SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
och, die arme...quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Mariposas het volgende:
Oh dat is wel een handige. L haat(te) het aankleden na bad. toen kwam ik eens op het idee om hem in de wasbak aan te kleden in de badkamer (met handdoek onder hem), want lekker warm in de badkamer. Werkte super! Tot ik de kraan per ongeluk aantikte.
Mijn tip is: bluffen. Zo deed ik het althans. Ook al voel je je niet zo, gewoon doen alsof je de hele wereld aankan. Borst vooruit, kin omhoog en gaan! Zeg tegen jezelf 'ik kan dit, ik doe dit voor háár' Kus je baby op haar hoofd en zeg dat mama aan haar toekomst gaat werken. Bedenk je dat je zo weer terug bent, dit ga je gewoon wel even fixen. Je bent een superwoman, dit doe jij gewoon even tussendoor. Want dat kan jij.quote:
Ik heb een hele hysterische van VTech te koop. Met boerderijgeluiden en liedjes.quote:Op maandag 18 april 2016 17:10 schreef Krisvc het volgende:
Wat is een goede, betaalbare loopwagen? L. begint achter de chicco loopwagen te lopen, maar die is te licht en trekt ze om.
Bedankt voor het bellen!quote:Op maandag 18 april 2016 17:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb een hele hysterische van VTech te koop. Met boerderijgeluiden en liedjes.
Er zit een soort stand op zodat hij wat stroever rijdt wanneer ze erachter loopt..
http://www.vanastenbabysu(...)m9mMwCFQXicgodDrsOUw
Het is niet onmogelijk. Sjaak pikte op zijn eerste dag de waterpokken op.quote:Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef JantinaGr het volgende:
F. heeft opeens 2 rood/roze blaasjes op haar linkerhand zie ik net nadat ik haar ophaal van de opvang. Googlen zegt hand-, mond- en voetziekte. Ze gaat pas 2 weken 2 dagen naar de opvang, is het nu al zover?
En wel meer dan datquote:Op maandag 18 april 2016 17:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bedankt voor het bellen!
Spelen op de boerderij is altijd zo fijn!
De koe die loeit de haan die kraait, kom en doe maar mee!
Kiekeboe!
Bedankt voor het bellen!
Eén!
Twee!
Drie!
Rood!
Oh, dat is leuk inderdaadquote:Op maandag 18 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Hout![]()
![]()
F gooit.
Met ALLES.
Liefst richting de TV.
Of de kat.
Of zijn broer.
Plastic/ rubberblokken![]()
De houten blokken zijn hier voorlopig opgeborgen iig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |