Bij de spelen ? Wat bedoel je precies ?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef Pino112 het volgende:
NOS doet een overzichtje van alle stadions, en echt alleen bij het atletiekstadion wordt de starttijd van Dafne genoemd.!
Wauwquote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef Pino112 het volgende:
NOS doet een overzichtje van alle stadions, en echt alleen bij het atletiekstadion wordt de starttijd van Dafne genoemd.!
Wel een live streamquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:27 schreef Nober het volgende:
Voorspelling:
Op 5 augustus geen live handboogschieten bij de NOS.
Waarom dat?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:27 schreef Nober het volgende:
Voorspelling:
Op 5 augustus geen live handboogschieten bij de NOS.
Wat is er zo belangrijk dat er een voorbeschouwing moet zijn?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waarom live-sporten als je ook kunt voorbeschouwen?
Er kijken meer mensen naar een Dafne-voorbeschouwing dan naar live handboogschieten. Die reclameblokken moeten wel worden verkocht.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waarom live-sporten als je ook kunt voorbeschouwen?
dat was sarcastischquote:Op zondag 31 juli 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk dat er een voorbeschouwing moet zijn?
Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er kijken meer mensen naar een Dafne-voorbeschouwing dan naar live handboogschieten. Die reclameblokken moeten wel worden verkocht.
Boogschieten is op 5 augustus ook 'maar' een rankingtoernooi. Ze laten eigenlijk zelden sporten voor de openingsceremonie live op TV zien. Ook in Sochi niet toen Cheryl Maas een zelfde soort ronde had met snowboarden. Denk eigenlijk dat geen enkele zender het live uitzend.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk dat er een voorbeschouwing moet zijn?
Dan is de openingsceremoniequote:Op zondag 31 juli 2016 23:44 schreef T3hTommay het volgende:
In de TV gids staat wel aangegeven dat er van 1 tot 4 's nachts Rio Live te zien is, en ik ga er maar even vanuit dat geen enkele analist gek genoeg is om midden in de nacht drie uur voor te beschouwen wanneer er enkel wat fokkers aan het kijken zijn. Zo gek zijn ze bij de NOS zelfs niet.
Toch?
Teringtyfusjantje, een openingsceremonie van drie uur.. Ik zie hier wel dat ze commentatoren hebben bij het handboogschieten, dus het zal in ieder geval op de site te zien zijn en misschien ook wel op het themakanaal, maar ik snap best dat ze daar overdag geen tijd voor vrij maken op NPO 1.quote:
Klopt. Zal ook wel in het Sportjournaal te zien zijn, net als 4 jaar geleden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Teringtyfusjantje, een openingsceremonie van drie uur.. Ik zie hier wel dat ze commentatoren hebben bij het handboogschieten, dus het zal in ieder geval op de site te zien zijn en misschien ook wel op het themakanaal, maar ik snap best dat ze daar overdag geen tijd voor vrij maken op NPO 1.
Mwah, als er verder toch niks anders is kun je het net zo goed live uitzenden. Of nou ja, minstens op de streams.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:14 schreef Redefine het volgende:
Nu is er genoeg aan te merken op de NOS. Zeker als het gaat om live sport. Maar bij plaatsings/ranking rondes vind ik het terecht als dat niet live wordt uitgezonden.
Ha ha ha heerlijkquote:
Is toch altijd 's avonds? Dan is het hier in de nacht. Op zich niet zo erg, openingsceremonie vind ik meestal toch niet heel interessant.quote:
Op de streams kan het sowieso wel, al is het maar als test. Daar zijn de streams ook voor. Maar doelde op tv. Ik denk dat dan de andere omroepen nog zendtijd hebben. Dus dan snap ik wel als ze het niet op tv uitzenden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, als er verder toch niks anders is kun je het net zo goed live uitzenden. Of nou ja, minstens op de streams.
Ach, als er verder niks anders op is mag dat best uitgezonden worden wat mij betreft.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:14 schreef Redefine het volgende:
Nu is er genoeg aan te merken op de NOS. Zeker als het gaat om live sport. Maar bij plaatsings/ranking rondes vind ik het terecht als dat niet live wordt uitgezonden.
En voor miljoenste keer reportage van Dafne Schippers laten zien want dat vindt Mevrouw van Zetten uit Tiel zo leukquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef -0- het volgende:
[..]
Ach, als er verder niks anders op is mag dat best uitgezonden worden wat mij betreft.
Op de keuze voor herhalingen en praten/voorbeschouwen kun je veel aan te merken hebben. Helaas maakt de NOS tv voor alle Nederlanders die de OS kijken. En 95% van de mensen wil liever een 3e voorbeschouwing zien over Dafne Schippers dan de 1e ronde van het handboogschieten.
Precies, uiteindelijke gaat het bij de NOS ook om de kijkcijfers, en dat trekt gewoon echt meer kijkers dan live sport. Hoe jammer ook voor de echte sportliefhebber. Wat dat betreft zijn de streams al een zegen om er bij te hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En voor miljoenste keer reportage van Dafne Schippers laten zien want dat vindt Mevrouw van Zetten uit Tiel zo leuk
Maar dat is dus het hele punt. Als ze een commerciële omroep zouden zijn, is een dergelijke redenatie terecht. Maar voor NPO's geldt dat ze een andere taak hebben bij hun programma's.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef -0- het volgende:
[..]
Ach, als er verder niks anders op is mag dat best uitgezonden worden wat mij betreft.
Op de keuze voor herhalingen en praten/voorbeschouwen kun je veel aan te merken hebben. Helaas maakt de NOS tv voor alle Nederlanders die de OS kijken. En 95% van de mensen wil liever een 3e voorbeschouwing zien over Dafne Schippers dan de 1e ronde van het handboogschieten.
Vier jaar geleden was het dieptepunt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:05 schreef -0- het volgende:
[..]
Precies, uiteindelijke gaat het bij de NOS ook om de kijkcijfers, en dat trekt gewoon echt meer kijkers dan live sport. Hoe jammer ook voor de echte sportliefhebber. Wat dat betreft zijn de streams al een zegen om er bij te hebben.
Hear Hear.....Boogschieten 4 jaar geleden. Puntje stoelquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:19 schreef Redefine het volgende:
En ik herhaal maar weer eens wat ik al vaker heb gezegd:
Als zender maak je juist waar de kijker thuis naar wil kijken. Als je alleen maar zwemmen en atletiek zou uitzenden, dan zorg je er juist ook voor dat de gemiddelde kijker alleen maar dat wil zien. De rest kent men dan niet.
Juist door onbekende dingen te laten zien, stimuleer je toekomstige kijkcijfers voor die sporten.
Je voed dan als het ware de kijker op in het kijken van sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |