LB 14 maanden

Hahaha ik heb echt een klein kanon

Ze krijgt nu een klein slokje water uit een glas soms, verder niks extra's, maar een paar dagen geleden rukte ze het glas uit m'n handen om er even heel casual een slokje uit te nemen

Dus daar geven we nu maar af en toe aan toe.
LuDann, bluffen is ook nog een idee, al heeft dat me eerder een burnout opgeleverd. Ik moet heel erg mijn best doen om naar mijn gevoel te luisteren i.p.v. er overheen te denderen. Ik heb net afgesproken met mezelf dat ik het per les ga bekijken. Dus gewoon die ochtend beslis of ik wel of niet naar de les ga. Maar thuisblijfmoeder worden voelt helemaal zo gek nog niet

Razz, heel begrijpelijk dat het je zo bezighoudt. Lief dat je man je wat wil helpen, ik hoop dat hij daarmee wat druk kan wegnemen en dat jullie zo snel in een ritme komen.

Ja die liedjes

Dat je in je eentje in de supermarkt heel lief op een klein stationnetje staat te zingen en staat te wiegen (en nog net niet over je buik te aaien) Over kindjesliedjes gesproken: wie heeft er hier peutertjes en ander klein grut ietsje ouder dan baby's? Zal ik jullie eens een leuk cadeautje geven? Komt ie: Tsjoe tsjoe wa, tsjoe tsjoe wa, tsjoe tsjoe wa wa wa