abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2016 @ 17:15:26 #101
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_161525731
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 17:10 schreef Krisvc het volgende:
Wat is een goede, betaalbare loopwagen? L. begint achter de chicco loopwagen te lopen, maar die is te licht en trekt ze om.
Ik heb een hele hysterische van VTech te koop. Met boerderijgeluiden en liedjes.

Er zit een soort stand op zodat hij wat stroever rijdt wanneer ze erachter loopt.. :)

http://www.vanastenbabysu(...)m9mMwCFQXicgodDrsOUw
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_161525994
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 17:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb een hele hysterische van VTech te koop. Met boerderijgeluiden en liedjes.

Er zit een soort stand op zodat hij wat stroever rijdt wanneer ze erachter loopt.. :)

http://www.vanastenbabysu(...)m9mMwCFQXicgodDrsOUw
Bedankt voor het bellen!
Spelen op de boerderij is altijd zo fijn!
De koe die loeit de haan die kraait, kom en doe maar mee!
Kiekeboe!
Bedankt voor het bellen!
Eén!
Twee!
Drie!
Rood!
pi_161526178
:o ok ik noteer die vast op de zwarte lijst
:X
pi_161526215
Hij kan uit.
pi_161526400
F. heeft opeens 2 rood/roze blaasjes op haar linkerhand zie ik net nadat ik haar ophaal van de opvang. Googlen zegt hand-, mond- en voetziekte. Ze gaat pas 2 weken 2 dagen naar de opvang, is het nu al zover? :o
pi_161526442
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef JantinaGr het volgende:
F. heeft opeens 2 rood/roze blaasjes op haar linkerhand zie ik net nadat ik haar ophaal van de opvang. Googlen zegt hand-, mond- en voetziekte. Ze gaat pas 2 weken 2 dagen naar de opvang, is het nu al zover? :o
Het is niet onmogelijk. Sjaak pikte op zijn eerste dag de waterpokken op.
pi_161526514
Bloesem. :* Het komt goed, echt. Die eerste keer is kut, daar moet je doorheen, maar uiteindelijk houdt je mini er niks aan over en kun je na afloop weer extra lekker knuffelen.

Jantina, dat zou wel snel pech zijn! Hoop dat het meevalt.

Ik wilde meer reageren maar mijn hoofd is een zeef. :') Net wel lekker anderhalf uur met Ketel in bed gedut. O+
pi_161527001
Föhn deed ik ook bij O tot ze eczeem kreeg. Toen leek mij het niet meer verstandig ivm te droge huid.

Hmmm afdrogen in de wasbak :D zijn dat foto's van? Vind hem niet verkeerd! Paar handdoeken erin, hydrofiel erop en hem uit de tummy daarop leggen en meenemen.

En die van jou zoek ik eens op Cassandra. Nu plan ik het badje/tummy wanneer ik niet samen ben. Maar er gaat vast ook eens een poep explosie plaats vinden die een badje vereist wanneer ik alleen ben :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161527228
Wij hebben op de badkamervloer zo'n zachte ikea badmat liggen en voordat ik F. in bad doe of met haar ga douchen leg ik daar uitgespreid haar badcape op. Uit de douche of bad leg ik haar dus gewoon op de cape, vouw het dicht en dan til ik haar weer op...
  maandag 18 april 2016 @ 18:30:05 #110
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_161527393
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2016 17:30 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bedankt voor het bellen!
Spelen op de boerderij is altijd zo fijn!
De koe die loeit de haan die kraait, kom en doe maar mee!
Kiekeboe!
Bedankt voor het bellen!
Eén!
Twee!
Drie!
Rood!
En wel meer dan dat :o
Maar die zitten er oa in ja..

Geluid is uit te zetten idd :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_161527421
Ik leg een aankleedkussen op de badkamervloer, met daarop een uitgevouwen badcape, als ik met W uit de douche kom leg ik 'm daarop, cape dicht en dan met een handdoek of 2e cape over 'm heen zodat het extra warm voor 'm is. Dan droog ik mezelf af, badjas aan en dan zorg ik eerst voor W. Als die aangekleed is kleed ik mezelf weer aan..
pi_161527844
Kris, ik heb een houten blokkenwagen via Marktplaats op de kop getikt. Met genoeg gewicht erin is dat voor J perfect om achter te lopen. Alleen zelf draaien als hij bij de muur is lukt niet, dus loopt hij heen vooruit en terug achteruit door de kamer :P
pi_161527895
N. gaat maar 1x per week bij ons in bad en 1x onder de douche na zwemles. Er was maar één poepexplosie zo erg dat ik haar echt wel even alleen in bad moest doen, anders doen we het altijd samen. Ik zorg inderdaad voor een aankleedkussen met badcape en hydrofiel en sleep haar dan naar de eettafel (badkamer is bij ons beneden) om haar verder af te drogen en aan te kleden. Het aankleedkussen vindt ze sowieso altijd prima, ze ligt dan al heerlijk te dommelen na haar badje. :z

Over loopwagens gesproken, N. kan er sinds gisteren echt stevig achter lopen. *O* Ik hoef er niet eens meer steeds achteraan te rennen met kussens, ze is echt snel joh! Wij hebben een houten Woezel en Pip wagen geleend van vrienden en die bevalt wel goed. Hij is lekker stroef en zwaar, ze glijdt er niet zo mee weg en kan hem ook niet zomaar omver trekken. Geen idee wat de prijs is eigenlijk. Bij de GO is ze helemaal weg van dat hysterische V-tech ding. _O-
pi_161529070
Ik ga even voor een houten blokkenwagen kijken. Woezel en Pip blokkenwagen klinkt ook goed. Geluidjesspullen hebben we echt al meer dan genoeg, dus iets van hout staat me wel aan. Bedankt voor de tips allemaal!

Vandaag besefte ik trouwens dat mijn baby net als een boterham met boter is. Een boterham met boter valt altijd met de beboterde kant naar beneden. Mijn kind valt altijd head first. :Y Het is een gave.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 18 april 2016 @ 19:44:39 #115
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161529997
ik zou volgende week even op de rommelmarkt kijken, Kris! Als je nou slim bent, ga je naar Belgisch Park. B-)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 18 april 2016 @ 20:06:09 #116
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161530684
Hout O+ :(

F gooit.
Met ALLES.
Liefst richting de TV.
Of de kat.
Of zijn broer.

Plastic/ rubberblokken *O*

De houten blokken zijn hier voorlopig opgeborgen iig...
pi_161530770
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Hout O+ :(

F gooit.
Met ALLES.
Liefst richting de TV.
Of de kat.
Of zijn broer.

Plastic/ rubberblokken *O*

De houten blokken zijn hier voorlopig opgeborgen iig...
Oh, dat is leuk inderdaad *)

Tom slaat met alles op de grond. Ik durf onze onderburen bijna niet meer aan te spreken, wat moet dat soms frusterend voor hun zijn!
pi_161531229
Goede tip Mari, thanks! *)

L.'s favo spelletje is torens omgooien. Blokjes zijn helemaal de shit. Dus een loopwagen met blokjes waar je torens mee kan bouwen die ze om kan gooien is geloof ik een dikke hit.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161534538
Iemand een tip tegen dwangmatig aan kinderliedjes denken? A vindt "In de maneschijn" helemaal tha bomb, dus dat heb ik in het weekend wel tig keer voor haar gezongen. Alleen is het nu weer maandag en ik heb dat liedje de ganse dag in mijn hoofd. -O- Betrapte me er vanmiddag zelfs op dat ik dat liedje hardop zat te zingen achter mijn bureau. Gelukkig was mijn kamergenoot er niet :{w

En hiero is alle speelgoed dat geluid maakt ook een enorme hit. A heeft ook ontdekt hoe ze de TinyLove zelf aan/uit/aan/uit (x100) kan doen :D Gelukkig heb ik er geen last van O-)
  maandag 18 april 2016 @ 21:50:14 #120
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161534709
Sorry Aereen, ik kan je vertellen dat dit nooit meer over gaat. Het zwakt wel af, maar zodra je het bewuste liedje weer hoort... de hele dag :')

Ik heb sinds kort weer babytv, de laatste keer dat ik dat (mee)keek met oudste is ongeveer 9-10 jaar geleden, en ik kan nog steeds elk liedje meezingen :'D en dan zit het dus gewoon vast in mijn hoofd :( blaargh, zo hatelijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_161534948
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 21:50 schreef pinquit het volgende:
Sorry Aereen, ik kan je vertellen dat dit nooit meer over gaat. Het zwakt wel af, maar zodra je het bewuste liedje weer hoort... de hele dag :')

Ik heb sinds kort weer babytv, de laatste keer dat ik dat (mee)keek met oudste is ongeveer 9-10 jaar geleden, en ik kan nog steeds elk liedje meezingen :'D en dan zit het dus gewoon vast in mijn hoofd :( blaargh, zo hatelijk
Charlie en de getallen }:| . Weken in m'n hoofd gehad bij A.
pi_161535107
Nooit meer... :'(

Gelukkig nog net geen babytv hier
o|O
pi_161535210
Nou. Ik wik en weeg dus over BV. Lang en diep gesprek met man. Afweging praktisch / gevoel. Ik merk dat ik op een dag met twee pluisjes alleen thuis dus geen energie heb voor flesjes en schepjes en tussendoor druk eraf kolven en mengen BV/FV ter overgang. Dan is plop/tiet erin/plop/klaar toch handiger. Dus ik heb besloten: ik stel het afbouwen uit tot ik meer ritme met twee kindjes heb. Heb er wel vrede mee zo. Man heeft ook beloofd mij wat meer uit handen te nemen in huis, dat ik meer uit kan rusten. Hopelijk gaat het dan beter.

/dagboekpost :@ sorry. Het houdt me zo bezig..
pi_161535289
*rent even binnen om Razz een knuffel te geven* :W
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161535868
LB 14 maanden :o Hahaha ik heb echt een klein kanon O+ Ze krijgt nu een klein slokje water uit een glas soms, verder niks extra's, maar een paar dagen geleden rukte ze het glas uit m'n handen om er even heel casual een slokje uit te nemen :') Dus daar geven we nu maar af en toe aan toe.

LuDann, bluffen is ook nog een idee, al heeft dat me eerder een burnout opgeleverd. Ik moet heel erg mijn best doen om naar mijn gevoel te luisteren i.p.v. er overheen te denderen. Ik heb net afgesproken met mezelf dat ik het per les ga bekijken. Dus gewoon die ochtend beslis of ik wel of niet naar de les ga. Maar thuisblijfmoeder worden voelt helemaal zo gek nog niet :@

Razz, heel begrijpelijk dat het je zo bezighoudt. Lief dat je man je wat wil helpen, ik hoop dat hij daarmee wat druk kan wegnemen en dat jullie zo snel in een ritme komen. :*

Ja die liedjes :') Dat je in je eentje in de supermarkt heel lief op een klein stationnetje staat te zingen en staat te wiegen (en nog net niet over je buik te aaien) Over kindjesliedjes gesproken: wie heeft er hier peutertjes en ander klein grut ietsje ouder dan baby's? Zal ik jullie eens een leuk cadeautje geven? Komt ie: Tsjoe tsjoe wa, tsjoe tsjoe wa, tsjoe tsjoe wa wa wa :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')