Gelukkig hebben wij ook IT'ers waar ik dan weer op neer kan kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef Tem het volgende: Er is simpelweg gewoon niets saaier dan gemeenteambtenaar, du_ke. Deal with it.
Huh?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, de ene keer besluit je 3 weken te wachten met reageren, de andere keer 4 weken. Altijd weer een verrassing.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Er is tenminste sociaal contact, menig programmeur krijgt dat niet.
Is het niet zo dat bijna alle programmeurs gewoon een beetje met een koptelefoon vol met metal naar het scherm zitten turen? Als gemeenteambtenaar kun je nog een beetje lullen over je aankomende pensioen en dat je weg wil enzo.quote:
Of je quote de verkeerde, of je hebt een verkeerd idee over waar ik werk.quote:
Gelukkig hebben wij ook IT'ers waar ik dan weer op neer kan kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:07 schreef 99.999 het volgende:
/img] Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef Tem het volgende: Er is simpelweg gewoon niets saaier dan gemeenteambtenaar, du_ke. Deal with it.
Hehequote:Op zaterdag 16 april 2016 00:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of je quote de verkeerde, of je hebt een verkeerd idee over waar ik werk.
Als IT'er wil je ook niet weg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Is het niet zo dat bijna alle programmeurs gewoon een beetje met een koptelefoon vol met metal naar het scherm zitten turen? Als gemeenteambtenaar kun je nog een beetje lullen over je aankomende pensioen en dat je weg wil enzo.
Nee, jij ziet waanbeelden. Ik had 99.999 geqoute.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of je quote de verkeerde, of je hebt een verkeerd idee over waar ik werk.
Neuh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Is het niet zo dat bijna alle programmeurs gewoon een beetje met een koptelefoon vol met metal naar het scherm zitten turen? Als gemeenteambtenaar kun je nog een beetje lullen over je aankomende pensioen en dat je weg wil enzo.
Als ik een nummertje '99.999' zou trekken, dan zou ik denk ik wel weer naar huis gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:
Zou 99.999 een van de mensen zijn die je op het gemeenteloket te spreken krijgt nadat je een nummertje hebt getrokken en veel te lang hebt gewacht?
De Gemeente is toch een beetje de verzamelplek voor mensen die niet competent genoeg zijn voor het bedrijfsleven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij ook IT'ers waar ik dan weer op neer kan kijken.
En ik had Janneke gequote met die reactiequote:Op zaterdag 16 april 2016 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij ziet waanbeelden. Ik had 99.999 geqoute.
Die op mij reageerde, ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij ziet waanbeelden. Ik had 99.999 geqoute.
Lekker wijf, SoZa of Burgerzaken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar doe je het voor ja.
Ik dacht dat het een reactie was op die post over de gemeenteambtenaar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ik had Janneke gequote met die reactie
Hehe.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik een nummertje '99.999' zou trekken, dan zou ik denk ik wel weer naar huis gaan.
Achter de balie uiteraard, hoeft ze geen broekje aan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Lekker wijf, SoZa of Burgerzaken?
Bij ons hebben ze alleen nummertjes met zoveelhonderd geloof ik. Maar daar heb ik alleen last van als ik zelf mijn paspoort moet verlengenquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik een nummertje '99.999' zou trekken, dan zou ik denk ik wel weer naar huis gaan.
Te soppen op d'r stoel. Want ze is gewoon lekker gek en maakt d'r niets uit.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Achter de balie uiteraard, hoeft ze geen broekje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |