Ik jijbak helemaal niet, nergens, ook geen gescheld of ander gedoe, ik zeg wel idd dat ik niet op de man speel ja als verdediging, ik probeer hem ook steeds weer na zijn beschuldigingen mee te krijgen NB.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
99.999 begint wel, maar je gaat er toch ook wel een beetje in mee met jijbakken. Gewoon met zijn allen een streep eronder en op 0 beginnen. Als 99.999 zich er niet aan houdt, zet je een TR en dan kijken we ernaar.
Dan ga ik nu dat hele topic doorlopen en alle persoonlijke dingetjes weghalen, geen probleemquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik jijbak helemaal niet, nergens, ook geen gescheld of ander gedoe, ik zeg wel idd dat ik niet op de man speel ja als verdediging, ik probeer hem ook steeds weer na zijn beschuldigingen mee te krijgen NB.
Ik wil echt een serieuze review hoor. Ik bedoel, ik loop hier niet elke dag te zanniken over iemand of iets, in tegendeel juist na bijna 15 jaar.
Dat mag ik dan dus best vragen, een keer.
Ja, van mij dus niets, en let even op dat ik overal argumenten en redeneringen plaats, al vanaf deel 2, want die moet je meenemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ga ik nu dat hele topic doorlopen en alle persoonlijke dingetjes weghalen, geen probleem
Mis ik iets wat dit vreselijk persoonlijk maakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit liep al wat langer hoor. Maar ik zal zijn persoonlijke geneuzel ook wat beter in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het algemene wantrouwen wordt daardoor wel al getriggerd natuurlijk.
Je ziet dan ook wrs een soort patroon ontstaan waarbij mensen die sws geen kritiek hebben op de behandeling van Merkel van de vluchtelingencrisis of bijvoorbeeld voorstemden in het Oekraïne-referendum, ook geen kritiek hebben op TTIP. En andersom.
Dit wordt dan op een bepaalde manier geframed. Tegenstanders zijn verliezer. Voorstanders zijn winnaars, die hun eigen broek kunnen ophouden etc. etc.
Het stoort mij aan veel discussies tegenwoordig.
Ik heb gisteren een feedback gemaakt op het persoonlijk geneuzel van KoosVogels idd, maar daar heeft dit niets mee te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mis ik iets wat dit vreselijk persoonlijk maakt?
[..]
Leek mij ook al een keurige post, maar 99.999 leest er iets heel ergs in, aan zijn reactie te lezen. Dus ben ik benieuwd of ik wat misquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een feedback gemaakt op het persoonlijk geneuzel van KoosVogels idd, maar daar heeft dit niets mee te maken.
Ik weet het niet, alleen wat ik zeg, ik word beschuldigd van ad hominem te gaan en dat doe ik niet. En ik blijf altijd beschaafd. Het wordt echter heel erg hinderlijk wmb.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leek mij ook al een keurige post, maar 99.999 leest er iets heel ergs in, aan zijn reactie te lezen. Dus ben ik benieuwd of ik wat mis
Daarom hoop ik dat 99.999 hier antwoord op wil gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alleen wat ik zeg, ik word beschuldigd van ad hominem te gaan en dat doe ik niet. En ik blijf altijd beschaafd. Het wordt echter heel erg hinderlijk wmb.
Het was in ieder geval niet als zodanig bedoeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOK! is geen plek voor doodsverwensingen.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet als zodanig bedoeld.
Gewoon een TR zetten, dan kijken we ernaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat bij voortduring op de man of in mijn geval vrouw. Zozeer zelfs dat ik me genoodzaakt voel me uit topics terug te trekken. Misschien bedoel je het niet zo kwaad, maar ik zou het fijn vinden als je zou willen proberen het wat minder persoonlijk te maken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij uiterst beschaafd, scheldt nooit en ga ook niet adhominem, review het maar even.
Ik heb het nooit gemerkt. Het kan natuurlijk ook gebeuren dat iets anders overkomt bij een persoon dan hoe het bedoeld is. Los van de vraag hoe dat bij specifieke personen zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat bij voortduring op de man of in mijn geval vrouw. Zozeer zelfs dat ik me genoodzaakt voel me uit topics terug te trekken. Misschien bedoel je het niet zo kwaad, maar ik zou het fijn vinden als je zou willen proberen het wat minder persoonlijk te maken.
Volgens mij heb ik af en toe wat persoonlijks gevraagd, maar ik heb je niet uitgescholden noch aangevallen op je argumentatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer altijd uiterst beschaafd te discussiëren, en dat lukt me ook wel de afgelopen 15 jaar, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon een TR zetten, dan kijken we ernaar.
Dat ene topic heb ik nu verder helemaal schoon gemaakt en eerlijk is eerlijk, hier was 99.999 wel érg zijn best aan het doen eea uit te lokken.
Laten we gewoon allemaal op nul beginnen en als iemand van de ander vindt dat ie persoonlijk wordt: gewoon negeren en een TR zetten.
Als je door anderen genoemd wordt terwijl je niet eens participeert in de discussie, heb je naam voor jezelf gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ga je dus weer. Het is jouw zaak niet hoe ik tegen zaken aankijk. Jij maakt het persoonlijk door mij 'een tuintje dat je aan moet harken' te noemen tegen anderen, mijn naam steeds te laten vallen in reactie op anderen, mij verdraaid citeren of onderuit halen in posts naar anderen. En laten we de keer niet vergeten dat je maar bleef speculeren over mijn opleiding.
Het is mij een raadsel waarom je dit doet, en ik vraag je hierbij of je ermee op wil houden. Als je dat doet, zal ik je ook niet langer negeren.
Pure interesse in jou als persoon. Je gaat het nu lekker oppompen en beseft kennelijk niet dat mensen zoals jij, du_ke en anderen er juist voor zorgen dat mensen niet meer reageren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:37 schreef Disana het volgende:
Op dinsdag 3 mei 2016 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik af en toe wat persoonlijks gevraagd, maar ik heb je niet uitgescholden noch aangevallen op je argumentatie.
Maar je, wat mij betreft ben je wel een enigma mbt wereldvreemdheid ja. Soort feedback wmb.
[q]
Daar ga je dus weer. Het is jouw zaak niet hoe ik tegen zaken aankijk. Jij maakt het persoonlijk door mij 'een tuintje dat je aan moet harken' te noemen tegen anderen, mijn naam steeds te laten vallen in reactie op anderen, mij verdraaid citeren of onderuit halen in posts naar anderen. En laten we de keer niet vergeten dat je maar bleef speculeren over mijn opleiding.
Het is mij een raadsel waarom je dit doet, en ik vraag je hierbij of je ermee op wil houden. Als je dat doet, zal ik je ook niet langer negeren.
Wat een lariekoek dat ik de oorzaak zou zijn dat mensen niet meer reageren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pure interesse in jou als persoon. Je gaat het nu lekker oppompen en beseft kennelijk niet dat mensen zoals jij, du_ke en anderen er juist voor zorgen dat mensen niet meer reageren.
En ja idd, ik denk dat vragen naar een stukje biografie een middel kan zijn om iemand beter te begrijpen ja.
Verder heb ik jou nooit of te nimmer uitgescholden. Ja, of je komt even met een linkje, dan mogen ze me bannen. Maar dat is niet zo, dus ik hoop dat je dat niet wil beweren, want dan lieg je.
Punt is wel dat een forum af en toe hard kan zijn. En als je dat niet pikt dan ga je maar weer naar FB.
Hetgeen ik alleen doe als ik een fout in een TT maak doorgaans, in 15 jaar tijd.
En nu voor het eerst een keer doe vanwege de zogenaamde discussietechniek die 99.999/du_ke hanteert.
Jij noemde mij gisteren irritant, verklaarde mijn commentaren hersenloos te vinden en sloot af met de stelling dat niemand mij serieus neemt op dit forum.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik jijbak helemaal niet, nergens, ook geen gescheld of ander gedoe, ik zeg wel idd dat ik niet op de man speel ja als verdediging, ik probeer hem ook steeds weer na zijn beschuldigingen mee te krijgen NB.
Ik wil echt een serieuze review hoor. Ik bedoel, ik loop hier niet elke dag te zaniken over iemand of iets, in tegendeel juist na bijna 15 jaar.
Dat mag ik dan dus best vragen, een keer.
Ik zit dan wel in een topic, maar de discussie gaat dus over mijn hoofd heen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je door anderen genoemd wordt terwijl je niet eens participeert in de discussie, heb je naam voor jezelf gemaakt.
Klopt, nadat jij onheus op me inging idd. Je loog een eindje aan mekaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij noemde mij gisteren irritant, verklaarde mijn commentaren hersenloos te vinden en sloot af met de stelling dat niemand mij serieus neemt op dit forum.
Ook als dat allemaal waar is, is dat gewoon op de man spelen.
Ik denk dat het in het voetbal-subforum wat meer aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Mijn 'nieuws' is het ook niet, maar men vindt het nieuws. Ach, jou en mij zit het niet in de weg, gewoon niet klikken. Die users zijn gelukkig met hun topic
Maar hierboven beweer je nog dat je nooit jijbakt of op de man speelt, zelfs niet ter verdediging. Hoe zit dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, nadat jij onheus op me inging idd. Je loog een eindje aan mekaar.
Nadat ik gezegd heb wat ik wilde zeggen in meerdere posts omdat je bleef bijten, ging ik op het gebrabbel verder niet meer in. Je kent inmiddels mijn standpunt.
Daar staat het er al helemaal vol van. De TS vond het blijkbaar groot genoeg sportnieuws om het ook in nieuws te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Volgens mij
[..]
Ik denk dat het in het voetbal-subforum wat meer aandacht krijgt.
Het is trouwens in zekere zin wel groot nieuws (zij het erg onbelangrijk nieuws), ik denk dat je voor gek zou zijn verklaard als je 10 jaar geleden had gezegd dat zo'n club landskampioen zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |