsen, 10 uur lang achter elkaar krijsen. Hoe houdt ze het vol? En nog een betere vraag: hoe houden wij het vol? Ik weet echt niet meer waar ik het moet zoeken. Nu heeft mijn man haar beneden maar er is geen ontkomen aan het volume, no way dat ik kan slapen zo.

Van de week kwam het buurmeisje van 5 naar mijn man toe: 'ik kan niet slapen van jullie baby, die moet vaak huilen.' Sja...

En ik vind het zo vreselijk sneu! Mijn hart breekt. ;( Maar we kunnen pas over een maand terecht bij de kinderarts.
pi_161541166
Dat klinkt niet goed, LuDann! Weet je dat er verschillende snelheden van doorverwijzen naar de ka zijn? Tenminste, onze ha moet steeds doorgeven hoe dringend het is. Toen J 3 weken was, konden we dirdct de volgende dag terecht. Met de klachten met 6 mnd na 3 weken. Sta op je strepen, voor Wolk en voor jullie! :*
pi_161541952
Och ludann wat zwaar! Ik sluit mij aan bij hupje!

Hier jubels voor nystantine! Wat werkt dat snel!
23.00/03.40/06.45!
En eindelijk weer rustig drinken. Besef nu dus pas hoeveel last hij er van had...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 19 april 2016 @ 07:46:04 #141
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161542114
Ach wat ontzettend sneu Ludann. Weer allergische reactie? Nog meer dan ei en notenallergie?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161542572
Arme wolk ;(
Veel sterkte LuDann...Hoop dat ze snel opknapt en het dan ook helemaal gedaan is met al die ellende en jullie weer rustig kunnen genieten!
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:10:00 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_161542775
Een maand wachten LuDann? Ik zou toch nog een keer bellen om te zeggen dat dat geen doen is.. ;(
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:16:58 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161542871
;( je arme wolkje, dit kan niet goed zijn toch? Mogen baby's nog geen antihistaminen?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:20:59 #145
409579 LuDann
All the way
pi_161542918
Ik heb gisteren al gebeld naar de afdeling kindergeneeskunde met de vraag of ze ons willen inplannen als er iemand afzegt. Ik zal straks nog even bellen met de huisarts of zij nog iets voor ons kan betekenen.

Er spelen dus eigenlijk 2 problemen, het eerste is dat Wolk allergisch is voor bepaalde voedingsmiddelen, waarvan we ei en pinda zeer sterk verdenken. Gisteren had mijn moeder haar een kastanjecracker gegeven en daar reageerde ze ook op. Het komt dan in 2 golven, een directe reactie binnen een uur of 2 en dan 6/7/8 uur later nog een reactie. Nu had ze bij thuiskomst alleen rode vlekken maar de tweede 'golf' kwam 'snachts en deze was wel weer erg heftig. Heel erge jeuk op haar hoofd en in haar gezicht zwelling en rode vlekken.

Het tweede probleem is dat we vermoeden dat ze misschien een allergie heeft voor koemelk, al heel lang. Niet goed groeien, chronisch verkouden en veel spugen zijn de klachten die we hieraan toedichten. Maar deze reactie zie je dus niet zo 1 op 1.

En dan nog een derde probleem eigenlijk, want waar is ze nog meer allergisch voor?

Ik vind een maand ook veel te lang natuurlijk. Ik had in principe met man afgesproken dat we niet op eigen houtje een eliminatie dieet zouden proberen, maar ik kan niet gewoon op mijn handen zitten een maand lang. Ik wil dus toch beginnen met een koemelkvrij dieet maar ik heb hier echt erg weinig verstand van en vind het maar moeilijk. Moet ik ook soja vermijden, en geitenmelk?
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:21:56 #146
409579 LuDann
All the way
pi_161542934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:16 schreef pinquit het volgende:
;( je arme wolkje, dit kan niet goed zijn toch? Mogen baby's nog geen antihistaminen?
We hebben als uitzondering een kwart pilletje Tavegyl wat we mogen geven, maar dat werkt niet afdoende.

De huisarts heeft wel een indicatie Epi-pen aangegeven bij de verwijzing, waar ik nogal van schrok trouwens.
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:39:53 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161543200
Epi-pen lijkt me heel goed, dit is echt ernstig, allergie kan zo gevaarlijk zijn. Zwelling in haar gezicht is gewoon al te veel richting eng gevaarlijk.

Er is geloof ik heel veel te vinden over koemelkvrij dieet, en wat ervaringsdeskundigen hier.
pi_161543230
De verzekering kan soms ook helpen met wachttijden in het ziekenhuis. Het lijkt me idd erg heftig zo allemaal!
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:44:03 #149
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161543257
Pinda is trouwens vaak een stomme rot allergie. Iedereen die ik ken met pinda-allergie heeft het super heftig, volgens mij triggert het al heel snel, en heel heftig :{
pi_161543414
Sterkte LuDann, lijkt me heel erg pittig om je kleintje zo te zien :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')