Dat idee heb ik ook dat ze dit wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Wat wilde je nog weten? Over Row d'r boosheid? Ze begon tegen Bas te skreeuwen dat het onbeleefd was om eten op te scheppen voor de gasten. Bas reageerde daar rustig op en zei dat zij dan niet moest schreeuwen toen verdween ze stampend naar de ZK. Cossers zagen haar later met behuilde ogen en ze heeft apart geslapen dus er zit/zat haar iets vreselijk hoog kennelijk. Ze had eerder ook al een aanvaring met Gabs omdat die het vervelend vond dat ze steeds over haar afscheid begon.
Cossers zijn van mening dat ze wellicht heeft meegekregen dat ze binnen een week uit de top 100 is verdwenen en na het vertrek van Ivan en Bjorn het afscheid van Gabs niet kan handelen.
Is wat ik gelezen heb in de Cos he!
Ik heb net ff zitten zoeken voor je ,maar ik weet niet meer precies hoe laat dat wasquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:44 schreef kejo het volgende:
[..]
schijnheilig. ..dat was hem idd....kan filmpje niet vinden misschien tijd?
Dat zou dan ook het enige zijn wat ze er voor gedaan heeft, Ramona heeft de regie gedaan en Cees is scholen gaan bellen en een boel mensen hebben gisteren het "toneel" in orde gemaakt, zelf heeft ze er geen flikker aan gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:30 schreef Cir het volgende:
Gm Cos
Cees wil het graag presenteren morgen
Bas gaat vragen aan Do
Do wil het zelf presenteren
Bas probeerd Do te overtuigen
Do ; Cees is best lang van stof
De Utopia krant?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:40 schreef renevanlaaren het volgende:
weet iemand nog een site waar je streamverslagen kan lezen,dm dan graag
jammer.....maar thanks. OT. Jessy nog zoekende naar pleistersquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net ff zitten zoeken voor je ,maar ik weet niet meer precies hoe laat dat was
Maar ze hebben nu toch Rob, die fixt dat wel evenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef Haropro het volgende:
Marita kan boekhouden, duidelijk dus wie erin komt
ze wil hem ondersteunen,maar denk het ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef Haropro het volgende:
Marita kan boekhouden, duidelijk dus wie erin komt
Rob kan het helemaal niet, die zeurde gisteren al om een boekhouder in opleiding aan te nemen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu toch Rob, die fixt dat wel even![]()
Maar serieus denk ik wel dat je gelijk hebt, zo komt Rob er wederom onderuit
Maar wel Cees afkraken. Die kerel moet echt eens op zijn plek gezet worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Rob kan het helemaal niet, die zeurde gisteren al om een boekhouder in opleiding aan te nemen.
Bij de Samenleving hadden ze een nieuwe regel gemaakt dat je voor 12 uur geen prive was mag doen. Mjah, dat communiceren ze alleen niet naar de rest...quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:55 schreef kejo het volgende:
Gj druk bezig met zijn was op zolder....zijn bed ligt daar ook nog?
Thnxsquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat zou dan ook het enige zijn wat ze er voor gedaan heeft, Ramona heeft de regie gedaan en Cees is scholen gaan bellen en een boel mensen hebben gisteren het "toneel" in orde gemaakt, zelf heeft ze er geen flikker aan gedaan.
Cees had de schoolleiding overigens voor vandaag uigenodigd, was weer een miscommunicatie met Do, hoe en of ze dat hebben opgelost is niet duidelijk. Hoeveel mensen er morgen komen is ook niet bekend.
Blijft apart dat bepaalde fitties breed en soms ellenlang uitgemeten worden en anderen fijntjes onder het tapijt verdwijnen, ook wat dat betreft meten met 2 maten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt.. tijdens het overleg van de gemeenschap begon Row over het vertrek van Gabs (zoiets)
Gabs werd daar boos over omdat Row het telkens heeft over haar vertrek
Ik hoop dat er nog een filmpje van komt dat Row uitvalt tegen Bas ,
Heb op de Utopia site gekeken maar daar vond ik ook niets.
Do wilde geen leerlingen maar leerkrachten, die zijn natuurlijk heel welwillend om hun spaarse vrije middag?/avond aan zo'n geweldig evenement te spenderen! Alsof ze al niet genoeg curcussen/workshops e.d. in hun vrije tijd moeten doen om hun baan te behouden!quote:
Van wie worden de fitties onder de het tapijt geschoven dan? Elke fittie wordt hier toch breed uitgemeten, daar draait de Cos op!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Blijft apart dat bepaalde fitties breed en soms ellenlang uitgemeten worden en anderen fijntjes onder het tapijt verdwijnen, ook wat dat betreft meten met 2 maten.
hoorde hem van de week zeggen dat zijn bril weer stuk wasquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:13 schreef Cir het volgende:
Cees.. met een C en Kamer met een K
..in 2006 had ik plus anderhalf en
Cees belt voor een Bril zo te horen
Cees lach .. is dat alweer 7
mischien kan Cees weer een verse bestellenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef kejo het volgende:
[..]
hoorde hem van de week zeggen dat zijn bril weer stuk was
of die mensen op zijn negatieve praat zitten te wachtenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:17 schreef Cir het volgende:
[..]
mischien kan Cees weer een verse bestellen
via zn zorgpolis,....
cees zit op te scheppen over wat erf allemaal te doen is in de tyfesloods
hoe geweldig ..![]()
er gaat iemand langs komen zo te horen
Bedoel door de redactie, bv die van Row de afgelopen dagen, als het niet toevallig opgevangen was door een oplettende cosser dan was het niet eens bekendgeweest. De een word beschermd en de ander niet ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Van wie worden de fitties onder de het tapijt geschoven dan? Elke fittie wordt hier toch breed uitgemeten, daar draait de Cos op!
hij deed zeer positiefquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef kejo het volgende:
[..]
of die mensen op zijn negatieve praat zitten te wachten
zoiets dacht ik ook, ik kon het alleen niet verwoorden. Heb daarom maar stapeltje pillen klaar gelegd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Cir het volgende:
Ram , Do muziekjes uitzoeken
Horror ...
pakt u een touw met een lus
zoek en boom uit
spring voor een koe
Want dit was geen geregisseerde. Waarschijnlijk voelt Row zich dan voor lul staan, want ze wordt echt op iets gepakt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Bedoel door de redactie, bv die van Row de afgelopen dagen, als het niet toevallig opgevangen was door een oplettende cosser dan was het niet eens bekendgeweest. De een word beschermd en de ander niet ofzo.
Ze is echt niet goed snik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:19 schreef ES... het volgende:
Do bespreekt met Ram haar voorstelling icm muziek. Ze praat over haarzelf in 3e persoon. Do gaat dan... Klinkt echt achterlijk.
Bedankt, weer!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, leuk gesprek van gisteravond .......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ja, zal nut hebben dag voor het pesttakel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:22 schreef kejo het volgende:
Omg zie ineens posters hangen met die kop van do erop
Ach, ik ben blij dat we zo kort tegen dat hoofd aan hoeven te kijken. Mag ze volgende week naar huis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zal nut hebben dag voor het pesttakel.
Hij heeft het vast over zijn eigen verzekering. Dat is de enige waarheid voor hem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef kejo het volgende:
Neeeeeee cees bril zit niet in basis pakket en nee is niet altijd 300 euro max. Kan ook minder zijn.....wederom lul koek meneer betweter
Da's waar, veelal volgt er een SL maar krijgen we het begin hier er van mee omdat ze net ff te laat zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Bedoel door de redactie, bv die van Row de afgelopen dagen, als het niet toevallig opgevangen was door een oplettende cosser dan was het niet eens bekendgeweest. De een word beschermd en de ander niet ofzo.
dan nog klopt zIjn verhaal niet bril zit niet in de basis verzekeringquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:26 schreef ES... het volgende:
[..]
Hij heeft het vast over zijn eigen verzekering. Dat is de enige waarheid voor hem.
Joh, weet hij veel. Zijn verz is alles basis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:27 schreef kejo het volgende:
[..]
dan nog klopt zIjn verhaal niet bril zit niet in de basis verzekering
Ze hebben allemaal andere afspraken/contracten, vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef kejo het volgende:
Neeeeeee cees bril zit niet in basis pakket en nee is niet altijd 300 euro max. Kan ook minder zijn.....wederom lul koek meneer betweter
Ik heb ze gelezen , het zal Marita wel worden voor de boekhoudingquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:08 schreef Dotteke het volgende:
EEn vriendinnetje voor Cees, een 59 jarige dame
Karin
Deze oma in spe (59) zit nog lang niet achter de geraniums! De voormalig Nederlands Kampioen Jetski fitnesst drie keer per week en is een echte doorzetter. In Utopia wil de sportieveling sportmassages geven en de horeca naar een hoger plan tillen. Want deze dame heeft levenservaring. Volgens Karin maakt het in een ideale samenleving niet uit wie, wat of hoe je bent. Karin: “Samen haal je het beste uit iedereen.”
Laura
De inwoners moeten meer naar elkaar luisteren. Althans, dat vindt Laura (21), die debatteren als passie heeft. In Utopia wil Laura een aantal prangende kwesties bespreken. Is er een leider nodig? Zijn regels noodzakelijk? Daarnaast is de jongedame fanatiek volleybalster, hostess en single. Laura heeft veel in haar mars – en lijkt met wilskracht alleen al alles te kunnen.
Marita
Als iemand weet wat werken is, dan is Marita (46) het wel. De café-eigenaar heeft hard geknokt voor haar eigen onderneming en heeft nooit van kantooruren gehoord. De dierenliefhebber wil zich in Utopia storten op de horeca, de boekhouding en haar nieuwe passie: radio maken. Marita omschrijft zich als de ideale inwoner van Utopia: een veelzijdige, harde werker die ook héél veel plezier kan maken.
hoe zeurderig en zeikerig hij het ook brengt, hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:35 schreef Cir het volgende:
Breaking news
de thee is op
o wacht alleen aardbei
Jessie ; droevig droevig dan moet ik heet water gaan drinken
er lag nog een zakje .
Cees ; als ik het lijstje niet aanvul
dan wrd er heel veel vergeten
ze hebben geen overzicht
Ik heb het een tijd gedaan
maar toen moest het weer naar de smaneleving
sinds die tijd ..
mag ik van jou een pilletje voel me afglijdenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:37 schreef ES... het volgende:
Jessie begint ook al:
Donnie heeft er zin in...
Gewoon naar de site, dan inwoners aanklikken boven inquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:39 schreef PTLe het volgende:
Heeft iemand de link voor me om te stemmen ?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon naar de site, dan inwoners aanklikken boven in
http://www.utopiatv.nl/participant
ja hoor, heb er genoeg! Heb jij die thee op gemaakt?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:39 schreef Cir het volgende:
[..]
mag ik van jou een pilletje voel me afglijden
de thee hakte er echt in
OT Ram met tape de snoeren vast plakken
rookbankje ;jesse en bas..
Nieuw dartbord!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:22 schreef kejo het volgende:
Omg zie ineens posters hangen met die kop van do erop
Een gastvrouw dat is wat ze nodig hebben..quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:47 schreef ES... het volgende:
Geen boekhouder tussen de nieuwe!
Geen bouwer tussen de nieuwe!
![]()
ik vond die bovenste vrouw meer iets voor Cees!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een gastvrouw dat is wat ze nodig hebben..
Eigen schuld. Hij is bij chiropractor geweest en mocht 3 dagen niets doenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:56 schreef ES... het volgende:
Cemal heeft zijn rug overbelast met dansen. Ook zielig.
Misschien kinderachtig van Do! Gisteren deed ze hetzelfde namelijk. Bas zeggen samen te douchen, maar ging alleen. Vandaag dus weer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.
Ja dat hij dat zelfs niet weet de casemanager. Een bril krijg je max 150 via de aanvullende verzekering en dat 1x in de 3 jaar bij unive.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef kejo het volgende:
Elke verzekering is andersquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat hij dat zelfs niet weet de casemanager. Een bril krijg je max 150 via de aanvullende verzekering en dat 1x in de 3 jaar bij unive.
Nou dit is wel de beste samenvatting!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Wat wilde je nog weten? Over Row d'r boosheid? Ze begon tegen Bas te skreeuwen dat het onbeleefd was om eten op te scheppen voor de gasten. Bas reageerde daar rustig op en zei dat zij dan niet moest schreeuwen toen verdween ze stampend naar de ZK. Cossers zagen haar later met behuilde ogen en ze heeft apart geslapen dus er zit/zat haar iets vreselijk hoog kennelijk. Ze had eerder ook al een aanvaring met Gabs omdat die het vervelend vond dat ze steeds over haar afscheid begon.
Cossers zijn van mening dat ze wellicht heeft meegekregen dat ze binnen een week uit de top 100 is verdwenen en na het vertrek van Ivan en Bjorn het afscheid van Gabs niet kan handelen.
Is wat ik gelezen heb in de Cos he!
Hij heeft 2 fitness matten en een toestel bevredigd!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:56 schreef ES... het volgende:
Cemal heeft zijn rug overbelast met dansen. Ook zielig.
Bach? Wie is dat! ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Cees vind het lastig om de piano muziek te horen van net, want zijn dochter speelt dat ook op de piano is van brunno mars zegt cees een paar keer. Nee zegt ramona is van een componist ze weet niet welke. En weer zegt cees is toch van brunno mars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |