9,5 uur... mwah, als je een uur pauze hebt is't prima te overzien...quote:
Halfuurtje. Viermaal negen uur werken (ambtenarenwerkweek van 36u) zodat ik één dag in de week helemaal thuis kan blijven. Achterlijk vroege begintijdstip is vooral om de files voor te zijn en 's middag is het dan inderdaad wel fijn dat je, zelfs als het wat meer tegenzit, nog een beetje bijtijds thuis bent.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
9,5 uur... mwah, als je een uur pauze hebt is't prima te overzien...
Overigens wel lekker om om 16:15 al vrij te zijn
quote:Op woensdag 20 april 2016 07:57 schreef JDude het volgende:
En de HELE ochtendsjoow van Gerard Ekdom kunnen luisteren he. Vergeet dat megavoordeel ook niet.
Verkeerde account Jimmyquote:Op woensdag 20 april 2016 07:57 schreef JDude het volgende:
En de HELE ochtendsjoow van Gerard Ekdom kunnen luisteren he. Vergeet dat megavoordeel ook niet.
Ah op die manier, 4x9 lijkt me idd lekker!quote:Op woensdag 20 april 2016 07:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Halfuurtje. Viermaal negen uur werken (ambtenarenwerkweek van 36u) zodat ik één dag in de week helemaal thuis kan blijven. Achterlijk vroege begintijdstip is vooral om de files voor te zijn en 's middag is het dan inderdaad wel fijn dat je, zelfs als het wat meer tegenzit, nog een beetje bijtijds thuis bent.
Wat is er mis met ieniemienie in een roze zomerjurkje pratend met een zonnebloem?quote:
je oude is gewoon de bestequote:Op woensdag 20 april 2016 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is er mis met ieniemienie in een roze zomerjurkje pratend met een zonnebloem?
Is het een man of een vrouw?quote:
Een vrouw, kpk-tjequote:
En het past ook bij het mandje links.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een vrouw, kpk-tje
maar let op het detail, het past perfect bij het bekerhoudertje!
De teringquote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
WEER ZO'N HOERENTYFUS VERKRACHTING VAN EEN NUMMER!!!111!!!![]()
Moguh!quote:
Ik had geen singles, draaide altijd die van mijn moeder en van mijn oudste zusquote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn 1e single was The Right Side Won van What Fun!
CD? Broekiequote:Op donderdag 21 april 2016 11:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had geen singles, draaide altijd die van mijn moeder en van mijn oudste zus
Mijn eerste CD was The Miracle van Queen. Nog steeds geen spijt van
Ik ben pas muziek gaan kopen toen ik mn eerste stereo had gekocht, met CD speler. 1989 denk ik...quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
CD? Broekie
Mijn 1e LP was Signing Off van UB40, nog steeds een bazenplaat. Uit de tijd dat ze nog serieus waren. De plaat was te koop voor 10 gulden bij Free Record Shop en er zat een gratis 12" met nog 3 extra nummers bij.
Ja he? In het begin vond ik het nogal een wazig nummertje maar nu vind ik het echt tofquote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Alleen naar de KermisWat een bazentrack
Dat had ik ook iddquote:Op donderdag 21 april 2016 15:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja he? In het begin vond ik het nogal een wazig nummertje maar nu vind ik het echt tof
Ik heb het ook stiekem bij dat nieuwe nummer van Nielssonquote:Op donderdag 21 april 2016 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat had ik ook idd
Maar die tekst alleen al
Oh die heb ik nog niet gehoord volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2016 15:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook stiekem bij dat nieuwe nummer van Nielsson.
Neen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Alleen naar de KermisWat een bazentrack
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Oh die heb ik nog niet gehoord volgens mij
Jawel.quote:
quote:
Geen geluid hier op kantoorquote:
Ik vind het een kutplaat, sorry. Tis deze week ook de paradeplaat bij NPO Radio 2.quote:
Dat kan. Even goede vriendjesquote:Op donderdag 21 april 2016 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het een kutplaat, sorry. Tis deze week ook de paradeplaat bij NPO Radio 2.:'=
quote:
Nauwelijksquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
dat is lang geleden
al te lang niet in dit topic geweest. Nog wat te beleven hier?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nauwelijks. Meer in het Radio 2-topic
Jawel joh, nu kan ik juist elke avond naar hem luisteren ipv nooit.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
merk wel dat ik de laatste weken weer wat meer 3FM luister (vooral vanwege het feit dat dat het enige goed te ontvangen station is op het werk) maar Radio 2 is ook goed bezig de laatste tijd. Wel jammer dat Jan-Willem Roodbeen niet meer op een normaal tijdstip zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |