SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerTEAM TAFEL
jongeh! kader het !quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Progressie, spiegelen......................blablabla..................Mens houd je bek..............
SHOOTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef rowan634 het volgende:
ik vind het op zich wel een goed gesprek van rob en fik nu
don't shoot me
Je went er aan.Je kan het kaderen...quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef rowan634 het volgende:
don't shoot me
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Jankerds zijn het en ze voelen hun imperium afbrokkelen
ze janken helemaal nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Jankerds zijn het en ze voelen hun imperium afbrokkelen
Wil inderdaad dat mens wel over een kade heen flikkeren, samen met die luie hond waar ze nu mee aan het spiegelen is..............quote:
ze zitten anderen te analyseren met een dosis humorquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze janken en klagen over andere de hele dag
Dat speelt zeker meequote:Op vrijdag 15 april 2016 17:14 schreef snetje het volgende:
Het lijkt wel alsof Cees en Bronno jaloers zijn dat Jessie zo goed kan opschieten met Bas..
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef rowan634 het volgende:
don't shoot me
hahahaha lollquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil inderdaad dat mens wel over een kade heen flikkeren, samen met die luie hond waar ze nu mee aan het spiegelen is..............
Oh ja !! Dat was hetquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
''een laf smerig oud mannetje''![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Die string moest ver weg komen noh?
Toppertje hoor. Lekker TV maken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:48 schreef rowan634 het volgende:
Cees is helemaal in zn hum na zo'n ruzietje. helemaal vrolijk
quote:
Vicky valt reuze mee. Het is een toppertje.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:54 schreef rowan634 het volgende:
alle gekheid op een sticky, fik valt best mee zo in gesprek met jessie
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vicky valt reuze mee. Het is een toppertje.
Dat arme bed. DAT heeft een probleem.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:59 schreef Ebinas het volgende:
Ramona ligt alweer, die heeft echt een probleem
[ afbeelding ]
Ik denk dat zij er uit gaatquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
klopt, sinds 16 maart is het niks meerquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Er zitten maar weinig toppertjes in Uttopia
Dan ben je vrij snel klaar lijkt me...quote:
Twee om precieste zijn. Vicky en Dootjequote:Op vrijdag 15 april 2016 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Er zitten maar weinig toppertjes in Uttopia
Dat was idd ook een topperquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
klopt, sinds 16 maart is het niks meer
Vickyquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Twee om precieste zijn. Vicky en Dootje
mogen we hopen....quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan ben je vrij snel klaar lijkt me...
16 maart? Isa is er al uit sinds 1 december '14 hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
klopt, sinds 16 maart is het niks meer
ik WIST dat deze reactie zou komenquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
16 maart? Isa is er al uit sinds 1 december '14 hoor.
Al 501 dagen en Aike 602 dagen.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Die string moest ver weg komen noh?
Soms ben ik weleens voorspelbaar ja.quote:
Stoofpot à la Cees,daar is hij gister al mee begonnen...quote:
Row zei vanmiddag tegen de chiroprakter dat ze het heel zwaar had met afvallen en nog wat lichamelijke klachten wat de bewoners niet wetenquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Ah lekker denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stoofpot à la Cees,daar is hij gister al mee begonnen...
Dan hoop ik voor haar dat het snel beter gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Row zei vanmiddag tegen de chiroprakter dat ze het heel zwaar had met afvallen en nog wat lichamelijke klachten wat de bewoners niet weten
en speculaas kruiden , en ...meukquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:08 schreef Ebinas het volgende:
Cees heeft de saus niet gebonden met bloem.
Maar met candijkoek. Ontbijtkoek was op
Heeft hij zijn post al klaar?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:08 schreef Ebinas het volgende:
Cees heeft de saus niet gebonden met bloem.
Maar met candijkoek. Ontbijtkoek was op
Dat vond ik ook altijd zo verschrikkelijk kut, de Gabsietaxiquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Gisteren hadden we het erover en hier is hij weer
De Bakfiets
[ afbeelding ]
Ze wil op dat ding,als ze de poort uit gaat.Zei ze vandaag...quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd zo verschrikkelijk kut, de Gabsietaxi![]()
Aso-Row zei vanmiddag dat ze een beetje ziekjes is, met iets wat niemand weet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
het feit dat ze weinig buiten zijn is ook al niet zo gezond, in die stinkloodsquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aso-Row zei vanmiddag dat ze een beetje ziekjes is, met iets wat niemand weet.
Maar iedereen kan toch zien dat ze vetzucht heeft???![]()
Te weinig beweging, te veel pillen. En als ze beweegt is het om te vreten.
Kan nooit goed voor je zijn. Die moet ondertussen al heel wat doorligplekken hebben.
Als ze maar vertrekt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wil op dat ding,als ze de poort uit gaat.Zei ze vandaag...
Jij maakt je echt zorgen om haar,best wel lief.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aso-Row zei vanmiddag dat ze een beetje ziekjes is, met iets wat niemand weet.
Maar iedereen kan toch zien dat ze vetzucht heeft???![]()
Te weinig beweging, te veel pillen. En als ze beweegt is het om te vreten.
Kan nooit goed voor je zijn. Die moet ondertussen al heel wat doorligplekken hebben.
Rob is eigenlijk helemaal niet lelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Een ego ziet zichzelf niet...
Hoi,en Jessie dan?quote:
ja, jessie...quote:
kan niet meer aanquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
we hadden jessie genot eerder vandaag
Hij compenseert dat de hele week al...quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zondag pestdag. Dat is lullig voor Rob...
zijn gesprekken met Fik zijn best okee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, jessie...
hmmmnouja hoe lang zal dat goed gaan voordat in kamp kansloos komt
![]()
![]()
![]()
[..]
kan niet meer aan
hij gaat voor een draak, de utopiamannenvloek
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:21 schreef kkka3 het volgende:
Doos, Bas, Jessie en Rob gaan maar eens een sigaretje roken
Ik had het niet over Rob specifiek.Maar ieder zijn of haar type.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:19 schreef Haropro het volgende:
[..]
Rob is eigenlijk helemaal niet lelijk.
ROWANquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zijn gesprekken met Fik zijn best okee.
Finnik
Zo is datquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Rob specifiek.Maar ieder zijn of haar type.
Joran van der Sloot look a like...quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Rob specifiek.Maar ieder zijn of haar type.
Als dat jouw type is,prima.quote:
Gisterenavond toen ik hem op TV zag wist ik het zeker, Rob lijkt op Joran.quote:
Heb ook gekeken en ik zie het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gisterenavond toen ik hem op TV zag wist ik het zeker, Rob lijkt op Joran.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ROWAN![]()
![]()
![]()
![]()
BIJ FIKSTER ZIJN DE INTENTIES NOOIT met liefde, ze overheerst en beleerd, dat is niet omdat ze het beste met mensen voorheeft, nee dat is dominant controlfreak gedrag,, alles moet op haar manier, ze vult alleen maar in voor andere, beslist hoe andere zich moeten voelen en denken, dat is toch niet gezond. als het met liefde was liet ze het LOS en gaan.. en was ze een stuk liever en toleranter..
je mag vinden wat je wilt natuurlijk hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
![]()
het spijt me
![]()
Laat ik het zo zeggen, ik snap dat als ie niet ziet wat wij zien, je maar vaar toetrekt met gesprekken enzo
o ben heeft weer eilandjes haar zo te zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Team bier.... ben benieuwd hoe lang het duurt voor er bier bij staat.
[ afbeelding ]
Kan gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Bij het eten vast welquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Team bier.... ben benieuwd hoe lang het duurt voor er bier bij staat.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, jessie...
hmmmnouja hoe lang zal dat goed gaan voordat in kamp kansloos komt
![]()
![]()
![]()
[..]
kan niet meer aan
hij gaat voor een draak, de utopiamannenvloek
Hij laat zich niet indoctrinerenquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zijn gesprekken met Fik zijn best okee.
Finnik
het is wel een sneaky ventje (dat is goed)quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]Skeet ,...maak je niet druk
![]()
Ik vind Jessie slim bezig zijn![]()
Jessie![]()
![]()
Nou inderdaad, hij is wel een aanvulling voor ons streamers. Gebeurt er eindelijk eens iets.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]Skeet ,...maak je niet druk
![]()
Ik vind Jessie slim bezig zijn![]()
Jessie![]()
![]()
ja hoe lang gaat dat duren.. vraag ik me afquote:
Rob die met Stef de halve loods wakker hield met luidruchtige seks.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:43 schreef kkka3 het volgende:
Bas en Doos bekken achter de PC
Rob en GJ achter andere PC
Rob: heey doe eens normaal joh
Heb vertrouwen in de Jessermanquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ROWAN![]()
![]()
![]()
![]()
BIJ FIKSTER ZIJN DE INTENTIES NOOIT met liefde, ze overheerst en beleerd, dat is niet omdat ze het beste met mensen voorheeft, nee dat is dominant controlfreak gedrag,, alles moet op haar manier, ze vult alleen maar in voor andere, beslist hoe andere zich moeten voelen en denken, dat is toch niet gezond. als het met liefde was liet ze het LOS en gaan.. en was ze een stuk liever en toleranter..
Nee hoor vond ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef rowan634 het volgende:
don't shoot me
we gaan het zienquote:
Tot hij in het gareel is. Paar weken en hij is net als alle anderen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja hoe lang gaat dat duren.. vraag ik me af
iig niet goed te peilen
nee ik had die realitycheck ff nodigquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
je mag vinden wat je wilt natuurlijk hoorja vic is wel een van de weinige die diepe persoonlijke gesprekken voert
ze verliezen allemaal hun persoonlijke identiteit dat is wel opvallend en eng...quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot hij in het gareel is. Paar weken en hij is net als alle anderen.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:34 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee ik had die realitycheck ff nodig
De meeste mensen hier kijken vooringenomen en zijn voor het gesprek al overtuigd dat het een irritant kutgesprek gaat worden en luisteren dan niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
![]()
het spijt me
![]()
Laat ik het zo zeggen, ik snap dat als je niet ziet wat wij zien, je naar haar toetrekt met gesprekken enzo
En zoals ik voorspelde Gabs weer iemand letterlijk en figuurlijk voor haar karretje gespannen.quote:
Sommigen niet, er is nog hoop. Patrick, Andrea en Jimmy o.a. vond ik niet veranderd. En Chris natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze verliezen allemaal hun persoonlijke identiteit dat is wel opvallend en eng...
ik hoop het niet
Jessie is niet bang,,onzeker en beinvloedbaar .. hij is niet onder de indrukquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het is wel een sneaky ventje (dat is goed)
dus heb nog wel vertrouwen, maar niet in die andere debielen
Dat is waar ja, maar het gros wel..quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:35 schreef Haropro het volgende:
[..]
Sommigen niet, er is nog hoop. Patrick, Andrea en Jimmy o.a. vond ik niet veranderd. En Chris natuurlijk.
Hij is er net een weekquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja hoe lang gaat dat duren.. vraag ik me af
iig niet goed te peilen
aannames... aannames...quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
De meeste mensen hier kijken vooringenomen en zijn voor het gesprek al overtuigd dat het een irritant kutgesprek gaat worden en luisteren dan niet meer.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot hij in het gareel is. Paar weken en hij is net als alle anderen.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:34 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee ik had die realitycheck ff nodig
Chill ....quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze verliezen allemaal hun persoonlijke identiteit dat is wel opvallend en eng...
ik hoop het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Chill ....
Zen ...
ok jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Cees kookt normale kost. Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:39 schreef Haropro het volgende:
Ziet er best lekker uit die rode kool met vlees. Bronno zei al tegen Cees: hierbij heb je je vaste kookdag terug.
Tot nu toe zie ik iemand die totaal niet onder de indruk is van de bewoners ,quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen maar zo gaat het.
Hij krijgt ook van alle kanten complimentjes. Ook wel eens leuk voor hem.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Cees kookt normale kost. Heerlijk.
Ik hoop dat Cees er een beetje van opknapt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie heeft 1 keer rode kool gehad, vond ie niet lekker.
Nu wel of zijn smaak is veranderd, of Cees maakt het heel lekker. Hij denkt het laatste.
Cees krijgt allemaal complimentjes.![]()
![]()
dat gun ik Ceesquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie heeft 1 keer rode kool gehad, vond ie niet lekker.
Nu wel of zijn smaak is veranderd, of Cees maakt het heel lekker. Hij denkt het laatste.
Cees krijgt allemaal complimentjes.![]()
![]()
Ja dat doet hem zichtbaar goed. Hij word zichzelf weer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:41 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij krijgt ook van alle kanten complimentjes. Ook wel eens leuk voor hem.
Oh dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:42 schreef flatflower het volgende:
Rowena schreeuwde net naar Bas dat hij geen tafelmanieren had omdat hij voor de gasten opschepte.
Bas zei rustig dat Rowena dan eens niet zo moest schreeuwen als ze het toch over tafelmanieren hadden.
Ze flipte hem volledig en stond te tieren.
Rowena die altijd smakt en met volle mond praat gaat Bas, die nette manieren heeft even ter verantwoording roepen, dom wijf!
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij er anders maar over blijft vragen of ze het vinden smaken. Maar denk wel dat hij lekker kan koken. Ik doe het hem niet na.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:41 schreef Haropro het volgende:
[..]
nee oen rode koolquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:42 schreef mario390 het volgende:
ik dacht het is rode kruid en heb geelijk
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cees er een beetje van opknapt.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:42 schreef mario390 het volgende:
ik dacht het is rode kruid en heb geelijk
Vind het zo knap dat Bas altijd zo rustig blijft en ze dan vaak ook nog met een paar woorden de mond snoert.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:42 schreef flatflower het volgende:
Rowena schreeuwde net naar Bas dat hij geen tafelmanieren had omdat hij voor de gasten opschepte.
Bas zei rustig dat Rowena dan eens niet zo moest schreeuwen als ze het toch over tafelmanieren hadden.
Ze flipte hem volledig en stond te tieren.
Rowena die altijd smakt en met volle mond praat gaat Bas, die nette manieren heeft even ter verantwoording roepen, dom wijf!
Rowena is nu ook van tafel, haar Bord staat naast Do.quote:
ieuwquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fwww.mupload.nl%2Fimg%2Fa8cv3yybjwq.gif&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F2261391%2F2%2F25]afbeelding[/url] ]
Joey AKA Joran...
Ik dacht al wat trilt er zo, maar dat was Moontje die stampvoetend van tafel ging dus.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:44 schreef flatflower het volgende:
[..]
Rowena is nu ook van tafel, haar Bord staat naast Do.
Ik denk dat ze aan het flippen is in de zk.
yepquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:45 schreef Punkman het volgende:
Wat voor vlees hebben ze erbij eigenlijk ?
Soort stoofvlees ofzo ?
Komt vast wel goed, het begin is er.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij het ook heel binnenkort gaat bijleggen met Jessie.
Nee, leek me oprecht. Zullen ze ook wel eens aan toe zijn aan een stamppotje en wat groenten. Normaal pasta, rijst en snacks.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij er anders maar over blijft vragen of ze het vinden smaken. Maar denk wel dat hij lekker kan koken. Ik doe het hem niet na.
Rowenaquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht al wat trilt er zo, maar dat was Moontje die stampvoetend van tafel ging dus.
Shit!! gemistquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:44 schreef flatflower het volgende:
[..]
Rowena is nu ook van tafel, haar Bord staat naast Do.
Ik denk dat ze aan het flippen is in de zk.
Nee Rowena.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht al wat trilt er zo, maar dat was Moontje die stampvoetend van tafel ging dus.
Ja, die lijkt er veel meer op dan Rob.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fwww.mupload.nl%2Fimg%2Fa8cv3yybjwq.gif&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F2261391%2F2%2F25]afbeelding[/url] ]
Joey AKA Joran...
Zeker leuk . Vooral omdat hij altijd naar complimentjes loopt te hengelen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:41 schreef Haropro het volgende:
[..]
Bwizarr....quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Joey AKA Joran...
Cees had het wel over een stoofpotje dus denk inderdaad zoiets, met paprika en ui en.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:45 schreef Punkman het volgende:
Wat voor vlees hebben ze erbij eigenlijk ?
Soort stoofvlees ofzo ?
Ja Bas zei net die is even weg!quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shit!! gemist![]()
Is ze nog steeds van tafel?
wat een aso wijf
Credits voor Danique hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker leuk . Vooral omdat hij altijd naar complimentjes loopt te hengelen.
Als je een hoop tijd hebt besteed aan het maken van eten voor 15 mensen dan lijkt het mij eigenlijk vrij normaal dat je diegene even een complimentje geeft.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker leuk . Vooral omdat hij altijd naar complimentjes loopt te hengelen.
Met je eens, altijd zo raar dat onbeleefde gedoe.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je een hoop tijd hebt besteed aan het maken van eten voor 15 mensen dan lijkt het mij eigenlijk vrij normaal dat je diegene even een complimentje geeft.
Of ik ben gewoon raar, dat kan ook.
Net als dat je dat bij de anderen doet als ze gekookt hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je een hoop tijd hebt besteed aan het maken van eten voor 15 mensen dan lijkt het mij eigenlijk vrij normaal dat je diegene even een complimentje geeft.
Tuurlijk. Maar het gaat erom dat hij de hele dag zichzelf de hemel in prijst en dat hij daarom zelden of nooit een spontaan compliment krijgt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen sturing me reet!quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:50 schreef flatflower het volgende:
Ja hoor Bas moet naar de zk, heeft dus met Row te maken.
Ah verstond ik het toch goed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:50 schreef flatflower het volgende:
Ja hoor Bas moet naar de zk, heeft dus met Row te maken.
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf het een reuze irritante vervelia vinden hoor.
Waarom hoor ik dat nou weer nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:52 schreef flatflower het volgende:
Kijk Bas zegt het Row voelt zich even niet zo lekker.
Echt ze flipte volledig. Bas zei nog kalm "rustig Row"
Wat was het grapje dan, ik heb het totaal gemist en kijk toch de hele tijd.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:52 schreef flatflower het volgende:
Kijk Bas zegt het Row voelt zich even niet zo lekker.
Echt ze flipte volledig. Bas zei nog kalm "rustig Row"
Bas deed niets hoor, de aanval kwam van Row, hij gaf alleen rustig tegengas en ze werd woest.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah verstond ik het toch goed.
Oei oei Bassie krijgt op zijn donder.
Foei Bassie je mag row niet plagen, 10 minuten in de hoek.
Hoezo krijgt Bas op zijn donder dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah verstond ik het toch goed.
Oei oei Bassie krijgt op zijn donder.
Foei Bassie je mag row niet plagen, 10 minuten in de hoek.
Het was een raar gedoe tussen andere stemmen door wiens mics harder stonden. Toevallig hoorde ik het begin en volgde.quote:
Gelukkig zou Vic de asociale struikroverij maanden terug al per direct tackelen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:53 schreef Haropro het volgende:
Benji weer vrij tijdens het evenement. Zijn vriendin komt zeker weer?
Ik ben ook heel nieuwsgierig want keek ook de hele tijd en kreeg dat dus niet mee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo krijgt Bas op zijn donder dan?
Thnx!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:54 schreef flatflower het volgende:
[..]
Het was een raar gedoe tussen andere stemmen door wiens mics harder stonden. Toevallig hoorde ik het begin en volgde.
Ja maar, het is Row he. Die mag dat, het is tenslotte de ster van Utopia.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:53 schreef flatflower het volgende:
[..]
Bas deed niets hoor, de aanval kwam van Row, hij gaf alleen rustig tegengas en ze werd woest.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:54 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik ben ook heel nieuwsgierig want keek ook de hele tijd en kreeg dat dus niet mee.
Ze heeft wel vandaag ontdekt dat haar nummer 'gebit zonder tand' op 96 stond.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar, het is Row he. Die mag dat, het is tenslotte de ster van Utopia.
Daar mag je geen tegengas tegen geven.
Weet wel dat Row wat overstuur was omdat ze het telefoontje over het dierenvoer gemist had?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik hoop dat er een filmpje van komt![]()
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat er is gezegd
Omdat Row stampvoetend wegging en Bas ineens naar de ZK moet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo krijgt Bas op zijn donder dan?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:56 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze heeft wel vandaag ontdekt dat haar nummer 'gebit zonder tand' op 96 stond.
Het was geen grapje, maar een harde sneer van Row naar Bas dat hij geen tafelmanieren had omdat hij voor de gasten opschepte. Bas (die toch het best gemanierd is) zei over tafelmanieren dat Row eens niet zo moest schreeuwen en toen flipte ze volledig (schreeuwen dus). Bas zei nog kalm "rustig Row"quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:52 schreef Haropro het volgende:
[..]
Wat was het grapje dan, ik heb het totaal gemist en kijk toch de hele tijd.
[..]
Oeww .. ook dat heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:56 schreef Haropro het volgende:
[..]
Weet wel dat Row wat overstuur was omdat ze het telefoontje over het dierenvoer gemist had?
En nu al niet meer zichtbaar in dat download lijstje... Amper een week erin gestaan dus...quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:56 schreef Haropro het volgende:
[..]
thnxquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Omdat Row stampvoetend wegging en Bas ineens naar de ZK moet.
[..]
Bas kreeg niet op zijn donder, hij moet nu De taak van Row (voeder) overnemen ondat die ligt te janken op de videquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Omdat Row stampvoetend wegging en Bas ineens naar de ZK moet.
Row weet ik niet , zou goed kunnen dat ze nog meer kuren krijgtquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:57 schreef Urb het volgende:
Ik hoop niet dat een Ramona en Row net als een LauA Nicole en Gabs 15 maanden zwaar verzuurd vol gaan maken.
Vandaar dat hij naar de zk moestquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:58 schreef flatflower het volgende:
[..]
Bas kreeg niet op zijn donder, hij moet nu De taak van Row (voeder) overnemen ondat die ligt te janken op de vide
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Cees doet niet mee met de loods.
Hij heeft 3 uur in de keuken gestaan
En verder de hele dag druk geweest om de post niet te doen
Nee ik ook niet maar had ook niet verwacht dat die andere dames het uiteindelijk toch zo lang vol zouden houden, od mag weten met welke zoethoudertjes zoals die tattoo-shit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Row weet ik niet , zou goed kunnen dat ze nog meer kuren krijgt
maar van Ramoon verwacht ik dat niet eerlijk gezegd
Jah. Ik kreeg het idee een beetje, janken bij de ZK en daarna Bassie die zich moet verantwoorden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:58 schreef flatflower het volgende:
[..]
Bas kreeg niet op zijn donder, hij moet nu De taak van Row (voeder) overnemen ondat die ligt te janken op de vide
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:58 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Lijkt me meer een titel voor Vic de tandartsassistentie
Ooh dank je, gemist dus. En je hebt gelijk, iedereen is daar met eten ieder voor zich. Moet je Bas dan niet op aanspreken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:57 schreef flatflower het volgende:
[..]
Het was geen grapje, maar een harde sneer van Row naar Bas dat hij geen tafelmanieren had omdat hij voor de gasten opschepte. Bas (die toch het best gemanierd is) zei over tafelmanieren dat Row eens niet zo moest schreeuwen en toen flipte ze volledig (schreeuwen dus). Bas zei nog kalm "rustig Row"
Bas maakte een grapje naar Cees, en Moontje moet zich ermee bemoeien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:00 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat daar niet echt lekker.
Sneren en katten.
Net ook weer Ramona op Bas en/of Cees
Ik vraag me dan af, waarom 3 uur. Gisteren het vlees gedaan. In stukken snijden, uiten snijden, laten sudderen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Cees doet niet mee met de loods.
Hij heeft 3 uur in de keuken gestaan
En verder de hele dag druk geweest om de post niet te doen
Ja, vanmiddag al.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeww .. ook dat heb ik dus gemist![]()
was dat iets daarvoor ?
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bas maakte een grapje naar Cees, en Moontje moet zich ermee bemoeien.
Vooral Row zelf met haar met volle mond praten en onsmakelijk gesmek vaak.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:01 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ooh dank je, gemist dus. En je hebt gelijk, iedereen is daar met eten ieder voor zich. Moet je Bas dan niet op aanspreken.
Aha .. dat heb ik niet gezienquote:
Haha hij zegt ik heb er 3 uur gestaan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af, waarom 3 uur. Gisteren het vlees gedaan. In stukken snijden, uiten snijden, laten sudderen.
Vandaag schilde bronno de aardappels. Rode kool snijden, koken. Aardappels koken. Misschien nog wat groenvoer snijden.
Werd gekscherend gezegd door Ramona en Gabs op de vorige markt, niet mijn uitvinding hoor die titel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:58 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Lijkt me meer een titel voor Vic de tandartsassistentie
Vroeg ik me ook af. Weet niet hoe laat hij de keuken inging.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af, waarom 3 uur. Gisteren het vlees gedaan. In stukken snijden, uiten snijden, laten sudderen.
Vandaag schilde bronno de aardappels. Rode kool snijden, koken. Aardappels koken. Misschien nog wat groenvoer snijden.
Ik denk nog altijd dat Mark en Gina nog aan het zoenen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Vooral Row zelf met haar met volle mond praten en onsmakelijk gesmek vaak.
En daarnaast is dat geschreeuw met gasten zeer slecht gemanierd en smakt Rowena of praat met een volle mond. hoe durf je dan juist Bas aan te spreken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:01 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ooh dank je, gemist dus. En je hebt gelijk, iedereen is daar met eten ieder voor zich. Moet je Bas dan niet op aanspreken.
zoals jij steeds over hem .quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
Cees kan niet mee helpen in de loods want hij heeft 3 uur staan koken en is behandeld. En als andere iets mankeren en niet mee kunnen helpen blijft hij erover roddelen.
fixiequote:Op vrijdag 15 april 2016 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
Koos kan niet mee helpen in de loods want hij heeft 3 uur staan koken en is behandeld. En als andere iets mankeren en niet mee kunnen helpen blijft hij erover roddelen.
Zo vanaf half vier hing hij in de keuken rond. Maar hij moet er dan niet van maken dat hij drie uur heeft staan zwoegen op de avondmaaltijd. Dit gebruikt hij nu om de loods niet te hoeven opruimen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Weet niet hoe laat hij de keuken inging.
Ik denk dat hij de tijd rekent dat de pan op het vuur staat
cees mag anders ook eens een flinke mep tegen die ouwe bek krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Fik en Rob moeten eens een keer een paar klappen tegen hun bips krijgen
Nou, Cees zal morgen wel zeggen dat hij de hele dag met de post is bezig geweest. Zo bedoelt hij die drie uur denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Weet niet hoe laat hij de keuken inging.
Ik denk dat hij de tijd rekent dat de pan op het vuur staat
uhuh ehm Lonneberga : als dat roddelen is wat Koos doet ,wat doe jij dan?quote:
Ja die konden er ook wat van.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik denk nog altijd dat Mark en Gina nog aan het zoenen zijn.
Ach ja, zolang er daar mensen zitten die nog niet eens 3 minuten per dag werken, geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo vanaf half vier hing hij in de keuken rond. Maar hij moet er dan niet van maken dat hij drie uur heeft staan zwoegen op de avondmaaltijd. Dit gebruikt hij nu om de loods niet te hoeven opruimen.
Poehpoeh, 3 uur gewerkt, vandaag doe ik niks meer.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
cees mag anders ook eens een flinke mep tegen die ouwe bek krijgen
Cees zei dat hij niet ging helpen met de loods. Toen zei Bas gekscherend: Je weet dat de stemmingen bijna zijn toch?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Ik moest er om lachen, Cees ook. Moontje niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Cees zei dat hij niet ging helpen met de loods. Toen zei Bas gekscherend: Je weet dat de stemmingen bijna zijn toch?
Meldt zichquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Cees heeft de hele dag al smoesjes,er zijn genoeg COSsertjes die dat hebben gezien.
Dank je maar dat zien er een paar niet. Ik doe het bewust over cees en rowena (al vind ik die echt niet zo leuk) En cees erger ik me kapot aan de laatste tijd. Maar alleen over victoria of Do mag je negatief zijn niet over anderen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
uhuh ehm Lonneberga : als dat roddelen is wat Koos doet ,wat doe jij dan?![]()
![]()
wij "ventileren"hier allemaal en hebben ook allemaal onze voorkeuren voor bepaalde personen
Ik heb die , Koos heeft die ,maar jij ook .. wij allemaal
Het was ook wel koddig hoe druk hij in de weer was met eigenlijk helemaal niks, net als Patrick ook wel deed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Cees heeft de hele dag al smoesjes,er zijn genoeg COSsertjes die dat hebben gezien.
Dan kom je op een kleuterniveau. Hij doet niks, dus doe ik lekker ook niks.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach ja, zolang er daar mensen zitten die nog niet eens 3 minuten per dag werken, geef hem eens ongelijk.
Utopia is toch ook 1 grote kleuterklas.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan kom je op een kleuterniveau. Hij doet niks, dus doe ik lekker ook niks.
Ik wacht nog steeds op de plasketting net als op normale kleuterscholenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Utopia is toch ook 1 grote kleuterklas.![]()
![]()
Niet met je eens, ik doe soms positief en soms negatief over de inwoners omdat ze sommige dagen leuk zijn en goede dingen zeggen en andere dagen niet. Vind ik dan, maar daar denkt ook weer iedereen weer anders over. Daarom is de COS zo leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dank je maar dat zien er een paar niet. Ik doe het bewust over cees en rowena (al vind ik die echt niet zo leuk) En cees erger ik me kapot aan de laatste tijd. Maar alleen over victoria of Do mag je negatief zijn niet over anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |