SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Je beseft niet hoeveel mensen blij waren met je SV, hopelijk kom je erop terugquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, ben er klaar mee, straks krijg ik nog te horen dat ik andere geen kans geef net als met de OP foto
Row is druk doende de stal aan het vegen en Jessie leest de krant
Ik dacht de generale van het kutstuk over pesten met spelers van buitenafquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Je beseft niet hoeveel mensen blij waren met je SV, hopelijk kom je erop terug![]()
Staat er vandaag iets op de planning in luitopia?
Wanneer is het voor het echie dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht de generale van het kutstuk over pesten met spelers van buitenaf
Klopt.. tijdens het overleg van de gemeenschap begon Row over het vertrek van Gabs (zoiets)quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar schijnt ook niet veel geweest te zijn als je de COS zo leest
Weet wel dat ze ook een aanvaring met Gabs heeft gehad. Was mij ook niet helemaal duidelijk waarom.
Row uitvalt tegen Bas? Tjonge, dacht dat zij elkaar leuk vindenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt.. tijdens het overleg van de gemeenschap begon Row over het vertrek van Gabs (zoiets)
Gabs werd daar boos over omdat Row het telkens heeft over haar vertrek
Ik hoop dat er nog een filmpje van komt dat Row uitvalt tegen Bas ,
Heb op de Utopia site gekeken maar daar vond ik ook niets.
Morgen geen streams aan voor mij dusquote:
Die gabs is ook boos om niets, denkt ze dat ze bijzonder is of zo dat men het daar niet over mag hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt.. tijdens het overleg van de gemeenschap begon Row over het vertrek van Gabs (zoiets)
Gabs is geen flikker aan, ik snap niet wat men daar in die loods in haar ziet hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gabs is ook boos om niets, denkt ze dat ze bijzonder is of zo dat men het daar niet over mag hebben.
Misschien hebben de filmmakers het wel hier, is er vast een die nu op zoek gaat.
Pfff wat is het toch 'n aandachts-orgelquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:28 schreef Dotteke het volgende:
Do zegt dat ze weer een verkeerde keuze heeft gemaakt,
Maar die kan je rechtzetten zegt Bas
Ben je nu boos op me, vraagt onzekere doos
Nee, zegt Bas, maar ik vind het wel jammer.
Het gaat over douchen, blijkbaar
Dat verbaasde mij dus ook van Row, en helemaal omdat ze Bas aanviel op zijn tafelmanierenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Row uitvalt tegen Bas? Tjonge, dacht dat zij elkaar leuk vinden
[..]
Morgen geen streams aan voor mij dus
Ik heb de filmpjes van gister bekeken , maar het Row/Bas incident stond er niet opquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gabs is ook boos om niets, denkt ze dat ze bijzonder is of zo dat men het daar niet over mag hebben.
Misschien hebben de filmmakers het wel hier, is er vast een die nu op zoek gaat.
Nee, snap ik ook niet, maar dat snap ik van meer niet, Row doet buiten de koeien ook nietsquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gabs is geen flikker aan, ik snap niet wat men daar in die loods in haar ziet hoor.
Echt he, ze wil hem gewoon mee onder de douche, maar hij wil niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pfff wat is het toch 'n aandachts-orgel
ze had al gedouched, en Bas wilden samen, ze was hem voor, ze vroeg zich af wat de kijkers er van zouden vinden, toen zei ze dan ga ik alsnog met je, maar toen hoefde het niet meer van Basquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze wil hem gewoon mee onder de douche, maar hij wil niet.
Thnx, maar ze vroeg hem net of ze zijn haren moest wassen vandaar dat ik dacht dat ze met hem onder de douche wilde.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had al gedouched, en Bas wilden samen, ze was hem voor, ze vroeg zich af wat de kijkers er van zouden vinden, toen zei ze dan ga ik alsnog met je, maar toen hoefde het niet meer van Bas
Cees moet altijd moeilijk doen waar het makkelijk kan toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Gertjan op de vide boven kantoor geslapen. Weer last van cees gehad. Trouwens wat ik absoluut niet snap van cees waarom hij zich midden in de nacht helemaal gaat aankleden om buiten een sigaret te gaan roken. Hij kan toch ff snel in zijn onderbroek naar buiten lopen. Of gewoon niet gaan roken dan ben je ook minder wakker en val je weer sneller in slaap.
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, maar ze vroeg hem net of ze zijn haren moest wassen vandaar dat ik dacht dat ze met hem onder de douche wilde.
In in zijn onderbroek lijkt mij niet verstandig ,die man is al zo dun ,straks wordt ie ziekquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Gertjan op de vide boven kantoor geslapen. Weer last van cees gehad. Trouwens wat ik absoluut niet snap van cees waarom hij zich midden in de nacht helemaal gaat aankleden om buiten een sigaret te gaan roken. Hij kan toch ff snel in zijn onderbroek naar buiten lopen. Of gewoon niet gaan roken dan ben je ook minder wakker en val je weer sneller in slaap.
Geef hem dus geen ongelijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze wil hem gewoon mee onder de douche, maar hij wil niet.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had al gedouched, en Bas wilden samen, ze was hem voor, ze vroeg zich af wat de kijkers er van zouden vinden, toen zei ze dan ga ik alsnog met je, maar toen hoefde het niet meer van Bas
Maar in de caravan maakt het blijkbaar niet meer zoveel uit wat de kijkers denken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Klopt, een heel vervelend en kinderachtig ventje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.
Die griet is echt vanaf dag 1 'n kluchtquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Maar in de caravan maakt het blijkbaar niet meer zoveel uit wat de kijkers denken.
Is ze nu jou aan het spiegelen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Regie rot eens op met iedere keer die Witte Geep in beeld
Hij zal wel ergens zin in gehad hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.
En maar klagen over andermans verslavingenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In in zijn onderbroek lijkt mij niet verstandig ,die man is al zo dun ,straks wordt ie ziek![]()
niet roken is beter
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die griet is echt vanaf dag 1 'n klucht
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal wel ergens zin in gehad hebbenOnder de douche zijn ze vrij
Maar o wee als een ander hem uit zijn slaap houdt, dan is de loods te klein.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is nu typisch cees, nu hebben er 2 niet kunnen slapen vannacht door hem en dan reageert hij dat hij er niets aan kan doen en zegt gelijk van kwam het niet uit de andere kamer. Weer het bij een ander neer leggen. Cees nu zeggen ik ben er 3x uit geweest dus ik denk dat ik niet goed heb geslapen. Hij zoekt weer allemaal excuses. En verdedigd zich weer gelijk. Waarom niet gewoon van joh sorry maak me anders even wakker. Cees voelt zich gelijk weer aangevallen maar romy en gertjan zeggen ook duidelijk je kan er ook niets aan doen.
Ze deed niet preuts, ze had gewoon eerder gedouched dan bas en die vond dat niet leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.
overdag wil dootje graag haar naam hooghouden ten opzichte van de andere bewoners.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.
Ik ging af op wat in de COS is geschreven en daar stond net dat ze bang was voor wat de kijkers ervan zouden vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze deed niet preuts, ze had gewoon eerder gedouched dan bas en die vond dat niet leuk.
Persoonlijk vind ik Do vermoeiend, heel erg vermoeiend!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:03 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik ging af op wat in de COS is geschreven en daar stond net dat ze bang was voor wat de kijkers ervan zouden vinden.
Hebben zij al echt sex gehad?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Cees zit je nogal hoog?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Cees ff met zijn handen zijn gezicht wassen en hij kan weer beginnen aan een nieuwe zeur dag. Ik hoop dat zijn familie de 22e eens goed met hem gaat praten dat hij moet genieten van zijn tijd daar ipv zo negatief te zijn. Dat hij anders beter naar huis kan komen. Is zo jammer voor cees dat hij zo verzuurd is daar. Hij kan het veel meer naar zijn zin hebben als hij dingen eens niet zo op zichzelf betrekt of niet zo op andere let.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Do vermoeiend, heel erg vermoeiend!
De afgelopen nacht maakte ze iig een geluid alsof ze een climax bereikte. En de afgelopen nachten leek het op meer dan ooit. Ze zijn iig grenzen overschreden waarvan zij aangaf daar niet eens van in de buurt te willen komen (voor de camera's).quote:
Die oudere vrouw valt sowieso af, met stemmingen zijn er buiten Tineke nog nooit oudere mensen gekozen!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)-met-de-kandidaten-1
Die oudere mag er voor mij wel inquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
Oke, onze onzekere Do laat zich weer van haar beste kant zien dusquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
De afgelopen nacht maakte ze iig een geluid alsof ze een climax bereikte. En de afgelopen nachten leek het op meer dan ooit. Ze zijn iig grenzen overschreden waarvan zij aangaf daar niet eens van in de buurt te willen komen (voor de camera's).
Ik vermoed dat het die Marita wordt, horeca/boekhoudingquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
Daarom heb ik zo'n hekel aan haar. In bijna alles is het zo dat ze zo'n beetje het tegenovergestelde doet van wat ze zegt. Totaal ongeloofwaardig vind ik haar. Of het nu om seks gaat of wat anders, maakt me eigenlijk niets uit. Ik vind het een nepwijf. Tel daarbij op dat ze er goed in is om mensen naar haar hand te zetten en tegen elkaar uit te spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oke, onze onzekere Do laat zich weer van haar beste kant zien dus
Maar ik blijf het wel leuk vinden dat ook zij dus geen vat kan krijgen op Bas.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan haar. In bijna alles is het zo dat ze zo'n beetje het tegenovergestelde doet van wat ze zegt. Totaal ongeloofwaardig vind ik haar. Of het nu om seks gaat of wat anders, maakt me eigenlijk niets uit. Ik vind het een nepwijf. Tel daarbij op dat ze er goed in is om mensen naar haar hand te zetten en tegen elkaar uit te spelen.
Is dat zo? Ik denk dat zij hem goed weet te bespelen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ik blijf het wel leuk vinden dat ook zij dus geen vat kan krijgen op Bas.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die oudere vrouw valt sowieso af, met stemmingen zijn er buiten Tineke nog nooit oudere mensen gekozen!
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:25 schreef renevanlaaren het volgende:
het zal de boekhouder wel worden,maar massage van rob afpakken is leuk
denk ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadDIe doet ook nog eens de boekhouding
Ik heb zo maar eens het idee dat die het gaat worden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zien die andere twee eruit?
het is alle 3 weer niksquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zien die andere twee eruit?
Ik bedoel door de bewoners zelfquote:
Dat deed die zitzak toch al niet masseren!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:25 schreef renevanlaaren het volgende:
het zal de boekhouder wel worden,maar massage van rob afpakken is leuk
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
ze deed wel preuts, want ze ging snel eerst omdat ze zich afvroeg wat de kijkers ervan zouden vindenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze deed niet preuts, ze had gewoon eerder gedouched dan bas en die vond dat niet leuk.
ze doet haar best, maar Bas geeft geen krimp, die doet echt alleen maar wat hij zelf wil en niet wat Doosje hem wil laten doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat zij hem goed weet te bespelen.
Ik zou niet weten op wie ik moet stemmen.quote:
truequote:Op zaterdag 16 april 2016 09:34 schreef Agossie het volgende:
Haha die Bas tegen Cees...je bent zelf je eigen grootste pestkop![]()
![]()
Ik ga niet stemmen ... Ik heb heel lang niet gestemd, tot de afgelopen keer en toen heb ik op Bronno gestemd,...quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten op wie ik moet stemmen.
Do fohnt haar haren en Bas verteld aan Cees dat Do zelf wil presenteren
Ja ja het onzekere vergelegen meisje gaat voor vreemde mensen presenteren
Gina is weer druk aan het verven/sauzen
Jessie noemde Cees schijnheilig en daar zijn filmpjes van volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:33 schreef kejo het volgende:
Gm cos.....cees mag niet presenteren. Eh even vraag...is er een filmpje van de aanvaring tussen jessie en Cees waarbij jessy cees hypocriet noemde kan niet vinden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen ... Ik heb heel lang niet gestemd, tot de afgelopen keer en toen heb ik op Bronno gestemd,...![]()
dat is meteen voor mij de laatste keer geweest
Die wordt het!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadDIe doet ook nog eens de boekhouding
Ik heb zo maar eens het idee dat die het gaat worden
Wat in de cos gezegd wordt is dan ook wel de waarheid he!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Wat wilde je nog weten? Over Row d'r boosheid? Ze begon tegen Bas te skreeuwen dat het onbeleefd was om eten op te scheppen voor de gasten. Bas reageerde daar rustig op en zei dat zij dan niet moest schreeuwen toen verdween ze stampend naar de ZK. Cossers zagen haar later met behuilde ogen en ze heeft apart geslapen dus er zit/zat haar iets vreselijk hoog kennelijk. Ze had eerder ook al een aanvaring met Gabs omdat die het vervelend vond dat ze steeds over haar afscheid begon.
Cossers zijn van mening dat ze wellicht heeft meegekregen dat ze binnen een week uit de top 100 is verdwenen en na het vertrek van Ivan en Bjorn het afscheid van Gabs niet kan handelen.
Is wat ik gelezen heb in de Cos he!
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat dat hele stemmen geen zin heeft
Het is toch al bekend wie er mag blijven volgens mij
schijnheilig. ..dat was hem idd....kan filmpje niet vinden misschien tijd?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie noemde Cees schijnheilig en daar zijn filmpjes van volgens mij
Klopt zo ongeveer welquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Wat wilde je nog weten? Over Row d'r boosheid? Ze begon tegen Bas te skreeuwen dat het onbeleefd was om eten op te scheppen voor de gasten. Bas reageerde daar rustig op en zei dat zij dan niet moest schreeuwen toen verdween ze stampend naar de ZK. Cossers zagen haar later met behuilde ogen en ze heeft apart geslapen dus er zit/zat haar iets vreselijk hoog kennelijk. Ze had eerder ook al een aanvaring met Gabs omdat die het vervelend vond dat ze steeds over haar afscheid begon.
Cossers zijn van mening dat ze wellicht heeft meegekregen dat ze binnen een week uit de top 100 is verdwenen en na het vertrek van Ivan en Bjorn het afscheid van Gabs niet kan handelen.
Dat idee heb ik ook dat ze dit wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Ik heb net ff zitten zoeken voor je ,maar ik weet niet meer precies hoe laat dat wasquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:44 schreef kejo het volgende:
[..]
schijnheilig. ..dat was hem idd....kan filmpje niet vinden misschien tijd?
Dat zou dan ook het enige zijn wat ze er voor gedaan heeft, Ramona heeft de regie gedaan en Cees is scholen gaan bellen en een boel mensen hebben gisteren het "toneel" in orde gemaakt, zelf heeft ze er geen flikker aan gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:30 schreef Cir het volgende:
Gm Cos
Cees wil het graag presenteren morgen
Bas gaat vragen aan Do
Do wil het zelf presenteren
Bas probeerd Do te overtuigen
Do ; Cees is best lang van stof
De Utopia krant?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:40 schreef renevanlaaren het volgende:
weet iemand nog een site waar je streamverslagen kan lezen,dm dan graag
jammer.....maar thanks. OT. Jessy nog zoekende naar pleistersquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net ff zitten zoeken voor je ,maar ik weet niet meer precies hoe laat dat was
Maar ze hebben nu toch Rob, die fixt dat wel evenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef Haropro het volgende:
Marita kan boekhouden, duidelijk dus wie erin komt
ze wil hem ondersteunen,maar denk het ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef Haropro het volgende:
Marita kan boekhouden, duidelijk dus wie erin komt
Rob kan het helemaal niet, die zeurde gisteren al om een boekhouder in opleiding aan te nemen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu toch Rob, die fixt dat wel even![]()
Maar serieus denk ik wel dat je gelijk hebt, zo komt Rob er wederom onderuit
Maar wel Cees afkraken. Die kerel moet echt eens op zijn plek gezet worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Rob kan het helemaal niet, die zeurde gisteren al om een boekhouder in opleiding aan te nemen.
Bij de Samenleving hadden ze een nieuwe regel gemaakt dat je voor 12 uur geen prive was mag doen. Mjah, dat communiceren ze alleen niet naar de rest...quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:55 schreef kejo het volgende:
Gj druk bezig met zijn was op zolder....zijn bed ligt daar ook nog?
Thnxsquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat zou dan ook het enige zijn wat ze er voor gedaan heeft, Ramona heeft de regie gedaan en Cees is scholen gaan bellen en een boel mensen hebben gisteren het "toneel" in orde gemaakt, zelf heeft ze er geen flikker aan gedaan.
Cees had de schoolleiding overigens voor vandaag uigenodigd, was weer een miscommunicatie met Do, hoe en of ze dat hebben opgelost is niet duidelijk. Hoeveel mensen er morgen komen is ook niet bekend.
Blijft apart dat bepaalde fitties breed en soms ellenlang uitgemeten worden en anderen fijntjes onder het tapijt verdwijnen, ook wat dat betreft meten met 2 maten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do wilde geen leerlingen maar leerkrachten, die zijn natuurlijk heel welwillend om hun spaarse vrije middag?/avond aan zo'n geweldig evenement te spenderen! Alsof ze al niet genoeg curcussen/workshops e.d. in hun vrije tijd moeten doen om hun baan te behouden!quote:
Van wie worden de fitties onder de het tapijt geschoven dan? Elke fittie wordt hier toch breed uitgemeten, daar draait de Cos op!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Blijft apart dat bepaalde fitties breed en soms ellenlang uitgemeten worden en anderen fijntjes onder het tapijt verdwijnen, ook wat dat betreft meten met 2 maten.
hoorde hem van de week zeggen dat zijn bril weer stuk wasquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:13 schreef Cir het volgende:
Cees.. met een C en Kamer met een K
..in 2006 had ik plus anderhalf en
Cees belt voor een Bril zo te horen
Cees lach .. is dat alweer 7
mischien kan Cees weer een verse bestellenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef kejo het volgende:
[..]
hoorde hem van de week zeggen dat zijn bril weer stuk was
of die mensen op zijn negatieve praat zitten te wachtenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:17 schreef Cir het volgende:
[..]
mischien kan Cees weer een verse bestellen
via zn zorgpolis,....
cees zit op te scheppen over wat erf allemaal te doen is in de tyfesloods
hoe geweldig ..![]()
er gaat iemand langs komen zo te horen
Bedoel door de redactie, bv die van Row de afgelopen dagen, als het niet toevallig opgevangen was door een oplettende cosser dan was het niet eens bekendgeweest. De een word beschermd en de ander niet ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Van wie worden de fitties onder de het tapijt geschoven dan? Elke fittie wordt hier toch breed uitgemeten, daar draait de Cos op!
hij deed zeer positiefquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef kejo het volgende:
[..]
of die mensen op zijn negatieve praat zitten te wachten
zoiets dacht ik ook, ik kon het alleen niet verwoorden. Heb daarom maar stapeltje pillen klaar gelegd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Cir het volgende:
Ram , Do muziekjes uitzoeken
Horror ...
pakt u een touw met een lus
zoek en boom uit
spring voor een koe
Want dit was geen geregisseerde. Waarschijnlijk voelt Row zich dan voor lul staan, want ze wordt echt op iets gepakt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Bedoel door de redactie, bv die van Row de afgelopen dagen, als het niet toevallig opgevangen was door een oplettende cosser dan was het niet eens bekendgeweest. De een word beschermd en de ander niet ofzo.
Ze is echt niet goed snik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:19 schreef ES... het volgende:
Do bespreekt met Ram haar voorstelling icm muziek. Ze praat over haarzelf in 3e persoon. Do gaat dan... Klinkt echt achterlijk.
Bedankt, weer!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, leuk gesprek van gisteravond .......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ja, zal nut hebben dag voor het pesttakel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:22 schreef kejo het volgende:
Omg zie ineens posters hangen met die kop van do erop
Ach, ik ben blij dat we zo kort tegen dat hoofd aan hoeven te kijken. Mag ze volgende week naar huis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zal nut hebben dag voor het pesttakel.
Hij heeft het vast over zijn eigen verzekering. Dat is de enige waarheid voor hem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef kejo het volgende:
Neeeeeee cees bril zit niet in basis pakket en nee is niet altijd 300 euro max. Kan ook minder zijn.....wederom lul koek meneer betweter
Da's waar, veelal volgt er een SL maar krijgen we het begin hier er van mee omdat ze net ff te laat zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Bedoel door de redactie, bv die van Row de afgelopen dagen, als het niet toevallig opgevangen was door een oplettende cosser dan was het niet eens bekendgeweest. De een word beschermd en de ander niet ofzo.
dan nog klopt zIjn verhaal niet bril zit niet in de basis verzekeringquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:26 schreef ES... het volgende:
[..]
Hij heeft het vast over zijn eigen verzekering. Dat is de enige waarheid voor hem.
Joh, weet hij veel. Zijn verz is alles basis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:27 schreef kejo het volgende:
[..]
dan nog klopt zIjn verhaal niet bril zit niet in de basis verzekering
Ze hebben allemaal andere afspraken/contracten, vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef kejo het volgende:
Neeeeeee cees bril zit niet in basis pakket en nee is niet altijd 300 euro max. Kan ook minder zijn.....wederom lul koek meneer betweter
Ik heb ze gelezen , het zal Marita wel worden voor de boekhoudingquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:08 schreef Dotteke het volgende:
EEn vriendinnetje voor Cees, een 59 jarige dame
Karin
Deze oma in spe (59) zit nog lang niet achter de geraniums! De voormalig Nederlands Kampioen Jetski fitnesst drie keer per week en is een echte doorzetter. In Utopia wil de sportieveling sportmassages geven en de horeca naar een hoger plan tillen. Want deze dame heeft levenservaring. Volgens Karin maakt het in een ideale samenleving niet uit wie, wat of hoe je bent. Karin: “Samen haal je het beste uit iedereen.”
Laura
De inwoners moeten meer naar elkaar luisteren. Althans, dat vindt Laura (21), die debatteren als passie heeft. In Utopia wil Laura een aantal prangende kwesties bespreken. Is er een leider nodig? Zijn regels noodzakelijk? Daarnaast is de jongedame fanatiek volleybalster, hostess en single. Laura heeft veel in haar mars – en lijkt met wilskracht alleen al alles te kunnen.
Marita
Als iemand weet wat werken is, dan is Marita (46) het wel. De café-eigenaar heeft hard geknokt voor haar eigen onderneming en heeft nooit van kantooruren gehoord. De dierenliefhebber wil zich in Utopia storten op de horeca, de boekhouding en haar nieuwe passie: radio maken. Marita omschrijft zich als de ideale inwoner van Utopia: een veelzijdige, harde werker die ook héél veel plezier kan maken.
hoe zeurderig en zeikerig hij het ook brengt, hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:35 schreef Cir het volgende:
Breaking news
de thee is op
o wacht alleen aardbei
Jessie ; droevig droevig dan moet ik heet water gaan drinken
er lag nog een zakje .
Cees ; als ik het lijstje niet aanvul
dan wrd er heel veel vergeten
ze hebben geen overzicht
Ik heb het een tijd gedaan
maar toen moest het weer naar de smaneleving
sinds die tijd ..
mag ik van jou een pilletje voel me afglijdenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:37 schreef ES... het volgende:
Jessie begint ook al:
Donnie heeft er zin in...
Gewoon naar de site, dan inwoners aanklikken boven inquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:39 schreef PTLe het volgende:
Heeft iemand de link voor me om te stemmen ?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon naar de site, dan inwoners aanklikken boven in
http://www.utopiatv.nl/participant
ja hoor, heb er genoeg! Heb jij die thee op gemaakt?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:39 schreef Cir het volgende:
[..]
mag ik van jou een pilletje voel me afglijden
de thee hakte er echt in
OT Ram met tape de snoeren vast plakken
rookbankje ;jesse en bas..
Nieuw dartbord!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:22 schreef kejo het volgende:
Omg zie ineens posters hangen met die kop van do erop
Een gastvrouw dat is wat ze nodig hebben..quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:47 schreef ES... het volgende:
Geen boekhouder tussen de nieuwe!
Geen bouwer tussen de nieuwe!
![]()
ik vond die bovenste vrouw meer iets voor Cees!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een gastvrouw dat is wat ze nodig hebben..
Eigen schuld. Hij is bij chiropractor geweest en mocht 3 dagen niets doenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:56 schreef ES... het volgende:
Cemal heeft zijn rug overbelast met dansen. Ook zielig.
Misschien kinderachtig van Do! Gisteren deed ze hetzelfde namelijk. Bas zeggen samen te douchen, maar ging alleen. Vandaag dus weer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat hij dat zelfs niet weet de casemanager. Een bril krijg je max 150 via de aanvullende verzekering en dat 1x in de 3 jaar bij unive.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef kejo het volgende:
Elke verzekering is andersquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat hij dat zelfs niet weet de casemanager. Een bril krijg je max 150 via de aanvullende verzekering en dat 1x in de 3 jaar bij unive.
Nou dit is wel de beste samenvatting!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Hij heeft 2 fitness matten en een toestel bevredigd!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:56 schreef ES... het volgende:
Cemal heeft zijn rug overbelast met dansen. Ook zielig.
Bach? Wie is dat! ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Cees vind het lastig om de piano muziek te horen van net, want zijn dochter speelt dat ook op de piano is van brunno mars zegt cees een paar keer. Nee zegt ramona is van een componist ze weet niet welke. En weer zegt cees is toch van brunno mars.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Morgen, straks om 1300 uur de generale repetitie van het toneelstuk .....
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen, vandaag repeteren, dacht ik.
[ afbeelding ]
En morgen? In de middag of 's avonds?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Morgen, straks om 1300 uur de generale repetitie van het toneelstuk .....
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Loop iets achter met het monteren, maar op veler verzoek .......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Lekker hoor de oude frietjus panquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:25 schreef Cir het volgende:
Gina wil de grote frituur pan uit le luifel
dat ding voor 150,- staat alleen maar in de weg
aldus Gina
Rob vraagd of dat ding al op MP staat
dan krijgen we er nig een paar tientjes voor aldus Gabs
Gabs gaat meehelpen
U leest het goed .Gabs helpt mee
bellen dan hequote:Op zaterdag 16 april 2016 11:32 schreef Cir het volgende:
Ram aan de feun..lichtgedoe
maneer kan pas eind van de middag,..mischien
Ze hebben het toch ook gebruikt tijdens dat andere toneelstuk?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:34 schreef schizolientje het volgende:
Ze hebben dat apparaat al 3 weken in huis!!!!!!!
Ja de academy en ramona had de regie in handen want die wilde dat heel graag en heeft veel theater ervaring zei ze. Do weet hier niets van af ramona wel. Do haar idee was om een theatergroep op te laten treden wat proffesioneel was. Ramona kwam op de proppen met kinderen van het MBO.quote:
En toen ging het ook al niet goed,heeft ze ook gebeld...quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:36 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Ze hebben het toch ook gebruikt tijdens dat andere toneelstuk?
Zit die witte geep nou sjemal's rug te masseren waar Romy naast ligt? Dat moet ze eens spiegelen..quote:
ze bestellen het op internet en meestal komt er niemand mee dan en heb je de service niet die je bij een gewone winkel of bedrijf zou krijgen. laksigheid hier is de oorzaak van de problemen, vorige keer deed het al niet wat ze verwachten en het moet allemaal voor een duppie op de eerste rangquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:36 schreef Cir het volgende:
Ram gaat de vide op..met de foon
stress ..over licht/geluid
traantjes....![]()
Maneer weer aan de feun..
het zal echt met een gesprek moeten niet op locatie
Ram ; ik kam mn nr niet geven we zitten in een tv programma
maneer ..heeft een een mailadres?
dan zet ik dat bij "Dennis "er bij
ram geeft het adres
Maneer ; als u de mail rond 16uur in de gaten houd
dan kan Dennis het oppakken als hij klaar is
heeft u om 17uur niets gehoord bel/mail mij dan even
dan ga ik er achter aan
dat is het beste wat ik kan aanbieden excuses,..
Ram ; oke dank u wel dan wachten we het af
klik
Ja klopt en met feestjes dacht bij vertrek bjorn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:36 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Ze hebben het toch ook gebruikt tijdens dat andere toneelstuk?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zit die witte geep nou sjemal's rug te masseren waar Romy naast ligt? Dat moet ze eens spiegelen..
Ja zeker weten dat theater gebeuren is ze goed in. Dat zou echt sneu zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:38 schreef Cir het volgende:
[..]
zou het voor Ramootje echt klote vinden als
er gedoe is...... ze doet echt haar best hiervoor
Cees krijgt een nieuwe brilquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:39 schreef schizolientje het volgende:
Cees vervalt weer helemaal in zijn oude rol, drudrukdrukdruk in de keuken en met spioneren
"Het is ook hun Utopia!"quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Dat snap ik nou niet, waarom laten ze daar bijna allemaal die kastdeurtjes open staan. Wat voor moeite is dat om die dicht te duwen.
Oftewel complete miscommunicatie net als over de datum met Cees, ik wijt dat toch aan Do die hierin niet duidelijk is en alles maar aan anderen delegeert, telefoneren is al "eng"!quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja de academy en ramona had de regie in handen want die wilde dat heel graag en heeft veel theater ervaring zei ze. Do weet hier niets van af ramona wel. Do haar idee was om een theatergroep op te laten treden wat proffesioneel was. Ramona kwam op de proppen met kinderen van het MBO.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:41 schreef Cir het volgende:
[..]
Cees krijgt een nieuwe bril
met van die spiegeltjes aan de zijkanten
en een camera int midden
![]()
![]()
Marita is gewoon de nummer 3 ter opvulling.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen , het zal Marita wel worden voor de boekhouding
Wat een vervelende man/actquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:39 schreef schizolientje het volgende:
Cees vervalt weer helemaal in zijn oude rol, drudrukdrukdruk in de keuken en met spioneren
Dat is ook zo. Zou er een logica achter zitten van dat ze het express doen om hun kleding te laten luchten op die manier en het niet muf gaat ruiken.quote:
Ze overdrijft wel eensquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:42 schreef puzziepie het volgende:
Vorige week zat Row er nog 6 mnd , nu is het alweer 7mnd![]()
![]()
De tijd vliegt daar echt geloof ik
Ze moeten die man een drone geven, kan ie de godganse dag "hooveren"!quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:41 schreef Cir het volgende:
[..]
Cees krijgt een nieuwe bril
met van die spiegeltjes aan de zijkanten
en een camera int midden
![]()
![]()
Ze zien er ook allemaal muf uit.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Zou er een logica achter zitten van dat ze het express doen om hun kleding te laten luchten op die manier en het niet muf gaat ruiken.
Dat moet hij ook vooral blijven doen, dan is hij op z'n leukst.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:39 schreef schizolientje het volgende:
Cees Controlequote:Op zaterdag 16 april 2016 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Cees is nog niet uit die keuken geweest sinds gistermiddag. Staat iedereen weer in de weg die eten wil maken.
Ik vind haar wel de leukste dus ik hoop dat ze het wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marita is gewoon de nummer 3 ter opvulling.
Denk je echt dat iemand met een goedlopend café in Utopia gaat zitten en afwacht hoe haar personeel haar in die tijd van alle kanten besteelt?
Geen kans helaasquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar wel de leukste dus ik hoop dat ze het wordt.
en druk bezig iedereen in de weg staan.en nutteloze dingen verplaatsen en poetsen op de cees manier.....quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Cees is nog niet uit die keuken geweest sinds gistermiddag. Staat iedereen weer in de weg die eten wil maken.
Heurlijk!quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat moet hij ook vooral blijven doen, dan is hij op z'n leukst.![]()
Ik wacht nog even af, vind haar de leukste en de slimste.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen kans helaas
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009392799005
https://www.facebook.com/(...)32689126958559/?rc=p
zou wel wat voor Cees zijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze moeten die man een drone geven, kan ie de godganse dag "hooveren"!
Dat sowieso. Voor mij zou ze het mogen worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af, vind haar de leukste en de slimste.
SL
leuke dame ..quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen kans helaas
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009392799005
https://www.facebook.com/(...)32689126958559/?rc=p
Wie vind jij het leukst Mario?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:52 schreef mario390 het volgende:
oh mijn God een Oma, een Fastoma, een en Blond van 21
slappe salade ..echt Cees zn dingquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:55 schreef kejo het volgende:
De salade van cees...honderd keer omscheppen. ..hapje....zout ..peper hapje...zout ...peper
de jongste zeker....er zitten genoeg jonkies in dus dan maar die café houdster maar zal vast ook weer tegenvallenquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet moelijk ,ik gaa voor de Blond
ik kann ja niks voor dat ze 2 omas erinbringen willenquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:56 schreef kejo het volgende:
[..]
de jongste zeker....er zitten genoeg jonkies in dus dan maar die café houdster maar zal vast ook weer tegenvallen
Blond en 21 was voor mij de doorslag.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:52 schreef mario390 het volgende:
oh mijn God een Oma, een Fastoma, een en Blond van 21
Ik vind die marita ook de leukste, die van 21 vind ik dus helemaal niets zitten er al genoeg in.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar wel de leukste dus ik hoop dat ze het wordt.
Cemal en zijn meisje in de kas.
iemand kan je bordjeuhh met etuhhh steleuhhhquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:58 schreef kejo het volgende:
Blijf me ook verbazen over de manier waarop gina met mes en boek eet. Een kind van 5 kan het beter
de 46jarige is wat attractiv, maar wat zal ik met de Oma? ik denk voor Lauraquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blond en 21 was voor mij de doorslag.
Die twee andere vrouwen zijn vast zuur
?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann ja niks voor dat ze 2 omas erinbringen willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:59 schreef PTLe het volgende:
Op FB gevonden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gaat ook niet gebeuren hoor. Als je een eigen horecauitspanning hebt kan je al nauwelijks op vakantie, laat staan voor een maand of 15 Utopia in. En net nu het hoogseizoen voor de deur staat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:53 schreef Cir het volgende:
[..]
leuke dame ..
zou jammer zijn als ze die tyfesloods in gaat
Op FB gevonden ?Labiel, debiel achterlijk, te dom om te poepen en leugenachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Ja, we komen al om in de nietszeggende jonkies.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind die marita ook de leukste, die van 21 vind ik dus helemaal niets zitten er al genoeg in.
Dat zijn ze alle drie dus nu weet ik nog niks, zeg eerlijk je gaat voor Oma he!quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet moelijk ,ik gaa voor de Blond
Marita maakt weinig kans, maar daar was ik was normaal voor haar gegaan. Nu voor Laura.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 46jarige is wat attractiv, maar wat zal ik met de Oma? ik denk voor Laura
nee Marita of Lauraquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat zijn ze alle drie dus nu weet ik nog niks, zeg eerlijk je gaat voor Oma he!
Op FB gevonden ?Het lijkt me sterk dat Cees me ipv mijn gebruikt. Cees is wel wat beter opgevoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
please.....quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:02 schreef mario390 het volgende:
deze 3 Vizumhouders herinnern mij an 26.November 2014 als Toppertje binnenkwam
Én wie is 'ze' vriend dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Cees me ipv mijn gebruikt. Cees is wel wat beter opgevoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |