SC vraagt op een epische TT en jij neemt het letterlijk. Heerlijkquote:
Net zo grappig als die liedjes vroeger altijd bij Giel, van Gloria neemt het letterlijk XD XD XDquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SC vraagt op een epische TT en jij neemt het letterlijk. Heerlijk
ja van haar heb ik het ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net zo grappig als die liedjes vroeger altijd bij Giel, van Gloria neemt het letterlijk XD XD XD
kwark kwarkquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:38 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuk of 12 (ja, ik heb geteld).quote:
Hai!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stuk of 12 (ja, ik heb geteld).
Hai Mint!![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stuk of 12 (ja, ik heb geteld).
Hai Mint!![]()
Alleen al om deze postquote:
quote:
wanneer ga je weer eens chinees eten, das pas echt lekkerquote:
Grapjurk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wanneer ga je weer eens chinees eten, das pas echt lekker
Lekker koeloejoek
Sushi move over
Faxquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah, en dan morgen Roti em weer naar buiten![]()
Idem, maar wel een uur na het douchen...quote:
Hier een kwartier er naquote:Op zondag 17 april 2016 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idem, maar wel een uur na het douchen...
Het ergste is als je moet haasten met afdrogen en dan moetquote:
Jongeh, dat is toch heel andersquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:38 schreef JDude het volgende:
[..]
"Hoi Albert Heijn Bezorgservice! Wat flikken jullie nou? Beetje mijn bestelde 7,2 liter bier in 24 losse flesjes leveren?"
Welkom! Cola? Biertje?quote:Op zondag 17 april 2016 20:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jongeh, dat is toch heel anders.
En wie verkoopt er nou stukjes kabel van een meter.
Naja, nu weet ik dat natuurlijk. Maar goed...
Rubbereend heeft het opgemaakt.quote:Op zondag 17 april 2016 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom! Cola? Biertje?
minthy heeft een heurlijke meloensalade gemaakt!
quote:Op zondag 17 april 2016 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die blauwe zijn ook nooit te vertrouwe
Ach ja, rubbereend is gek op meloenen!quote:
jezelf quotenquote:Op maandag 18 april 2016 07:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom post jij hier opeens
Bazentekenfilmquote:
8 tot 5 hier, de gulden middenwegquote:
Ik officieel ook.... Punt is alleen dat ik vaak toch wel tot 16:45-17:00 hier zitquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
8 tot 5 hier, de gulden middenweg
Stelletje ambtenaren.quote:
Van onze belastingcenten!!11!!quote:
Was ik maar ambtenaarquote:
Helemaal mee eens!quote:
Wat is de MH eigenlijk?quote:
Tim Odell met zijn nieuwe single. Geen idee hoe hij heet.quote:
Oh die. Klinkt als elk ander nummer van hem.quote:Op maandag 18 april 2016 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tim Odell met zijn nieuwe single. Geen idee hoe hij heet.
Het klinkt vals.quote:Op maandag 18 april 2016 13:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh die. Klinkt als elk ander nummer van hem.
Sorry Wolfie.quote:
Sowieso al die covers/remixen van tegenwoordigquote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sorry Wolfie.
Hij draaide die kutcover van The Sound Of Silence alweer.
Sommige dingen zijn heilig en blijf je van af.
Met Fast Car als enorm dieptepuntquote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sowieso al die covers/remixen van tegenwoordig
En vergeet die remix van Salt'n'Pepa's Sex niet!quote:
Is ook bagger... maar niet zo zielloos en emotieloos als Fast Car.quote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En vergeet die remix van Salt'n'Pepa's Sex niet!
Ik ga nu douchen, hadden we bijna samen gedoucht!quote:
echte liefdequote:Op maandag 18 april 2016 19:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, hadden we bijna samen gedoucht!
quote:Op maandag 18 april 2016 19:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, hadden we bijna samen gedoucht!
Dat klopt wel, ja!quote:Op zondag 17 april 2016 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ja, rubbereend is gek op meloenen!
Al lang en breed in de pre order staan natuurlijk! Voor ¤0 met Air Miles bij Bol.comquote:Op maandag 18 april 2016 23:00 schreef Evertjan het volgende:
@Wolfrolf ga je ook R&C kopen voor de PS4?
Ik ben trots op je!quote:
He bah.quote:
Jawel, maar seks is vies.quote:
Ook jaquote:
Nogal, wat een bagger MHquote:
En niemand in het hele productieproces heeft ooit gezegd dat het mss een klein beetje vals was?quote:
Vooruit, voor deze ene keer dan.quote:
Shit is epischquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/583187
Lekker op knopjes duwenquote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn mening over Ekdom in de ochtend.
Bronson is het met me eens.
https://www.radioforum.nl(...)349&p=439271#p439271
quote:
Moet ik dan 2 uur lang zitten met mijn beetje bungelend in de lucht? Dan schuif ik liever ze onder me.quote:
Gewoon je schoenen aanhouden in de bios.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik dan 2 uur lang zitten met mijn beetje bungelend in de lucht? Dan schuif ik liever ze onder me.
zekerquote:
Ook als ik een extra paar huissokken meeneem?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon je schoenen aanhouden in de bios.
Dat moet je zelf weten. Maar in de bios met zo'n gore vieze plakvloer houd ik liever m'n schoenen aan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook als ik een extra paar huissokken meeneem?
oppassen mannentjequote:Op zondag 17 april 2016 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die blauwe zijn ook nooit te vertrouwe
zekerquote:Op zondag 17 april 2016 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ja, rubbereend is gek op meloenen!
Maar zodra ik opsta van mijn stoel doe ik mijn schoenen wel weer aan hoor. Ik ga er niet rond lopen op mijn sokken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Maar in de bios met zo'n gore vieze plakvloer houd ik liever m'n schoenen aan.
Maar zit je dan ook 2 uur met opgevouwen benen in de biosstoel?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zodra ik opsta van mijn stoel doe ik mijn schoenen wel weer aan hoor. Ik ga er niet rond lopen op mijn sokken.
en muizen, vergeet de muizen nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Maar in de bios met zo'n gore vieze plakvloer houd ik liever m'n schoenen aan.
Ja soms wissel ik van houding. Maar ik kan heel slecht standaard zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar zit je dan ook 2 uur met opgevouwen benen in de biosstoel?
Owja. Maar dat is voor zover ik weet niet in mijn bios.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en muizen, vergeet de muizen niet
Zo, ben je ff aan het teruglezenquote:
Nee ik ben nog nooit in de kuip geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Owja. Maar dat is voor zover ik weet niet in mijn bios.
Pathe De Kuipquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit in de kuip geweest.
prachtig stadionquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit in de kuip geweest.
jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo, ben je ff aan het teruglezen
6:45 to 16:15quote:
Bronszoon heeft een langere.quote:
9,5 uur... mwah, als je een uur pauze hebt is't prima te overzien...quote:
Halfuurtje. Viermaal negen uur werken (ambtenarenwerkweek van 36u) zodat ik één dag in de week helemaal thuis kan blijven. Achterlijk vroege begintijdstip is vooral om de files voor te zijn en 's middag is het dan inderdaad wel fijn dat je, zelfs als het wat meer tegenzit, nog een beetje bijtijds thuis bent.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
9,5 uur... mwah, als je een uur pauze hebt is't prima te overzien...
Overigens wel lekker om om 16:15 al vrij te zijn
quote:Op woensdag 20 april 2016 07:57 schreef JDude het volgende:
En de HELE ochtendsjoow van Gerard Ekdom kunnen luisteren he. Vergeet dat megavoordeel ook niet.
Verkeerde account Jimmyquote:Op woensdag 20 april 2016 07:57 schreef JDude het volgende:
En de HELE ochtendsjoow van Gerard Ekdom kunnen luisteren he. Vergeet dat megavoordeel ook niet.
Ah op die manier, 4x9 lijkt me idd lekker!quote:Op woensdag 20 april 2016 07:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Halfuurtje. Viermaal negen uur werken (ambtenarenwerkweek van 36u) zodat ik één dag in de week helemaal thuis kan blijven. Achterlijk vroege begintijdstip is vooral om de files voor te zijn en 's middag is het dan inderdaad wel fijn dat je, zelfs als het wat meer tegenzit, nog een beetje bijtijds thuis bent.
Wat is er mis met ieniemienie in een roze zomerjurkje pratend met een zonnebloem?quote:
je oude is gewoon de bestequote:Op woensdag 20 april 2016 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is er mis met ieniemienie in een roze zomerjurkje pratend met een zonnebloem?
Is het een man of een vrouw?quote:
Een vrouw, kpk-tjequote:
En het past ook bij het mandje links.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een vrouw, kpk-tje
maar let op het detail, het past perfect bij het bekerhoudertje!
De teringquote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
WEER ZO'N HOERENTYFUS VERKRACHTING VAN EEN NUMMER!!!111!!!![]()
Moguh!quote:
Ik had geen singles, draaide altijd die van mijn moeder en van mijn oudste zusquote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn 1e single was The Right Side Won van What Fun!
CD? Broekiequote:Op donderdag 21 april 2016 11:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had geen singles, draaide altijd die van mijn moeder en van mijn oudste zus
Mijn eerste CD was The Miracle van Queen. Nog steeds geen spijt van
Ik ben pas muziek gaan kopen toen ik mn eerste stereo had gekocht, met CD speler. 1989 denk ik...quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
CD? Broekie
Mijn 1e LP was Signing Off van UB40, nog steeds een bazenplaat. Uit de tijd dat ze nog serieus waren. De plaat was te koop voor 10 gulden bij Free Record Shop en er zat een gratis 12" met nog 3 extra nummers bij.
Ja he? In het begin vond ik het nogal een wazig nummertje maar nu vind ik het echt tofquote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Alleen naar de KermisWat een bazentrack
Dat had ik ook iddquote:Op donderdag 21 april 2016 15:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja he? In het begin vond ik het nogal een wazig nummertje maar nu vind ik het echt tof
Ik heb het ook stiekem bij dat nieuwe nummer van Nielssonquote:Op donderdag 21 april 2016 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat had ik ook idd
Maar die tekst alleen al
Oh die heb ik nog niet gehoord volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2016 15:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook stiekem bij dat nieuwe nummer van Nielsson.
Neen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Alleen naar de KermisWat een bazentrack
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Oh die heb ik nog niet gehoord volgens mij
Jawel.quote:
quote:
Geen geluid hier op kantoorquote:
Ik vind het een kutplaat, sorry. Tis deze week ook de paradeplaat bij NPO Radio 2.quote:
Dat kan. Even goede vriendjesquote:Op donderdag 21 april 2016 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het een kutplaat, sorry. Tis deze week ook de paradeplaat bij NPO Radio 2.:'=
quote:
Nauwelijksquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
dat is lang geleden
al te lang niet in dit topic geweest. Nog wat te beleven hier?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nauwelijks. Meer in het Radio 2-topic
Jawel joh, nu kan ik juist elke avond naar hem luisteren ipv nooit.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
merk wel dat ik de laatste weken weer wat meer 3FM luister (vooral vanwege het feit dat dat het enige goed te ontvangen station is op het werk) maar Radio 2 is ook goed bezig de laatste tijd. Wel jammer dat Jan-Willem Roodbeen niet meer op een normaal tijdstip zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |