SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:11 schreef Fer het volgende:
WtfWas nu toch al het geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet mij ook niks. Als je er 1 hebt gezien, heb je ze allemaal gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:30 schreef babette21 het volgende:
Ik word altijd zo onpasselijk van dit soort acts; 't is knap hoor, maar een soort anti-entertainment.
Waarom zou hij ook. Die zijn al 10 jaar uit elkaar ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:32 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Hij steekt z'n gegeil op Chantalleke niet onder stoelen of banken
Beetje treurig...quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou hij ook. Die zijn al 10 jaar uit elkaar ofzo.
Zou je niet gezegd hebben als Johnny een lelijke vent was. Dan was het opeens creepy gedragquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou hij ook. Die zijn al 10 jaar uit elkaar ofzo.
Ik vind Johnny sowieso niet aantrekkelijk dus waar heb je het over.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:49 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Zou je niet gezegd hebben als Johnny een lelijke vent was. Dan was het opeens creepy gedrag
Oh jemig!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
en een teruggekeerde Rene Klijn
(zei ik dat hardop?)
Ja, die zou lekker in zijn eentje door moeten gaan.quote:
Ik vind het wel verfrissend, BN'ers die elkaar gedaan hebben en nu nog gewoon normaal tegen elkaar doen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind Johnny sowieso niet aantrekkelijk dus waar heb je het over.![]()
Het was gewoon een geintje van de ene ex over de ander.
Big deal.
Mr Blue lekker nummertjequote:Op vrijdag 15 april 2016 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
en een teruggekeerde Rene Klijn
(zei ik dat hardop?)
Hij is echt kleinquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:59 schreef hunter2011 het volgende:
Die kleinste is superklein of zijn die andere turners langer dan de normale turners
Gaan met finetuning ver komen, anders dan anders.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:01 schreef babette21 het volgende:
Heel vet, hier moet een goeie show mee te maken zijn!
Is dit een kamper?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:14 schreef babette21 het volgende:
Haha dit is een soort kakker-kampertje
Nou niet officieel misschien, maar hij komt duidelijk uit 'n volks nest. Plus hij heet Jamiro.quote:
Alleen iets minder luid en wat onhandiger in een voetbalstadion.quote:
Ben al blij dat ze nog iets van een jurk aan heeft.quote:
..en vet goed Nederlands kunnen sprekenquote:Dan Karaty in Nederland:
So You Think You Can Dance - RTL 5/VTM (2008-2015)
My Name Is Michael - RTL 4/VTM (2010)
Holland's Got Talent - RTL 4 (2010-heden)
The Ultimate Dance Battle - RTL 5 (2011-2012)
Everybody Dance Now - RTL 4 (2013-2015)
Dansdate - VTM (2014-heden)
Dance Dance Dance - RTL 4 (2015-heden)
Battle On The Dancefloor - RTL 5 (2016-heden)
Verrassend zegquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Gaat vast door vanwege zielig verhaal.
ik verstond het ook, teveel gefokt!quote:
Zelfs zonder bontkraagquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Hiervoor de knop indrukken staat gelijk aan het geven van een HBO-diploma aan een kansloze bontkraag
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik verstond het ook, teveel gefokt!
Op zich niet erg, zolang ze maar niet gaat schreeuwen zingen.quote:
Die is of dr man kwijt of die maakt er het beste van. Dan maar een triootjequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Die vrouw leek het er minder mee eens.
Idd, die moest er maar in meegaan leek hetquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Die vrouw leek het er minder mee eens.
Kandidaat is 27, die anderen weet ik niet. Vast niet heel veel ouder, maar hoe hij zo tussen ze instaat doet me meer denken aan een gezin dan aan een trio.quote:
Die zal wel regelmatig geDP't worden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:39 schreef Zelfscanner het volgende:
De vrouw heeft het grootste genot in de relatie
Als dat het kenmerk is van 'normaal' kan ik wel meer gekke dingen bedenkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:42 schreef babette21 het volgende:
Nah ja, ze doen er verder niemand kwaad mee ofzo...
Neuh niet van normaal, maar meer van "iedereen moet lekker doen wat ie wil, zolang er niemand mee geschaad wordt".quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als dat het kenmerk is van 'normaal' kan ik wel meer gekke dingen bedenken
maar wel een kind maken met dat mokkel. Ach ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar die gast is kwa uiterlijk en doen en laten wel homo
ja maar ze wil dus nog wel een kind baren van die jongenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd, die moest er maar in meegaan leek het
Zou zomaar daar ontsnapt kunnen zijn.quote:
dan is t niet met je eensquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die dansgroepjes moeten uitgesloten worden van deelname. Ik wil meer orginele dingen zien.
Die is meegenomen door aliens.quote:
Andre Hazes danquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is meegenomen door aliens.
Hm, dat zou best kunnen.quote:
badummtsssquote:
Of vuur eten, nog mooier.quote:
Dat lijkt het thema van de avond te zijn.quote:
Eigenlijk zit jij als adblock-gebruiker 'fout'quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:35 schreef WhiteBeard het volgende:
RTL XL is aan het Adblock pesten geslagen. Als je een adblocker gebruikt zie je alleen nog maar zwart wit videos. Schandalige graaiers. Commerciele TV zou toch gratis zijn?
Tijd voor programmeurs om een adblocker te maken die sites niet kunnen traceren
wat snap jij niet aan het woord commercieel?quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:35 schreef WhiteBeard het volgende:
RTL XL is aan het Adblock pesten geslagen. Als je een adblocker gebruikt zie je alleen nog maar zwart wit videos. Schandalige graaiers. Commerciele TV zou toch gratis zijn?
Synoniem voor denkbeeldige wereld? Ik weet nog dat bij de oprichting van Veronique, voorloper van RTL het uitgangspunt zou zijn dat commerciele TV gratis zou worden aangeboden. Niks daarvan dus.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan het woord commercieel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |