En nu wil je van Piet weten hoe je cotton lekker maakt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:43 schreef emmyemmy het volgende:
Ze draaien hieronder heel hard hun muziek met het raam open.
Dus zij mogen genieten van Cotton Eye Joe op 100 volume gericht naar het raam
Hahaha. kut. Verkeerde topic.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En nu wil je van Piet weten hoe je cotton lekker maakt?
Denk dat je het krokant krijgt door het te frituren !quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En nu wil je van Piet weten hoe je cotton lekker maakt?
Angelique, deel 3?quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Katoen (vooral egyptische) serveer je in chocolade (bonuspunten voor wie weet naar welk boek ik verwijs als culturele referentie, een klassieker, geen obscuur werk)
Zeker weer catch22...?quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Katoen (vooral egyptische) serveer je in chocolade (bonuspunten voor wie weet naar welk boek ik verwijs als culturele referentie, een klassieker, geen obscuur werk)
quote:
De film is ook niet slechtquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:48 schreef Bramito het volgende:
[..]Ik wist het!
Ik moet dat boek toch eens lezen
Als je naar zo'n programma kijkt en niet snapt wat ze met 'cuisson' bedoelen heb je echt een beginnerscursus 'begrijpend luisteren' nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zie nou pas dat er al een hele discussie aan vooraf is gegaan![]()
Snap zelf niet waarom die term zoveel gebruikt wordt momenteel. Dat je hem bij Erik van Loo in de keuken hoort snap ik, maar bij een consumentenprogramma zaai je enkel verwarring bji de kijker met een potje interessant doen..
Nee, de makers moeten gewoon Nederlands spreken ipv hun ego omhoog halen door er buitenlandse woorden tussendoor te gooien terwijl dat niet nodig is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Als je naar zo'n programma kijkt en niet snapt wat ze met 'cuisson' bedoelen heb je echt een beginnerscursus 'begrijpend luisteren' nodig.
Als je maar dun genoeg snijdt en lang genoeg frituurt wordt alles knapperig. Of het lekker wordt is dan weer een ander verhaal.quote:
Ah, vandaar 3 fouten in één zin:quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, de beperkte kennis van Frans bij deze tv personen kan ik niets mee
1. Poulet de Bresse, niet poule de Bressequote:Op woensdag 22 juni 2016 08:40 schreef Pietverdriet het volgende:
'le temps de cuisson d'un poule de Bresse, d'un gauteau'
Grammaticaal ben ik een rampquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:23 schreef Prego het volgende:
[..]
Ah, vandaar 3 fouten in één zin:
[..]
1. Poulet de Bresse, niet poule de Bresse
2. Une poule, niet un poule
3. Gâteau, niet gauteau
Recept van een tunesische vriend van mijquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:43 schreef Quantic het volgende:
Goedemorgen allen,
Morgen komen er wat vrienden op bezoek en ik ben van plan wat mooie gerechten te maken. Een gerecht dat al heel lang op mijn verlanglijst staat is gevulde pijlstaartinktvis. (Ooit in Spanje gegeten en helemaal weg van).
Heeft iemand een mooi recept voor me?
Als salade, als soep en ook geroerbakken. Smaak is verschillend per oogst, soms beetje bitter, soms meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand wel eens paardenbloem gegeten en zo ja, op wat voor wijze?
Catch-22quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |