abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161523329
Ik heb een bamboe Cape die ik om mijn nek kan doen, G tegen mij aan, Cape omslaan, bamboe neemt zoveel vocht op dat G al driekwart droog is als hij op de commode ligt. Ideaal O+
Ook in het zwembad bijv. Wij hebben zes aankleedplankjes en tien baby's }:| met die Cape blijft hij lekker droog en warm
pi_161523400
Ik durf het bijna niet te zeggen... Maar het afdrogen was hier juist feest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161523519
Boks Sara, werkte hier ook top! Pro tip van de kraam. Geen hekel aan bad though. Als minibaby vond mijne wel de temperatuur belangrijk, moest echt warmer dan 37 graden zijn! Anders was het snel bekeken met de lol.
  maandag 18 april 2016 @ 15:50:54 #94
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161523633
Oh dat is wel een handige. L haat(te) het aankleden na bad. toen kwam ik eens op het idee om hem in de wasbak aan te kleden in de badkamer (met handdoek onder hem), want lekker warm in de badkamer. Werkte super! Tot ik de kraan per ongeluk aantikte. :|W
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161523916
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Mariposas het volgende:
Oh dat is wel een handige. L haat(te) het aankleden na bad. toen kwam ik eens op het idee om hem in de wasbak aan te kleden in de badkamer (met handdoek onder hem), want lekker warm in de badkamer. Werkte super! Tot ik de kraan per ongeluk aantikte. :|W
och, die arme...

Hier is het aankleedkussen nog altijd feest. Al ie aandacht, kusjes op je blote buik...

Zo, T en ik hebben 9 kilometer gewandeld. Lekker in het zonnetje!
  maandag 18 april 2016 @ 16:15:01 #96
409579 LuDann
All the way
pi_161524257
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:49 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn tip is: bluffen. Zo deed ik het althans. Ook al voel je je niet zo, gewoon doen alsof je de hele wereld aankan. Borst vooruit, kin omhoog en gaan! Zeg tegen jezelf 'ik kan dit, ik doe dit voor háár' Kus je baby op haar hoofd en zeg dat mama aan haar toekomst gaat werken. Bedenk je dat je zo weer terug bent, dit ga je gewoon wel even fixen. Je bent een superwoman, dit doe jij gewoon even tussendoor. Want dat kan jij.

Ik weet dat het echt stom klinkt misschien, maar het werkte voor mij. Gewoon acteren, het helpt echt. Probeer jezelf (en anderen) te overtuigen. Laat ze maar zien wat jij in je mars hebt.
pi_161524428
Als je een bad hebt kun je er ook een plank overheen leggen met een extra aankleedkussen. Of zo'n apparaat kopen als je hem liever wat hoger hebt: http://www.babyzaak-onlin(...)ar--wit-p-27382.html
pi_161524490
Een föhn, want handig! Hier is afdrogen wel oké. Alleen rompers aantrekken is aanleiding tot jammeren. Maar goed, met een lepel/borstel/tandenborstel in de hand is ze weer stil.

Bloesem: bijna alle mama's hebben dat :* Dit ijskonijn zat ook snikkend thuis, want ik moest 'over 4 weken alweer werken en ze is nog zo kleiheihein'. Nu vergeet ik door de drukte soms zelfs op m'n app te kijken (van kdv of wat de oma's sturen) want drukdrukdruk. Des te meer geniet ik van de dagen dat ik met haar thuis ben O+

De huilfase is overigens eindelijk over en de zelfvermaakfuncfie is weer gemaakt, dus ik kan weer bewegen en iets doen zonder dat ze hysterisch gaat brullen _O_ Kan ik hier ook weer eens bijlezen!
  maandag 18 april 2016 @ 16:28:02 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161524576
Die föhn ga ik proberen!! :o
pi_161525631
Wat is een goede, betaalbare loopwagen? L. begint achter de chicco loopwagen te lopen, maar die is te licht en trekt ze om.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 18 april 2016 @ 17:15:26 #101
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_161525731
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 17:10 schreef Krisvc het volgende:
Wat is een goede, betaalbare loopwagen? L. begint achter de chicco loopwagen te lopen, maar die is te licht en trekt ze om.
Ik heb een hele hysterische van VTech te koop. Met boerderijgeluiden en liedjes.

Er zit een soort stand op zodat hij wat stroever rijdt wanneer ze erachter loopt.. :)

http://www.vanastenbabysu(...)m9mMwCFQXicgodDrsOUw
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_161525994
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 17:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb een hele hysterische van VTech te koop. Met boerderijgeluiden en liedjes.

Er zit een soort stand op zodat hij wat stroever rijdt wanneer ze erachter loopt.. :)

http://www.vanastenbabysu(...)m9mMwCFQXicgodDrsOUw
Bedankt voor het bellen!
Spelen op de boerderij is altijd zo fijn!
De koe die loeit de haan die kraait, kom en doe maar mee!
Kiekeboe!
Bedankt voor het bellen!
Eén!
Twee!
Drie!
Rood!
pi_161526178
:o ok ik noteer die vast op de zwarte lijst
:X
pi_161526215
Hij kan uit.
pi_161526400
F. heeft opeens 2 rood/roze blaasjes op haar linkerhand zie ik net nadat ik haar ophaal van de opvang. Googlen zegt hand-, mond- en voetziekte. Ze gaat pas 2 weken 2 dagen naar de opvang, is het nu al zover? :o
pi_161526442
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef JantinaGr het volgende:
F. heeft opeens 2 rood/roze blaasjes op haar linkerhand zie ik net nadat ik haar ophaal van de opvang. Googlen zegt hand-, mond- en voetziekte. Ze gaat pas 2 weken 2 dagen naar de opvang, is het nu al zover? :o
Het is niet onmogelijk. Sjaak pikte op zijn eerste dag de waterpokken op.
pi_161526514
Bloesem. :* Het komt goed, echt. Die eerste keer is kut, daar moet je doorheen, maar uiteindelijk houdt je mini er niks aan over en kun je na afloop weer extra lekker knuffelen.

Jantina, dat zou wel snel pech zijn! Hoop dat het meevalt.

Ik wilde meer reageren maar mijn hoofd is een zeef. :') Net wel lekker anderhalf uur met Ketel in bed gedut. O+
pi_161527001
Föhn deed ik ook bij O tot ze eczeem kreeg. Toen leek mij het niet meer verstandig ivm te droge huid.

Hmmm afdrogen in de wasbak :D zijn dat foto's van? Vind hem niet verkeerd! Paar handdoeken erin, hydrofiel erop en hem uit de tummy daarop leggen en meenemen.

En die van jou zoek ik eens op Cassandra. Nu plan ik het badje/tummy wanneer ik niet samen ben. Maar er gaat vast ook eens een poep explosie plaats vinden die een badje vereist wanneer ik alleen ben :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161527228
Wij hebben op de badkamervloer zo'n zachte ikea badmat liggen en voordat ik F. in bad doe of met haar ga douchen leg ik daar uitgespreid haar badcape op. Uit de douche of bad leg ik haar dus gewoon op de cape, vouw het dicht en dan til ik haar weer op...
  maandag 18 april 2016 @ 18:30:05 #110
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_161527393
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2016 17:30 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bedankt voor het bellen!
Spelen op de boerderij is altijd zo fijn!
De koe die loeit de haan die kraait, kom en doe maar mee!
Kiekeboe!
Bedankt voor het bellen!
Eén!
Twee!
Drie!
Rood!
En wel meer dan dat :o
Maar die zitten er oa in ja..

Geluid is uit te zetten idd :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_161527421
Ik leg een aankleedkussen op de badkamervloer, met daarop een uitgevouwen badcape, als ik met W uit de douche kom leg ik 'm daarop, cape dicht en dan met een handdoek of 2e cape over 'm heen zodat het extra warm voor 'm is. Dan droog ik mezelf af, badjas aan en dan zorg ik eerst voor W. Als die aangekleed is kleed ik mezelf weer aan..
pi_161527844
Kris, ik heb een houten blokkenwagen via Marktplaats op de kop getikt. Met genoeg gewicht erin is dat voor J perfect om achter te lopen. Alleen zelf draaien als hij bij de muur is lukt niet, dus loopt hij heen vooruit en terug achteruit door de kamer :P
pi_161527895
N. gaat maar 1x per week bij ons in bad en 1x onder de douche na zwemles. Er was maar één poepexplosie zo erg dat ik haar echt wel even alleen in bad moest doen, anders doen we het altijd samen. Ik zorg inderdaad voor een aankleedkussen met badcape en hydrofiel en sleep haar dan naar de eettafel (badkamer is bij ons beneden) om haar verder af te drogen en aan te kleden. Het aankleedkussen vindt ze sowieso altijd prima, ze ligt dan al heerlijk te dommelen na haar badje. :z

Over loopwagens gesproken, N. kan er sinds gisteren echt stevig achter lopen. *O* Ik hoef er niet eens meer steeds achteraan te rennen met kussens, ze is echt snel joh! Wij hebben een houten Woezel en Pip wagen geleend van vrienden en die bevalt wel goed. Hij is lekker stroef en zwaar, ze glijdt er niet zo mee weg en kan hem ook niet zomaar omver trekken. Geen idee wat de prijs is eigenlijk. Bij de GO is ze helemaal weg van dat hysterische V-tech ding. _O-
pi_161529070
Ik ga even voor een houten blokkenwagen kijken. Woezel en Pip blokkenwagen klinkt ook goed. Geluidjesspullen hebben we echt al meer dan genoeg, dus iets van hout staat me wel aan. Bedankt voor de tips allemaal!

Vandaag besefte ik trouwens dat mijn baby net als een boterham met boter is. Een boterham met boter valt altijd met de beboterde kant naar beneden. Mijn kind valt altijd head first. :Y Het is een gave.
  maandag 18 april 2016 @ 19:44:39 #115
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161529997
ik zou volgende week even op de rommelmarkt kijken, Kris! Als je nou slim bent, ga je naar Belgisch Park. B-)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 18 april 2016 @ 20:06:09 #116
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161530684
Hout O+ :(

F gooit.
Met ALLES.
Liefst richting de TV.
Of de kat.
Of zijn broer.

Plastic/ rubberblokken *O*

De houten blokken zijn hier voorlopig opgeborgen iig...
pi_161530770
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Hout O+ :(

F gooit.
Met ALLES.
Liefst richting de TV.
Of de kat.
Of zijn broer.

Plastic/ rubberblokken *O*

De houten blokken zijn hier voorlopig opgeborgen iig...
Oh, dat is leuk inderdaad *)

Tom slaat met alles op de grond. Ik durf onze onderburen bijna niet meer aan te spreken, wat moet dat soms frusterend voor hun zijn!
pi_161531229
Goede tip Mari, thanks! *)

L.'s favo spelletje is torens omgooien. Blokjes zijn helemaal de shit. Dus een loopwagen met blokjes waar je torens mee kan bouwen die ze om kan gooien is geloof ik een dikke hit.
pi_161534538
Iemand een tip tegen dwangmatig aan kinderliedjes denken? A vindt "In de maneschijn" helemaal tha bomb, dus dat heb ik in het weekend wel tig keer voor haar gezongen. Alleen is het nu weer maandag en ik heb dat liedje de ganse dag in mijn hoofd. -O- Betrapte me er vanmiddag zelfs op dat ik dat liedje hardop zat te zingen achter mijn bureau. Gelukkig was mijn kamergenoot er niet :{w

En hiero is alle speelgoed dat geluid maakt ook een enorme hit. A heeft ook ontdekt hoe ze de TinyLove zelf aan/uit/aan/uit (x100) kan doen :D Gelukkig heb ik er geen last van O-)
  maandag 18 april 2016 @ 21:50:14 #120
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161534709
Sorry Aereen, ik kan je vertellen dat dit nooit meer over gaat. Het zwakt wel af, maar zodra je het bewuste liedje weer hoort... de hele dag :')

Ik heb sinds kort weer babytv, de laatste keer dat ik dat (mee)keek met oudste is ongeveer 9-10 jaar geleden, en ik kan nog steeds elk liedje meezingen :'D en dan zit het dus gewoon vast in mijn hoofd :( blaargh, zo hatelijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')