Cees moet altijd moeilijk doen waar het makkelijk kan toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Gertjan op de vide boven kantoor geslapen. Weer last van cees gehad. Trouwens wat ik absoluut niet snap van cees waarom hij zich midden in de nacht helemaal gaat aankleden om buiten een sigaret te gaan roken. Hij kan toch ff snel in zijn onderbroek naar buiten lopen. Of gewoon niet gaan roken dan ben je ook minder wakker en val je weer sneller in slaap.
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, maar ze vroeg hem net of ze zijn haren moest wassen vandaar dat ik dacht dat ze met hem onder de douche wilde.
In in zijn onderbroek lijkt mij niet verstandig ,die man is al zo dun ,straks wordt ie ziekquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Gertjan op de vide boven kantoor geslapen. Weer last van cees gehad. Trouwens wat ik absoluut niet snap van cees waarom hij zich midden in de nacht helemaal gaat aankleden om buiten een sigaret te gaan roken. Hij kan toch ff snel in zijn onderbroek naar buiten lopen. Of gewoon niet gaan roken dan ben je ook minder wakker en val je weer sneller in slaap.
Geef hem dus geen ongelijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze wil hem gewoon mee onder de douche, maar hij wil niet.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had al gedouched, en Bas wilden samen, ze was hem voor, ze vroeg zich af wat de kijkers er van zouden vinden, toen zei ze dan ga ik alsnog met je, maar toen hoefde het niet meer van Bas
Maar in de caravan maakt het blijkbaar niet meer zoveel uit wat de kijkers denken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had al gedouched, en Bas wilden samen, ze was hem voor, ze vroeg zich af wat de kijkers er van zouden vinden, toen zei ze dan ga ik alsnog met je, maar toen hoefde het niet meer van Bas
Klopt, een heel vervelend en kinderachtig ventje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.
Die griet is echt vanaf dag 1 'n kluchtquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Maar in de caravan maakt het blijkbaar niet meer zoveel uit wat de kijkers denken.
Is ze nu jou aan het spiegelen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Regie rot eens op met iedere keer die Witte Geep in beeld
Hij zal wel ergens zin in gehad hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.
En maar klagen over andermans verslavingenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In in zijn onderbroek lijkt mij niet verstandig ,die man is al zo dun ,straks wordt ie ziek![]()
niet roken is beter
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die griet is echt vanaf dag 1 'n klucht
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal wel ergens zin in gehad hebbenOnder de douche zijn ze vrij
Maar o wee als een ander hem uit zijn slaap houdt, dan is de loods te klein.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is nu typisch cees, nu hebben er 2 niet kunnen slapen vannacht door hem en dan reageert hij dat hij er niets aan kan doen en zegt gelijk van kwam het niet uit de andere kamer. Weer het bij een ander neer leggen. Cees nu zeggen ik ben er 3x uit geweest dus ik denk dat ik niet goed heb geslapen. Hij zoekt weer allemaal excuses. En verdedigd zich weer gelijk. Waarom niet gewoon van joh sorry maak me anders even wakker. Cees voelt zich gelijk weer aangevallen maar romy en gertjan zeggen ook duidelijk je kan er ook niets aan doen.
Ze deed niet preuts, ze had gewoon eerder gedouched dan bas en die vond dat niet leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.
overdag wil dootje graag haar naam hooghouden ten opzichte van de andere bewoners.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.
Ik ging af op wat in de COS is geschreven en daar stond net dat ze bang was voor wat de kijkers ervan zouden vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze deed niet preuts, ze had gewoon eerder gedouched dan bas en die vond dat niet leuk.
Persoonlijk vind ik Do vermoeiend, heel erg vermoeiend!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:03 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik ging af op wat in de COS is geschreven en daar stond net dat ze bang was voor wat de kijkers ervan zouden vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |