Daar zijn vakantiedagen voor uitgevondenquote:Op vrijdag 15 april 2016 10:22 schreef DeeBee het volgende:
Top dat OS open is. Worden wel waardeloze Spelen voor mij vrees ik, vanwege het tijdverschil en fulltime werken (nooit aan beginnen...). Maar toch zo nu en dan maar wat mee proberen te pakken.
Als je zo nodig in het Midden-Oosten moet zitten is het al wat minder fatsoenlijk met die tijdenquote:Op vrijdag 15 april 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zijn vakantiedagen voor uitgevonden
Het meeste zal 's avonds op een fatsoenlijk tijdstip zijn gelukkig.
Dat wordt een groot slaaptekort.quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je zo nodig in het Midden-Oosten moet zitten is het al wat minder fatsoenlijk met die tijden
Zo uit m'n hoofd drie dagen eerder in het jaar dan in 2012quote:
Op zich valt het mee, want werk 7-15:30, dus vanuit werk kan ik alle ochtendsessies meepakken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je zo nodig in het Midden-Oosten moet zitten is het al wat minder fatsoenlijk met die tijden
Current Ranking: 39quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Test event voor de schutters is gisteren begonnen met de kwalificatie in het kleiduifschieten, twee ronden van 25 schoten. Deze dame uit Guam raakte haar eerste en 46e schot en de rest ging mis![]()
http://www.issf-sports.or(...)3b513b493b313b303b31
Ik word ook wel 39e als er 39 meedoenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Current Ranking: 39
Top vijftig zijn als je raak kan schieten
Man man manquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word ook wel 39e als er 39 meedoen
Vandaag was de derde en laatste kwalificatieronde van nog eens 25 schoten. Ze raakte er weer één.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Current Ranking: 39
Top vijftig zijn als je raak kan schieten
3 op 75, laat ons een uurtje oefenen en we doen het beterquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag was de derde en laatste kwalificatieronde van nog eens 25 schoten. Ze raakte er weer één.
[ afbeelding ]
Ik snap het ook gewoon niet. Op de Pacifische Spelen vorig jaar eindigde ze weliswaar als laatste, maar wel met een score die tenminste nog ergens op leek. 3 van de 75.... dat kan nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
3 op 75, laat ons een uurtje oefenen en we doen het beter
Yep!quote:
Ik denk dat hij met name een lied bedoelde dat na de uitzendingen op de NOS gespeeld wordtquote:Op zondag 17 april 2016 00:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep!
[url=Rio de Janeiro 2016 Olympic Anthem (Officia)]https://www.youtube.com/watch?v=s6O3bkXATMg[/url]
Voor mij ook wel de laatste keer tot de zomer van 2017 ja.quote:Op zondag 17 april 2016 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er zin in.
Wel besloten dat dit de laatste keer is dat ik zoiets echt vrij integraal ga volgen.
Meh ik heb besloten dat het wat too much is en heb ook iets teveel een leven tegenwoordig om het nog te doenquote:Op zondag 17 april 2016 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor mij ook wel de laatste keer tot de zomer van 2017 ja.
Als ik een leven heb zouden sommige evenementen er wel onder kunnen lijden, dingen als F1-races of World Cups, de gewone weekenddingen. De OS blijft echter echt een uitzondering, daar heeft mn leven maar mee om te gaanquote:Op zondag 17 april 2016 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh ik heb besloten dat het wat too much is en heb ook iets teveel een leven tegenwoordig om het nog te doen
al zal de tv bij het zwemmen en atletiek wel gewoon weer vaak aan staan ja
Ik kan geen vrij krijgen, of ik heb verplicht vrij mocht mijn contract niet verlengd worden en ik geen andere baan heb. Dus nog even spannend.quote:
Ik hoop met je meequote:Op zondag 17 april 2016 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik kan geen vrij krijgen, of ik heb verplicht vrij mocht mijn contract niet verlengd worden en ik geen andere baan heb. Dus nog even spannend.
Ze heeft in elk geval wél het Christusbeeld in Rio bezocht. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag was de derde en laatste kwalificatieronde van nog eens 25 schoten. Ze raakte er weer één.
[ afbeelding ]
Als je 72 van de 75 schoten mist kun je alles missen hoor.quote:
Dat gaat sowieso nog gebeuren natuurlijk, de Nostradamusquote:Op woensdag 20 april 2016 20:43 schreef komrad het volgende:
[..]
een Fok! Sport voorspelling voor alle medaillewinnaars
en natuurlijk een Fok! Sport OS Prono
lok je me nu de slowchat inquote:Op woensdag 20 april 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso nog gebeuren natuurlijk, de Nostradamus
En voor alle medaillewinnaars...dat wordt wel heel erg veel werk en ik denk dat de interesse daarvoor helaas veel te laag ligt
Bij Nostradamusvragen kun je nog gokken, maar ik denk dat het gros de namen van een Laura Asadauskaite of een Nestor Colonia toch echt eerst toevallig tegen zou moeten komen
Ja, het ging wel een beetje off-topic daarquote:
Die gaat het afleggen tegen Lena Schönebornquote:Op woensdag 20 april 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso nog gebeuren natuurlijk, de Nostradamus
En voor alle medaillewinnaars...dat wordt wel heel erg veel werk en ik denk dat de interesse daarvoor helaas veel te laag ligt
Bij Nostradamusvragen kun je nog gokken, maar ik denk dat het gros de namen van een Laura Asadauskaite of een Nestor Colonia toch echt eerst toevallig tegen zou moeten komen
Ik hoorde dat er een zeer talentvolle Hongaarse aan zat te komen, maar haar naam ben ik vergeten. Overigens gaat Yane Marques natuurlijk nog één keer vlammenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat het afleggen tegen Lena Schöneborn
oh jee nu ga je je als een mod gedragenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het ging wel een beetje off-topic daar
We kunnen wel een prono doen, maar voor letterlijk alle medaillewinnaars?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef komrad het volgende:
[..]
oh jee nu ga je je als een mod gedragen![]()
maar geen prono dus
Het is tweederde overdag, éénderde 's nachts denk ik zo ongeveer. De dagen beginnen rond 14:00 Nederlandse tijd en gaan dan door tot ergens tussen 4 en 6 uur 's ochtends als ik me niet vergis, dat is dus toch al gauw 10 uur per dag op een enigszins schappelijke tijdquote:Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de tijden, is het echt nachtwerk of is het wel allemaal mooi aangepast op Europa. Dacht namelijk dat (only in) Murica flink wat gedokt heeft om betere tijden te hebben
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is tweederde overdag, éénderde 's nachts denk ik zo ongeveer. De dagen beginnen rond 14:00 Nederlandse tijd en gaan dan door tot ergens tussen 4 en 6 uur 's ochtends als ik me niet vergis, dat is dus toch al gauw 10 uur per dag op een enigszins schappelijke tijd
Neem aan dat je Foldhazi bedoelt.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een zeer talentvolle Hongaarse aan zat te komen, maar haar naam ben ik vergeten. Overigens gaat Yane Marques natuurlijk nog één keer vlammen
Huh wat?quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finales allemaal nachts dus, en daar gaat het uiteindelijk om
Jammer wel
of speciaal voor de exotische sportenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We kunnen wel een prono doen, maar voor letterlijk alle medaillewinnaars?
Ah, die zal het zijn jaquote:
welke sport gaat dit over?quote:
Dan is het ergste tuig aan het slapen en worden de topics dus vooral door de daadwerkelijk geļnteresseerden bezocht, win-winquote:
of je moet werkenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is het ergste tuig aan het slapen en worden de topics dus vooral door de daadwerkelijk geļnteresseerden bezocht, win-win
Honderdmiljoen potjes schermen, stukje zwemmen, vre-se-lijk slecht paardenspringen en dan nog een soort biatlon met lopen en schieten. Nu moet het wel lukken toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef komrad het volgende:
[..]
welke sport gaat dit over?
Too lazy to google
Tot uur of 2 is voor mij wel te doen maar ben geen type die tot 6 op blijft voor die ene finalequote:Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is het ergste tuig aan het slapen en worden de topics dus vooral door de daadwerkelijk geļnteresseerden bezocht, win-win
Dan heb je een en ander bijzonder slecht uitgekiendquote:
Ze moeten de Spelen in september houden, dan geen last van hoogseizoenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan heb je een en ander bijzonder slecht uitgekiend
Nee inderdaad, ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot uur of 2 is voor mij wel te doen maar ben geen type die tot 6 op blijft voor die ene finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik ook niet.Ik neem aan dat je natuurlijk al 9 nieuwe schermen gekocht hebt om alles te kunnen volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
natuurlijk, moderne vijfkamp. Een van de meest bizarre stukje sporthistoriequote:Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderdmiljoen potjes schermen, stukje zwemmen, vre-se-lijk slecht paardenspringen en dan nog een soort biatlon met lopen en schieten. Nu moet het wel lukken toch?
Degene die ik hiervoor gebruikte zit nu aan de desktop dus eigenlijk moet ik wel een nieuwe hebben ja. Aan de andere kant, de desktop (voor spellen) ga ik toch niet gebruiken tijdens de Spelenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je natuurlijk al 9 nieuwe schermen gekocht hebt om alles te kunnen volgen
Tijdens het test event onlangs in Rio deden de nodige laserpistolen het niet, want regen. Goede test.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef komrad het volgende:
[..]
natuurlijk, moderne vijfkamp. Een van de meest bizarre stukje sporthistorie
we krijgen toch wel weer een foto van het commandocentrum te zien ?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die ik hiervoor gebruikte zit nu aan de desktop dus eigenlijk moet ik wel een nieuwe hebben ja. Aan de andere kant, de desktop (voor spellen) ga ik toch niet gebruiken tijdens de Spelen
Ik zal er wat moois van proberen te maken.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef komrad het volgende:
[..]
we krijgen toch wel weer een foto van het commandocentrum te zien ?
waarom werk je nog niet voor studio sportquote:Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zal er wat moois van proberen te maken.
Omdat ik dan, wanneer ik één foutje maak, natuurlijk de #werkenbijdenos's om m'n oren geslingerd krijgquote:Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef komrad het volgende:
[..]
waarom werk je nog niet voor studio sport
Je weet ongetwijfeld veel meer dan een deel van de slechte commentatoren daar.
mompelt iets lelijks over Herbert Dijkstra
Vergeet de #servicehč niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik dan, wanneer ik één foutje maak, natuurlijk de #werkenbijdenos's om m'n oren geslingerd krijg
Laat die streams alsjeblieft gewoon werken en niet een uur voor een grote finale afsluiten ofzo..quote:
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef heywoodu het volgende:
Trouwens, op een forum met de nodige Serviėrs beginnen over de Kosovaarse judoka's die op het EK in Rusland niet onder eigen vlag uitkomen en zeggen dat dat wel vreemd is was niet zo'n goed idee. Als het in het echt was geweest was ik denk ik tot een bloederig pulpje geslagen.
Het ging er lang goed, maar zo nu en dan moeten een paar Serviėrs op dat forum even stoom kwijt schijnbaarquote:Op woensdag 20 april 2016 21:39 schreef komrad het volgende:
[..]
Dat had ik je vooral ook wel kunnen vertellen
Serviė en Kosovo is nog steeds ontzettend gespannen.
Een brugje: zijn er veel atleten onder de olympische vlag dit jaar?
het erge is dat de atlete hier onbelangrijk in is. Als je dit los van regeltjes bekijkt moet ze gewoon meedoen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ging er lang goed, maar zo nu en dan moeten een paar Serviėrs op dat forum even stoom kwijt schijnbaar
Geen idee. Er is de olympische vlag en het vluchtelingenteam, maar er zijn de nodige kwesties die spelen.
Dat gaat vooral rondom de in Iran geboren taekwondoka Raheleh Asemani. Zij kwam op het Europees OKT in januari uit namens het vluchtelingenteam en haalde de finale, wat betekende dat ze een startbewijs won voor haar "land" (het vluchtelingenteam dus). Ze is onlangs echter officieel Belgisch staatsburger geworden en de Belgische media lijkt er al volop vanuit te gaan dat ze in Rio voor Belgiė uitkomt. Belgiė heeft in haar gewichtsklasse echter helemaal geen startbewijs...
Daar komt nog eens bij dat er op dat OKT maar één atleet per land per gewichtsklasse mee mog doen. Maar wat wil het geval? Indra Craen deed er namens Belgiė mee (Asemani dus namens het vluchtelingenteam) en om het allemaal nog eens leuker te maken: Asemani versloeg Craen in een rechtstreeks duel. Als Asemani dus ineens voor Belgiė uit mag komen in Rio had Belgiė plotseling twee deelneemsters in die klasse op het OKT en dat mocht helemaal niet.
Wordt nog wel een mooi stukje juridisch touwtrekken
Nou ja, ze heeft zich geplaatst inderdaad en zal hopelijk ook wel gewoon meedoen. Alleen hoop ik echt dat dat zal zijn als lid van het vluchtelingenteam, en niet als Belgische. Als ze als Belgische aan de Spelen meedoet zou dat echt compleet oneerlijk zijn tegenover de concurrentie op dat OKT (want dan had ze daar nooit mee mogen doen).quote:Op woensdag 20 april 2016 21:52 schreef komrad het volgende:
[..]
het erge is dat de atlete hier onbelangrijk in is. Als je dit los van regeltjes bekijkt moet ze gewoon meedoen.
Of die ander niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft zich geplaatst inderdaad en zal hopelijk ook wel gewoon meedoen. Alleen hoop ik echt dat dat zal zijn als lid van het vluchtelingenteam, en niet als Belgische. Als ze als Belgische aan de Spelen meedoet zou dat echt compleet oneerlijk zijn tegenover de concurrentie op dat OKT (want dan had ze daar nooit mee mogen doen).
Ja dat kan ook inderdaadquote:
TOPSHOWquote:Op donderdag 21 april 2016 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Om 11:00 live, het aansteken van de vlam
Ipad staat klaarquote:Op donderdag 21 april 2016 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Om 11:00 live, het aansteken van de vlam
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
En het gaat helemaal los
Met een zwart scherm
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
En het gaat helemaal los
Met een zwart scherm
Roet?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
En het gaat helemaal los
Met een zwart scherm
Schijnbaar is het afspelen van een Youtube-filmpje al te moeilijk voor m'n laptop als ie allerlei ander spul aan het installeren isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |