SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerSOONY
Volgens mij heb jij wat tegen Cees.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:54 schreef Koos1958 het volgende:
Cees weer alles verdraaien over de finance. Hij wilde het met alle geweld gaan doen en was nog gepikeerd dat mark rob ook inwerkte ermee.
Ik had liever gezien dat ze beiden 3 vol op Rob deden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef tonja het volgende:
Goeie ontwikkeling dat Cees en Bas Rob ook een nietsnut vinden en op m gaan stemmen
Zei Bas dan dat hij op Rob ging stemmen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef tonja het volgende:
Goeie ontwikkeling dat Cees en Bas Rob ook een nietsnut vinden en op m gaan stemmen
Op dit moment zeker, tijdje terug vond ik hem wel leuk. Maar die man zet zo verkeerd beeld van leeftijdsgenoten van mijzelf neer en daar erger ik me aan. En altijd dat wijzen van hem naar anderen. Nooit iets van zelfreflectie.quote:
Verloren stem. Kunnen beter 2 op Rob doen en 1 op Bronno.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Bas Bronno en Cees stemmen op Jessie ?
Ja 1 stemquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei Bas dan dat hij op Rob ging stemmen?
Yep.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja die Hummer journalist van de Telegraafquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je in een hoekje zitten schamen....![]()
Dat is ons aller Anton....
Ja dat had rob ook al aangegeven toen cees van de week er iets over zei dat bas de badkamer niet afmaakte en er lang over deed. Dat cees dat donders goed wist was rob nog boos om.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef flatflower het volgende:
En weer duidelijk nu dat Bas soms niet mocht werken aan de badkamer van de regie!
Bas gaat niet op Jessiequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
En toch is het waar, hadden ze het een half uur? geleden over.
Bas en Cees beiden vonden dat Jessie iets onprettig over zich had.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas gaat niet op Jessie
Jessie is zijn nieuwe vriend
Ik hoop het juist wel, vindt die Jessie zo'n naar mannetje....quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas gaat niet op Jessie
Hij zei het net welquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas gaat niet op Jessie
En kun je ook spiegelen waarom je hem een naar mannetje vind ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik hoop het juist wel, vindt die Jessie zo'n naar mannetje....
Jah, het kan altijd beter...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze beiden 3 vol op Rob deden.
Wat LS ook al zei, die stem voor Jessie haalt niks uit, die gaat toch niet weg.quote:
niet te begrijpen, jessie heeft bas zoveel geholpenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Het moest gedoseerd ... Rob maakte er gelijk niet mogen werken aan van...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef flatflower het volgende:
En weer duidelijk nu dat Bas soms niet mocht werken aan de badkamer van de regie!
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik hoop het juist wel, vindt die Jessie zo'n naar mannetje....
Bas heeft al lang door dat het een acherbakse pisnicht is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas gaat niet op Jessie
Van Bas kon het nog wel eens een grap zijn omdat Jessie en GJ ook steeds zitten te dollen om de stemming...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Niet het woord spiegelen gebruiken, ben er allergisch voor!!!quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
En kun je ook spiegelen waarom je hem een naar mannetje vind ?
Klopt de nieuwelingen zijn over het algemeen gewoon veilig, tenzij ze een Petertje doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat LS ook al zei, die stem voor Jessie haalt niks uit, die gaat toch niet weg.
Verloren stemmen dus.
Die hadden toch een afspraak met elkaar dat ze elkaar 1 stem zouden geven?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:00 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, waarom zou Bas op Jessie stemmen, die kunnen toch heel goed met elkaar?
Duidelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Niet het woord spiegelen gebruiken, ben er allergisch voor!!!![]()
![]()
Maar ik vindt hem een ontzettende grootbek, is er nog maar een paar dagen, maar denkt alles al beter te weten dan de bewoners die er al veel langer zitten.
Weet je ook waarom?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:05 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die hadden toch een afspraak met elkaar dat ze elkaar 1 stem zouden geven?
Nee, ik heb het zijdelings gisteren in de COS meegekregen. Volgens mij was er ook een filmpje van.quote:
Ik vind het geen leuk project van Basquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou ja ..je krijgt zo misschien eens iets anders dan die 3D poppetjes van Gio...
[ afbeelding ]
Heeft Rob echt op de bank gezeten dan? Ik dacht Cees, Bas en Wim, de laatste keer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef mijntjexx het volgende:
ROb raak je er toch niet mee als ie op de bank komt, de vorige keer zat ie er ook op en hij gaf geen kick dus ik denk dat het een teleurstelling wordt voor de Cossers. En naar huis stuurt niemand hem, Bronno gaat naar huis denk ik. Do mag van mij ook een weekje gek worden op de bank
Oke, zal eens gaan zoeken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:07 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het zijdelings gisteren in de COS meegekregen. Volgens mij was er ook een filmpje van.
Ja .. en het zag er toch ook wel echt uit tussen die tweequote:Op zaterdag 16 april 2016 00:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet te begrijpen, jessie heeft bas zoveel geholpen
Ja daar dacht ik ook net aanquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Van Bas kon het nog wel eens een grap zijn omdat Jessie en GJ ook steeds zitten te dollen om de stemming...
dan snap ik nog niet waarom hij dat zo zou zeggen in een ''eerlijk'' gesprek met ceesquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja .. en het zag er toch ook wel echt uit tussen die twee
Of is dit ook een geintje van Bas en Jessie
Deze wellicht? Zo tussen 3:30 en 4:30? Ik heb geen zin het nu echt te kijkenquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:10 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dan snap ik nog niet waarom hij dat zo zou zeggen in een ''eerlijk'' gesprek met cees
Kreeg ook niet de indruk dat Bas een grapje maakte.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:10 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dan snap ik nog niet waarom hij dat zo zou zeggen in een ''eerlijk'' gesprek met cees
Nee niet op de bank, maar hij was vet pissed vanwege de stemmen die ie kreeg van Mikel dacht ik...quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heeft Rob echt op de bank gezeten dan? Ik dacht Cees, Bas en Wim, de laatste keer.
Ja, precies, Rob heeft volgens mij nog nooit op de bank gezeten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet op de bank, maar hij was vet pissed vanwege de stemmen die ie kreeg van Mikel dacht ik...
Elke dag minstens 8 uur hioor !!quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, precies, Rob heeft volgens mij nog nooit op de bank gezeten.
vorige keer:quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, ik vind er niks aan, aan die pagina.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rob zat wel op de bank. Wel een leuke pagina dit.
http://www.utopiatvshow.nl/eliminaties-utopia/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar geen publieksstem toch toen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rob zat wel op de bank. Wel een leuke pagina dit.
http://www.utopiatvshow.nl/eliminaties-utopia/
Cees Do en Ivan toen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar geen publieksstem toch toen?
Vorige stemming.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vorige stemming.
Toen Bronno erin kwam, maar Wim ging er toen met een "Petertje"uit.
Anders had Bronno Rob naar huis gestuurd.
Iedereen hoopte erop dat Rob naar huis werd gestuurd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb dat echt niet opgeslagen toen.
Misschien heeft Gizmo de stemming nog wel. De excelsheet bedoel ik van de nominatie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb dat echt niet opgeslagen toen.
Dus volgens jou weten de bewoners die er al veel langer zitten het beter en doen ze het ontzettend goed?..quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Niet het woord spiegelen gebruiken, ben er allergisch voor!!!![]()
![]()
Maar ik vindt hem een ontzettende grootbek, is er nog maar een paar dagen, maar denkt alles al beter te weten dan de bewoners die er al veel langer zitten.
Die van mij was mislukt, mijn exel deed raar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien heeft Gizmo de stemming nog wel.
JA daarom staan ze ook weer wat in de plus....quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Dus volgens jou weten de bewoners die er al veel langer zitten het beter en doen ze het ontzettend goed?..
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Dus volgens jou weten de bewoners die er al veel langer zitten het beter en doen ze het ontzettend goed?..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die van mij was mislukt, mijn exel deed raar.![]()
Odaiba heeft em wel goed.
UTO / Uitslag stemmingen.
JdMquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
Wie brengen er geld op buiten evenementen?
Gina, en de B&B, weet even niet wie dat doet nu.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
Wie brengen er geld op buiten evenementen?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die van mij was mislukt, mijn exel deed raar.![]()
Odaiba heeft em wel goed.
UTO / Uitslag stemmingen.
Bewoners of in de COS? Ik nl niet, heb niet zo'n problemen met Rob....quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iedereen hoopte erop dat Rob naar huis werd gestuurd.
Ik weet het alweer.
Dat moet haast wel... Wat zou een Vick hem eigenlijk kosten? Iemand die 24/7 met dr opdracht bezig is en geen greintje normaal persoon toontquote:
Ik vond die breimiep ook lachen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow Gina was met Marcel binnengekomen.
Ja Marcel, 1 van de leukste exits wat tijdelijke bewoners betreft.![]()
![]()
En kan je ook spiegelen waarom jij niet zo'n probleem hebt met Rob ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:24 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Bewoners of in de COS? Ik nl niet, heb niet zo'n problemen met Rob....
De cos.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:24 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Bewoners of in de COS? Ik nl niet, heb niet zo'n problemen met Rob....
De bewoners die er zitten weten toch beter hoe het daar werkt dan een Jessie die er nog maar een paar dagen is. En waar staat dat ik vind dat de "oudere" bewoners het goed doen??quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond die breimiep ook lachen.
Tja wat een gek er voor geeftquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet haast wel... Wat zou een Vick hem eigenlijk kosten? Iemand die 24/7 met dr opdracht bezig is en geen greintje normaal persoon toont
En wat werd hij vals toen hij niet mocht blijven....quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond die breimiep ook lachen.
Hoofdpijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet haast wel... Wat zou een Vick hem eigenlijk kosten? Iemand die 24/7 met dr opdracht bezig is en geen greintje normaal persoon toont
B&B Cees en Benji...quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gina, en de B&B, weet even niet wie dat doet nu.
Een publieksstem doet hem heus wel iets, maar hij zal dat uiteraard niet toegeven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef mijntjexx het volgende:
ROb raak je er toch niet mee als ie op de bank komt, de vorige keer zat ie er ook op en hij gaf geen kick dus ik denk dat het een teleurstelling wordt voor de Cossers. En naar huis stuurt niemand hem, Bronno gaat naar huis denk ik. Do mag van mij ook een weekje gek worden op de bank
Oke Rob dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liefde![]()
Weet ik veel, moeilijke vragen zo laat op de avond zeg.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Een hoop irritatie bij de Cossers....
Gina doet le Luifel nog.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
B&B Cees en Benji...
Gabs dr shirtjes doen het nog steeds.
Die gedichten heb ik echt geen geloof in.
Gina heeft iid af en toe een klanten voor of gratis vloer of iets anders... Maar die heeft dr investeringen er nog steeds niet uit volgens mij.. Maar ja we krijgen geen inzage in de sponsor deals natuurlijk.. En dat maakt de boekhouding weer extra ingewikkeld
Marinus heet hij volgens mij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En wat werd hij vals toen hij niet mocht blijven....
DE ontspeigeld spiegelquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
En kan je ook spiegelen waarom jij niet zo'n probleem hebt met Rob ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik hou nu op...
Do liet zich manueel behandelen en maakte dezelfde geluiden als Romy. Kortom: een echte concurrente.quote:
Het kostte ons onze spiegels. Ik heb ze allemaal over de railing heen gegooid.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Een hoop irritatie bij de Cossers....
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het kostte ons onze spiegels. Ik heb ze allemaal over de railing heen gegooid.
Ja de markt is ze druk mee... Elke maand..quote:
Marcel ging helemaal uit zijn plaat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Marinus heet hij volgens mij.
Ja, daar hadden we het ook over. De exit van een aspirant bewoner.
Dat was volgens mij wel de meest hilarische.
Ik vind die twee nog steeds zo fake.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:30 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Do liet zich manueel behandelen en maakte dezelfde geluiden als Romy. Kortom: een echte concurrente.
Kortom ze vreet niks uitquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de markt is ze druk mee... Elke maand..90% bevestigd meestal alweer direct en eigenlijk is het opnoemne van de verkoop percentaes haar enige taak
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind die twee nog steeds zo fake.
Ben je echt niet in de war met Marinus???quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Marcel ging helemaal uit zijn plaat weet ik nog wel.
Nee echt deze. Die dacht er al in te zitten, een een paar die hadden gezegd op hem te stemmen hadden dat niet gedaan. Alleen Lot, Fles en Laura geloof ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je echt niet in de war met Marinus???
Marinus is overduidelijk boos en teleurgesteld, hij krijgt zelfs ruzie met Elzewieke. ''Veel succes met de cupcakes. Jullie hebben een grove fout gemaakt. Wees blij dan, domme doos! Mag ik nu even mijn momentje hebben? Jij zit hier nog vijftien maanden!'' Hij heeft zelfs moeite met het terug knuffelen van de Utopianen die hem willen knuffelen. Hij is boos op de houding van Elzewieke.
Wachten tot Cee slaapt ja dat is lekker makkelijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:36 schreef Gooddeal het volgende:
Cemal en Romy zijn met het voorspel bezig.
Bij Marcel gingen La Cerda, LaurA en Kamperslet helemaal uit hun plaat, omdat Langlauf Marije mocht blijven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Marcel ging helemaal uit zijn plaat weet ik nog wel.
Marije die was ook zo saai die was er volgens mij ook weer snel uitquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij Marcel gingen La Cerda, LaurA en Kamperslet helemaal uit hun plaat, omdat Langlauf Marije mocht blijven.
En dan mogen ze van mij alle drie wel weg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:37 schreef Inca het volgende:
Febo moet maar eens gaan kijken wie er het meeste ligt
Kom je uit op Gabs maar die gaat toch zo
Blijft er over Vic en Ram en Rob deze 3 op de bank graag
Ik zie in ieder geval wel lievigheid naar elkaar toe, kussen en aaien door de haren, heel anders dan die caravanknallers.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten tot Cee slaapt ja dat is lekker makkelijk
Marije ging wel leuker om met haar campinggasten, itt Laura met haar B&B gasten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:39 schreef Inca het volgende:
[..]
Marije die was ook zo saai die was er volgens mij ook weer snel uit
Volgens mij heeft ze een Duitse vader, zonder het te weten, want ze mocht graag in een kuil liggenquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Marije ging wel leuker om met haar campinggasten, itt Laura met haar B&B gasten.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan mogen ze van mij alle drie wel weg.![]()
![]()
Ik vond het wel een leuke meid.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een Duitse vader, zonder het te weten, want ze mocht graag in een kuil liggen![]()
Ja..............quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke meid.
Toen Joey en Gio even in een dip zaten was zij degene die hun eruit trok.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke meid.
Toen Joey en Gio even in een dip zaten was zij degene die hun eruit trok.
Ik moet altijd aan wat anders denken als ik Oostenrijk hoor of lees.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ze trok hun uit het dal. Dat doet me dan weer meer aan Oostenrijk denken, skieën.
Oostenrijk heeft veel te bieden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan wat anders denken als ik Oostenrijk hoor of lees.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:46 schreef Gooddeal het volgende:
Twee stelletjes weer op stream. Bedtijd dus.
LederhosenMario?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan wat anders denken als ik Oostenrijk hoor of lees.
Welterusten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:46 schreef Gooddeal het volgende:
Twee stelletjes weer op stream. Bedtijd dus.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vermaak jullie, en hou ons op de hoogte.![]()
Do en Bas lijken klaar te zijn. Dus je kunt nog blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vermaak jullie, en hou ons op de hoogte.![]()
Als je het over de duvel hebt......quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wist het.
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks, even kijken of je nog wakker was.
oke ik ben de duvelquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt......![]()
![]()
Mario heeft een script in zijn browers zitten, als iemand Mario schrijft dan gaat er bij hem een zoemer af.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt......![]()
![]()
Een koeienbelquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mario heeft een script in zijn browers zitten, als iemand Mario schrijft dan gaat er bij hem een zoemer af.![]()
Dat is een gezegde. Als je het over de duvel hebt trap je op zijn staart.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mario heeft een script in zijn browers zitten, als iemand Mario schrijft dan gaat er bij hem een zoemer af.![]()
Neuj niet echt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:58 schreef Punkman het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 april 2016 00:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
[/qoute]
Tja, ik word er niet vrolijk van.
[ afbeelding ]
omgquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:58 schreef Punkman het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 april 2016 00:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
[/qoute]
Tja, ik word er niet vrolijk van.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:01 schreef Bblurker2 het volgende:
Jammer Mario, je hebt de seks gemist.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:07 schreef Punkman het volgende:
[ afbeelding ]
Soms zijn sommige dingen zo niet nodig om in de cos te plaatsen ...
Zoals dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
ik zie al, slapen allemaalquote:Op zaterdag 16 april 2016 01:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, heb de streams niet aan.
Altijd nog beter dan dit ....quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:07 schreef Punkman het volgende:
[ afbeelding ]
Soms zijn sommige dingen zo niet nodig om in de cos te plaatsen ...
Zoals dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dit ....
[ afbeelding ]
Hij pikt ook heel sneaky de leukste meisjes inquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Omdat hij de enigste is die wakker daar rondloopt , lijkt mij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom gaat de kamera altijd cees volgen?
omdat de rest ligt te slapenquote:Op zaterdag 16 april 2016 03:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom gaat de kamera altijd cees volgen?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
als je huwelijk kapot aan het gaan is of je gaat dood mag je ook komen,quote:Op zaterdag 16 april 2016 04:23 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_in_Utopia___.html
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 04:34 schreef klabbakus het volgende:
[..]
als je huwelijk kapot aan het gaan is of je gaat dood mag je ook komen,
wel kaartje kopen natuurlijk en 2 muntjes voor de foto
(het is wel een evenement natuurlijk, dus je moet niet verwachten dat de utopianen met je praten die moeten namelijk werken)
ja lach maar ik verzin het nietquote:
je kunt ook gratis buiten pissenquote:Op zaterdag 16 april 2016 04:50 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ja lach maar ik verzin het niet![]()
water is 1 muntje
koffie schenken we niet, daar is onze machine niet geschikt voor
bier is 2 muntjes
De luifel zal wel open zijn die dag, de saus is gratis
En Row Row gaat RIP schreeuwen door een microfoonquote:Op zaterdag 16 april 2016 04:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
je kunt ook gratis buiten pissen
Ik ga nog even F1 training kijken (en om 9 uur kwalificatie)quote:
Levensgevaarlijk toch! Alstie zich in zn slaap een keer omdraait lazert hij zo naar beneden!quote:Op zaterdag 16 april 2016 06:42 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie TVquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk toch! Alstie zich in zn slaap een keer omdraait lazert hij zo naar beneden!
Slechte lijm gebruikt om de mond dicht te houden...quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik me streams aanzettenquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk toch! Alstie zich in zn slaap een keer omdraait lazert hij zo naar beneden!
Thnx HiDiHoquote:Op zaterdag 16 april 2016 06:42 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
O, is het al weer zover, het zal wel weer niets zijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 05:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben benieuwd, straks om negen uur de nieuwe kandidaten op de site ?
Ik zie wel wie er blijft, pas dan ga ik echt kijken wat ik ervan vind.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is het al weer zover, het zal wel weer niets zijn
En Lijkt het wat in het begin, zodra ze eenmaal gewend zijn passen ze zich heel snel aan de leefwijze van Utopia. Lui en nietszeggend.
Mss omdat ze gisteren boos was en nu nog is. Heb nog niet bijgelezen, weet alleen dat ze boos van tafel stierde.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Rowena wakker, weet nu nog steeds niet waarom zei apart is gaan slapen
Ze is nooit wakker s'nachts. Hoor haar nooit klagen dat ze niet kan slapen.
Oh ik had gisteren niks gezien en geen tijd nu om alles terug te lezen. Ik mis de SV van Dottekequote:Op zaterdag 16 april 2016 07:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss omdat ze gisteren boos was en nu nog is. Heb nog niet bijgelezen, weet alleen dat ze boos van tafel stierde.
Ik ben even aan het zoeken, ging nl nogal raar. Een filmpje zie ik (nog) niet zo snelquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oh ik had gisteren niks gezien en geen tijd nu om alles terug te lezen. Ik mis de SV van Dotteke
Heb het een paar keer gevraagd gisteren wat er aan de hand was, maar heb het niet terug kunnen vinden en geen antwoord gehadquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss omdat ze gisteren boos was en nu nog is. Heb nog niet bijgelezen, weet alleen dat ze boos van tafel stierde.
Wie weet heeft ze de laatste update van haar wereldhit gezien, en dat die nu gedaalt is naarquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben even aan het zoeken, ging nl nogal raar. Een filmpje zie ik (nog) niet zo snel
Ik heb ook veel gemist. En dan lees ik de TT, Bas gaat echt niet op Jessie stemmen denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het een paar keer gevraagd gisteren wat er aan de hand was, maar heb het niet terug kunnen vinden en geen antwoord gehad
Vond het ook raar, maar ze zeggen vaak anders dan dat ze gaan stemmen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik heb ook veel gemist. En dan lees ik de TT, Bas gaat echt niet op Jessie stemmen denk ik
Heb daar ook aangedacht Fritsie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze de laatste update van haar wereldhit gezien, en dat die nu gedaalt is naar
nr.83![]()
Goeiemorgen Cos
Thnx, dat berichtje van Fatflower heb ik dan net weer gemistquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:44 schreef Ebinas het volgende:
Vanaf de post van flatflower, nr. 171 even de Cos verder doorlezen.
Daar staat wat er is waargenomen door cossers
Row verdween een tijd lang uit beeld.
UTO / [COS #11053] Fik en Rob analyseren Cees
Nee, je hebt het goed gehoordquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:53 schreef Ebinas het volgende:
Hoorde ik Row zeggen dat het er allemaal zo mooi uitzag en dat ze eten hebben?
-edit- ze begint met poep scheppen, dus zal wel verkeerd gehoord hebben
Ja, en ze doen steeds minder om alles verborgen te houden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kaboutertjes dus ook aan het werk geweest.
15 man en dan kaboutertjes nodig
Ze weet dat ze nu in beeld is met d'r overdreven lief doen naar de beestenquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:53 schreef Ebinas het volgende:
Hoorde ik Row zeggen dat het er allemaal zo mooi uitzag en dat ze eten hebben?
-edit- ze begint met poep scheppen, dus zal wel verkeerd gehoord hebben
Kan dat mens niet echt meer aanhoren eerlijk gezegd, En al helemaal niet meer zingen/spitten. of rappenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze weet dat ze nu in beeld is met d'r overdreven lief doen naar de beesten
Row en Vic zijn er 2 die ik direkt wegklik als ze in beeld komenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat mens niet echt meer aanhoren eerlijk gezegd, En al helemaal niet meer zingen/spitten. of rappen
Ja echt, en dat zijn nu net de 2 die van de Utopianen geen stemmen gaan krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Row en Vic zijn er 2 die ik direkt wegklik als ze in beeld komen
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Daar sta je dan als Wereldster en Bn'er in de shit.....![]()
[ afbeelding ]
Yep, en na de stemming liggen ze weer 6 weken tot 11 uur in hun nestquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de loods worden langzaam aan bewoners wakker en staan op.
Ben je helemaal gestopt met de SV?quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het ook raar, maar ze zeggen vaak anders dan dat ze gaan stemmen.
Ik heb van de week ook veel gemist, andere bezigheden gehad.
En met terug lezen komt je ook niet veel verder.
Dan lees je Row is boos, maar niet waarom bv
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:20 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ben je helemaal gestopt met de SV?
En Row boos... ik vond haar best leuk maar ze zakt bij mij ook wel nu hoor, net als Cees.
Ik ben team Bas/Cemal/GJ/Jessie
Team Doquote:
Jip, ben er klaar mee, straks krijg ik nog te horen dat ik andere geen kans geef net als met de OP fotoquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:20 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ben je helemaal gestopt met de SV?
En Row boos... ik vond haar best leuk maar ze zakt bij mij ook wel nu hoor, net als Cees.
Ik ben team Bas/Cemal/GJ/Jessie
Nee, ik ook niet, maar schijnt ook niet veel geweest te zijn als je de COS zo leestquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:22 schreef puzziepie het volgende:
Jammer , ik heb nog geen filmpje gevonden waar dat van Row op staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |