SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerSOONY
Volgens mij heb jij wat tegen Cees.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:54 schreef Koos1958 het volgende:
Cees weer alles verdraaien over de finance. Hij wilde het met alle geweld gaan doen en was nog gepikeerd dat mark rob ook inwerkte ermee.
Ik had liever gezien dat ze beiden 3 vol op Rob deden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef tonja het volgende:
Goeie ontwikkeling dat Cees en Bas Rob ook een nietsnut vinden en op m gaan stemmen
Zei Bas dan dat hij op Rob ging stemmen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef tonja het volgende:
Goeie ontwikkeling dat Cees en Bas Rob ook een nietsnut vinden en op m gaan stemmen
Op dit moment zeker, tijdje terug vond ik hem wel leuk. Maar die man zet zo verkeerd beeld van leeftijdsgenoten van mijzelf neer en daar erger ik me aan. En altijd dat wijzen van hem naar anderen. Nooit iets van zelfreflectie.quote:
Verloren stem. Kunnen beter 2 op Rob doen en 1 op Bronno.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Bas Bronno en Cees stemmen op Jessie ?
Ja 1 stemquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei Bas dan dat hij op Rob ging stemmen?
Yep.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja die Hummer journalist van de Telegraafquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je in een hoekje zitten schamen....![]()
Dat is ons aller Anton....
Ja dat had rob ook al aangegeven toen cees van de week er iets over zei dat bas de badkamer niet afmaakte en er lang over deed. Dat cees dat donders goed wist was rob nog boos om.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef flatflower het volgende:
En weer duidelijk nu dat Bas soms niet mocht werken aan de badkamer van de regie!
Bas gaat niet op Jessiequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
En toch is het waar, hadden ze het een half uur? geleden over.
Bas en Cees beiden vonden dat Jessie iets onprettig over zich had.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas gaat niet op Jessie
Jessie is zijn nieuwe vriend
Ik hoop het juist wel, vindt die Jessie zo'n naar mannetje....quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas gaat niet op Jessie
Hij zei het net welquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas gaat niet op Jessie
En kun je ook spiegelen waarom je hem een naar mannetje vind ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik hoop het juist wel, vindt die Jessie zo'n naar mannetje....
Jah, het kan altijd beter...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze beiden 3 vol op Rob deden.
Wat LS ook al zei, die stem voor Jessie haalt niks uit, die gaat toch niet weg.quote:
niet te begrijpen, jessie heeft bas zoveel geholpenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Het moest gedoseerd ... Rob maakte er gelijk niet mogen werken aan van...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef flatflower het volgende:
En weer duidelijk nu dat Bas soms niet mocht werken aan de badkamer van de regie!
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik hoop het juist wel, vindt die Jessie zo'n naar mannetje....
Bas heeft al lang door dat het een acherbakse pisnicht is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas gaat niet op Jessie
Van Bas kon het nog wel eens een grap zijn omdat Jessie en GJ ook steeds zitten te dollen om de stemming...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Niet het woord spiegelen gebruiken, ben er allergisch voor!!!quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
En kun je ook spiegelen waarom je hem een naar mannetje vind ?
Klopt de nieuwelingen zijn over het algemeen gewoon veilig, tenzij ze een Petertje doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat LS ook al zei, die stem voor Jessie haalt niks uit, die gaat toch niet weg.
Verloren stemmen dus.
Die hadden toch een afspraak met elkaar dat ze elkaar 1 stem zouden geven?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:00 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, waarom zou Bas op Jessie stemmen, die kunnen toch heel goed met elkaar?
Duidelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Niet het woord spiegelen gebruiken, ben er allergisch voor!!!![]()
![]()
Maar ik vindt hem een ontzettende grootbek, is er nog maar een paar dagen, maar denkt alles al beter te weten dan de bewoners die er al veel langer zitten.
Weet je ook waarom?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:05 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die hadden toch een afspraak met elkaar dat ze elkaar 1 stem zouden geven?
Nee, ik heb het zijdelings gisteren in de COS meegekregen. Volgens mij was er ook een filmpje van.quote:
Ik vind het geen leuk project van Basquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou ja ..je krijgt zo misschien eens iets anders dan die 3D poppetjes van Gio...
[ afbeelding ]
Heeft Rob echt op de bank gezeten dan? Ik dacht Cees, Bas en Wim, de laatste keer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef mijntjexx het volgende:
ROb raak je er toch niet mee als ie op de bank komt, de vorige keer zat ie er ook op en hij gaf geen kick dus ik denk dat het een teleurstelling wordt voor de Cossers. En naar huis stuurt niemand hem, Bronno gaat naar huis denk ik. Do mag van mij ook een weekje gek worden op de bank
Oke, zal eens gaan zoeken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:07 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het zijdelings gisteren in de COS meegekregen. Volgens mij was er ook een filmpje van.
Ja .. en het zag er toch ook wel echt uit tussen die tweequote:Op zaterdag 16 april 2016 00:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet te begrijpen, jessie heeft bas zoveel geholpen
Ja daar dacht ik ook net aanquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Van Bas kon het nog wel eens een grap zijn omdat Jessie en GJ ook steeds zitten te dollen om de stemming...
dan snap ik nog niet waarom hij dat zo zou zeggen in een ''eerlijk'' gesprek met ceesquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja .. en het zag er toch ook wel echt uit tussen die twee
Of is dit ook een geintje van Bas en Jessie
Deze wellicht? Zo tussen 3:30 en 4:30? Ik heb geen zin het nu echt te kijkenquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:10 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dan snap ik nog niet waarom hij dat zo zou zeggen in een ''eerlijk'' gesprek met cees
Kreeg ook niet de indruk dat Bas een grapje maakte.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:10 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dan snap ik nog niet waarom hij dat zo zou zeggen in een ''eerlijk'' gesprek met cees
Nee niet op de bank, maar hij was vet pissed vanwege de stemmen die ie kreeg van Mikel dacht ik...quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heeft Rob echt op de bank gezeten dan? Ik dacht Cees, Bas en Wim, de laatste keer.
Ja, precies, Rob heeft volgens mij nog nooit op de bank gezeten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet op de bank, maar hij was vet pissed vanwege de stemmen die ie kreeg van Mikel dacht ik...
Elke dag minstens 8 uur hioor !!quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, precies, Rob heeft volgens mij nog nooit op de bank gezeten.
vorige keer:quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, ik vind er niks aan, aan die pagina.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rob zat wel op de bank. Wel een leuke pagina dit.
http://www.utopiatvshow.nl/eliminaties-utopia/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar geen publieksstem toch toen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rob zat wel op de bank. Wel een leuke pagina dit.
http://www.utopiatvshow.nl/eliminaties-utopia/
Cees Do en Ivan toen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar geen publieksstem toch toen?
Vorige stemming.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vorige stemming.
Toen Bronno erin kwam, maar Wim ging er toen met een "Petertje"uit.
Anders had Bronno Rob naar huis gestuurd.
Iedereen hoopte erop dat Rob naar huis werd gestuurd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb dat echt niet opgeslagen toen.
Misschien heeft Gizmo de stemming nog wel. De excelsheet bedoel ik van de nominatie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb dat echt niet opgeslagen toen.
Dus volgens jou weten de bewoners die er al veel langer zitten het beter en doen ze het ontzettend goed?..quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Niet het woord spiegelen gebruiken, ben er allergisch voor!!!![]()
![]()
Maar ik vindt hem een ontzettende grootbek, is er nog maar een paar dagen, maar denkt alles al beter te weten dan de bewoners die er al veel langer zitten.
Die van mij was mislukt, mijn exel deed raar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien heeft Gizmo de stemming nog wel.
JA daarom staan ze ook weer wat in de plus....quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Dus volgens jou weten de bewoners die er al veel langer zitten het beter en doen ze het ontzettend goed?..
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Dus volgens jou weten de bewoners die er al veel langer zitten het beter en doen ze het ontzettend goed?..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die van mij was mislukt, mijn exel deed raar.![]()
Odaiba heeft em wel goed.
UTO / Uitslag stemmingen.
JdMquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
Wie brengen er geld op buiten evenementen?
Gina, en de B&B, weet even niet wie dat doet nu.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
Wie brengen er geld op buiten evenementen?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die van mij was mislukt, mijn exel deed raar.![]()
Odaiba heeft em wel goed.
UTO / Uitslag stemmingen.
Bewoners of in de COS? Ik nl niet, heb niet zo'n problemen met Rob....quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iedereen hoopte erop dat Rob naar huis werd gestuurd.
Ik weet het alweer.
Dat moet haast wel... Wat zou een Vick hem eigenlijk kosten? Iemand die 24/7 met dr opdracht bezig is en geen greintje normaal persoon toontquote:
Ik vond die breimiep ook lachen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow Gina was met Marcel binnengekomen.
Ja Marcel, 1 van de leukste exits wat tijdelijke bewoners betreft.![]()
![]()
En kan je ook spiegelen waarom jij niet zo'n probleem hebt met Rob ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:24 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Bewoners of in de COS? Ik nl niet, heb niet zo'n problemen met Rob....
De cos.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:24 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Bewoners of in de COS? Ik nl niet, heb niet zo'n problemen met Rob....
De bewoners die er zitten weten toch beter hoe het daar werkt dan een Jessie die er nog maar een paar dagen is. En waar staat dat ik vind dat de "oudere" bewoners het goed doen??quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond die breimiep ook lachen.
Tja wat een gek er voor geeftquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet haast wel... Wat zou een Vick hem eigenlijk kosten? Iemand die 24/7 met dr opdracht bezig is en geen greintje normaal persoon toont
En wat werd hij vals toen hij niet mocht blijven....quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond die breimiep ook lachen.
Hoofdpijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet haast wel... Wat zou een Vick hem eigenlijk kosten? Iemand die 24/7 met dr opdracht bezig is en geen greintje normaal persoon toont
B&B Cees en Benji...quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gina, en de B&B, weet even niet wie dat doet nu.
Een publieksstem doet hem heus wel iets, maar hij zal dat uiteraard niet toegeven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef mijntjexx het volgende:
ROb raak je er toch niet mee als ie op de bank komt, de vorige keer zat ie er ook op en hij gaf geen kick dus ik denk dat het een teleurstelling wordt voor de Cossers. En naar huis stuurt niemand hem, Bronno gaat naar huis denk ik. Do mag van mij ook een weekje gek worden op de bank
Oke Rob dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liefde![]()
Weet ik veel, moeilijke vragen zo laat op de avond zeg.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |