Tem zou dit beter doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Herkent niet eens dat dit een strafschop is...
Dat is geen profeet. Dat is Ali.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo. Weet je ook meteen wat Microsoft van je profeet vindt.
[ afbeelding ]
Ik kan Google dus ook al niet meer vertrouwen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is geen profeet. Dat is Ali.
Zou niet geven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja shiiten (die wat chiller zijn met afbeeldingen van dingen) hebben altijd zo'n androgyne verbeelding van die Ali. Voor een Westers oog dan. Waarschijnlijk was dit ooit een schoonheidsideaal.
[ afbeelding ]
Lijkt net die Oostenrijkse zangeres.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja shiiten (die wat chiller zijn met afbeeldingen van dingen) hebben altijd zo'n androgyne verbeelding van die Ali. Voor een Westers oog dan. Waarschijnlijk was dit ooit een schoonheidsideaal.
[ afbeelding ]
Crossdresser says what?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk of je Amenra kunt meepakken. Die staan vandaag op het programma. Intense live shit:quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:50 schreef Gutmensch het volgende:
Zo, TomTom pgehaald in Eindhoven, auto geparkeerd in garage bij hotel daar en nu met de trein naar Tilburg om daar nog wat van Roadburn mee te krijgen.
Mogherini.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Staat dit al op Geenstijl?
[ afbeelding ]
Welke vrouw staat zichzelf daar te vernederen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Staat dit al op Geenstijl?
[ afbeelding ]
Onze minister van buitenlandse zaken. Europese politiek niet volgen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke vrouw staat zichzelf daar te vernederen?
Dat vind ik dan weer overdreven. Iran is nog een ontzettend kutland.quote:
Klopt. Puur dat eerste is ook wat ik bedoel met kutland.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kut regering/bestuursvorm, mooi en interessant land met een zeer rijke geschiedenis en grote culturele invloed in de regio op het gebied van wetenschap/poezie/kunsten. En dat vond ik trouwens altijd al, ben niet beinvloed.
Yes.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Puur dat eerste is ook wat ik bedoel met kutland.
Precies. En mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kut regering/bestuursvorm, mooi en interessant land met een zeer rijke geschiedenis en grote culturele invloed in de regio op het gebied van wetenschap/poezie/kunsten. En dat vond ik trouwens altijd al, ben niet beinvloed.
Ze laten zich nog steeds zien, Iran doet niet aan burqa,s.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In de jaren '70-'80 toen je ze nog mocht zien.
Vind die wel prima. De nieuwe La Chouffe Houblon is ook goed te pruimen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:57 schreef Gutmensch het volgende:
Note to self: nooit meer Vedett IPA bestellen, wat een bocht is dat.
Ik heb eigenlijk mog nooit een echt lekkere IPA gehad
Eens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdreven. China is nog een ontzettend kutland.Al lijkt het gelukkig wel heel langzaam te verbeteren. Al kan die economie nu alleen nog maar keihard tegenvallen.
Hehe. Goed kook-homo'tje ben je stiekem ook.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:06 schreef Rezania het volgende:
Ovenschotel met pasta, gerookte kip, boursin, courgette, ui en spinazie staat in de oven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Authentiek, wat een hip woord.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:54 schreef Perrin het volgende:
Hierzo Chinese aubergine met bosui, tauge, gember, knoflook, sojasaus, oestersaus en een beetje balsamicoazijn en suiker geroerbakt..
Smaakte authentiek
Een chef-cock, zo te lezen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hier krijg ik volgens mij een aspergesoep, aardappel, room, ui en peterselie.
En daarbij ook nog rijst met kipkerrie in een masala sausje met sperziebonen.
Heb mijn eigen kook-homo hier.
Met je teveel teringzooi op je pizza.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja we mogen het hier natuurlijk alleen over politiek hebben.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Goed kook-homo'tje ben je stiekem ook.Doe maar duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Doe mij er ook zo'n eentje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Je tyft zeker ook altijd een berg saus over je pasta?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met je kartonnen pizzasurrogaat.
Ik had laatst pasta zonder saus gemaakt, vrienden waren verbaasd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Je tyft zeker ook altijd een berg saus over je pasta?
Tuurlijk. Jij kookt je pasta zeker niet in bouillon?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mensen die 90% koolhydraten en 10% groente en vlees eten als pasta, snap ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan je hem helpen uit de kast te komen:quote:
Ik ga er verder niet op in. Alleen Piet weet hoe je moet koken, de rest is nogal meelijwekkend op dat gebied.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij kookt je pasta zeker niet in bouillon?
Hij lijkt op een kort-pittig-kapsel vrouw.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kan je hem helpen uit de kast te komen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in. Alleen Piet weet hoe je moet koken, de rest is nogal meelijwekkend op dat gebied.
Hij zegt hetero te zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij lijkt op een kort-pittig-kapsel vrouw.
Spartaanse proleet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in. Alleen Piet weet hoe je moet koken, de rest is nogal meelijwekkend op dat gebied.
Dat eet ik wel graag. Kwam er overigens pas op m'n 20e ofzo achter dat je dat zo uitspreekt i.p.v. als tau-géé.quote:
Wat een luxe weer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vind jij alleen maar mooi, dus vertel maar wat je graag wil vertellen:: wat stond er vanavond op tafel?quote:
Friet avec kroket.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind jij alleen maar mooi, dus vertel maar wat je graag wil vertellen:: wat stond er vanavond op tafel?
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had laatst pasta zonder saus gemaakt, vrienden waren verbaasd.
Je dacht dat het touw-guh was?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat eet ik wel graag. Kwam er overigens pas op m'n 20e ofzo achter dat je dat zo uitspreekt i.p.v. als tau-géé.
Vandaag nog uitgebreid bij het Turkse restaurant bij mij op de hoek gegeten. Fucking lekker man.quote:
Beetje een diabetes-keuken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vandaag nog uitgebreid bij het Turkse restaurant bij mij op de hoek gegeten. Fucking lekker man.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kan je hem helpen uit de kast te komen:
[ afbeelding ]
Zo raar is dat toch niet? Dit recept bijvoorbeeld: http://www.ah.nl/allerhan(...)-met-bacon-en-rucolaquote:
Oh, valt wel mee dan. Mijn kip was duurder.quote:
Ja precies, dat soort gerechten zijn fucking chill. Vooral in de zomer en zo trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Dit recept bijvoorbeeld: http://www.ah.nl/allerhan(...)-met-bacon-en-rucola
Zo zo, meneer leeft op stand.quote:[..]
Oh, valt wel mee dan. Mijn kip was duurder.
Hond at mee, dan moet dat hè.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort gerechten zijn fucking chill. Vooral in de zomer en zo trouwens.
[..]
Zo zo, meneer leeft op stand.
Kippendijen gemarineerd en gebakken in de grillpan. Parten aardappels, paprika en pompoen uit de oven en een salade met tomaten, sla, komkommer en kalamata olijven. Wit wijntje erbij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind jij alleen maar mooi, dus vertel maar wat je graag wil vertellen:: wat stond er vanavond op tafel?
Ik weet alleen dat je het in het Viëtnamees uitspreekt alsof je heel enthousiast "Jáá!!!" roept.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, touw-gggéé. Dat typ ik toch in het bericht dat je citeert.
Ook behoorlijk culinair.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Kippendijen gemarineerd en gebakken in de grillpan. Parten aardappels, paprika en pompoen uit de oven en een salade met tomaten, sla, komkommer en kalamata olijven. Wit wijntje erbij.
Whehe, kijk hem los gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Kippendijen gemarineerd en gebakken in de grillpan. Parten aardappels, paprika en pompoen uit de oven en een salade met tomaten, sla, komkommer en kalamata olijven. Wit wijntje erbij.
En, gescoord bij de dame?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
Sjow, weer even een autochtoon op z'n plek gezet. Nadat hij een opmerking maakte over een hoofddoekdragende dame. Ik voel mij weer uiterst goed.
Hoofddoekdragende damesquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
Sjow, weer even een autochtoon op z'n plek gezet. Nadat hij een opmerking maakte over een hoofddoekdragende dame. Ik voel mij weer uiterst goed.
In tegenstelling tot de Emiraten krijg je hier geen woning toegewezen per aantal gehuwde vrouwen.quote:
Kan me die wens goed voorstellen. Het is dan ook een hele lieve vrouw.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat een optie was, had ik je mama genomen.
Wel een regeling die jouw branche zou zien zitten, of niet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Emiraten krijg je hier geen woning toegewezen per aantal gehuwde vrouwen.
Ik zou haar dan zeker met je delen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan me die wens goed voorstellen. Het is dan ook een hele lieve vrouw.
Zeker. Toename van het aantal huishoudens is goed voor de markt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wel een regeling die jouw branche zou zien zitten, of niet?
Iedere vent zijn eigen appartementenblok vol.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Toename van het aantal huishoudens is goed voor de markt.
Zijn helaas te weinig vrouwen voor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iedere vent zijn eigen appartementenblok vol.
Je moet dan ook geen Rocheforts drinken zoals anderen hun pils.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:56 schreef Tchock het volgende:
Bijna de hele dag geslapen en nog steeds brak[ afbeelding ]
Dat klopt. Overmoedig hè.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen Rocheforts drinken zoals anderen hun pils.
Die hakken er altijd wel in, ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Makkelijk doseren hè.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:00 schreef GSbrder het volgende:
Alcohol, toch mooi dat zo'n harddrug sociaal geaccepteerd is.
Drinkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel lastig snuiven dan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Makkelijk doseren hè.
Ik denk dat als je cocaïne in lichte mate oplost in een of andere vloeistof, het ook prima verkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |