Dat idee heb ik ook dat ze dit wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Wat wilde je nog weten? Over Row d'r boosheid? Ze begon tegen Bas te skreeuwen dat het onbeleefd was om eten op te scheppen voor de gasten. Bas reageerde daar rustig op en zei dat zij dan niet moest schreeuwen toen verdween ze stampend naar de ZK. Cossers zagen haar later met behuilde ogen en ze heeft apart geslapen dus er zit/zat haar iets vreselijk hoog kennelijk. Ze had eerder ook al een aanvaring met Gabs omdat die het vervelend vond dat ze steeds over haar afscheid begon.
Cossers zijn van mening dat ze wellicht heeft meegekregen dat ze binnen een week uit de top 100 is verdwenen en na het vertrek van Ivan en Bjorn het afscheid van Gabs niet kan handelen.
Is wat ik gelezen heb in de Cos he!
Ik heb net ff zitten zoeken voor je ,maar ik weet niet meer precies hoe laat dat wasquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:44 schreef kejo het volgende:
[..]
schijnheilig. ..dat was hem idd....kan filmpje niet vinden misschien tijd?
Dat zou dan ook het enige zijn wat ze er voor gedaan heeft, Ramona heeft de regie gedaan en Cees is scholen gaan bellen en een boel mensen hebben gisteren het "toneel" in orde gemaakt, zelf heeft ze er geen flikker aan gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:30 schreef Cir het volgende:
Gm Cos
Cees wil het graag presenteren morgen
Bas gaat vragen aan Do
Do wil het zelf presenteren
Bas probeerd Do te overtuigen
Do ; Cees is best lang van stof
De Utopia krant?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:40 schreef renevanlaaren het volgende:
weet iemand nog een site waar je streamverslagen kan lezen,dm dan graag
jammer.....maar thanks. OT. Jessy nog zoekende naar pleistersquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net ff zitten zoeken voor je ,maar ik weet niet meer precies hoe laat dat was
Maar ze hebben nu toch Rob, die fixt dat wel evenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef Haropro het volgende:
Marita kan boekhouden, duidelijk dus wie erin komt
ze wil hem ondersteunen,maar denk het ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef Haropro het volgende:
Marita kan boekhouden, duidelijk dus wie erin komt
Rob kan het helemaal niet, die zeurde gisteren al om een boekhouder in opleiding aan te nemen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu toch Rob, die fixt dat wel even![]()
Maar serieus denk ik wel dat je gelijk hebt, zo komt Rob er wederom onderuit
Maar wel Cees afkraken. Die kerel moet echt eens op zijn plek gezet worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Rob kan het helemaal niet, die zeurde gisteren al om een boekhouder in opleiding aan te nemen.
Bij de Samenleving hadden ze een nieuwe regel gemaakt dat je voor 12 uur geen prive was mag doen. Mjah, dat communiceren ze alleen niet naar de rest...quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:55 schreef kejo het volgende:
Gj druk bezig met zijn was op zolder....zijn bed ligt daar ook nog?
Thnxsquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat zou dan ook het enige zijn wat ze er voor gedaan heeft, Ramona heeft de regie gedaan en Cees is scholen gaan bellen en een boel mensen hebben gisteren het "toneel" in orde gemaakt, zelf heeft ze er geen flikker aan gedaan.
Cees had de schoolleiding overigens voor vandaag uigenodigd, was weer een miscommunicatie met Do, hoe en of ze dat hebben opgelost is niet duidelijk. Hoeveel mensen er morgen komen is ook niet bekend.
Blijft apart dat bepaalde fitties breed en soms ellenlang uitgemeten worden en anderen fijntjes onder het tapijt verdwijnen, ook wat dat betreft meten met 2 maten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt.. tijdens het overleg van de gemeenschap begon Row over het vertrek van Gabs (zoiets)
Gabs werd daar boos over omdat Row het telkens heeft over haar vertrek
Ik hoop dat er nog een filmpje van komt dat Row uitvalt tegen Bas ,
Heb op de Utopia site gekeken maar daar vond ik ook niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |