Ik weet nog geeneens of hij überhaupt een dochter heeft haha.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Ben nu wel benieuwd naar de pics van Driessen z'n dochter.
Neequote:Op donderdag 14 april 2016 21:07 schreef hafcfan het volgende:
Vandaag staan we allemaal achter Dortmund.
Is Driessen niet van de "verkeerde" kant?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Ben nu wel benieuwd naar de pics van Driessen z'n dochter.
Hij is NSB'er?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Driessen niet van de "verkeerde" kant?
Dan is hij dus hetero.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wist niet dat die de oorlog heeft meegemaaktquote:Op donderdag 14 april 2016 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Feyenoord had bij het jubileuk Gerry Marsden van Gerry & the Pacemakers uitgenodigd. Toen is Lee Towers naar de Raad van Commissarissen gegaan van ''wacht effe... dat is mijn song'', maar Gerry & the Pacemakers hadden al een hit in 1963. Toen was het compromis: samen zingen. Nu was Gerry van the Pacemakers als een aap zo dronken toen ze het gingen doen, maar Lee Towers had de geluidsman de opdracht gegeven om het geluid van Gerry uit te zetten. Dus Gerry heeft daar uit volle borst staan te zingen, maar niemand heeft hem gehoord, je hoorde alleen Lee Towers.
Einde anekdote.
Gelezen.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Feyenoord had bij het jubileuk Gerry Marsden van Gerry & the Pacemakers uitgenodigd. Toen is Lee Towers naar de Raad van Commissarissen gegaan van ''wacht effe... dat is mijn song'', maar Gerry & the Pacemakers hadden al een hit in 1963. Toen was het compromis: samen zingen. Nu was Gerry van the Pacemakers als een aap zo dronken toen ze het gingen doen, maar Lee Towers had de geluidsman de opdracht gegeven om het geluid van Gerry uit te zetten. Dus Gerry heeft daar uit volle borst staan te zingen, maar niemand heeft hem gehoord, je hoorde alleen Lee Towers.
Einde anekdote.
Gelezen.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Einde anekdote.
best wel triest als dat echt zo gebeurd isquote:Op donderdag 14 april 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Einde anekdote.
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Einde anekdote.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Feyenoord had bij het jubileum Gerry Marsden van Gerry & the Pacemakers uitgenodigd. Toen is Lee Towers naar de Raad van Commissarissen gegaan van ''wacht effe... dat is mijn song'', maar Gerry & the Pacemakers hadden al een hit in 1963. Toen was het compromis: samen zingen. Nu was Gerry van the Pacemakers als een aap zo dronken toen ze het gingen doen, maar Lee Towers had de geluidsman de opdracht gegeven om het geluid van Gerry uit te zetten. Dus Gerry heeft daar uit volle borst staan te zingen, maar niemand heeft hem gehoord, je hoorde alleen Lee Towers.
Einde anekdote.
TVPquote:Op donderdag 14 april 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Feyenoord had bij het jubileum Gerry Marsden van Gerry & the Pacemakers uitgenodigd. Toen is Lee Towers naar de Raad van Commissarissen gegaan van ''wacht effe... dat is mijn song'', maar Gerry & the Pacemakers hadden al een hit in 1963. Toen was het compromis: samen zingen. Nu was Gerry van the Pacemakers als een aap zo dronken toen ze het gingen doen, maar Lee Towers had de geluidsman de opdracht gegeven om het geluid van Gerry uit te zetten. Dus Gerry heeft daar uit volle borst staan te zingen, maar niemand heeft hem gehoord, je hoorde alleen Lee Towers.
Einde anekdote.
van mij mogen ze beide door. jammer dat het niet de finale is. Toch stuk aansprekender dan Villareal - Liverpool ofzoquote:
Dit ervaar ik als een persoonlijke aanvalquote:Op donderdag 14 april 2016 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan je dat zelf niet bepalen? Kuddedier
Ik heb van KingRoland geleerd dat donderdag inderdaad pingeldag is.quote:
Oke nu moest ik wel lachenquote:Op donderdag 14 april 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
van mij mogen ze beide door. jammer dat het niet de finale is. Toch stuk aansprekender dan Villareal - Liverpool ofzo
Naturel?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
Vraag: Eet ik momenteel magere kwark?
Antwoord: Ja.
In b4 een dom varken vraagt "met wat erin?"quote:Op donderdag 14 april 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
Franse?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
City staat in de halve finale van de CLquote:Op donderdag 14 april 2016 21:15 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik ben voor dortmund. Het engelse voetbal kan wmb niet genoeg vernederd worden. "Oh, we lopen mijlenver achter op de andere grote competities en spelen al jaren geen rol van betekenis meer in de champions league? Geeft niks joh, we pompen er gewoon nog een boel geld meer in, dan komt t vast goed! ...In plaats van dat we iets doen aan onze filosofie"![]()
![]()
En PSG was zo goed las ik hier van iemandquote:Op donderdag 14 april 2016 21:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
City staat in de halve finale van de CL
Die persoon heeft er dan helemaal geen verstand vanquote:Op donderdag 14 april 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En PSG was zo goed las ik hier van iemand
Deze slechte muziek ken ik gelukkig nietquote:
GGMM en ik lachen heel hard om je usericon.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
HahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahahaHahahahahahahaha
Oh oke.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
De favoriete club van Frenk vd Linden door naar de volgende ronde.
Laten we ons alvast gaan verheugen op een Eredivisieweekendquote:Op donderdag 14 april 2016 21:17 schreef Bolasie het volgende:
Dit is wel kut voor de wedstrijd, de andere EL wedstrijden boeien me ook niet. Gaap.
Mooi man, 0-5 ofzoquote:Op donderdag 14 april 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
Nog terecht ook
Eerste doelpunt 5 aanvallers tegen 4 verdedigers, tweede doelpunt 1 aanvaller tegen vier verdedigers.
Dik verdiend. genieten. Derksen had gelijk. Dit gaat mooi worden.
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we ons alvast gaan verheugen op een Eredivisieweekend
DO harde tepelsquote:
Ja, trololol, mag t een keer, incidenteel? Kwam ook meer door t falen van PSG dan door dat City zo goed wasquote:Op donderdag 14 april 2016 21:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
City staat in de halve finale van de CL
Dit lijkt me wel een flopshow inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2016 21:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee.
Pauw is ook weer kut vanavond: http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
5 aanvallers?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
Nog terecht ook
Eerste doelpunt 5 aanvallers tegen 4 verdedigers, tweede doelpunt 1 aanvaller tegen vier verdedigers.
Dik verdiend. genieten. Derksen had gelijk. Dit gaat mooi worden.
Nooit een prijs gewonnen iddquote:Op donderdag 14 april 2016 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
wat een pauper verenging is dat Liverpool toch
Klopt.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:18 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ja, trololol, mag t een keer, incidenteel? Kwam ook meer door t falen van PSG dan door dat City zo goed was
Dit idd. Ook al vind ik Liverpool een prachtige club, ik kan Engelse clubs de laatste jaren gewoon niets meer gunnen.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:15 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik ben voor dortmund. Het engelse voetbal kan wmb niet genoeg vernederd worden. "Oh, we lopen mijlenver achter op de andere grote competities en spelen al jaren geen rol van betekenis meer in de champions league? Geeft niks joh, we pompen er gewoon nog een boel geld meer in, dan komt t vast goed! ...In plaats van dat we iets doen aan onze filosofie"![]()
![]()
Goed dat je het zegt, ik ga dat ook kijken nuquote:Op donderdag 14 april 2016 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een flopshow inderdaad
Ik overweeg om naar Katja Schuurman te gaan schakelen nu
Dat item over Maan (quote:Op donderdag 14 april 2016 21:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee.
Pauw is ook weer kut vanavond: http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Juist leuk voor de wedstrijd. Volgens mij is Liverpool wel eens teruggekomen van 0-3. Kan het fout hebben.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:17 schreef Bolasie het volgende:
Dit is wel kut voor de wedstrijd, de andere EL wedstrijden boeien me ook niet. Gaap.
Nu wel ja, misschien wordt het nog bloedstollend spannendquote:
M'n correspondentvriend.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
De favoriete club van Frenk vd Linden door naar de volgende ronde.
Welke pauper noemt zijn kind nu Maanquote:Op donderdag 14 april 2016 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat item over Maan () is wel goed.
2005....quote:Op donderdag 14 april 2016 21:19 schreef Shreyas het volgende:
Haha heerlijk hoe Liverpool in 8 minuten tijd uit de Europa League wordt geknikkerd
Ze heeft ook op de vrije school gezeten. Dan weet je het welquote:Op donderdag 14 april 2016 21:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Welke pauper noemt zijn kind nu Maan
Die hebben het uitgevonden. Nog voor die dwaas uit Emmen.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:19 schreef Keyos het volgende:
Beetje jammer dat ze bij al die Duitse clubs ook zo fanatiek op een trommel rammen. Dacht altijd dat ze bij Dortmund daar niet van waren.
De aanval waaruit gescoord werd bestond uit 5 Dortmunders.quote:
Bedankt Hansquote:Op donderdag 14 april 2016 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je een wedstrijd met sfeer wil meemaken dan is Liverpool - Dortmund of Dortmund - Liverpool een aanrader!
Beide clubs hebben iets met you never walk alone
Twente-Feyenoord is wel wat voor jouquote:Op donderdag 14 april 2016 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je een wedstrijd met sfeer wil meemaken dan is Liverpool - Dortmund of Dortmund - Liverpool een aanrader!
Beide clubs hebben iets met you never walk alone
M'n sympathie voor Dortmund gelijk weg, heb een hekel aan trommelclubs.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben het uitgevonden. Nog voor die dwaas uit Emmen.
Rode bloedlichaampjesquote:
Ik bedoelde het ironisch.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die staan toch nog langer droog dan Feyenoord qua titels?
LOLquote:Op donderdag 14 april 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat er pas raar uit ziet?
Jouw kop.
Wow.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw kop.
Oh gast gooi jezelf toch wegquote:Op donderdag 14 april 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw kop.
Dit. Al 50 jaar top. Komen altijd terug.quote:
zoooquote:Op donderdag 14 april 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw kop.
DDT voor je.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Al 50 jaar top. Komen altijd terug.
Bart Chabot, de anderen heten Storm en Silver.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Welke pauper noemt zijn kind nu Maan
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw kop.
Ik ben ziek. Mijn hoogtepunt was een bezoek bij de huisarts.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Litterabbit
Vertel eens een avontuur dat je vandaag op je werk hebt meegemaakt.
Oh.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ziek. Mijn hoogtepunt was een bezoek bij de huisarts.
Beterschap.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wedstrijdje van Celtic andersquote:Op donderdag 14 april 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Twente-Feyenoord is wel wat voor jou
Mietjequote:Op donderdag 14 april 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een goede gezondheid toegewenst.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hagenezen zijn bikkels, die blijven niet ziek thuis. Stumper.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt! Nu maar hopen dat ik zaterdag op mijn verjaardag wel mijn bed uit kan komen.quote:
Ze hebben er één die legendarisch is. En in Argentinië doen ze niet andersquote:Op donderdag 14 april 2016 21:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
M'n sympathie voor Dortmund gelijk weg, heb een hekel aan trommelclubs.
Alles kanquote:Op donderdag 14 april 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt! Nu maar hopen dat ik zaterdag op mijn verjaardag wel mijn bed uit kan komen.
@Dagboekpost
Allez slaat m op zenne bakkes!quote:Op donderdag 14 april 2016 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh gast gooi jezelf toch weg.
Nee dan de Kop van liverpoolquote:Op donderdag 14 april 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw kop.
Verkapte "Kijk mij eens jarig zijn zaterdag" post.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt! Nu maar hopen dat ik zaterdag op mijn verjaardag wel mijn bed uit kan komen.
@Dagboekpost
Ben jij toevallig ook kaal?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hagenezen zijn bikkels, die blijven niet ziek thuis. Stumper.
Beste sfeerquote:Op donderdag 14 april 2016 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben er één die legendarisch is. En in Argentinië doen ze niet anders
Bij dezen ben je niet uitgenodigd, HAH!quote:Op donderdag 14 april 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk mij eens jarig zijn zaterdag" post.
Je blijft jezelf maar voorstellenquote:
Daar mag het. Zodra Nederlanders (of Duitsers) dat proberen na te doen wordt het een beetje treurig.quote:
Ik ben kort na jou jarig.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij dezen ben je niet uitgenodigd, HAH!
Zeg ik. Boca is het mooist. Helaas ook ieder weekend dooienquote:
Ik zag laatst zelfs PEC met een doekje ultra's Zwollequote:Op donderdag 14 april 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar mag het. Zodra Nederlanders (of Duitsers) dat proberen na te doen wordt het een beetje treurig.
Oke.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar slaat deze vraag op? En nee.
Waarom datquote:Op donderdag 14 april 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar mag het. Zodra Nederlanders (of Duitsers) dat proberen na te doen wordt het een beetje treurig.
Heb nog tegen ze gespeeldquote:
Die heb ik al.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grote jongen. Wat voor sticker wil je vandaag? My little pony?
barny.gifquote:Op donderdag 14 april 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grote jongen. Wat voor sticker wil je vandaag? My little pony?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je ook nog antwoord geven?
Dat zit toch totaal niet in onze cultuur joh. Alleen dat ritmegevoel al. Dan probeert één of andere Bert uit Klazienaveen het ook. Is toch geen porum.quote:
Je kan natuurlijk altijd Engelse liedjes 1 op 1 kopiërenquote:Op donderdag 14 april 2016 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zit toch totaal niet in onze cultuur joh. Alleen dat ritmegevoel al. Dan probeert één of andere Bert uit Klazienaveen het ook. Is toch geen porum.
En het mooie is dat ze die Argentijnse liedjes vaak nog 1 op 1 kopiëren
kgon ik eki up joene mulle sloanquote:
LENGTE KRACHT STERKquote:Op donderdag 14 april 2016 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Sakho kan er echt geen flikker van.
Ze zingen ook overal in Nederland dezelfde deuntjes, verschrikkelijk. De dag dat er op de (thuis)tribunes van Feyenoord zo'n ding verschijnt is de dag dat ik mijn seizoenskaart niet verleng.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zit toch totaal niet in onze cultuur joh. Alleen dat ritmegevoel al. Dan probeert één of andere Bert uit Klazienaveen het ook. Is toch geen porum.
En het mooie is dat ze die Argentijnse liedjes vaak nog 1 op 1 kopiëren
pak hem tiesquote:Op donderdag 14 april 2016 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd Engelse liedjes 1 op 1 kopiëren
Ligt wel het dichtste bij onze wedstrijdbeleving denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En als zelfs dat niet lukt door een lokaal spraakgebrek dan kun je altijd nog het hekwerk kopiëren en het wegzetten onder de noemer 'cultuur'quote:Op donderdag 14 april 2016 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zie hier in 30 minuten al meer kansen dan heel de dinsdag en woensdag bij elkaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, hij was onder de 10 min. al gespeeld
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Denken jullie dat Liverpool nog vijf keer gaat scoren?
Ja alleen niet in deze wedstrijd.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Denken jullie dat Liverpool nog vijf keer gaat scoren?
Oh shitquote:Op donderdag 14 april 2016 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als zelfs dat niet lukt door een lokaal spraakgebrek dan kun je altijd nog het hekwerk kopiëren en het wegzetten onder de noemer 'cultuur'
Mooi he. Zuid-Amerikaanse sfeer is zwaar intimiderend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar slaat dit op. Het lijkt mij nogal logisch dat je ogen pijn doen nadat er pepperspray in is gespoten. Dat staat volledig los van een allergieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker echt tof. En hier moet de kuip zogenaamd indrukwekkend zijnquote:Op donderdag 14 april 2016 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooi he. Zuid-Amerikaanse sfeer is zwaar intimiderend.
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:39 schreef Coco98 het volgende:
Even een off-topic filmvraag:Del 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een off-topic filmvraag:Ik heb die films niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een off-topic filmvraag:Gewoon beginnen bij de aftiteling, je mist niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
Eens in de zoveel tijd heb je een wedstrijd waar het echt compleet tekeer gaat, maar het is jammer genoeg niet vaak. Kan me nog wel een halve-finale beker herinneren tegen Twente waar het aardig raak was.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker echt tof. En hier moet de kuip zogenaamd indrukwekkend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:43 schreef Vasion het volgende:
[..]Kijk eens dom? Ja ho maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je vinden.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daar verdwijnt je laatste beetje zelfrespect.
Vaak heb je wel zo'n Kleintje Pils orkest op de tribune staan in Zuid-Amerika met trompetten en toeters, maar dat hoort er allemaal bij.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker echt tof. En hier moet de kuip zogenaamd indrukwekkend zijn
Bij 410 hebben ze een drumbandquote:Op donderdag 14 april 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vaak heb je wel zo'n Kleintje Pils orkest op de tribune staan in Zuid-Amerika met trompetten en toeters, maar dat hoort er allemaal bij.
ja, leuk, dit kan ook in spoilerquote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Joran boeit me niet. Die moeten ze lekker weg laten rotten daar. Zonder dat hele circus eromheen.
Ag liever dat dan niks. Vak 410 bijvoorbeeld. Totale gekken, maar zonder hun lijkt het wel alsof je naar een begrafenis zit te kijken qua volume.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vaak heb je wel zo'n Kleintje Pils orkest op de tribune staan in Zuid-Amerika met trompetten en toeters, maar dat hoort er allemaal bij.
Alleen is er niet over je geschreven in de bijbel.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben een instituut. Een soort Jezus maar dan met een stuk meer discipelen
10 OKT 2014quote:Op donderdag 14 april 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
Politiek eist minder Marokkanen in Opsporing Verzocht http://www.telegraaf.nl/t/23185736 via @telegraaf
MINDER
MINDER
MINDER
Dit is een bericht uit oktober 2014.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
Politiek eist minder Marokkanen in Opsporing Verzocht http://www.telegraaf.nl/t/23185736 via @telegraaf
MINDER
MINDER
MINDER
Wel op fok en jij als moderator zijnde (LOL) moet toch wel erkennen dat dit een verheven medium boven de bijbel is anno 2016quote:Op donderdag 14 april 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is er niet over je geschreven in de bijbel.
2014quote:Op donderdag 14 april 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
MINDER
MINDER
MINDER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |