Hij vindt het weerzinwekkend dat het niet anders meer kan in de politiek en hij hoopt dat als er een Democraat gekozen wordt, deze gaat proberen de geldstromen in campagnes terug te dringen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:25 schreef vipergts het volgende:
Clooney die de bedragen die hij heeft opgehaald voor Clinton weerzinwekkend vindt. Waarom doe je het dan voor je eigen glorie? Hou je dan buiten zulke politieke dingen
http://edition.cnn.com/20(...)raiser-dollar-bills/quote:Clooney's neighbor throws Saturday fundraiser for Sanders
George Clooney’s next door neighbor held his own fundraiser — to benefit Bernie Sanders — during the actor’s posh Hollywood soiree Saturday night with Hillary Clinton.
Howard Gold, whose family founded the 99 Cents Only store chain, called his bash the “99% Party,” with tickets selling for $27 per person.
An email invite sent to Sanders supporters Saturday reads: “Swimming pools, Movie Stars, and merriment for all! This is happening right next door to Clooney's party for Hillary!"
The invite also notes that "no-one (will be) turned away for a lack of funds."
Hollywood’s power brokers, meanwhile, have spent weeks selling high-dollar tickets, starting at $33,400 per person, to the Clooney event in Studio City. Co-hosts include Jeffrey and Marilyn Katzenberg, Steven Spielberg and Kate Capshaw and Haim and Cheryl Saban.
Gold's event turned into a pool party, pro-Sanders event and Clinton protest. As Clinton's motorcade arrived on the street headed to the Clooneys,' protesters showered her car with $1 bills.
Schoppen zijn fans daar ook stennis over?quote:Op zondag 17 april 2016 18:22 schreef Montov het volgende:
Sanders heeft bij de state convention van Colorado nog 3 extra delegates weten te winnen, ten koste van Clinton. Op basis van de stemmen was het eerst 38-28, nu is het 41-25.
Het verschil is 206 delegates.
"could care less"quote:Op zondag 17 april 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
Na Little Marco en Lyin' Ted is er nu Crooked Hillary.twitter:ffweekend twitterde op zondag 17-04-2016 om 16:10:10Donald Trump is known for his giving nicknames to his opponents. Well, he just unveiled his newest one for Hillary!https://t.co/udS4RQph14 reageer retweet
Clinton is niet echt onder de indruk, blijft 'on message'twitter:ThisWeekABC twitterde op zondag 17-04-2016 om 15:40:01.@HillaryClinton: "I really could care less" about Trump calling her "Crooked Hillary" https://t.co/Jpt9U1Fuyfhttps://t.co/sacYv81Sz5 reageer retweet
Dit soort zaken maakt men boos:quote:Op maandag 18 april 2016 07:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Schoppen zijn fans daar ook stennis over?
Als je het echt weerzinwekkend vindt zou je er uberhaupt niet moeten verschijnenquote:Op zondag 17 april 2016 21:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij vindt het weerzinwekkend dat het niet anders meer kan in de politiek en hij hoopt dat als er een Democraat gekozen wordt, deze gaat proberen de geldstromen in campagnes terug te dringen.
De beste poll die ik heb gezien is idd nog steeds 53% vs 47%.quote:
Hoe ver sommige mensen gaan om met fraude te 'winnen'.quote:Op maandag 18 april 2016 09:21 schreef Poolbal het volgende:
Hier nog een zolderkamernerdje die de NYtimes belt om zijn 50jaar durende abo op te zeggen:
https://www.facebook.com/frank.puig/videos/1095359733819754/
En toch ook nog frappant: de mysterieuze voter registration changes
http://usuncut.com/politics/something-amiss-new-york/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Dat is niet "redelijk safe" gezien het grote aantal unlikely voters, zelfs die databasefraude zal niet voldoende roet in het eten gooien om dat tot uiting te laten komen..quote:Op maandag 18 april 2016 09:14 schreef Poolbal het volgende:
[..]
De beste poll die ik heb gezien is idd nog steeds 53% vs 47%.
quote:A new Reuters/Ipsos poll released Thursday shows Bernie Sanders beating Hillary Clinton by one point with registered Democratic voters.
The survey of 1,680 registered voters, 635 of whom identified as Democrats, was conducted between April 9 and April 13. Among all Democrats and Democratic-leaning independent voters, Bernie Sanders leads Hillary Clinton by a 47-42 margin, with 11 percent of respondents saying they wouldn’t vote for either candidate. Sanders beats Clinton by a narrow margin of 49-48 among registered Democrats, and he demolishes Clinton by 16 points among self-identified independents. The poll’s margin of error is 2.7 percent.
Among all respondents, 36 percent identify as Democrats, 28 percent affiliate with the Republican Party, and 12 percent listed themselves as independents, with 9 percent leaning toward Democrats, 5 percent toward Republican, and 7 percent favoring a third party. Finally, only 2 percent of those surveyed said they were unsure of their party affiliation.
This latest poll is the third to show Sanders leading Clinton this month. A poll conducted by the Public Religion Research Institute and the Atlantic between March 30 and April 3 showed Sanders beating Clinton by one point, along with a McClatchy/Marist poll conducted between March 29 and March 31 that had Sanders up by two points.
According to RealClearPolitics polling averages, Hillary Clinton is still narrowly ahead of Bernie Sanders, though her lead has shrunk considerably since the beginning of 2016. As the chart below shows, Sanders has been trending upward since his first win in the New Hampshire primary in February, while Clinton has been steadily trending downward:
Ik zou rustig 100 euro inzetten op een overwinning voor Sanders.quote:Dit weekend is NY wel 3 miljoen keer gebeld + textmessages + langs de deuren. Ik heb nog steeds goede hoop voor een verassing!
Een geweldige actiequote:Op maandag 18 april 2016 00:15 schreef FritzWepper het volgende:
Clooney's neighbor throws Saturday fundraiser for Sanders
George Clooney’s next door neighbor held his own fundraiser — to benefit Bernie Sanders — during the actor’s posh Hollywood soiree Saturday night with Hillary Clinton.
Howard Gold, whose family founded the 99 Cents Only store chain, called his bash the “99% Party,” with tickets selling for $27 per person.
An email invite sent to Sanders supporters Saturday reads: “Swimming pools, Movie Stars, and merriment for all! This is happening right next door to Clooney's party for Hillary!"
The invite also notes that "no-one (will be) turned away for a lack of funds."
Hollywood’s power brokers, meanwhile, have spent weeks selling high-dollar tickets, starting at $33,400 per person, to the Clooney event in Studio City. Co-hosts include Jeffrey and Marilyn Katzenberg, Steven Spielberg and Kate Capshaw and Haim and Cheryl Saban.
Gold's event turned into a pool party, pro-Sanders event and Clinton protest. As Clinton's motorcade arrived on the street headed to the Clooneys,' protesters showered her car with $1 bills.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Dat Hillary-goons, niet per se in haar opdracht, diverse keren fraude hebben gepleegd is goed gedocumenteerd. Hoe vaak zijn de Sanders-supporters hierop betrapt? Nu mogelijk ook in New York fraude door Hillary goons met die database.quote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef Monolith het volgende:
Als Clinton wint komt het door fraude, als Sanders wint komt het door zijn grenzeloze populariteit. Zo kennen we de Berniefans weer.
Beste poll, omdat de resultaten je het meest bevalt? Gravis heeft geen goede rating volgens 538 en bovendien is de poll best oud.quote:Op maandag 18 april 2016 09:14 schreef Poolbal het volgende:
[..]
De beste poll die ik heb gezien is idd nog steeds 53% vs 47%.
Dat hoeft niet veel te zeggen, er werd ook abnormaal veel gebeld in Ohio en dat heeft niet geholpen. Bovendien kregen sommigen wel 10 phonecalls in een dag, wat sommige heeft geirriteerd. Ik hoop voor de Sanders campagne dat het deze keer beter wordt georganiseerdquote:Dit weekend is NY wel 3 miljoen keer gebeld + textmessages + langs de deuren. Ik heb nog steeds goede hoop voor een verassing!
Waar wacht je op als je zoveel vertrouwen hebt, odds zijn @8, heel aantrekkelijk als je zo zeker ben lijkt mequote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik zou rustig 100 euro inzetten op een overwinning voor Sanders.
1. unlikely voters
2. de berichten dat het aantal mensen wat voornemens is om te gaan stemmen een recordhoogte bereikt in New York
3. het enorme grote aantal mensen wat Sanders meerdere keren in New York heeft aangetrokken
4. het huidige kleine gat in de peilingen
Dat schommelt de laatste tijd zo rond de 5-10% bij Predictwise:quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik ben al paar weken dit forum aan het lurken, omdat ik geinteresseerd ben in de Amerikaanse politiek. Maar heb besloten om een account te maken
Ik vraag me af; hoe groot de kans is dat Sanders nog wint? ik hoor dat Clinton een zeer grote voorsprong heeft, is het nog realistisch dat Sanders Clinton nog kan verslaan?. Ik vind Sanders de beste kandidaat die er is, maar vind Clinton ook wel ok, omdat ze ong hetzelfde wil als Obama en zoland de republikeinen en met name Trump of Cruz maar niet winnen.
Zeker weten, elke Democraat te verkiezen boven al die enge Christenfundamentalisten van de GOP. Van wie Trump dan nog de minst erge is ook.quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik vraag me af; hoe groot de kans is dat Sanders nog wint? ik hoor dat Clinton een zeer grote voorsprong heeft, is het nog realistisch dat Sanders Clinton nog kan verslaan?. Ik vind Sanders de beste kandidaat die er is, maar vind Clinton ook wel ok, omdat ze ong hetzelfde wil als Obama en zoland de republikeinen en met name Trump of Cruz maar niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |