Ik heb een hele hysterische van VTech te koop. Met boerderijgeluiden en liedjes.quote:Op maandag 18 april 2016 17:10 schreef Krisvc het volgende:
Wat is een goede, betaalbare loopwagen? L. begint achter de chicco loopwagen te lopen, maar die is te licht en trekt ze om.
Bedankt voor het bellen!quote:Op maandag 18 april 2016 17:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb een hele hysterische van VTech te koop. Met boerderijgeluiden en liedjes.
Er zit een soort stand op zodat hij wat stroever rijdt wanneer ze erachter loopt..
http://www.vanastenbabysu(...)m9mMwCFQXicgodDrsOUw
Het is niet onmogelijk. Sjaak pikte op zijn eerste dag de waterpokken op.quote:Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef JantinaGr het volgende:
F. heeft opeens 2 rood/roze blaasjes op haar linkerhand zie ik net nadat ik haar ophaal van de opvang. Googlen zegt hand-, mond- en voetziekte. Ze gaat pas 2 weken 2 dagen naar de opvang, is het nu al zover?
En wel meer dan datquote:Op maandag 18 april 2016 17:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bedankt voor het bellen!
Spelen op de boerderij is altijd zo fijn!
De koe die loeit de haan die kraait, kom en doe maar mee!
Kiekeboe!
Bedankt voor het bellen!
Eén!
Twee!
Drie!
Rood!
Oh, dat is leuk inderdaadquote:Op maandag 18 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Hout![]()
![]()
F gooit.
Met ALLES.
Liefst richting de TV.
Of de kat.
Of zijn broer.
Plastic/ rubberblokken![]()
De houten blokken zijn hier voorlopig opgeborgen iig...
Charlie en de getallenquote:Op maandag 18 april 2016 21:50 schreef pinquit het volgende:
Sorry Aereen, ik kan je vertellen dat dit nooit meer over gaat. Het zwakt wel af, maar zodra je het bewuste liedje weer hoort... de hele dag![]()
Ik heb sinds kort weer babytv, de laatste keer dat ik dat (mee)keek met oudste is ongeveer 9-10 jaar geleden, en ik kan nog steeds elk liedje meezingen :'D en dan zit het dus gewoon vast in mijn hoofdblaargh, zo hatelijk
Vooral ook niet opzoekenquote:Op maandag 18 april 2016 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een peuter maar tsjoe tsjoe wa zegt me niks?
Daar sta jij een loopwagen te verkopen? Overigens best een prima vrijmarkt qua aanbod idd. Voor kinderspul kan ik ook die op het spaarwaterveld in Bezuidenhout aanraden, die heb ik jarenlang mede-georganiseerd en is vooral voor kinderen bedoeld (al begrijpt niet iedereen dat). Dit jaar voor het eerst sinds jaren 'vrij' op koningsdagquote:Op maandag 18 april 2016 19:44 schreef Mariposas het volgende:
ik zou volgende week even op de rommelmarkt kijken, Kris! Als je nou slim bent, ga je naar Belgisch Park.
Nee ik ben überhaupt niet in den haag. Mijn man gaat op pad in de bomen- en bloenenbuurt dus niemand loopt elkaar in de weg zo.quote:Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Daar sta jij een loopwagen te verkopen? Overigens best een prima vrijmarkt qua aanbod idd. Voor kinderspul kan ik ook die op het spaarwaterveld in Bezuidenhout aanraden, die heb ik jarenlang mede-georganiseerd en is vooral voor kinderen bedoeld (al begrijpt niet iedereen dat). Dit jaar voor het eerst sinds jaren 'vrij' op koningsdag
Ik zou sowieso niet naar de fred gaan, daar worden alle koopjes al weggekocht voor O (door mijn moeder en zussen)
'Yes, we did it!', dankje, nu zit het ook in mijn hoofdquote:Op maandag 18 april 2016 22:58 schreef Sicilia het volgende:
Owww die kinderliedjeszooo herkenbaar! Als hier iemand 'het lukte' zegt heb ik meteen de hele dag Dora in mijn hoofd
. En verder ken ik alle liedjes die jullie noemen ja!
We hebben als uitzondering een kwart pilletje Tavegyl wat we mogen geven, maar dat werkt niet afdoende.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:16 schreef pinquit het volgende:
je arme wolkje, dit kan niet goed zijn toch? Mogen baby's nog geen antihistaminen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |