Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Turken of de Duitse grappenmaker?
Ach ja, blijf het wel gek vinden een komiek op het werk, wij doen daar niet aan in Ch, als iemand op vrijdag een das met patroontje aantrekt is dat meteen het moment van de week.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij was toen nog vooral achter de schermen actief. Tekstschrijver enzo. Inspelen op een zaal kon hij niet.
Bedankt, die nadert toch ook alweerquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.
Is duur hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef je een cursus begrijpend lezen voor je verjaardag.
Ik word spontaan racistisch van Simonequote:
Ze heeft een stomme neus.quote:
De waarheid die niet verteld mag wordenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Sow Johan Derksen haalt nu ook al het journaal
Dit is de leukste vrouw van Nederlandquote:
Nee dat is Loretta van Koffietijdquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is de leukste vrouw van Nederland
Die vind ik wat arrogantquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met teveel neus.
[ afbeelding ]
Ik heb haat laatst gezien in het theater. Was wel onder de indruk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die ook
Een echte vrouw met charisma, die zie je niet veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |