SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerTEAM TAFEL
jongeh! kader het !quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Progressie, spiegelen......................blablabla..................Mens houd je bek..............
SHOOTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef rowan634 het volgende:
ik vind het op zich wel een goed gesprek van rob en fik nu
don't shoot me
Je went er aan.Je kan het kaderen...quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef rowan634 het volgende:
don't shoot me
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Jankerds zijn het en ze voelen hun imperium afbrokkelen
ze janken helemaal nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Jankerds zijn het en ze voelen hun imperium afbrokkelen
Wil inderdaad dat mens wel over een kade heen flikkeren, samen met die luie hond waar ze nu mee aan het spiegelen is..............quote:
ze zitten anderen te analyseren met een dosis humorquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze janken en klagen over andere de hele dag
Dat speelt zeker meequote:Op vrijdag 15 april 2016 17:14 schreef snetje het volgende:
Het lijkt wel alsof Cees en Bronno jaloers zijn dat Jessie zo goed kan opschieten met Bas..
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:34 schreef rowan634 het volgende:
don't shoot me
hahahaha lollquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil inderdaad dat mens wel over een kade heen flikkeren, samen met die luie hond waar ze nu mee aan het spiegelen is..............
Oh ja !! Dat was hetquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
''een laf smerig oud mannetje''![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |