Vooral ook niet opzoekenquote:Op maandag 18 april 2016 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een peuter maar tsjoe tsjoe wa zegt me niks?
Daar sta jij een loopwagen te verkopen? Overigens best een prima vrijmarkt qua aanbod idd. Voor kinderspul kan ik ook die op het spaarwaterveld in Bezuidenhout aanraden, die heb ik jarenlang mede-georganiseerd en is vooral voor kinderen bedoeld (al begrijpt niet iedereen dat). Dit jaar voor het eerst sinds jaren 'vrij' op koningsdagquote:Op maandag 18 april 2016 19:44 schreef Mariposas het volgende:
ik zou volgende week even op de rommelmarkt kijken, Kris! Als je nou slim bent, ga je naar Belgisch Park.
Nee ik ben überhaupt niet in den haag. Mijn man gaat op pad in de bomen- en bloenenbuurt dus niemand loopt elkaar in de weg zo.quote:Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Daar sta jij een loopwagen te verkopen? Overigens best een prima vrijmarkt qua aanbod idd. Voor kinderspul kan ik ook die op het spaarwaterveld in Bezuidenhout aanraden, die heb ik jarenlang mede-georganiseerd en is vooral voor kinderen bedoeld (al begrijpt niet iedereen dat). Dit jaar voor het eerst sinds jaren 'vrij' op koningsdag
Ik zou sowieso niet naar de fred gaan, daar worden alle koopjes al weggekocht voor O (door mijn moeder en zussen)
'Yes, we did it!', dankje, nu zit het ook in mijn hoofdquote:Op maandag 18 april 2016 22:58 schreef Sicilia het volgende:
Owww die kinderliedjeszooo herkenbaar! Als hier iemand 'het lukte' zegt heb ik meteen de hele dag Dora in mijn hoofd
. En verder ken ik alle liedjes die jullie noemen ja!
We hebben als uitzondering een kwart pilletje Tavegyl wat we mogen geven, maar dat werkt niet afdoende.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:16 schreef pinquit het volgende:
je arme wolkje, dit kan niet goed zijn toch? Mogen baby's nog geen antihistaminen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |