SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Event en Timing informatie Grand Prix van China
Coureurs:
Contructeurs:
Het actuele weer in Shanghai100.000 katjes
Fuck the EBU!
Lekker de oude uitzending terugkijken om een uurtje of elf. Lang leve Smart TV.quote:Komende zondag staat raceminnend Nederland weer massaal vroeg op. Om 8 uur ’s morgens zullen de lichten uit gaan voor de start van de Grand Prix van China
dat kan ik niet als ik weet dat het al geweest isquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:45 schreef Funzel het volgende:
[..]
Lekker de oude uitzending terugkijken om een uurtje of elf. Lang leve Smart TV.
Snap wat je bedoelt. Ik ben daar ook slecht in.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan ik niet als ik weet dat het al geweest is
En daarom is het verschil tussen FL van Schumacher & de snelste tijd in FP2 van Kimi ook ook maar 4,6 seconden ipv 10 seconden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:38 schreef fathank het volgende:
Lol 10 seconden langzamer
Dat is wat er mis is met de F1.
Zonder restricties zijn de huidige wagens sneller dan ooit, zoals de vorige race al bleek met een nieuw baanrecord. Alleen in de race kunnen ze niet voluit door de banden en de brandstoflimiet en zijn ze een stuk langzamer dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En daarom is het verschil tussen FL van Schumacher & de snelste tijd in FP2 van Kimi ook ook maar 4,6 seconden ipv 10 seconden.
Moet werken, godverquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:47 schreef tralalala het volgende:
Morgenochtend sowieso kijken, lekker natte kwali
Dan loop ik hard. Kijk daarna wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:55 schreef Twieki het volgende:
Die in de topicpointer werkt ook niet.Is dat HD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Dan staat het volgens mij in beeld. Maar ik heb nu beeld op tv. Alleen geluid komt nog door de laptop maar ik vind het best zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:37 schreef tralalala het volgende:
Ziet er droog uit?Momenteel wel. Op de radar van accuweather lijkt er overigens nog wel wat aan te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Hadden ze de wagen er af kunnen blazen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef tralalala het volgende:
Ze hadden die megablazer moeten lenen van America, achter op de pickup truck.
Zo 1 waar Montoya ooit tegen aan is gereden ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef tralalala het volgende:
Ze hadden die megablazer moeten lenen van America, achter op de pickup truck.
Neequote:Op zaterdag 16 april 2016 09:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Meer mensen last van blokkerig beeld bij ziggo?
meh dit is wel logisch, is gewoon gevaarlijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:13 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat duurt dat lang, kom op zeg..
Dus als het gaat regenen gaat de race niet door?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meh dit is wel logisch, is gewoon gevaarlijk
Dat wordt leuk als het zo gaat regenen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alles uit China is toch van goede kwalitieit, zelfs het werkvolkquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dus als het gaat regenen gaat de race niet door?
Het zijn de beste coureurs ter wereld, ik mag hopen dat ze hiermee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit naar Brazilie 2003 gekeken? Effe doen, dan snap je wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Het zijn de beste coureurs ter wereld, ik mag hopen dat ze hiermee om kunnen gaan.
Een n beetje water, paniek
XD , precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 16 april 2016 09:16 schreef franklop het volgende:
en over 10 minuten gaat het regenen en is dit voor niks
Misschien een idee om te liften dan??? Deze sportquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is echt gevaarlijk als je met zo'n auto van heel droog naar heel nat gaat. Tis niet geleidelijk.
oh ja er ís wel mee te rijden hoor maar het is wel een beetje onnodig in gevaar brengen. Maar dat hadden ze wel effe voor de sessie kunnen bedenken inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Misschien een idee om te liften dan??? Deze sport![]()
![]()
nee hoor die zit nog op een truckquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Tegen de tijd dat ze herstarten is Wehrlein z'n wagen al gerepareerd
F1 hoort gevaarlijk te zijn. Dat is al de laatste 60 jaar zo(laatste 15 jaar wat minder)quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ja er ís wel mee te rijden hoor maar het is wel een beetje onnodig in gevaar brengen. Maar dat hadden ze wel effe voor de sessie kunnen bedenken inderdaad
twitter:HaasF1Team twitterde op zaterdag 16-04-2016 om 09:21:47For those unfamiliar with #AirTitan's power, it doesn't just push water off the track, it pushes the Earth down. #Truth reageer retweet
dat hoort helemaal niet. Dat is het verwachtingspatroon, geen vereiste.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
F1 hoort gevaarlijk te zijn. Dat is al de laatste 60 jaar zo(laatste 15 jaar wat minder)
Het hoort niet gevaarlijk te zijn. Het kan niet 100% veilig zijn natuurlijk, maar als de omstandigheden gewoon echt onveilig zijn, zoals de daadwerkelijke volgers hier volgens mij zeggen, moet je het gevaar ook niet expliciet op gaan zoeken natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
F1 hoort gevaarlijk te zijn. Dat is al de laatste 60 jaar zo(laatste 15 jaar wat minder)
't is wel triest dat 'ie dat niet weet als commentatorquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:36 schreef trein2000 het volgende:
Olav, je start op de snelste ronde van q2.
Die staat pas 5e, maar ok.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:37 schreef zoem het volgende:
Hamilton problemen, weer een weggevertje voor Rosberg
in q1he, zal niet echt hoeven pushen nu nogquote:
Nou geen idee of ie harder kan dan de ferrarisquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:39 schreef franklop het volgende:
[..]
in q1he, zal niet echt hoeven pushen nu nog
Oh ja, de manager was er ook nog.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net nu ik in de manager Perez en Ericsson heb gewisseld voor Magnussen en Gutierrez
Die heb ik nu al opgegevenquote:
En toch vond ik de kwali met het afvalsysteem voor Q1 spannender dan dit. Ondanks die 5 minuten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:43 schreef Montov het volgende:
Rare situatie dat ze gewoon de hele sessie zijn gaan rijden. Waar is mijn 5 minuten relaxen aan het eind gebleven?
probleem is eigenlijk gewoon dat het in de hedendaagse F1 niet werkt. Je kan 1 rondje doen op je banden en dus niet buitenblijven om het risico af te vangen als je erbuiten dreigt te vallen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
En toch vond ik de kwali met het afvalsysteem voor Q1 spannender dan dit. Ondanks die 5 minuten.
In combinatie met het bandenregelement is het inderdaad een flopshow.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:50 schreef franklop het volgende:
[..]
probleem is eigenlijk gewoon dat het in de hedendaagse F1 niet werkt. Je kan 1 rondje doen op je banden en dus niet buitenblijven om het risico af te vangen als je erbuiten dreigt te vallen.
Je hebt net minstens 13 minuten van de sessie kunnen relaxen, want alleen de laatste paar minuten werd het spannend wie er afvielen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:43 schreef Montov het volgende:
Rare situatie dat ze gewoon de hele sessie zijn gaan rijden. Waar is mijn 5 minuten relaxen aan het eind gebleven?
van het gebouw erbovenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:53 schreef zoem het volgende:
Waar komt dat water vandaan bij start/finish? Ziet er verder droog uit namelijk.
Door die bruggen blijft dat langer staanquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:53 schreef zoem het volgende:
Waar komt dat water vandaan bij start/finish? Ziet er verder droog uit namelijk.
Van het dak erboven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:53 schreef zoem het volgende:
Dit format geeft tegelijkertijd kans op wat verrassingen, maar ook een goede mogelijkheid op een 'eerlijke' grid en er is bijna altijd actiequote:Op zaterdag 16 april 2016 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De kwalificatie hoeft ook helemaal geen spannende/spectaculaire show te zijn. Het is gewoon een tool wat je nodig hebt om een startopstelling te bepalen. Hoe minder gimmicks daarbij komen kijken hoe beter.
gaan er nu alleen wel 10 door, en van de 6 afvallers kunnen we er 5 misschien al invullenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:56 schreef Fopje het volgende:
Het is weer te hopen dat Verstappen niet naar Q3 doorgaat
Dat zegt ie toch ook?quote:
Ja het wordt moeilijk om Q3 te ontwijken denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:57 schreef franklop het volgende:
[..]
gaan er nu alleen wel 10 door, en van de 6 afvallers kunnen we er 5 misschien al invullen
De Haas is ook niet zo sterk als afgelopen weken, de FI ziet er wel vrij goed uitquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:57 schreef franklop het volgende:
[..]
gaan er nu alleen wel 10 door, en van de 6 afvallers kunnen we er 5 misschien al invullen
Hij is buitenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:58 schreef franklop het volgende:
Max zal nog wel keertje moeten denk ik, als hij top 10 zeker wilt halen
Hij ziet Kimi, kijkt op z'n scherm en zegt meteen dat ie geen paarse tijden rijdt, daarna zegt ie gelijk dat hij nog niet met een snelle ronde bezig is. Prima toch?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Haas is ook niet zo sterk als afgelopen weken, de FI ziet er wel vrij goed uit
Toch gewoon 7e en 10e. Dat de pitcrew het dan verneukt..quote:
Nee, ik had hem liever op 11 gezien. Heb je veel meer voordeel van dan een 9e of 8e plek.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, is dit een nieuwe grap ofzo?
We hebben Q3 nog.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, ik had hem liever op 11 gezien. Heb je veel meer voordeel van dan een 9e of 8e plek.
Velg zit er nog gewoon aan hoor. Alleen de band kwam los.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Montov het volgende:
Force India heeft 25% kosten bespaard op wielmoeren.
Beetje lastig om 11e te worden van de 10quote:
of voor Gutierrezquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar in de manager Perez hebben ingewisseld voor Grosjean
Editquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:01 schreef franklop het volgende:
Rode vlag en de sessie klara. Max minstens 10e morgen
Op 3 stuksquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Max23 het volgende:
Op welke banden moet Hulkenberg nu starten in de race?
Volgens mij op die waar hij zijn tijd mee heeft neergezet, dat was een ander setjequote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Max23 het volgende:
3quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Max23 het volgende:
Meer de kans om nog 6e te worden ipv 8e of 9equote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Beetje lastig om 11e te worden van de 10
We krijgen nog een Q3 hé ? Str's zouden sneller moeten zijn dan de Force India's. Ook Bottas zou met wat geluk gepakt kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, ik had hem liever op 11 gezien. Heb je veel meer voordeel van dan een 9e of 8e plek.
Gelachen.quote:
de hulk zal sowieso niet rijden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
We krijgen nog een Q3 hé ? Str's zouden sneller moeten zijn dan de Force India's. Ook Bottas zou met wat geluk gepakt kunnen worden.
Daarom juist, nog 9 man in top 10, 1 al uitgeschakeld, Perez en Bottas moeten ze kunnen hebben. P6 of 7 of misschien wel beter (nog steeds opdrogende baan).quote:
Laten we het maar hopenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meer de kans om nog 6e te worden ipv 8e of 9e
en wint hij de rest van de racesquote:
Fixedquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef franklop het volgende:
max moet nog een anderhalve seconde vinden
Onzin, na vandaag staat het 11-11 als Sainz ervoor blijft.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Sainz is beter in kwalificeren, Max beter in racepace.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:23 schreef SnowOokami het volgende:
Ze laten Max en Sainz echt nooit zien :S
0,3 valt toch wel mee. Was steeds meer de afgelopen twee dagenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:26 schreef aesop het volgende:
Max niet al te best vandaag, verschil met Carlos is iets te groot. Ben benieuwd naar wat ie te zeggen heeft.
Ligt ook aan de afstelling waar beiden in rijden. Waar max denkelijk een andere afstelling heeft dan Sainz gericht op de long runs. Het zou mij niet verbazen bij sainz gezien hij zo gefixeerd is op Max dat hij een andere afstelling heeft om snelle rondes te kunnen rijden in kwalificatie format. En morgen weer 3 tienden per ronde verliezen op max.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:26 schreef aesop het volgende:
Max niet al te best vandaag, verschil met Carlos is iets te groot. Ben benieuwd naar wat ie te zeggen heeft.
En verschil met Red Bull is bizar.
ers issuesquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:30 schreef Fokker89 het volgende:
Was wat laat wakker, maar waarom heeft Hamilton geen kwalificatie gereden?
Een probleem met de ERS geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:30 schreef Fokker89 het volgende:
Was wat laat wakker, maar waarom heeft Hamilton geen kwalificatie gereden?
Lijkt 't wel op. Op de supersoft zouden ze maar een paar rondjes kunnen rijden, dus die komen dan in het verkeer terecht.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rosberg gaat dus gewoon winnen met daarachter leuke strijd tussen red bull en ferrari
ging prima bij mij met ziggoquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Ziggo lekker aan het bufferen en reloaden in de laatste 3 minuten van de kwalificatie. Kan beter een illegale stream kijken.
Nergens last van, lag dus aan jouquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Ziggo lekker aan het bufferen en reloaden in de laatste 3 minuten van de kwalificatie. Kan beter een illegale stream kijken.
nergens last van hier...quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Weltschmerz het volgende:
UTP erin, en volgens speedtest had ik de volle snelheid.quote:
daar gaat het wel op neer komen, misschien haalt Hamilton nog wel het podium, zegt wel genoeg over die autoquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rosberg gaat dus gewoon winnen met daarachter leuke strijd tussen red bull en ferrari
De enige representatieve training was FP2 en toen was Max sneller. FP3 tel ik sowieso niet mee en over FP1 kun je discussieren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
0,3 valt toch wel mee. Was steeds meer de afgelopen twee dagen
Vraag me af of het team dat zou toestaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ligt ook aan de afstelling waar beiden in rijden. Waar max denkelijk een andere afstelling heeft dan Sainz gericht op de long runs. Het zou mij niet verbazen bij sainz gezien hij zo gefixeerd is op Max dat hij een andere afstelling heeft om snelle rondes te kunnen rijden in kwalificatie format. En morgen weer 3 tienden per ronde verliezen op max.
Ik hoor sinds de tests al niks anders dan hoever voor die Mercedes wel niet zou liggen, maar als je naar de feiten kijkt dan zijn ze maar een heel klein beetje sneller.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar gaat het wel op neer komen, misschien haalt Hamilton nog wel het podium, zegt wel genoeg over die auto
Dit is er eentjequote:Op zaterdag 16 april 2016 10:46 schreef Geralt het volgende:
Wat waren die code roods? Ik schakelde pas in tijdens Q3.
Was dat spannend of viel het wel mee?
Wehrlein in q1 eraf en in q2 verloor hulkenberg een wielquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:46 schreef Geralt het volgende:
Wat waren die code roods? Ik schakelde pas in tijdens Q3.
Was dat spannend of viel het wel mee?
lijkt me niet, eigenlijk. Het team zal met de afstelling (voor beide) op de race focussen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:45 schreef aesop het volgende:
Vraag me af of het team dat zou toestaan.
ik heb niet het idee dat Rosberg vandaag vol er voor hoefde te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik hoor sinds de tests al niks anders dan hoever voor die Mercedes wel niet zou liggen, maar als je naar de feiten kijkt dan zijn ze maar een heel klein beetje sneller.
bovendien is een halve seconde best veelquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat Rosberg vandaag vol er voor hoefde te gaan
idd. wel vreemd dat Ferrari het in q2 niet ook op soft probeerde. en dan bovendien Vettel maar een ronde laat doen in q3. Flinke faal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:56 schreef aesop het volgende:
Ik denk dat Ferrari nu al een verloren race rijdt. Of Rosberg een gewonnen. Die tuft op de softs gewoon nog een rondje of 10 terwijl de rest van de top 10 naar binnen gaat.
ook dat nog inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
bovendien is een halve seconde best veel
Omdat Ferrari en met name Vettel het laat liggen ja. Het gaat er niet om dat het niet de beste auto zou zijn, als je de laatste races en deze qualificatie even omrekent naar een situatie waarin Ferrari alles goed doet en Vettel gewoon zijn normale 3 tienden op Raikkonen heeft dan is het nog maar helemaal de vraag of Rosberg wel bovenaan had gestaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat Rosberg vandaag vol er voor hoefde te gaan
Duidelijk.quote:"Het probleem zat in de laatste ronde van Q3, die was gewoon niet goed", zei Max Verstappen na zijn kwalificatie voor de Grand Prix van China, waarin de Limburger de negende tijd op de klokken zette.
"In het laatste stuk van het circuit ging ik wijd in één van de bochten en daar verloor ik viertienden", vervolgde Verstappen, die zijn teamgenoot Carlos Sainz jr. een plek hoger zag eindigen. "Daardoor kon ik geen sneller rondje rijden."
Verstappen kijkt echter vol vertrouwen uit naar de hoofdrace van morgen, die om 08.00 uur (Nederlandse tijd) begint. "Het is maar de kwalificatie, dat is niet zo erg. In de race worden pas de punten verdeeld. "
ik blijf het voorlopig nog steeds een schijnspanning vinden, zijn de anderen wat dichterbij gekomen, ja maar nog lang niet genoegquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat Ferrari en met name Vettel het laat liggen ja. Het gaat er niet om dat het niet de beste auto zou zijn, als je de laatste races en deze qualificatie even omrekent naar een situatie waarin Ferrari alles goed doet en Vettel gewoon zijn normale 3 tienden op Raikkonen heeft dan is het nog maar helemaal de vraag of Rosberg wel bovenaan had gestaan.
De ontwikkelingscurve van Vettel is waarschijnlijk steiler dan die van Mercedes, het ziet er naar uit dat die zich gedurende dit seizoen gaan kruisen. Vervolgens gaan Rosberg en Hamilton elkaar in de weg zitten. Dan zal iedereen wel weer roepen waar die tik die Ferrari uitdeelt ineens vandaan komt, maar hij komt niet ineens. De positie van Mercedes is beter, maar ook geflatteerd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf het voorlopig nog steeds een schijnspanning vinden, zijn de anderen wat dichterbij gekomen, ja maar nog lang niet genoeg
Ze hadden het kunnen proberen. Na 5 ronden de pits on moeten voor een nieuw setje, wat met de supersoft de verwachting is, lijkt me niet bevordelijk voor je racepace. Je komt dan geheid in het verkeer terecht.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:08 schreef Fer het volgende:
Zou Ferrari uberhaubt q3 gehaalt hebben op soft? Ze waren maar 0,1s sneller dan Rosberg in q2, wellicht wafen ze het setje aan het sparen voor de race.
we kunnen het alleen maar hopen, maar ik vrees dat het toch wat ijdel is, gelukkig heeft Hamilton veel pech en kan dat nog voor een spannend kampioenschap gaan zorgen tussen hem en Rosberg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De ontwikkelingscurve van Vettel is waarschijnlijk steiler dan die van Mercedes, het ziet er naar uit dat die zich gedurende dit seizoen gaan kruisen. Vervolgens gaan Rosberg en Hamilton elkaar in de weg zitten. Dan zal iedereen wel weer roepen waar die tik die Ferrari uitdeelt ineens vandaan komt, maar hij komt niet ineens. De positie van Mercedes is beter, maar ook geflatteerd.
Misschien hebben ze in Q2 de banden genoeg ontzien om in de race twee rondjes langer door te kunnen gaan. Dan rijden ze de rest die gaat bij ronde 5 gaat stoppen al voorbij en hoeven ze alleen Massa of Alonso in te halen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hadden het kunnen proberen. Na 5 ronden de pits on moeten voor een nieuw setje, wat met de supersoft de verwachting is, lijkt me niet bevordelijk voor je racepace. Je komt dan geheid in het verkeer terecht.
Maar dan zitten ze nog steeds een eind achter Rosberg. En die had een mooi tempo op de softs.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:31 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze in Q2 de banden genoeg ontzien om in de race twee rondjes langer door te kunnen gaan. Dan rijden ze de rest die gaat bij ronde 5 gaat stoppen al voorbij en hoeven ze alleen Massa of Alonso in te halen.
Zolang hij met world fucking champion petjes op sociale media verschijnt en heel veel stoere praatjes uitslaat is pech niet de belangrijkste factor. Een slechte start is trouwens geen pech en dat Bottas bestraft werd en niet hij is gewoon geluk, ondanks dat het vaste prik is bij hem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
we kunnen het alleen maar hopen, maar ik vrees dat het toch wat ijdel is, gelukkig heeft Hamilton veel pech en kan dat nog voor een spannend kampioenschap gaan zorgen tussen hem en Rosberg.
ik verwacht het niet maar hoop het uiteraard welquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zolang hij met world fucking champion petjes op sociale media verschijnt en heel veel stoere praatjes uitslaat is pech niet de belangrijkste factor. Een slechte start is trouwens geen pech en dat Bottas bestraft werd en niet hij is gewoon geluk, ondanks dat het vaste prik is bij hem.
Ik verwacht een seizoen waarin twee honden vechten om een been....
Een andere naam opgeplakt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:45 schreef THEFXR het volgende:
wat hebben ze bij red bull, met die motor uitgespookt?
Verklaart ook het voorval met Hamilton in q1. Als ze dit niet kunnen fixen zou het nest kunnen dat ie uit veiligheidsoverwegingen binnen wordt gehouden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:58 schreef kavu het volgende:
dit klinkt wel zorgelijk
"Verstappen had probleem in kwalificatie: “Auto trok naar rechts”“Het had nog wel iets beter kunnen gaan”, zei Verstappen na de kwalificatie tegen onder andere Motorsport.com. “Toen ik in de kwalificatie naar buiten reed, trok de wagen plotseling naar rechts. Dat was een beetje vreemd. Ik had veel overstuur in de rechterbochten en onderstuur in de linkerbochten. We moeten checken wat daar verkeerd ging, maar we zaten in Q3, wat denk ik wel goed is.”“Mijn ronde in Q3 was niet geweldig, maar met dit soort problemen is het ook lastig om een goede ronde te rijden”, vervolgde de Toro Rosso-coureur. “We moeten er nu achter zien te komen wat dit veroorzaakte, want je wil natuurlijk wel rechtdoor gaan als je over een recht stuk rijdt.”
Zit duidelijk iets niet goed in de afstelling .. het is te hopen dat ze dit nog kunnen fixen voor de race
Wat was dat voorval?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:14 schreef aesop het volgende:
Verklaart ook het voorval met Hamilton in q1.
Ze reden naast elkaar, max wou snel rondje starten, hamilton zat hem beetje in de weg toen hij pits in gingquote:
Want? Gewoon Q3. Het had iets beter gekund want hij maakte een foutje in zijn snelste ronde, maar tegenvallen... Mwah, ergens tussen P7 en 10 is volgens verwachting in mijn ogen.quote:
Plus een auto die een kant op trekt is natuurlijk ook niet optimaal en dat is Max niet aan te rekenen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:31 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Want? Gewoon Q3. Het had iets beter gekund want hij maakte een foutje in zijn snelste ronde, maar tegenvallen... Mwah, ergens tussen P7 en 10 is volgens verwachting in mijn ogen.
Tsja, zonder rode vlag was het meer dan half uur geweestquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:34 schreef wimderon het volgende:
Kwartiertje na de kwalficatie begon het nog te regenen, maar dat geheel terzijde.
Absoluut. Geklopt door oa Sainz en Perez.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:31 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Want? Gewoon Q3. Het had iets beter gekund want hij maakte een foutje in zijn snelste ronde, maar tegenvallen... Mwah, ergens tussen P7 en 10 is volgens verwachting in mijn ogen.
Dat vraag ik mij ook af, ze lijken het gat met Ferrari bijna gedicht te hebben en ieder geval een flinke stap gemaakt. Ik zit me dan ook af te vragen of ze vorig jaar nou echt verdwaald waren kwa ontwikkeling, of dat er meer speelde.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:45 schreef THEFXR het volgende:
wat hebben ze bij red bull, met die motor uitgespookt?
Oh. Okee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Absoluut. Geklopt door oa Sainz en Perez.
Een topcoureur zoals Rosberg of Vettel hebben geen smoesjes nodig.
P5 zou haalbaar moeten zijn.
Dat geruzie heeft ze geen stap verder geholpen, want het motiveert iig niet. Mensen zoals Mario Illien die meehelpen werkt in ieder geval wel. Nieuwe inzichten en reken er ook maar op dat ze de motoren van de concurrenten goed onder de loep hebben genomen voor zover ze konden natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, ze lijken het gat met Ferrari bijna gedicht te hebben en ieder geval een flinke stap gemaakt. Ik zit me dan ook af te vragen of ze vorig jaar nou echt verdwaald waren kwa ontwikkeling, of dat er meer speelde.
Ze zijn echt niet achtelijk daar in Viry. Wellicht had Renault met het verlies van Lotus, gewoon de geldkraan van r&d even dichtgedraaid.
Net alsof Vettel een goede kwalificatie heeft gemaakt. Die heeft dan ook gefaald en die kwam ook met excusesquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Absoluut. Geklopt door oa Sainz en Perez.
Een topcoureur zoals Rosberg of Vettel hebben geen smoesjes nodig.
P5 zou haalbaar moeten zijn.
Snelste tijd in Q2quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:02 schreef Coelho het volgende:
Het was al voor dat laatste rondje van Max duidelijk dat hij niet meer dan 2 posities zou winnen als alles zou kloppen. Waarom dan niet naar buiten in de laatste minuut op softs of mediums zodat je daar morgen mee kunt starten? Dan ben je al die gasten die in ronde 5 naar binnen moeten op hun supersofts direct voorbij.
Wil je uitleggen wat je bedoelt? Moet hij starten met het setje waar hij de snelste tijd van Q2 mee gereden heeft? Ik dacht dat ze na Q3 naar het parc fermé moesten.quote:
Ja, iedereen start op het setje waarmee de snelste tijd in Q2 is gereden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:10 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wil je uitleggen wat je bedoelt? Moet hij starten met het setje waar hij de snelste tijd van Q2 mee gereden heeft? Ik dacht dat ze na Q3 naar het parc fermé moesten.
kleine fix, alles buiten top 10 mag zelf kiezenquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, iedereen die Q3 haalt start op het setje waarmee de snelste tijd in Q2 is gereden.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, iedereen start op het setje waarmee de snelste tijd in Q2 is gereden.
Dank!quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
kleine fix, alles buiten top 10 mag zelf kiezen
Zo'n 2007 seizoen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht het niet maar hoop het uiteraard wel
Lekker manquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:29 schreef SnowOokami het volgende:
Offtopic
Mijn nieuwe F1 wagen vandaag gekocht
[ afbeelding ]
318Ci cabrio
as. vrijdag is de overdracht pas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |