rond de 1200 pond per maand of zoquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat is wel relax. maak je een beetje geld daar?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto rules hoort er te staan maar was bang dat die dikke frass het dan ging kapen
Hij is een katholiek extremist.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is etto katholiek ja?niet verwacht
ij hebt een israelische freund?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar staat shabbat ookalweer voor, mijn israelische freund leert mij te weinig hebreeuws stomme jood dat hij is
gewoon freund he niks liefdesrelatie. Oh okequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ij hebt een israelische freund?
shabbat is het joodse weekend
Ik heb Ik Vertrek gekeken en gefoktquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk op dezen prachtigen vrijdagabend
lol watquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zit je dit te typen vanaf een electrisch apparaat, apikors!
Dat vind ik nou zo mooi aan zuid amerika, ze zijn zo katholiek als maar kan, overal jezus en mariabeeldjes, maar er wordt gezondigd waar de biechthokjes te klein zijnquote:
Hij was laatst nog in NWSquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jammer dat Etto er tegenwoordig niet meer is
Hoezo is hypocrisie mooi?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo mooi aan zuid amerika, ze zijn zo katholiek als maar kan, overal jezus en mariabeeldjes, maar er wordt gezondigd waar de biechthokjes te klein zijn
Pittigquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
damn dan maak je ongv hetzelfde als ik. ik doe 11 × 6
freund met benedictsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gewoon freund he niks liefdesrelatie. Oh oke
FRIYAY SHABBAT FISSA
Dat is niks neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv weggedaan voor meer ruimte, stomme grote kast en "tv kijken" via laptop HAAT ik
Ik hou van ironie.quote:
alsof zo'n flatscreen ruimte inneemtquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv weggedaan voor meer ruimte, stomme grote kast en "tv kijken" via laptop HAAT ik
Moet ergens op staan he, wil geen gaten in mn muur. En ik keek er toch amper naar, alsnog mis ik het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof zo'n flatscreen ruimte inneemt
Dan is het toch nog niet zo dat het iets goeds is dat mensen vroom lullen maar slecht doen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou van ironie.
En ja, ik ben bekend in dat continent, veel geweest en ik ken daar zo mensen.
vraag het der_mannquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen ZO tonnetje dik kunnen worden, ik word al gek als ik halve kilo ben aangekomen
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen ZO tonnetje dik kunnen worden, ik word al gek als ik halve kilo ben aangekomen
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ergens op staan he, wil geen gaten in mn muur. En ik keek er toch amper naar, alsnog mis ik het wel.
Zwanger van random Spaanse dude?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.
all musclequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)
vandaag 84.8 (wel met kleren en schoenen en in de avond maar ca va)
hij ontkent alles wat met dik te maken heeft opeensquote:
Haha wow, je wordt daar wel goed gevoed dus.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)
vandaag 84.8 (wel met kleren en schoenen en in de avond maar ca va)
We houden het dan bij netflixquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag wel bij mij komen kijken
ik heb er ook netflix op
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We houden het dan bij netflix
[..]
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?
quote:
ja, ik ga echt niet journaal kijken met je hoor ;squote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We houden het dan bij netflix
[..]
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?
Ik krijg een mooie baby. Dus nee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
O dan is het oke, zolang je maar geen abortus pleegt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou echt knappe baby krijgen met een arier, mijn krullen en zijn blauwe ogen you know![]()
Het is niet zo zeer slecht, mss voor ons een beetje vreemd om te zien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is het toch nog niet zo dat het iets goeds is dat mensen vroom lullen maar slecht doen?
right, ik heb het van voornaamste bron als het gaat om Hassidisme, deze man:quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
oh lol net even opgezocht en ik ken het wel maar dan onder de hebreeuws naam 'afker'
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou echt knappe baby krijgen met een arier, mijn krullen en zijn blauwe ogen you know![]()
untermensch gespotquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bruine ogen, bruin haar is toch mooier dan dat blonde/blauwe gedoe
ik kan dat plaatje niet zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
right, ik heb het van voornaamste bron als het gaat om Hassidisme, deze man:
[ afbeelding ]
Hij praat ook nauwelijks meer over mexicano'squote:Op vrijdag 15 april 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hij ontkent alles wat met dik te maken heeft opeens
[..]
Haha wow, je wordt daar wel goed gevoed dus.
Misschien is hij nu een fitgymboyquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij praat ook nauwelijks meer over mexicano's
Vast wel een keer gehad op school, maar zit wss in 1 van die gaten in m'n hersenen denk je niet?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je überhaupt wel waar het woord übermensch wegkomt?
Coma denk ikquote:
Hoe is het met je konijn eigenlijkquote:
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Heb blauwe ogen trouwens, just sayin'
goedquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is het met je konijn eigenlijk
[..]
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machen
ik ook hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien is hij nu een fitgymboy
Nee dat kan inderdaad niet want ik wil zeven kinderen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machen
regen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Wat heerlijk als de regen op het raam tikt en ik lig in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |