Veel vraag naar treinverkeer?quote:Op maandag 18 april 2016 21:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk zo dat er zoveel treinen naar Basel rijden? Ik zat laatst te denken dat dat misschien wel eens de meest frequente grensovergang zou kunnen zijn die ik ken, nog frequenter dan Kopenhagen-Malmö.
Retarded moffenschuimquote:Op maandag 18 april 2016 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In D zullen ze die mannen nog steeds gebruiken denk ik. Wroclav wordt ook nog als Breslau aangeduid in de DB app
Dus die ¤1,09 verschil is dan als het ware 'korting' omdat ik eerst bij een vervoerder met een goedkoper instaptarief dan bij de NS ben ingestapt? Aparte constructie, verder reizen en toch minder betalenquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:47 schreef James1988 het volgende:
Dat komt omdat het instaptarief dan niet opnieuw wordt berekend. Bij alle vervoerders betaal je een minimumprijs voor je reis (89 cent in stad- en streekvervoer + regionale trein, ¤2,nogwat bij NS).
Als je overstapt trein-trein en van vervoerder wisselt wordt dat tarief niet opnieuw berekend.
Nogal een uitspraakje van Rogertwitter:railjournal twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 09:46:44"All technological revolutions affect the work done by people. We have to openly engage on workforce flexibility." van Boxtel #Smartrail reageer retweet
Beetje standaardtwitter:railjournal twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 09:41:45"Technology is transforming how we travel. The question for rail is how we can survive this transition." NS CEO R. van Boxtel #Smartrail reageer retweet
* Darkwing_Duck kijkt in Agenda.....quote:Op maandag 18 april 2016 18:49 schreef James1988 het volgende:
De Fransen gaan weer staken, 26 april gooien ze het bijltje erbij neer...twitter:itele twitterde op maandag 18-04-2016 om 18:36:47Tous les syndicats de la #SNCF appellent ā une grčve de 24h le 26 avril (syndicats) reageer retweet
Wel leuk dat ze in Rouen 17 dagen lang 55 minuten per dag staken, uitgezonderd 28 april want dan staken ze de hele dagquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
dit is t lokale OV
http://www.cestlagreve.fr/recherche-greve/?lieu=0§eur=151
Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze in Rouen 17 dagen lang 55 minuten per dag staken, uitgezonderd 28 april want dan staken ze de hele dag![]()
Werkverschaffingquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef Ajaxfan het volgende:
S&V met hun 'nieuwe' uniform die de controle doen blijft verwarrend. Dacht gisteren weer even waarom in hemelsnaam de politie de kaartcontrole deed.
Waarom doen die het eigenlijk soms? Zijn dat bepaalde risicotrajecten dan?
politie doet, voor zover ik weet, geen kaartcontrole. ze zijn soms in het kader van speciale acties wel aanwezig en kunnen het dan direct ter plaatse overnemen indien iemand elke medewerking blijft weigeren. ze kunnen dan ook gelijk compleet geknipt en geschoren worden in de systemen of ze eventueel nog meer open hebben staan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef Ajaxfan het volgende:
S&V met hun 'nieuwe' uniform die de controle doen blijft verwarrend. Dacht gisteren weer even waarom in hemelsnaam de politie de kaartcontrole deed.
Waarom doen die het eigenlijk soms? Zijn dat bepaalde risicotrajecten dan?
Deze is ook mooi, hier staken ze 59 minuten per dagquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze in Rouen 17 dagen lang 55 minuten per dag staken, uitgezonderd 28 april want dan staken ze de hele dag![]()
"Geld terug bij vertraging is pas toepasbaar bij 60 minuten of meer meneer, sorry"quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, hier staken ze 59 minuten per dag
http://www.ginko.voyage/s(...)yout=detail&cid=1049
Ik heb wekelijks een compleet team ME wat mij controleert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
politie doet, voor zover ik weet, geen kaartcontrole.
Tja stront trekt vliegen aan zeggen ze wel eensquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:14 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik heb wekelijks een compleet team ME wat mij controleert.
Dat komt door de bestemming die je bezoektquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:14 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik heb wekelijks een compleet team ME wat mij controleert.
Noem je mij nou gloeiende gloeiende stront?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Tja stront trekt vliegen aan zeggen ze wel eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |