Oh nou ja, dan laat maarquote:Op zondag 17 april 2016 10:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Das 2 uur op en neer in totaal!
Ik heb wel aan jullie gedacht en heb wel wat meer setjes meegenomen natuurlijkquote:
Ik kijk eerst wel even of ik vandaag nog wat setjes kan Sjeffen. Dan morgen een geschikte envelop zoeken. Een adres is ook wel handig...quote:Op zondag 17 april 2016 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
stuur maar naar mij, stuur ik ze wel door evt. Scheelt jou weer porto
Zag je hoe hij verschoot toen hij hoorde dat het Holland Travel Ticket 59 euro kost?quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ja. De Kwis is best een leuk programma
ja. Het is dan ook stevig aan de prijs, zal ik maar zeggenquote:Op zondag 17 april 2016 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag je hoe hij verschoot toen hij hoorde dat het Holland Travel Ticket 59 euro kost?![]()
Ik vind het ook absoluut naaierij trouwens hoor
Ik zag het ja. Maar na 9u is het maar 39 euro. Stel twee toeristen zitten in Amsterdam in een hotel en willen een dagje naar Giethoorn. Normaal zou je kwijt zijn:quote:Op zondag 17 april 2016 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag je hoe hij verschoot toen hij hoorde dat het Holland Travel Ticket 59 euro kost?![]()
Ik vind het ook absoluut naaierij trouwens hoor
En hoe laat ben jij in Giethoorn als jij na 9:00 uit je hotel in Amsterdam vertrekt?quote:Op zondag 17 april 2016 15:40 schreef dennistd het volgende:
Ik zag het ja. Maar na 9u is het maar 39 euro. Stel twee toeristen zitten in Amsterdam in een hotel en willen een dagje naar Giethoorn. Normaal zou je kwijt zijn:
De trein van 9.37u vanaf Amsterdam C moet haalbaar zijn, dan ben je om 11.40u in Giethoorn. Prima tijd lijkt me.quote:Op zondag 17 april 2016 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe laat ben jij in Giethoorn als jij na 9:00 uit je hotel in Amsterdam vertrekt?![]()
En volgens mij mag je in de middagspits ook niet met dat 39 euroticket, dus dan ben je helemaal genakt.
Welke andere reden kun je hebben waarom we graag toeristen zouden hebben, anders dan "kom maar hier met je geld?" Ik kan er geen ander bedenken, eerlijk gezegd...quote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het straalt iig niet uit "Toeristen, welkom, we hebben julli graag hier!" wat het wel uitstraalt is "Kom al je geld hier laten!". Maar de meeste toeristen hebben toch gen vergelijkingsmateriaal.
Vierlingsbeekquote:Op zondag 17 april 2016 16:37 schreef dennistd het volgende:
Op welk station ben ik nu? Hint: een water met meerdere kinderen van dezelfde moeder die kort na elkaar geboren zijn.
¤59 is alsnog veel inderdaad, nu blijf je als toerist misschien wel in Amsterdam hangen ipv andere (veel mooiere) plekken te bekijken. Voor ¤30 kopen veel meer mensen het denk ik.quote:Op zondag 17 april 2016 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, misschien het er wat minder dik bovenop leggen, dat ze ooit nogeens geneigd zijn om nog een keer terug te komen of zo![]()
verliefde naīeveling die ik ben ook
Wat dacht je van het verschil tussen een dagpas paris visite en de dagpas mobilisquote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het straalt iig niet uit "Toeristen, welkom, we hebben julli graag hier!" wat het wel uitstraalt is "Kom al je geld hier laten!". Maar de meeste toeristen hebben toch gen vergelijkingsmateriaal.
Maar ja, zo gaat het overal. Vol tarief is tegenwoordig echt debiel duur in het OV, maar vrijwel elke regelmatige reiziger heeft wel op eoa manier een kortingsabo. Zo gaat het overal.
In het buitenland is het niet anders hoor..quote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja, zo gaat het overal. Vol tarief is tegenwoordig echt debiel duur in het OV, maar vrijwel elke regelmatige reiziger heeft wel op eoa manier een kortingsabo. Zo gaat het overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |