abonnement Unibet Coolblue
pi_161430361


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | © 2012-2015 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161430382
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 april 2016 @ 19:59:24 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161430394
Das niet lief niet :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161430419
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 19:59 schreef RobertNL het volgende:
Das niet lief niet :'(
Ja. :P Met je modrechten stug doorposten is niet lief (zag ik nu pas). :D
Ik dacht, ik ga de optie ff aan om in de komende dagen veranderingen door te voeren aan de (verouderde?) OP. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 april 2016 @ 20:02:04 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161430447
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja. :P Met je modrechten stug doorposten is niet lief. :D
Ik dacht, ik ga de optie ff aan om in de komende dagen veranderingen door te voeren aan de OP. ;)
Hehe, mobiel update het topic niet *O*

Overigens binnen niet al te lange tijd wel weer een leuke review op de frontpage :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161430451
*O*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161430568
Argghhhhhhhhh......RobertNL: ik moet in de flashtool een Download agent kiezen......wat doe ik verkeerd?
  donderdag 14 april 2016 @ 20:16:11 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161430779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:08 schreef marco_sire het volgende:
Argghhhhhhhhh......RobertNL: ik moet in de flashtool een Download agent kiezen......wat doe ik verkeerd?
In het mapje zitten er een aantal meegeleverd. DA_SWSEC.bin zou moeten werken :) (althans daar heb ik zonder problemen mijn Xiaomi en een Oukitel mee kunnen flashen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 14-04-2016 20:21:57 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161431435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

In het mapje zitten er een aantal meegeleverd. DA_SWSEC.bin zou moeten werken :) (althans daar heb ik zonder problemen mijn Xiaomi en een Oukitel mee kunnen flashen.
Dit wordt een lange avond voor mij.....er zitten geen DA*.bin-bestanden in de zip van de eerste file van de link die jij me stuurde. Alleen 4 bin-bestanden, namelijk: lk.bin / logo.bin / preloader_h560.bin / trustzone.bin.

Die laatste had ik al op mijn ene laptop geprobeerd en daar start Flashtools niet meer.

Welke moet ik uit deze rom pakken? of is deze sowieso niet goed?

En ik zit nu op 4.4.4., kan ik wel naar Lollipop met mijn Jiayu S3 (S3SW volgens mij)?
  donderdag 14 april 2016 @ 20:42:17 #10
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161431509
Wauw een 6 inch borderless Nubia X8. Deze in het zwart _O_ . Hopelijk met high end specs.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 14 april 2016 @ 20:46:48 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161431636
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:39 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Dit wordt een lange avond voor mij.....er zitten geen DA*.bin-bestanden in de zip van de eerste file van de link die jij me stuurde. Alleen 4 bin-bestanden, namelijk: lk.bin / logo.bin / preloader_h560.bin / trustzone.bin.

Die laatste had ik al op mijn ene laptop geprobeerd en daar start Flashtools niet meer.

Welke moet ik uit deze rom pakken? of is deze sowieso niet goed?

En ik zit nu op 4.4.4., kan ik wel naar Lollipop met mijn Jiayu S3 (S3SW volgens mij)?
Die file zit in de flashtools folder, niet in de ROM folder, vergeten te vermelden.
De scatter file moet je uit de ROM folder selecteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wauw een 6 inch borderless Nubia X8. Deze in het zwart _O_ . Hopelijk met high end specs.
[ afbeelding ]
6 inch; hmz. Maar wel borderless. Wat zal dat doen? 78mm?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 14 april 2016 @ 20:47:17 #12
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161431654
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 14 april 2016 @ 20:48:11 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161431667
quote:
Maar 75 mm, hmz. Twijfel. :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161432183
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die file zit in de flashtools folder, niet in de ROM folder, vergeten te vermelden.
De scatter file moet je uit de ROM folder selecteren.

[..]

6 inch; hmz. Maar wel borderless. Wat zal dat doen? 78mm?
Beide gevonden maar als ik kies voor download dan wordt de balk niet rood......heb het met verschillende combi's geprobeerd......verschillende download-agents en 'download only' / 'firmware upgrade'.

Ik heb het idee dat ik nog steeds iets over het hoofd zie, maar wat?
pi_161433583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Maar 75 mm, hmz. Twijfel. :D
1 mm minder breed dan m'n Redmi Note 2, holy fuck. Wel 1,1 cm langer...Maar met dit design zou ik mijn maximum van 5.5 inch wel durven opgeven. Niet dat ik 'm ga kopen, valt totaal niet in mijn prijsklasse.
pi_161434106
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:05 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Beide gevonden maar als ik kies voor download dan wordt de balk niet rood......heb het met verschillende combi's geprobeerd......verschillende download-agents en 'download only' / 'firmware upgrade'.

Ik heb het idee dat ik nog steeds iets over het hoofd zie, maar wat?
Gsm verbonden met computer?
pi_161434448
Mijn Bluboo Picasso is binnen :)


De bezorger vroeg niet om een handtekening, de douane vroeg ook niet om invoertax.

Mooi toestel, werkt goed opzich en er was al een update voor beschikbaar.
Voelt solide aan.
Enige minpunten:

Stel je Engels als taal in dan staat hij na een reboot weer op Nederlands.

Spellingscontrole bestaat weer niet voor Nederlands.


Waar kan je zoiets melden zodat zij er iets mee doen voor de volgende
update?
pi_161434707
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Waar kan je zoiets melden zodat zij er iets mee doen voor de volgende
update?
ik wil het wel even voor je doorgeven hoor ;) Maar zulke bedrijven kennende steken ze weinig energie in updates voor budgetmodellen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_161435486
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik wil het wel even voor je doorgeven hoor ;) Maar zulke bedrijven kennende steken ze weinig energie in updates voor budgetmodellen.
Geef je gelijk door dat zij hun malware ook eens moeten verwijderen?
Want Avira, Malwarebytes en mij via het apps-uninstall menu lukt get niet :+

;(
pi_161436657
Avira had niks gevonden trouwens, Malwarebytes wel :7
Als ik de betreffende Malware gewoon disable is hij dan geen bedreiding meer? dit omdat hij niet te verwijderen is.
  vrijdag 15 april 2016 @ 08:54:44 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161439817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Avira had niks gevonden trouwens, Malwarebytes wel :7
Als ik de betreffende Malware gewoon disable is hij dan geen bedreiding meer? dit omdat hij niet te verwijderen is.
Wat is de bedreiging (welke app).
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Bluboo Picasso is binnen :)

De bezorger vroeg niet om een handtekening, de douane vroeg ook niet om invoertax.

Mooi toestel, werkt goed opzich en er was al een update voor beschikbaar.
Voelt solide aan.
Enige minpunten:

Stel je Engels als taal in dan staat hij na een reboot weer op Nederlands.

Spellingscontrole bestaat weer niet voor Nederlands.

Waar kan je zoiets melden zodat zij er iets mee doen voor de volgende
update?
Gewoon even een toetsenbord downloaden wat betreft de spellingscontrole.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:05 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Beide gevonden maar als ik kies voor download dan wordt de balk niet rood......heb het met verschillende combi's geprobeerd......verschillende download-agents en 'download only' / 'firmware upgrade'.

Ik heb het idee dat ik nog steeds iets over het hoofd zie, maar wat?
Drivers uit die map geinstalleerd toch? En je krijgt geen error of iets dergelijks?
Wat soms werkt is, telefoon aan, flashtools op download modus zetten, telefoon uitzetten en direct aan de PC. Maar goed het is als de drivers er op staan echt een kwestie van timing om het flashen te starten.

Als je het een keer of wat hebt gedaan stelt het vaak weinig meer voor (helaas heb je daar weinig aan :'))
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:42 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

1 mm minder breed dan m'n Redmi Note 2, holy fuck. Wel 1,1 cm langer...Maar met dit design zou ik mijn maximum van 5.5 inch wel durven opgeven. Niet dat ik 'm ga kopen, valt totaal niet in mijn prijsklasse.
Mwha, twijfel er nu aan. Die site heeft gewoon een placeholder geplaatst denk ik (qua verwachte specs). Ook alleen nog maar renders als plaatjes.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161441934
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wauw een 6 inch borderless Nubia X8. Deze in het zwart _O_ . Hopelijk met high end specs.
[ afbeelding ]
Die nubia's zien er erg goed uit. Maar hoe zit dat met Rom's enz bij dit merk? Bij Xiaomi heb je de xiaomi.eu rom die top werkt. Maar hoe zit dat bij Nubia's? Kun je daar ook een nederlandse rom op zetten? Of werkt dat out of the box prima met google store enz? alleen in het engels?
  vrijdag 15 april 2016 @ 11:28:24 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161442173
Normale Android multilanguage, incl. NL. Is alweer een tijdje gelee, maar moest geloof ik rooten en recovery flashen om Google Play erop te krijgen. Meen door wat deze rakker beschikbaar had gesteld: https://www.facebook.com/cuoco92/ in 't topic: http://forum.xda-develope(...)-z9-classic-t3130543 (niet z'n ROM gebruikt, draai official).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161442794
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 08:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat is de bedreiging (welke app).









Dit is de boef ;(


Andere ervaringen met het toestel:

Hij belt goed, veel beter dan mijn Xperia L.

Ik had hem vannacht aan de lader gehangen en stond uit toen ik hem wilde gebruiken vanochtend, wilde ook pas weer aan na het verwijderen van de accu.

Surfen gaat smooth, het materiaal voelt ook goed aan.
  vrijdag 15 april 2016 @ 12:50:38 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161443740
Kingoort en dan verwijderen. Zou je probleem moeten oplossen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161446554
Woot, mijn S3 is binnen *O* Ik had geluk; geen bijkomende kosten.
Eerst maar eens opladen en dan eens spelen :) Misschien maar meteen flashen.
pi_161449126
Mijn probleem is verholpen :) x 1000

Oplossing is een GOEDE usb-kabel gebruiken!!!!

RobertNL en Hi_Flyer bedankt voor de aangeboden hulp :)
  vrijdag 15 april 2016 @ 18:47:52 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161450735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:06 schreef Morri het volgende:
Woot, mijn S3 is binnen *O* Ik had geluk; geen bijkomende kosten.
Eerst maar eens opladen en dan eens spelen :) Misschien maar meteen flashen.
Top, zou direct Jiayu rc4 erop zetten :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:14 schreef marco_sire het volgende:
Mijn probleem is verholpen :) x 1000

Oplossing is een GOEDE usb-kabel gebruiken!!!!

RobertNL en Hi_Flyer bedankt voor de aangeboden hulp :)
Mooi, 5.1.1 nu dus :)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 16 april 2016 @ 12:52:30 #29
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161466437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:14 schreef marco_sire het volgende:
Mijn probleem is verholpen :) x 1000

Oplossing is een GOEDE usb-kabel gebruiken!!!!

RobertNL en Hi_Flyer bedankt voor de aangeboden hulp :)
^O^ :)
  zaterdag 16 april 2016 @ 18:24:59 #30
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161472078
Ziet er best mooi uit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161472203
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 12:50 schreef RobertNL het volgende:
Kingoort en dan verwijderen. Zou je probleem moeten oplossen.
Ben ik aan het downloaden voor Android, er staat ook een versie voor Windows op de site.... is die ook noodzakelijk?
Ben niet in het bezit van een recente computer die draait op Windows ;) alleen Linux als daily driver en een oud lor in de kast met Windows XP :P
pi_161472381



Een foto van de telefoon samen met het op Fok gewonnen speakertje van Banggood en een nog altijd werkende Nokia welke ik dagelijks gebruik :)
  zaterdag 16 april 2016 @ 23:39:44 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161480876
Als we toch gaan zeggen 'bwoh, die lijkt op een'...: 'bwoh, die is wel heel erg geïnspireerd door de Nubia Z9'...

Je eigen merk niet kunnen spellen tho. :')

- wat anders, Vernee Thor vids, kom maar op met die frikandel speciaal:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161494751
Weet iemand wat shipping insurance inhoud bij Banggood? Ik kan het maar niet vinden, maar wil wel heel graag de Redmi Note Pro
Ja.
  zondag 17 april 2016 @ 15:32:25 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161495674
Dat als je je item om welke reden dan ook weer terug moet/wilt sturen, zij de kosten voor het terugsturen voor hun rekening nemen. #googleisyourfriend
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161501628
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:32 schreef shiznuts het volgende:
Dat als je je item om welke reden dan ook weer terug moet/wilt sturen, zij de kosten voor het terugsturen voor hun rekening nemen. #googleisyourfriend
PayPal retour aanzetten helpt ook, is nog weleens iets waar mensen niet van op de hoogte zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_161530768
Telefoontje winnen guys?!


http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1384
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 april 2016 @ 20:21:48 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161531215
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 20:08 schreef rene90 het volgende:
Telefoontje winnen guys?!
[ afbeelding ]

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1384
Pfff.. Geen idee wat het antwoord op de vraag is. Moet ik dat uit een Review halen ofzo?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161531302
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 20:08 schreef rene90 het volgende:
Telefoontje winnen guys?!
[ afbeelding ]

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1384
Hij lijkt echt enorm op de Bluboo Picasso :D
pi_161531353
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 20:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Pfff.. Geen idee wat het antwoord op de vraag is. Moet ik dat uit een Review halen ofzo?
_O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 april 2016 @ 20:49:56 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161532300
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hij lijkt echt enorm op de Bluboo Picasso :D
En die lijkt weer op een Elephone S2, en die op een Zopo en die op een HTC Diamond ofzo. 8)7
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 20:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Pfff.. Geen idee wat het antwoord op de vraag is. Moet ik dat uit een Review halen ofzo?
Ik weet niet of ik je het antwoord mag toespelen... :@ maar het is 'nee'. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161532436
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 20:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

En die lijkt weer op een Elephone S2, en die op een Zopo en die op een HTC Diamond ofzo. 8)7
Het is de hoogste tijd voor originele ideeën inderdaad. :D
  maandag 18 april 2016 @ 22:31:13 #43
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_161536674
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 20:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Pfff.. Geen idee wat het antwoord op de vraag is. Moet ik dat uit een Review halen ofzo?
:')

(10 punten post van dit topique)
nec cito nec tarde
  maandag 18 april 2016 @ 22:56:29 #44
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161537685
Nubia Z11 release over een aantal uren.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 18 april 2016 @ 23:06:45 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161538097
:9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161539196
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Top, zou direct Jiayu rc4 erop zetten :Y

[..]

Mooi, 5.1.1 nu dus :)?
RC5 is inmiddels ook beschikbaar via het forum van Jiayu.de :)
pi_161539683
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 23:36 schreef J.B. het volgende:

[..]

RC5 is inmiddels ook beschikbaar via het forum van Jiayu.de :)
Thanks for the info!
Wel flashtool :( dacht deze effe snel via recovery te installeren
pi_161542630
Wil ik mijn email adres updaten, gaat het ergens fout. Nu kan ik niet meer inloggen op mijn oude account en als ik een nieuw password aanvraag dan wordt het naar mijn oude niet-meer-bestaande email adres verstuurd. Dus maar een nieuw account aangemaakt :(

Ik heb geprobeerd de RC4 te installeren op mijn nieuwe telefoon maar kreeg foutmeldingen. Nog niet zo veel tijd gehad, dus ik ga binnenkort eens zoeken naar een handleiding.

Wat de telefoon (Jiayu S3 Plus) betreft: prima telefoontje. De foto's vallen me alleszins mee. Ik had slechter verwacht. Verder doet-ie het uitstekend. GPS doet het fantastisch, Wifi-ontvangst is goed...Kortom: ik ben blij :)
pi_161542660
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:55 schreef Morri2 het volgende:
Wil ik mijn email adres updaten, gaat het ergens fout. Nu kan ik niet meer inloggen op mijn oude account en als ik een nieuw password aanvraag dan wordt het naar mijn oude niet-meer-bestaande email adres verstuurd. Dus maar een nieuw account aangemaakt :(

Ik heb geprobeerd de RC4 te installeren op mijn nieuwe telefoon maar kreeg foutmeldingen. Nog niet zo veel tijd gehad, dus ik ga binnenkort eens zoeken naar een handleiding.

Wat de telefoon (Jiayu S3 Plus) betreft: prima telefoontje. De foto's vallen me alleszins mee. Ik had slechter verwacht. Verder doet-ie het uitstekend. GPS doet het fantastisch, Wifi-ontvangst is goed...Kortom: ik ben blij :)
RC4 is niet gemaakt voor de Jiayu S3 Plus. Waarschijnlijk komen daardoor die foutmeldingen :P
pi_161542677
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:58 schreef Jonmen het volgende:

[..]

RC4 is niet gemaakt voor de Jiayu S3 Plus. Waarschijnlijk komen daardoor die foutmeldingen :P
|:(

Ik zie het nu pas...Strkas maar eens zoeken naar de update voor de Plus dan. Ik begin me trouwens af te vragen wat het verschil is tussen de gewone en de Plus.
pi_161542809
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 20:08 schreef rene90 het volgende:
Telefoontje winnen guys?!
[ afbeelding ]

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1384
Ziet er best spectaculair uit. 45 euro maar? Dat is best weinig.
pi_161543099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:00 schreef Morri2 het volgende:

[..]

|:(

Ik zie het nu pas...Strkas maar eens zoeken naar de update voor de Plus dan. Ik begin me trouwens af te vragen wat het verschil is tussen de gewone en de Plus.
Bij Jiayu.de heb je alvast een CM12.1 versie :)
Weet niet of er nog andere 'degelijke' roms te vinden zijn..

MT6753 <-> MT6752
pi_161543179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:12 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Ziet er best spectaculair uit. 45 euro maar? Dat is best weinig.
Op het moment kost hij 54,99 dollar onder andere hier, maar ik verwacht dat hij nog wel een tikje lager te koop is als meerdere shops hem gaan aanbieden. Dan kan je vaak wat makkelijker gebruik maken van kortingcodes.
http://www.aliexpress.com(...)-1G/32650909139.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:56:20 #54
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161545763
Prijs 269 dollar.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:03:13 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161545889
In meanwhile at Nubia...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:15:09 #56
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161546182
Waar is Nubia mee bezig. Zo lang wachten om hun flagship uit te brengen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:20:02 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161546280
I no rite
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:35:59 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161548678
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prijs 269 dollar.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmz, wat voor SOC?
Ziet er niet al te slecht uit :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:45:23 #59
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161548917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, wat voor SOC?
Ziet er niet al te slecht uit :Y
Helio P10. Een midranger dus, maar prima voor gewoon dagelijks gebruik.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:45:34 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161548927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:00 schreef Morri2 het volgende:

[..]

|:(

Ik zie het nu pas...Strkas maar eens zoeken naar de update voor de Plus dan. Ik begin me trouwens af te vragen wat het verschil is tussen de gewone en de Plus.
Vooral dat de + al met Lolipop kwam dacht ik :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 19 april 2016 @ 14:18:03 #61
206731 Mortaxx
Doomer
pi_161549697
Jongens ik wil een chinaphone kopen maar er is zoveel. Mn laatste telefoon was een Xperia z2 dus wil niet 'minder' dan die en budget is zo'n 200 dollar

Iemand suggesties?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:24:27 #62
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_161549818
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik wil een chinaphone kopen maar er is zoveel. Mn laatste telefoon was een Xperia z2 dus wil niet 'minder' dan die en budget is zo'n 200 dollar

Iemand suggesties?
http://www.aliexpress.com(...)kSG2FftBIaAjrd8P8HAQ

deze denk ik persoonlijk. beste bang for buck opt moment.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:46:52 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161550230
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik wil een chinaphone kopen maar er is zoveel. Mn laatste telefoon was een Xperia z2 dus wil niet 'minder' dan die en budget is zo'n 200 dollar

Iemand suggesties?
Redmi note 3 Pro, afhankelijk van welke provider je zit (4G) een prima toestel :Y

Maar goed; lijstje met eisen is wel handig:
- Afmeting bijvoorbeeld ;)
- Wat had je al gevonden
- Waar twijfel je over
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161550243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Redmi note 3 Pro, afhankelijk van welke provider je zit (4G) een prima toestel :Y
Ik heb dat ding al een tijdje op het oog. Past 'ie eigenlijk op Simyo?
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:50:16 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161550286
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:47 schreef Dennisweb het volgende:

[..]

Ik heb dat ding al een tijdje op het oog. Past 'ie eigenlijk op Simyo?
Simyo -> KPN -> Lokaal 4G (steden)
3G via 900Mhz (werkt veel beter dan 2100)

Werkt op KPN wel prima alleen dus beperkt 4G.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161551326
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 23:54 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Thanks for the info!
Wel flashtool :( dacht deze effe snel via recovery te installeren
Ik heb hem geflasht, dat ging probleemloos. Het was sowieso wel eens nodig, ik had tot op heden altijd geupdate via de Recovery maar de laatste tijd was de telefoon wat traag geworden en de batterijduur was ook achteruitgegaan. Nu werkt hij weer soepel, of de batterij ook beter is durf ik echter nog niet te zeggen; de tijd zal het leren.
pi_161553466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vooral dat de + al met Lolipop kwam dacht ik :)
Ja, maar volgens mij is er een recentere kleine update. Ik kijk straks even :)
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 19 april 2016 @ 18:21:37 #68
206731 Mortaxx
Doomer
pi_161554875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Redmi note 3 Pro, afhankelijk van welke provider je zit (4G) een prima toestel :Y

Maar goed; lijstje met eisen is wel handig:
- Afmeting bijvoorbeeld ;)
- Wat had je al gevonden
- Waar twijfel je over
Lastig om eisen te noemem. Afmeting max 5,5 inch. Vorige was 5,2 en dat was prima

Denk dat het een keuze wordt tussen een gelijkwaardige vervanger zoals de jiayu s3 of toch meer uitgeven en dan een nieuw model als de xiaomi mi5. Maar die is meteen wel erg veel duurder

Die redmi note zit hier weer een beetje tussenin?

Ik heb kpn. Hoe erg is het dat je die 800 frequentie dan mist?

[ Bericht 5% gewijzigd door Mortaxx op 19-04-2016 18:34:01 ]
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:36:49 #69
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_161558604
Hi ik heb een xiaomi redmi 2 pro voor mijn buurman. Deze telefoon krijg ik niet in het Nederlands. Dit is heel bijzonder. Als ik de taal op de Nederlands zet binnen de setting, dan is de datum wel in het Nederlands, maar de namen onder de icoontjes zijn nog in het Engels, evenals binnen sommige menu'tjes. Kan ik daar iets aan doen?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:59:23 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161559388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:36 schreef slaveloos het volgende:
Hi ik heb een xiaomi redmi 2 pro voor mijn buurman. Deze telefoon krijg ik niet in het Nederlands. Dit is heel bijzonder. Als ik de taal op de Nederlands zet binnen de setting, dan is de datum wel in het Nederlands, maar de namen onder de icoontjes zijn nog in het Engels, evenals binnen sommige menu'tjes. Kan ik daar iets aan doen?
Ja, andere ROM. Denk dat de standaard vanuit de verkoper geleverde ROM er nog op staat? Dan is dat de reden want die ROM is vaak een soort Frankenstein.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lastig om eisen te noemem. Afmeting max 5,5 inch. Vorige was 5,2 en dat was prima

Denk dat het een keuze wordt tussen een gelijkwaardige vervanger zoals de jiayu s3 of toch meer uitgeven en dan een nieuw model als de xiaomi mi5. Maar die is meteen wel erg veel duurder

Die redmi note zit hier weer een beetje tussenin?

Ik heb kpn. Hoe erg is het dat je die 800 frequentie dan mist?
De toestellen in de Redmi serie zijn inderdaad prima.
Tja hoe erg is het als je 4G mist, toestel en KPN heeft wel 3G op de 900Mhz. Door de 3G op die band is het wel een stuk beter dan met alleen 2100.

Het is maar net wat voor prioriteit je er zelf aan geeft; zelf mis is het niet zo erg als de vorige keer zonder 4G. Maar dat komt vooral omdat ik nu dus 3G op de 900 er bij heb.
Wel is 4G merkbaar sneller natuurlijk.

4G op de 1800 werkt wel zie hier voor locaties, en dat is snel:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 19 april 2016 @ 21:34:43 #71
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_161560651
[quote]0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, andere ROM. Denk dat de standaard vanuit de verkoper geleverde ROM er nog op staat? Dan is dat de reden want die ROM is vaak een soort Frankenstein.

[..]
Okay, dat wordt even speuren van het weekend. Is XDA developers de pleknwaar je die roms kunt vinden?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_161563700
Iemand al wat ervaringen met FastCardTech, ik wil daar een telefoon bestellen maar ben niet helemaal zeker of ik de gok wil wagen. Bij gearbest/banggood kan ik um (mi4c) ook bestellen maar istie 50 euro duurder.. (EU warehouse)..
Veni, vidi, vodka.
  woensdag 20 april 2016 @ 09:51:39 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161568626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 21:34 schreef slaveloos het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 april 2016 20:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, andere ROM. Denk dat de standaard vanuit de verkoper geleverde ROM er nog op staat? Dan is dat de reden want die ROM is vaak een soort Frankenstein.

[..]
Okay, dat wordt even speuren van het weekend. Is XDA developers de pleknwaar je die roms kunt vinden?
http://xiaomi.eu/community/threads/6-4-14.31099/
XIaomi.eu, ROM met Playstore en alles netjes vertaald ;) En natuurlijk weekly updates.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef dumble het volgende:
Iemand al wat ervaringen met FastCardTech, ik wil daar een telefoon bestellen maar ben niet helemaal zeker of ik de gok wil wagen. Bij gearbest/banggood kan ik um (mi4c) ook bestellen maar istie 50 euro duurder.. (EU warehouse)..
Ze stonden altijd matig bekend, maar goed laatste ervaringen zijn van alweer even geleden.
Veel verhalen van 0 aftersales, verkeerd verzonden items, etc. En dan niet alleen van mensen die voor het eerst iets bij Chinese webwinkels bestellen.
Ben er zelf altijd omheen gelopen :)

Daarnaast zie ik zo geen EU warhouse?

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 20-04-2016 10:11:44 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 20 april 2016 @ 13:36:30 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161573531
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Ziet er toch iets groot en last gen plastic fantastic uit... maar goed, benefit of the doubt. Is de prijs ook naar.
Dat valt mij alles mee ;) als je de prijs meeneemt in het verhaal althans.


Ietjes langer maar verder vrijwel identiek aan de Note 3 :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161573683
Ik vind een telefoon uit china ook wel wat. Zeker qua prijs. Maar ik heb geen verstand van roms enz? Welke telefoons komen dan in aanmerking? Moet je overal wel met roms aan de gang om die te gaan vervangen? Welke merken/modellen kan ik gewoon direct gebruiken? Of kom je dan alleen uit bij onplus?
  woensdag 20 april 2016 @ 13:47:35 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161573804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:42 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind een telefoon uit china ook wel wat. Zeker qua prijs. Maar ik heb geen verstand van roms enz? Welke telefoons komen dan in aanmerking? Moet je overal wel met roms aan de gang om die te gaan vervangen? Welke merken/modellen kan ik gewoon direct gebruiken? Of kom je dan alleen uit bij onplus?
Nee hoor, bij de meeste telefoons kan je het zo allemaal wel gebruiken.
De meeste toestellen krijgen nu ook gewoon netjes updates via de update app op het toestel.

Heel soms worden toestellen door de verkoper nog wel eens voorzien van een ROM met meerdere talen, dat zou de enige reden zijn om hem te flashen (als er bugs in zitten).
Maar zoals gezegd dat is lang niet altijd zo. Maar genoeg hulp hier mocht het toch nodig zijn om een toestel te flashen!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161574259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee hoor, bij de meeste telefoons kan je het zo allemaal wel gebruiken.
De meeste toestellen krijgen nu ook gewoon netjes updates via de update app op het toestel.

Heel soms worden toestellen door de verkoper nog wel eens voorzien van een ROM met meerdere talen, dat zou de enige reden zijn om hem te flashen (als er bugs in zitten).
Maar zoals gezegd dat is lang niet altijd zo. Maar genoeg hulp hier mocht het toch nodig zijn om een toestel te flashen!
Een xiaomi mi5 bijvoorbeeld. Kan ik zo gebruiken wanneer ik die bestel zonder extra dingen te moeten doen? En dat alles dan ook gewoon helemaal goed werkt? En alleen in het engels staat en verder niks?
pi_161574594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:05 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Een xiaomi mi5 bijvoorbeeld. Kan ik zo gebruiken wanneer ik die bestel zonder extra dingen te moeten doen? En dat alles dan ook gewoon helemaal goed werkt? En alleen in het engels staat en verder niks?
In het engels ga je direct kunnen beginnen met een Xiaomi. Maar als je de google play store etc. (gapps) wilt hebben, of eventueel in het nederlands, zul je toch wat moeten ondernemen.
Zoek gewoon een goede, mooie gsm, en zoals RobertNL al zei, hulp genoeg hier om hem in orde te krijgen :)
pi_161574921
De mi5 vind ik wel erg mooi in het zwart.Dus dat duurt nog wel even voordat die beschikbaar is.
Maar in eerste instantie in het engels met playstore en google apps ben ik wel tevreden.
Is het dan heel erg veel gepruts om dat erop te krijgen?
pi_161575422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]
Heel soms worden toestellen door de verkoper nog wel eens voorzien van een ROM met meerdere talen, dat zou de enige reden zijn om hem te flashen (als er bugs in zitten).
Kan je dit uitleggen? Het is toch juist gunstig met meerdere talen? En flashen is dan nodig om de originele (zelf te downloaden?) rom erop te zetten?
  woensdag 20 april 2016 @ 14:59:38 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161575578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat valt mij alles mee ;) als je de prijs meeneemt in het verhaal althans.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ietjes langer maar verder vrijwel identiek aan de Note 3 :P
Uhhh... jouw toestellen? UMI Touch??!!1!

;( ding staat al een ruime week op processing hier in Oostenrijk.
Iets uit Cananda en iets uit America is hier nog sneller dat verstuurd is nadat de UMI Touch hier het land binnenkwam. :') Waarom duurt het zo lang opeens dit jaar?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 april 2016 @ 15:09:12 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161575800
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:54 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Kan je dit uitleggen? Het is toch juist gunstig met meerdere talen? En flashen is dan nodig om de originele (zelf te downloaden?) rom erop te zetten?
Omdat ze dan zelf vaak hebben lopen prutsen met de ROM. Vooral bij xiaomi dingen regelmatig tegen gekomen dat er een chinese rom met allerlij hale aanpassingen op gezet is. Dan loopt het vaak niet soepel en is de helft maar vertaald.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Uhhh... jouw toestellen? UMI Touch??!!1!

;( ding staat al een ruime week op processing hier in Oostenrijk.
Iets uit Cananda en iets uit America is hier nog sneller dat verstuurd is nadat de UMI Touch hier het land binnenkwam. :') Waarom duurt het zo lang opeens dit jaar?
Ah balen. En ja, soms moet je dingen hebben :D
Zo heb je mij ook nog een ZTE aangesmeerd :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 20 april 2016 @ 15:31:10 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161576282
Hea, bah. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161576336
Guys,

Ik heb mijn oog laten vallen op een Xiaomi Redmi Note Pro 3. Die moet mijn Huawei Honor 4X gaan vervangen. Maar als jullie nog andere leuke toestellen tot maximaal 250 euro weten, wil ik die ook wel overwegen.

Mijn eisen zijn:

- Aluminium / metal body
- Minimaal 13 MP camera
- Minimaal 2 GB RAM
- Minimaal 16 GB RAM
- Liefst met finger print scanner.

Hebben jullie nog leuke ideeën? :)
  woensdag 20 april 2016 @ 15:35:48 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161576409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:33 schreef Dennisweb het volgende:
Guys,

Ik heb mijn oog laten vallen op een Xiaomi Redmi Note Pro 3. Die moet mijn Huawei Honor 4X gaan vervangen. Maar als jullie nog andere leuke toestellen tot maximaal 250 euro weten, wil ik die ook wel overwegen.

Mijn eisen zijn:

- Aluminium / metal body
- Minimaal 13 MP camera
- Minimaal 2 GB RAM
- Minimaal 16 GB RAM
- Liefst met finger print scanner.

Hebben jullie nog leuke ideeën? :)
Denk dat je dan een solide telefoon hebt. Deze week nog komt er een review van de niet pro online. Maar wel met een coupon voor de alle modellen ook de pro (althans dat heb ik geprobeerd te regelen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161576435
Het probleem van de Niet-Pro is dat ik een aantal photo samples heb bekeken maar ik geen van de foto's echt scherp vind, in tegenstelling tot die van de wel pro.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:59:09 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161577004
lol, da's mijn idee, alle vijf profielen dezelfde vinger, is 5x de nauwkeurigheid = geen rejects meer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 april 2016 @ 17:01:10 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161578504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:59 schreef shiznuts het volgende:
lol, da's mijn idee, alle vijf profielen dezelfde vinger, is 5x de nauwkeurigheid = geen rejects meer.
Gewoon even goed inscannen, altahans dat werkte bij de Note wel prima, eerste keer was het matig maar naar een tweede scan waarbij ik de vinger iets meer verplaatste werkte dat ding perfect :D.
Meerdere vingers kan ook inderdaad nog meer foto's in het geheugen dus meer kans om de goede te pakken :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161584809
Knoop doorgehakt. Xiaomi Redmi Note 3 Pro is besteld. En als je dan toch geld uitgeeft, doe 't dan goed. Dus kocht ik de versie met 3GB RAM en 32 GB opslag.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:19:58 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161585869
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:53 schreef Dennisweb het volgende:
Knoop doorgehakt. Xiaomi Redmi Note 3 Pro is besteld. En als je dan toch geld uitgeeft, doe 't dan goed. Dus kocht ik de versie met 3GB RAM en 32 GB opslag.
Ah, niet meer gewacht op de korting van morgen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161586511
Nee, ik heb 'm via eBay uit Engeland gehaald. Laatste keer een telefoon van 70 euro gekocht en 40 euro douanekosten gehad. Met een telefoon van 200 euro ga ik dat niet afwachten.
  woensdag 20 april 2016 @ 22:57:54 #92
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_161590567
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://xiaomi.eu/community/threads/6-4-14.31099/
XIaomi.eu, ROM met Playstore en alles netjes vertaald ;) En natuurlijk weekly updates.
Thanks! Van t weekend even kijken of ik dat kan
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_161590699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef Dennisweb het volgende:
Nee, ik heb 'm via eBay uit Engeland gehaald. Laatste keer een telefoon van 70 euro gekocht en 40 euro douanekosten gehad. Met een telefoon van 200 euro ga ik dat niet afwachten.
Waarom nou via Ebay? :')
pi_161591066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waarom nou via Ebay? :')
Omdat dit via UK gaat en ik dus niet de douanekosten hoef te betalen :). Volgende keer wel weer iets uit Chinaland.
pi_161591160
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:32 schreef Stansfield het volgende:
De mi5 vind ik wel erg mooi in het zwart.Dus dat duurt nog wel even voordat die beschikbaar is.
Maar in eerste instantie in het engels met playstore en google apps ben ik wel tevreden.
Is het dan heel erg veel gepruts om dat erop te krijgen?
Engels kan je standaard selecteren. Gapps is helemaal niet zo ingewikkeld nee :)
pi_161596282
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:17 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Engels kan je standaard selecteren. Gapps is helemaal niet zo ingewikkeld nee :)
Heb je daar misschien een mooi uitleg filmpje of beschrijving van? Bij voorkeur in het nederlands ;)
pi_161597162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:08 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Heb je daar misschien een mooi uitleg filmpje of beschrijving van? Bij voorkeur in het nederlands ;)
http://en.miui.com/thread-205625-1-1.html
Voorkeur gaat trouwens uit naar het flashen van een eu-rom. Maar daar moet je pas iets meer over weten als je hem ook daadwerkelijk gaat kopen.
pi_161597510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef Jonmen het volgende:

[..]

http://en.miui.com/thread-205625-1-1.html
Voorkeur gaat trouwens uit naar het flashen van een eu-rom. Maar daar moet je pas iets meer over weten als je hem ook daadwerkelijk gaat kopen.
Ziet er inderdaad niet zo moeilijk uit. Echter lees ik niet zo snel waar je dit scherm te zien krijgt? En kies ik niet eerst de engelse taal en waar vind je dit scherm dan? Heb zelf nu geen android dus ben niet super bekend met android.
  donderdag 21 april 2016 @ 11:31:04 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161597885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:08 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Heb je daar misschien een mooi uitleg filmpje of beschrijving van? Bij voorkeur in het nederlands ;)
Hij doet het zelfs voor :)
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef Jonmen het volgende:

[..]

http://en.miui.com/thread-205625-1-1.html
Voorkeur gaat trouwens uit naar het flashen van een eu-rom. Maar daar moet je pas iets meer over weten als je hem ook daadwerkelijk gaat kopen.
Ah, nice er is ook al een Installer V2 dus, V1 werkte niet meer kwam ik achter :P Werkte altijd perfect maar kon hem niet meer vinden in de Mi store.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 21 april 2016 @ 11:33:48 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161597942
Oh en over Xiaomi gesproken:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161605961
Oja, intussen heb ik mijn locatieprobleempje opgelost.

(Xiaomi Redmi Note 2, Xiaomi.eu ROM)
Extra instellingen => Beheer batterijverbruik van Apps => Energie Besparingsmodi
Selecteer "Uit"

MIUI zorgde er stiekem voor dat niet steeds mijn locatie werd aangepast terwijl ik dat wel wenste.
  donderdag 21 april 2016 @ 20:20:17 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161609615
S3 VS P9


In meanwhile bij ons:


P9000 Edge dual cam?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161623117
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, niet meer gewacht op de korting van morgen :)
Al meer info over die korting? ;)

Na jaren Apple te hebben gehad wil ik wel eens een Android proberen. En m'n oog is gevallen op de Xiaomi Redmi Note 3 Pro
  vrijdag 22 april 2016 @ 12:16:05 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161623134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:15 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Al meer info over die korting? ;)

Na jaren Apple te hebben gehad wil ik wel eens een Android proberen. En m'n oog is gevallen op de Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Ja, die staat bij de review op de frontpage:


Laatste pagina ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161623230
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, die staat bij de review op de frontpage:
[ link | afbeelding ]

Laatste pagina ;)
oh lol, die was ik net aan t lezen (was pas op pagina 2 :)). Thanks

edit: hmm geen NFC voor de note 3 pro , dat is wel heel jammer

[ Bericht 3% gewijzigd door KdwPPr op 22-04-2016 12:32:41 ]
pi_161623727
Shiz, bevalt die P9000 je nog?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161624017
Morgen is de laatste dag om mee te doen trouwens ;)
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1384
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_161628797
Edit: never mind :P


Oh en mijn ticket bij Gearbest staat al sinds Zondag op processing :P

[ Bericht 51% gewijzigd door WammesWaggel op 22-04-2016 16:48:42 ]
pi_161629951
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:33 schreef RobertNL het volgende:
Oh en over Xiaomi gesproken:
[ link | afbeelding ]
Leuke review! Echter liever een Note 2 die iets goedkoper is met mindere batterij en een SD slot, ik pleur er nogal veel GB's op namelijk...Een Note 3 mét SD slot was natuurlijk perfect geweest.

Vraagje aan Xiaomi gebruikers die xiaomi.eu ROM gebruiken: downloaden jullie ook wekelijks die ROM van 700+ MB om die dan via de updater app te installeren? Of zie ik iets over het hoofd? Als ik bij updater ga, dan zegt ie nooit dat er een update is, terwijl die er wel is op xiaomi.eu forum. Of is dat nou die zogeheten OTA update ofzo dat ik telkens uitvoer?
pi_161630689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:33 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Leuke review! Echter liever een Note 2 die iets goedkoper is met mindere batterij en een SD slot, ik pleur er nogal veel GB's op namelijk...Een Note 3 mét SD slot was natuurlijk perfect geweest.

Vraagje aan Xiaomi gebruikers die xiaomi.eu ROM gebruiken: downloaden jullie ook wekelijks die ROM van 700+ MB om die dan via de updater app te installeren? Of zie ik iets over het hoofd? Als ik bij updater ga, dan zegt ie nooit dat er een update is, terwijl die er wel is op xiaomi.eu forum. Of is dat nou die zogeheten OTA update ofzo dat ik telkens uitvoer?
Yepp, same here. Alles downloaden via de updater en daarna installeren. Ik krijg wel altijd meldingen.
pi_161632378
Goh, Gearbest wil geen review plaatsen als je aangeeft dat zij een toestel met spyware versturen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:32:59 #113
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_161633773
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:52 schreef rene90 het volgende:
Morgen is de laatste dag om mee te doen trouwens ;)
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1384
Jups, heb meegedaan. ;)
nec cito nec tarde
  vrijdag 22 april 2016 @ 22:02:41 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161637017
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:33 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Leuke review! Echter liever een Note 2 die iets goedkoper is met mindere batterij en een SD slot, ik pleur er nogal veel GB's op namelijk...Een Note 3 mét SD slot was natuurlijk perfect geweest.

Vraagje aan Xiaomi gebruikers die xiaomi.eu ROM gebruiken: downloaden jullie ook wekelijks die ROM van 700+ MB om die dan via de updater app te installeren? Of zie ik iets over het hoofd? Als ik bij updater ga, dan zegt ie nooit dat er een update is, terwijl die er wel is op xiaomi.eu forum. Of is dat nou die zogeheten OTA update ofzo dat ik telkens uitvoer?
De pro is dan wel met micro sd maar dan heb je maar 1 sim.

Ota zou gewoon via de updater App moeten binnenkomen dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 23 april 2016 @ 02:48:38 #115
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161644469
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161644751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:33 schreef Brecht35 het volgende:

[..]
Vraagje aan Xiaomi gebruikers die xiaomi.eu ROM gebruiken: downloaden jullie ook wekelijks die ROM van 700+ MB om die dan via de updater app te installeren? Of zie ik iets over het hoofd? Als ik bij updater ga, dan zegt ie nooit dat er een update is, terwijl die er wel is op xiaomi.eu forum. Of is dat nou die zogeheten OTA update ofzo dat ik telkens uitvoer?
Xiaomi.eu roms krijgen nog maar één keer per maand een ota. Gewoon downloaden via de site dus als je de laatste versie wilt hebben want op de ota kan je anders lang wachten. Het is uiteindelijk precies hetzelfde pakket wat je installeert.
pi_161649501
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 03:23 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Xiaomi.eu roms krijgen nog maar één keer per maand een ota. Gewoon downloaden via de site dus als je de laatste versie wilt hebben want op de ota kan je anders lang wachten. Het is uiteindelijk precies hetzelfde pakket wat je installeert.
Dat verklaart het. :) Ik update elke week om eerlijk te zijn. :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 22:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De pro is dan wel met micro sd maar dan heb je maar 1 sim.

Ota zou gewoon via de updater App moeten binnenkomen dacht ik.
Ah damn, dan was de Pro wel beter voor mij geweest. Achja. :P
pi_161649822
Heb vandaag de ZTE axon elite binnengekregen. Mooi, solide en snel toestel. Alleen de achterkant vind ik wat minder. Maar daar komt toch een cover overheenoverheen.

Nu nog een makkelijke manier vinden om dat ding te rooten.

Heb er wel gelijk een andere launcher op gezet.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:40:40 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161650228
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 14:17 schreef relativity het volgende:
Heb vandaag de ZTE axon elite binnengekregen. Mooi, solide en snel toestel. Alleen de achterkant vind ik wat minder. Maar daar komt toch een cover overheenoverheen.

Nu nog een makkelijke manier vinden om dat ding te rooten.

Heb er wel gelijk een andere launcher op gezet.
Vrij snel nog, hoe hadden ze hem verzonden?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161653483
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 14:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vrij snel nog, hoe hadden ze hem verzonden?
Swiss post. Nu alleen kijken hoe ik root erop krijg. Wordt nu al gek van al die aan op websites lol.

Update naar marshmallow is er ook nog niet. Alleen voor de pro versie helaas.

[ Bericht 7% gewijzigd door relativity op 23-04-2016 19:42:01 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 23 april 2016 @ 20:38:57 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161656710
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:06 schreef relativity het volgende:

[..]

Swiss post. Nu alleen kijken hoe ik root erop krijg. Wordt nu al gek van al die aan op websites lol.

Update naar marshmallow is er ook nog niet. Alleen voor de pro versie helaas.
Oké, hmz jammer dat MM er nog niet is en root met kingroot oid werkt niet?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161656896
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oké, hmz jammer dat MM er nog niet is en root met kingroot oid werkt niet?
Nee dat had ik al geprobeerd, maar helaas.

Moet via adb de recovery flashen en dan supersu flashen met recovery.
Ben benieuwd :P want ik heb geen windows :P

EDIT: het is me gelukt met de bovenstaande methode :P

[ Bericht 8% gewijzigd door relativity op 24-04-2016 10:01:11 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161665225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:53 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Dat verklaart het. :) Ik update elke week om eerlijk te zijn. :P
Ja ik ook, al is het alleen maar voor de vertalingen. Ik vertaal mee aan de xiaomi.eu rom dus moet ook kijken of er geen Engelse woorden of misschien wel hele zinnen doorheen glippen. Als je bijvoorbeeld nu met je 6.4.21 rom ingesteld in het Nederlands kijkt naar hoe de datumnotatie in het notificatiescherm staat, dan zie je dat de dag goed staat maar de datum daaronder twee spaties teveel naar rechts staat. Dit heb ik verbeterd een paar dagen geleden en is als het goed is in orde in de volgende weekly. Kleine dingetjes maar voor mij wel de moeite om te updaten. Waarschijnlijk merken de meeste mensen zulke foutjes niet eens haha maarja.
pi_161675184
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 02:04 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Ja ik ook, al is het alleen maar voor de vertalingen. Ik vertaal mee aan de xiaomi.eu rom dus moet ook kijken of er geen Engelse woorden of misschien wel hele zinnen doorheen glippen. Als je bijvoorbeeld nu met je 6.4.21 rom ingesteld in het Nederlands kijkt naar hoe de datumnotatie in het notificatiescherm staat, dan zie je dat de dag goed staat maar de datum daaronder twee spaties teveel naar rechts staat. Dit heb ik verbeterd een paar dagen geleden en is als het goed is in orde in de volgende weekly. Kleine dingetjes maar voor mij wel de moeite om te updaten. Waarschijnlijk merken de meeste mensen zulke foutjes niet eens haha maarja.
Ik heb wel een bugje ontdekt denk ik. Als je meerdere berichten krijgt dan stond er vroeger bijvoorbeeld "3 ongelezen berichten"(in je notificatiecenter als je dat dus naar beneden schuift en dan 1 x schuift naar rechts) en nu staat daar het laatste bericht aangeplakt zonder spatie. Kan ik dat doorgeven?
pi_161682745
Vind de Elephone P9000 toch wel een aantrekkelijke telefoon. Mooie prijs en ondersteuning voor 4G 800 mhz. Begrijp na flink wat Googlen dat Elephone niet per se bekend staat om z'n (bouw)kwaliteit, maar wat mag je verwachten voor 200 euro..

Iemand al bekend met dit toestel of er iets over gehoord?
pi_161691904
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:17 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Kan ik dat doorgeven?
Ja, had ik toevallig gisteren zelf ook al gezien. Denk dat ik er wel een spatie tussen kan krijgen maar dat de inhoud van het laatste bericht wel nog zichtbaar blijft er achter. Zal er naar kijken. Krijg binnenkort een redmi 3 en zal daarop ook even kijken of ik nog dingen tegenkom want gebruik zelf een mi4.
pi_161694009
Hallo allemaal,

Al een tijdje lees ik mee hier op het forum, omdat ook ik de overstap wil maken naar een chinaphone. Inmiddels heb ik wel een lijstje in mijn hoofd, maar vraag ik me ook af of het niet slimmer is nog even te wachten. De foto's van bijvoorbeeld de ulefone future zien er prachtig uit. En misschien dat de Nubia z9 nog in prijs wordt verlaagd?

Camera is belangrijkste optie. Ik wil binnenshuis fatsoenlijke foto's van gemengd gezelschap (dus donker en blank) kunnen maken,
Minimaal 3gb ram, 32 gb opslag bij voorkeur met sd-kaart ondersteuning
Scherm tussen 5.0 en 5.5 inch
Prijs max 250 euro

Ik twijfel vooralsnog tussen de Nubia Z11 mini, redmi Note Pro en Zopo Speed 8. De Ulefonezou hier ook tussen passen. Rechtvaardigen de specs van de Zopo en Nubia het prijsverschil met de Redmi? En zijn voor deze toestellen ook de upgrade naar Android 6 te verwachten (en uberhaupt te wensen)?

Ik twijfel erg, mede omdat ik de toestellen niet eerst even kan zien. Maar een trip naar Chiba zit er voorlopig even niet in. O ja, ik kom van een Galaxy S4 af.
pi_161698176
Voor de liefhebbers:

XIAOMI Redmi Note 3 Pro
Coupon: NOTE3PRO16(Gray&16GB)
Coupon: NOTE3PRO(32GB)

http://www.gearbest.com/c(...)r&utm_medium=llphone

XIAOMI Redmi Note 3 Pro 32GB ROM 4G Phablet
Your subtotal: $224.99
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 25 april 2016 @ 12:17:10 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161698362
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:10 schreef relativity het volgende:
Voor de liefhebbers:

XIAOMI Redmi Note 3 Pro
Coupon: NOTE3PRO16(Gray&16GB)
Coupon: NOTE3PRO(32GB)

http://www.gearbest.com/c(...)r&utm_medium=llphone

XIAOMI Redmi Note 3 Pro 32GB ROM 4G Phablet
Your subtotal: $224.99
Zelfde prijs bij banggood met coupon: 3pro15
Naar aanleiding van de review op de frontpage:
Telefoon: Xiaomi Redmi Note 3: Budget-topper.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161698911
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef no1uknow het volgende:
Vind de Elephone P9000 toch wel een aantrekkelijke telefoon. Mooie prijs en ondersteuning voor 4G 800 mhz. Begrijp na flink wat Googlen dat Elephone niet per se bekend staat om z'n (bouw)kwaliteit, maar wat mag je verwachten voor 200 euro..

Iemand al bekend met dit toestel of er iets over gehoord?
Shizznuts heeft er 1.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161699247
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:20 schreef shiznuts het volgende:
S3 VS P9
[ afbeelding ]

In meanwhile bij ons:
[ afbeelding ]

P9000 Edge dual cam?
[ afbeelding ]
lokqoute. Hoe bevalt je P9000?
  maandag 25 april 2016 @ 13:12:18 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161699550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]

... loop ik de hele tijd op 5.5" te kutten... 'en het is veel te groot' en 'koelkast dit en dat' en 'nevernooit niet; 5" is de max, misschien 5.2" zonder bezels'... maar man. Die 5.5" phones... ze zijn helemaal niet zoveel groter meer opeens (en dat terwijl ik de 5.5" Kingzone K1 Turbo best joekeloeris groot vond). Kweenie, is misschien de 5.2" die over tijd toch een groter formaat ook wat normaliseert, maar die 5.5" valt eigenlijk hartstikke mee. :o :@

Korte initiële impressie van de Elephone P9000... is een betere verschijning dan verwacht. Echt supernice design en bouw. Scherm is grandioos. Knoppen zitten lekker laag voor one hand operation. Alles supersnel. Android 6.0 is lekker clean, geen nonsens installs behalve een ElE Service app.

Speaker... mweh... nou zijn speakers van smartphones meestal niet geweldig, maar dit is er in ieder geval geen uitzondering op zeg maar. Fingerprint ID... mweh, misschien moet ik die nog eens herscannen, want nu is de misrate hoger dan de succesrate. Ik mis serieus nu de Frame Interactive Technology, of F.I.T. in't kort van de Nubia Z9, dat blijft echt een ding van de toekomst met z'n edgy tech. Je hebt ook maar een enkele navigatieknop, waarbij de Nubia nog twee verborgen klassieke knoppen heeft er links en rechts van. Werkt wel en je kunt zelfs nog onscreen keys activeren (die te verbergen en tevoorschijn te swipen is), maar, zal wel kwestie van gewenning zijn, maar ik weet niet wat er mis is met twee extra fysieke touchknoppen? Achterkant is zo'n sandpaper surface. Kweenie. Ik heb normaalgesproken een hoesje om de Z9 omdat 'ie anders alle kanten op glijdt, maar dit is nou niet echt chique ofzo. Ook zie je hier gewoon smudges op, ziet er waarschijnlijk niet meer uit na een paar weken/maanden, waar je tenminste een glazen panel nog een beetje makkelijk reinigt.

Mja, zover kan ik er nog niet over zeggen, behalve dus: nette foon. :D Formaat valt me eigenlijk verrassenderwijs super mee. Paar minmuntjes al wel, een paar dingen die met tweaken en gewenning wel prima zijn. We'll see on the longer run.
Dat dus. Misschien volgend weekend tijd voor een verslagje en shootout tegen de UMI Touch die er dan misschien is. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 25 april 2016 @ 14:09:58 #133
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161700744


Met bijbehorende win-actie:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161703758
Ik ben van plan mijn mi5 te gaan kopen maar wat is behalve het verschil in GB nog meer het verschil in dagelijks gebruik tussen de 32GB en de 64 GB versie? Ik game niet en verwacht ook niet veel meer dan 32GB nodig te hebben? Maar wil wel redelijk lang met mijn telefoon doen. zeker meer dan 2 jaar. Is de 32GB verdie dan meer dan genoeg of raden jullie dan de 64 GB versie aan?
pi_161703952
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben van plan mijn mi5 te gaan kopen maar wat is behalve het verschil in GB nog meer het verschil in dagelijks gebruik tussen de 32GB en de 64 GB versie? Ik game niet en verwacht ook niet veel meer dan 32GB nodig te hebben? Maar wil wel redelijk lang met mijn telefoon doen. zeker meer dan 2 jaar. Is de 32GB verdie dan meer dan genoeg of raden jullie dan de 64 GB versie aan?
Als je er zo lang mee wil doen zou ik meer zorgen maken over je RAM en dus kiezen voor de 4GB/128GB versie.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161704926
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Als je er zo lang mee wil doen zou ik meer zorgen maken over je RAM en dus kiezen voor de 4GB/128GB versie.
Zo lang is dat toch ook weer niet? Die 4GB/128GB versie vind ik weer een beetje aan de dure kant.
De 64 en 32 versie moeten toch ook wel redelijk lang mee kunnen? Dan vraag ik me af welke van die 2 het beste bang for the bucks is.
pi_161704981
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:46 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Zo lang is dat toch ook weer niet? Die 4GB/128GB versie vind ik weer een beetje aan de dure kant.
De 64 en 32 versie moeten toch ook wel redelijk lang mee kunnen? Dan vraag ik me af welke van die 2 het beste bang for the bucks is.
Dan maakt het niet heel veel uit en ligt het er meer aan waar jij genoeg mee neemt. De 16GB van mijn Nexus 5 heb ik persoonlijk nog nooit vol gekregen. Dit komt mede doordat ik eens per half jaar een factory reset doe om alles smooth te houden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161705102
Ga woensdag een Redmi Note 2 kopen van een Tweaker voor een leuke prijs (fractie hoger dan kopen via webshop, maar geen risico op importheffing e.d). Mooie en voordelige manier om eens kennis te maken met een chinaphone tov 200+ neerleggen in een chinese webshop.
pi_161723083
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dan maakt het niet heel veel uit en ligt het er meer aan waar jij genoeg mee neemt. De 16GB van mijn Nexus 5 heb ik persoonlijk nog nooit vol gekregen. Dit komt mede doordat ik eens per half jaar een factory reset doe om alles smooth te houden.
Het gaat mij niet zozeer om de GB geheugen maar meer het andere verschil in snelheid geloof ik waar ik geen verstand van heb. Is dat het verschil in geld waard?
pi_161723219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:44 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Het gaat mij niet zozeer om de GB geheugen maar meer het andere verschil in snelheid geloof ik waar ik geen verstand van heb. Is dat het verschil in geld waard?
Tussen de 32GB en 64GB zit geen verschil.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161723225
Snelheid zal niet veel uitmaken.
Ik heb hier 2 dezelfde telefoons, 1 met 2G en 1 met 3G ram maar dat maakt op benchmark resultaten geen reet uit.
Het enige is dat meer apps in het ram geheugen kunnen blijven staan.
Als je veel wisselende apps gebruikt kan het op den duur uitmaken hoe snel iets geopend wordt.
pi_161723439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Tussen de 32GB en 64GB zit geen verschil.
64GB heeft 2.15 Ghz en de 32GB 1/8 Ghz. Nou zegt me dat niet veel maar dat verschil is het geld dus niet waard? Zeker als je genoeg hebt aan 32 GB
pi_161723703
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef Stansfield het volgende:

[..]

64GB heeft 2.15 Ghz en de 32GB 1/8 Ghz. Nou zegt me dat niet veel maar dat verschil is het geld dus niet waard? Zeker als je genoeg hebt aan 32 GB
Oh excuses, dat was mij nog niet eens opgevallen. Ik dacht dat ze allemaal 2.15Ghz hadden. Het verschil zal niet echt merkbaar zijn. Maar voor de paar tientjes koos ik sowieso voor de 64GB.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 26 april 2016 @ 13:06:27 #144
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161724233
Laat het aub edge to edge zijn: "the ZTE Axon 2 comes with a 5.5" QHD OLED panel and has a Snapdragon 820 chipset between the sheets of the metal unibody. There's 4GB of RAM and 64GB of storage, expandable via additional 128GB.

The main camera is 20MP coupled with dual-LED flash, while the secondary one is 8MP. The phone will definitely feel solid with a weight of 175 grams. It measures 154×77×9.8 mm. Charging happens via a USB Type-C port."

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161731761
Lekker dan. Zojuist mijn Xiaomi Redmi Note 3 Pro binnengekregen. De adverteerder op eBay beloofde mij ondersteuning voor de Nederlandse taal. Die is er dus niet. Bovendien staat niet de originele Xiaomi Rom erop, maar een rom die mij voortdurend om wachtwoorden en toestemming op WiFi te komen vraagt.

PlayStore stond ook standaard voor geïnstalleerd en ik kreeg ook geen installatiescherm bij het opstarten. De seal zat vol met luchtbubbels en eigenlijk deugt er geen ruk van de hele advertentie.Ik mag 'm ook niet flashen van de verkoper, want dan vervalt mijn garantie.
pi_161733948
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:14 schreef Dennisweb het volgende:
Lekker dan. Zojuist mijn Xiaomi Redmi Note 3 Pro binnengekregen. De adverteerder op eBay beloofde mij ondersteuning voor de Nederlandse taal. Die is er dus niet. Bovendien staat niet de originele Xiaomi Rom erop, maar een rom die mij voortdurend om wachtwoorden en toestemming op WiFi te komen vraagt.

PlayStore stond ook standaard voor geïnstalleerd en ik kreeg ook geen installatiescherm bij het opstarten. De seal zat vol met luchtbubbels en eigenlijk deugt er geen ruk van de hele advertentie.Ik mag 'm ook niet flashen van de verkoper, want dan vervalt mijn garantie.
terug sturen onder garantie dat de nederlandse taal niet werkt als ie dat belooft heeft.
Ik weet niet of je met PayPal betaald hebt maar een claim wegens een niet correct geleverd artikel kun je ook overwegen.
pi_161734620
Van Gearbest krijg ik een waardebon van vijf dollar omdat zij mij een telefoon met malware hebben gezonden, yippy :P
pi_161740970
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:14 schreef Dennisweb het volgende:
Lekker dan. Zojuist mijn Xiaomi Redmi Note 3 Pro binnengekregen. De adverteerder op eBay beloofde mij ondersteuning voor de Nederlandse taal. Die is er dus niet. Bovendien staat niet de originele Xiaomi Rom erop, maar een rom die mij voortdurend om wachtwoorden en toestemming op WiFi te komen vraagt.

PlayStore stond ook standaard voor geïnstalleerd en ik kreeg ook geen installatiescherm bij het opstarten. De seal zat vol met luchtbubbels en eigenlijk deugt er geen ruk van de hele advertentie.Ik mag 'm ook niet flashen van de verkoper, want dan vervalt mijn garantie.
Niet echt netjes...Misschien volgende keer toch maar weer in China bestellen. Nooit problemen mee gehad, en die douanekosten, dat is gewoon pech geweest.

Maar inderdaad terug sturen.
pi_161745375
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:14 schreef Dennisweb het volgende:
Ik mag 'm ook niet flashen van de verkoper, want dan vervalt mijn garantie.
Moest ik dit hebben, ik zou gewoon een nieuwe rom flashen. Wat maakt het voor hun nu uit welke rom erop staat?
Het enige waarvoor je garantie gaat vragen is als er iets mis is met de hardware, waar je bij Xaomi wel redelijk safe zit.
pi_161756757
Umi Touch binnen: ziet er goed uit. Wel zwaar.

Zijn er specifieke dingen die mensen getest willen zien worden?
pi_161763243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:55 schreef marco_sire het volgende:
Umi Touch binnen: ziet er goed uit. Wel zwaar.

Zijn er specifieke dingen die mensen getest willen zien worden?
Hoe zit het met de sensors die er op zitten zoals compass etc. ? Werken die? Ik zag in een filmpje dat de software zegt dat ze aanwezig zijn, maar niet werken.
pi_161773002
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:30 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Hoe zit het met de sensors die er op zitten zoals compass etc. ? Werken die? Ik zag in een filmpje dat de software zegt dat ze aanwezig zijn, maar niet werken.
Helaas, je geeft zelf het antwoord al ;)
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:30:29 #153
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161803528
Vanaf 4 mei te koop voor 199 dollar.


[ Bericht 19% gewijzigd door RobertNL op 29-04-2016 19:35:43 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 29 april 2016 @ 18:37:45 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161804730
Uh... Je plaatje is een beetje te gigantisch...

Maar uh, jah, ik zag 't al. Maar: verschrikkelijk on-screen keys en z'n edge-to-edge is niet echt bezelless...
Wel cool van de side fingerprintID scanner (Huawei Honor).

De S3 is ook in de limited pre-sale (179.99 USD, bijvoorbeeld bij Everbuying). 5.2" (i.p.v. 5.5") en well bezelless lijkt het. Specs zijn wat minder... Geen Helio processor, geen sick RAM, USB Type-C e.d.

Tot nu toe wordt er een en ander gehint van de P9000 Edge... dat kan nog wel wat worden qua bezelless phones...


Maar kom op ZTE, waar blijft die nieuwe 5.2" Nubia Z11 met F.I.T. nou?

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 29-04-2016 18:54:00 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 29 april 2016 @ 18:57:41 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161805038
De bezels van de Ulephone zijn kleiner dan 99% van de smartphones. Daarnaast kun je gewoon de on-screen buttons dit keer wel altijd verbergen. Gebruik je een app als pie control dan kun je altijd het volle scherm benutten! En het heeft alle 4G banden die Nederlandse providers gebruiken. Een prima smartphone dus.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 29 april 2016 @ 19:04:25 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161805191
Is ook prima, maar ik vind het gewoon net niet de full mile gaan. En je hebt onder alsnog verwaarloosde ruimte, knal er dan gewoon daadwerkelijke knoppen neer, ik begrijp niezo waarom on-screen keys een ding zijn totdat we zover zijn dat je hele foon van top to bottom een display is ofzo. Vind de Z9 prima met drie fysieke knoppen. De P9000 met enkele knop wil ook prima (maar heeft de optie: on-screen keys ook, mocht je daar om de een of andere reden fan van zijn???).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 29 april 2016 @ 19:14:27 #157
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161805399
Ik haat on-screen buttons, maar met deze oplossing zou ik wel kunnen leven. Sowieso is pie control zoveel fijner dan dat kut balk onderin! En Inderdaad waar is Nubia mee bezig. Voordat de Nubia Z11 uitkomt is de Snapdragon 820 alweer verouderd :').

Design is trouwens wel mooi, zou hem zo als budget smartphone aanschaffen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 29 april 2016 @ 19:28:51 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161805704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanaf 4 mei te koop voor 199 dollar.
[ afbeelding ]
Mijn data wat doe je _O-
Bezwaar als ik hem even herupload en aanpas in je post :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 29 april 2016 @ 19:29:20 #159
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161805720
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 19:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mijn data wat doe je _O-
Bezwaar als ik hem even herupload en aanpas in je post :P?
Doe maar!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 29 april 2016 @ 19:33:11 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161805813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 18:37 schreef shiznuts het volgende:
Wel cool van de side fingerprintID scanner (Huawei Honor).
Sony had dat als eerste dacht ik :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 18:37 schreef shiznuts het volgende:
Maar kom op ZTE, waar blijft die nieuwe 5.2" Nubia Z11 met F.I.T. nou?

Aye, dan doe ik ook een rondje Nubia mee :D

quote:
12s.gif Op vrijdag 29 april 2016 19:04 schreef shiznuts het volgende:
Is ook prima, maar ik vind het gewoon net niet de full mile gaan. En je hebt onder alsnog verwaarloosde ruimte, knal er dan gewoon daadwerkelijke knoppen neer, ik begrijp niezo waarom on-screen keys een ding zijn totdat we zover zijn dat je hele foon van top to bottom een display is ofzo. Vind de Z9 prima met drie fysieke knoppen. De P9000 met enkele knop wil ook prima (maar heeft de optie: on-screen keys ook, mocht je daar om de een of andere reden fan van zijn???).
Wat betreft de P9000 die enkele knop snap ik ook niet echt :').
De back knop werkt althans niet bij mij (het is of home of multitask).

Oh ken je het verhaal van die ZTE Axon Elite?; die kwam niet.
Wel zat er in het DHL pakketje van Gearbest een andere envelop (PostNL) met een adres van een vent uit Venezuela met daarin een...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________

Hallo Moto:



[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 29-04-2016 19:53:16 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161844120
Mi5 64gb black is onderweg, kent iemand nog mooie/goede hoesjes? Ik las ergens dat de telefoon vrij glad was..
Veni, vidi, vodka.
  zondag 1 mei 2016 @ 14:32:59 #162
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_161845564
Bluboo heeft een update uitgebracht voor de Picasso met bugfixes maar de bug wbt de taalkeuze bestaat gewoon nog en het security patch level is nog van Maart :D
  zondag 1 mei 2016 @ 14:42:34 #163
453862 FreshHead
Killuminati
pi_161845911
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 19:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mijn data wat doe je _O-
Bezwaar als ik hem even herupload en aanpas in je post :P?
Gebruik opera of uc browser met cloud boost zodat afbeeldingen verkleind worden.
  zondag 1 mei 2016 @ 15:34:49 #164
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161847756
Is een Helio P10 snel genoeg voor dagelijkse apps zoals Facebook, Whatsapp, Nu.nl etc zonder dat er lag optreedt? Wil de Ulephone Future voor iemand bestellen die er toch niet op gamed. Volgens mij heeft de Elephone P9000 dezelfde chip, hoe zijn daar de ervaringen op?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161847922
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:26 schreef dumble het volgende:
Mi5 64gb black is onderweg, kent iemand nog mooie/goede hoesjes? Ik las ergens dat de telefoon vrij glad was..
Daar ben ik ook op zoek naar. Liefst iets in de dbrand style waarbij je veel zelf kan kiezen.
  zondag 1 mei 2016 @ 15:52:14 #166
453862 FreshHead
Killuminati
pi_161848244
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is een Helio P10 snel genoeg voor dagelijkse apps zoals Facebook, Whatsapp, Nu.nl etc zonder dat er lag optreedt? Wil de Ulephone Future voor iemand bestellen die er toch niet op gamed. Volgens mij heeft de Elephone P9000 dezelfde chip, hoe zijn daar de ervaringen op?
Meer dan genoeg voor whatsapp etc. bekijk de benchmarks maar.
Maar aye even serieus die Future geeft mij wel een boner wtf.
pi_161850758
Mijn Xiaomi Redmi Note 2 laad niet meer op :{ Telefoon is net een half jaar oud.
Net of de Blitzwolf lader hem heeft opgeblazen, want die ook doet niks meer.
Maar op andere laders en kabels laad mijn telefoon ook niet meer.
Zou het usb contact willen vervangen maar weet niet wat het verstandigst is.
Contact opnemen met de China shop waar het gekocht is? Zelf vervangen of bij een telefoonwinkel hier in de buurt?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_161851506
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:43 schreef Miniem het volgende:
Mijn Xiaomi Redmi Note 2 laad niet meer op :{ Telefoon is net een half jaar oud.
Net of de Blitzwolf lader hem heeft opgeblazen, want die ook doet niks meer.
Maar op andere laders en kabels laad mijn telefoon ook niet meer.
Zou het usb contact willen vervangen maar weet niet wat het verstandigst is.
Contact opnemen met de China shop waar het gekocht is? Zelf vervangen of bij een telefoonwinkel hier in de buurt?
bij mijn jiayu g4 heb ik het zelf gedaan, 5 euro en een uurtje bezig zijn en hij was weer als nieuw.. maar hoe dat bij jou zit, geen idee..
  maandag 2 mei 2016 @ 12:31:08 #169
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161869035
Van al deze e-shops welke is het beste?
http://ulefone.com/products/future/buy.html
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161870143
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 12:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Van al deze e-shops welke is het beste?
http://ulefone.com/products/future/buy.html
Tinydeal en banggood.
:]
  maandag 2 mei 2016 @ 13:38:54 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161870486
Jup, die met de eigen topics en NLers die er werken en hier rondhangen. ;)
Zijn allemaal haast wel ok, ff op kimovil kijken, volgens mij is 'ie met een 8% coupon van daar bij Gearbest een haar goedkoper te krijgen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161874346
Zou de 'Future' niet voor 199 dollar op 4 mei in de sale komen? Of was dat een grapje.....
  maandag 2 mei 2016 @ 18:26:15 #173
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161877064
Nee, dat klopt gewoon.

[ Bericht 6% gewijzigd door MisterJ.Lo op 02-05-2016 18:38:35 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161890020
Ik heb net een VKworld F1 besteld, Ja een telefoon van 37 euro met android 5.1 :o
pi_161900865
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:31 schreef Repeteeltje het volgende:
Zou de 'Future' niet voor 199 dollar op 4 mei in de sale komen? Of was dat een grapje.....
http://ulefone.com/page-future-presale.html
:]
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:01:18 #176
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161903642
Als je snel bent dus.. (limited)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161904899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:01 schreef Dromer het volgende:
Als je snel bent dus.. (limited)
Mmmm. Ik zie ze nog nergens voor 199. Te laat denk ik ...
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:10:51 #178
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161905904
Kun je trouwens met PayPal het best met dollars betalen of in euro's?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161909884
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:44 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Mmmm. Ik zie ze nog nergens voor 199. Te laat denk ik ...
je ziet het aftellen toch tot 4 mei. 2000 stuks is best veel dus goede kans lijkt me.
:]
  woensdag 4 mei 2016 @ 01:07:28 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161913800
Psies, al is die limited amount natuurlijk een totaal, dus per webshop kan het zomaar in no-time weg zijn.

In other news, Vernee Thor is shippink! Geloof dat de estimate pas over een week was, dus dat is een meevaller. Dit lijkt me echt backupphone/foon-voor-je-ma (<¤95 EUR). :Y Kweenie, om de een of andere reden ben ik best enthousiast over dit nieuwe merk en benieuwd wat we nog meer van ze gaan zien in de toekomst ook in 't high-end segment. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:46:13 #181
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161915942
Een Ulefone Future net besteld voor ¤175 euro. Een prima prijs voor deze smartphone.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:50:23 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161915986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Ulefone Future net besteld voor ¤175 euro. Een prima prijs voor deze smartphone.
specwise?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:52:32 #183
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161916021
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:54:59 #184
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161916059
quote:
ik bedoelde dat het specwise een prima prijs is. De uitwerking is bij toko's als Elefone en ZTE maar afwachten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:57:55 #185
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161916101
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ik bedoelde dat het specwise een prima prijs is. De uitwerking is bij toko's als Elefone en ZTE maar afwachten
Dat is het zeker, en al helemaal wanneer het op het materiaal aankomt dat ervoor gebruik is. Glas/metaal en edge to edge ^O^.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161916113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Ulefone Future net besteld voor ¤175 euro. Een prima prijs voor deze smartphone.
Mooie phone!
behalve de on screen navigation :r
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:59:05 #187
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161916120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:58 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Mooie phone!
behalve de on screen Navigation :r
Gelukkig kun je dat uitzetten en pie control gebruiken, waarvoor het scherm effectief hetzelfde is als met capactive buttons.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:01:50 #188
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161916158
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161916181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Gelukkig kun je dat uitzetten en pie control gebruiken, waarvoor het scherm effectief hetzelfde is als met capactive buttons.
Lijkt me toch ook niet alles.. een app (eerste zoektocht via google) die je gebruikt om andere apps etc. te sluiten. Als je in een of andere app bezig bent, moet je nog een extra handeling doen om de pie control op te roepen (ik geloof dat dit niet altijd standaard op het scherm staat) waarna je kan teruggaan of sluiten.
Nog maar te zwijgen over hoe vlot dit gaat gaan.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:04:57 #190
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161916208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Lijkt me toch ook niet alles.. een app (eerste zoektocht via google) die je gebruikt om andere apps etc. te sluiten. Als je in een of andere app bezig bent moet je nog een extra handeling doen om de pie control op te roepen (ik geloof dat dit niet altijd standaard op het scherm staat) waarna je kan teruggaan of sluiten.
Nog maar te zwijgen over hoe vlot dit gaat gaan.
Het werkt met swipen. Wat je overal op het scherm kan oproepen. Dus als het om het scherm zelf gaat (dus geen verlies van screen ratio door on-screen navigatie) is het een prima oplossing. En snelheid is uiteraard subjectief. Voor mij werkt het net zo snel als een hardware knop indrukken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:20:04 #191
366734 dimmak
bitcoin
pi_161916427
Ik vind die achterkant echt lelijk.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:21:56 #192
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161916453
Alles beter dan plastic (wat je vaak in deze prijsklasse hebt).


[ Bericht 26% gewijzigd door MisterJ.Lo op 04-05-2016 17:06:44 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161918830
Iemand ervaring met deze charger?
http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1047935.html

Ik heb zelf een Xiaomi Mi5 besteld die quickcharge 3.0 ondersteund. Mijn vriendin heeft nog een oude HTC desire 500. Zou dat werken, kunnen we die beide tegelijk opladen met dit dingetje?
Veni, vidi, vodka.
pi_161918840
-

[ Bericht 99% gewijzigd door dumble op 04-05-2016 12:41:24 ]
Veni, vidi, vodka.
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:50:11 #195
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161919052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:40 schreef dumble het volgende:
Iemand ervaring met deze charger?
http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1047935.html

Ik heb zelf een Xiaomi Mi5 besteld die quickcharge 3.0 ondersteund. Mijn vriendin heeft nog een oude HTC desire 500. Zou dat werken, kunnen we die beide tegelijk opladen met dit dingetje?
Jahoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:17:23 #196
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161942560
Xiaomi mi Max
6,44 inch 1080P
Snapdragon 650
3GB
32GB
Rond de ¤250-300 euro


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161945110
is hier interesse voor een (korte) review van die telefoon van 37 euro als ik m binnen heb?
pi_161945517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:54 schreef badschaap het volgende:
is hier interesse voor een (korte) review van die telefoon van 37 euro als ik m binnen heb?
Tuurlijk, reviews zijn altijd leuk om te lezen ;)
pi_161945969
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:54 schreef badschaap het volgende:
is hier interesse voor een (korte) review van die telefoon van 37 euro als ik m binnen heb?
Sure, hoeft inderdaad niet lang te zijn.
pi_161954137
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xiaomi mi Max
6,44 inch 1080P
Snapdragon 650
3GB
32GB
Rond de ¤250-300 euro

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whut??
  vrijdag 6 mei 2016 @ 00:02:43 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161955295
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Ulefone Future net besteld voor ¤175 euro. Een prima prijs voor deze smartphone.
Not too shabby idd. Heeft best allerlei coole features en voor de prijs superprima natuurlijk. :Y
Welke shop is 't geworden?

Ik denk dat die P9000 Edge wel wat kan worden. Nog geen woord over de Z11 gerept gezien, beetje tegenvallend. Dan hebben we nog uit te kijken naar een flagship voor Vernee (Apollo Lite) en UMI (Super).
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:54 schreef badschaap het volgende:
is hier interesse voor een (korte) review van die telefoon van 37 euro als ik m binnen heb?
Hands-on info is altijd interessant. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161957885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:54 schreef badschaap het volgende:
is hier interesse voor een (korte) review van die telefoon van 37 euro als ik m binnen heb?
*O*
  vrijdag 6 mei 2016 @ 10:53:18 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161958710
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:54 schreef badschaap het volgende:
is hier interesse voor een (korte) review van die telefoon van 37 euro als ik m binnen heb?
Natuurlijk, altijd!

Over reviews gesproken een kruispost:
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef RobertNL het volgende:Ondertussen de Y300 binnen gehad van Dealextreme.

Moet zeggen dat het toestel wel goed aanvoelt. Als als iemand vragen heeft voor de review dan hoor ik het graag :)
:)
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Alles beter dan plastic (wat je vaak in deze prijsklasse hebt).
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit inderdaad!

[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 06-05-2016 11:26:18 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:25:11 #204
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161959213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 00:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Not too shabby idd. Heeft best allerlei coole features en voor de prijs superprima natuurlijk. :Y
Welke shop is 't geworden?

Ik denk dat die P9000 Edge wel wat kan worden. Nog geen woord over de Z11 gerept gezien, beetje tegenvallend. Dan hebben we nog uit te kijken naar een flagship voor Vernee (Apollo Lite) en UMI (Super).

[..]

Hands-on info is altijd interessant. :Y
Heb jij nu wel of niet de Elephone p9000 en hoe is de helio p10 onder normaal app gebruik en browsing.

Hier had ik het overigens besteld.
http://www.aliexpress.com(...)10-9e94-23bf7482acd3
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:31:08 #205
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161959291
Ik zoek trouwens een goede (goedkope) quickcharger for een mediatek processor welke zou ik moeten nemen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:36:44 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161959352
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zoek trouwens een goede (goedkope) quickcharger for een mediatek processor welke zou ik moeten nemen?
Is er ondersteuning voor PUMP in het toestel, Of alleen normaal laden?
In het eerste geval een lader van de P9000 of Oukitel K10000 en in het laatste geval een Blitzwolf / Aukey / Tronsmart lader denk ik.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb jij nu wel of niet de Elephone p9000 en hoe is de helio p10 onder normaal app gebruik en browsing.

Zal die van gearbest (die ze mij per ongeluk hebben gestuurd) eens pakken dit weekend; kijken of het wat is :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:42:55 #207
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161959450
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is er ondersteuning voor PUMP in het toestel, Of alleen normaal laden?
In het eerste geval een lader van de P9000 of Oukitel K10000 en in het laatste geval een Blitzwolf / Aukey / Tronsmart lader denk ik.

[..]

Zal die van gearbest (die ze mij per ongeluk hebben gestuurd) eens pakken dit weekend; kijken of het wat is :)

Ja ondersteuning voor PUMP van 0-100 in 60 minuten. Heb je misschien een link met een goedkope exemplaar voor mij?

En deze kleur besteld ^O^, zwart/goud combi ziet er in mijn ogen mooier uit dan wit/goud, waar de meeste fabrikanten mee aankomen.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:44:11 #208
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161959467
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ja ondersteuning voor PUMP van 0-100 in 60 minuten. Heb je misschien een link met een goedkope exemplaar voor mij?

En deze kleur ^O^, zwart/goud is zoveel beter dan wit/goud.

[ afbeelding ]
Eens, witte voorkant :N

Euh, hmz dat zijn zo de enige toestellen waarvan ik uit mijn hoofd weet dat ze ook PUMP hebben, vandaar dat ik ze opnoem.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:46:46 #209
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161959507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Eens, witte voorkant :N

Euh, hmz dat zijn zo de enige toestellen waarvan ik uit mijn hoofd weet dat ze ook PUMP hebben, vandaar dat ik ze opnoem.
Dit staat er in de specs:
9V/2A Quick charge

http://ulefone.com/products/future/spec.html

Dit zou moeten werken toch?
http://m.gearbest.com/cell-phone-accessories/pp_316933.html

[ Bericht 10% gewijzigd door MisterJ.Lo op 06-05-2016 11:55:26 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:57:53 #210
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161959687
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dit staat er in de specs:
9V/2A Quick charge

http://ulefone.com/products/future/spec.html

Dit zou moeten werken toch?
http://m.gearbest.com/cell-phone-accessories/pp_316933.html
Het is allemaal wat vaag helaas bij die MTK toestellen :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:16:46 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161968803
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Heb jij nu wel of niet de Elephone p9000 en hoe is de helio p10 onder normaal app gebruik en browsing.

Hier had ik het overigens besteld.
http://www.aliexpress.com(...)10-9e94-23bf7482acd3
Ah, die store heb ik weleens vaker met acties gezien, ben benieuwd hoe de afhandeling daar loopt. :)

En juppers. Ik heb de P9000 alweer een tijdje, hè. Maar ik heb de Z9 on the daily, dus het was meer uit nieuwsgierigheid want een 1st half 2016 foon te bieden heeft en dan met name die eens tegen de UMI Touch op te laten nemen en dat als een soort direct-face-off in dezelfde scenarios... maar die laatste ligt haast een maand bij de inklaring en zeiden vorige week dat de verwerking nog een week in beslag zou nemen en vandaag kwam weer niks... :{ Dus ja, dat schiet niet heel erg op. Maar verder heb ik 'em natuurlijk wel al aan de tand gevoeld en 't is een prima foon en met snelheid ofzo zul je niet snel wat te klagen hebben (verder nog niet mee wezen gamen ofzo). Wel een paar dingetjes om geen fan van te zijn, maar dat had je eerder al kunnen lezen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162031724
Wat is jullie toestel waar je nog steeds het meest tevreden over bent geweest en die de minste 'ach jammer'-puntjes had? Ik vind het nog steeds jammer dat de zp920 overleden is, prima formaatje met 5.2-inch en een goede notificafieled maakte dat voor mij wel een prettig toestel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 9 mei 2016 @ 09:47:03 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162031785
Jiayu S3 denk ik toch wel (met de Jiayu Duitsland ROM), wel een compleet plaatje en snel toestel zonder poespas. De Xiaomi Redmi note 3 scoort ook erg hoog maar die mist 4G.

Maar goed, hele slechte toestellen zijn er bijna ook niet meer lijkt wel, niveau is zeker een stap omhoog gegaan.

Ben benieuwd naar de Ulephone en Elephone P9000 (edge) die moet ik beiden nog maar eens gaan bekijken :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 mei 2016 @ 10:14:01 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162032137
De Nubia Z9 mist eigenlijk alleen een FM Radio en een toegewijd microSD-slot, fingerprintID misschien ja; heeft verder natuurlijk eckt bezelless scherm, F.I.T. (hoe kun je nog zonder??!), camera met image stabilization en zelfs een IR blaster. Maar goed, geprijsd als een iPhone/Samsung dan ook. Nu natuurlijk zou USB-C en wireless charging o.a. een leuke toevoeging zijn. Misschien een of andere force touch feature. Nieuwe efficiënte processor en up in RAM (4/6GB) en ROM (64/128GB) zou ik niet over klagen (enhanced batterylife ook niet).

Mja, is eigenlijk logisch dat de duurste en recentste foon het meest bevalt. Maar de Jiayu G4 was ook niet veel mis mee, behalve de USB-poort en antenne die vrij brak waren en je zelf moest fixen. Good for zhe basics. Mijn broer en zus hebben ook Chinese phones gehad, maar lopen uiteindelijk beide met iPhones rond... ;( Mijn mama loopt braaf met m'n oude G4 rond. :D Misschien geef ik haar de Vernee Thor als upgrade zodra ik daar een beetje mee gespeeld heb (of houd 'em als backup).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 9 mei 2016 @ 10:22:05 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162032267
Alle waar naar zijn geld :Y.

Merk overigens wel dat NFC steeds meer een must aan het worden is, zeker met de huidige plannen om straks ook je telefoon voor het OV te gebruiken.
En het betalen in de winkel natuurlijk :Y

Van dat heb ik wel erg veel zin om de P9000 te gaan gebruiken (maar die is niet van mij natuurlijk :'))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 mei 2016 @ 10:24:32 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162032313
Ik doe eigenlijk echt nul met NFC. :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 9 mei 2016 @ 10:28:44 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162032377
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik doe eigenlijk echt nul met NFC. :@
Hier tot voor kort ook erg beperkt. Maar KPN heeft nu NFC sims (zit dan de beveiligde opslag in) waardoor je met NFC kan betalen als je telefoon dat heeft.

Klinkt wel leuk :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 mei 2016 @ 10:47:47 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162032738
Dacht ook dat e-SIM er al bijna aan zat te komen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162032955
Nadat ik afgelopen week voor de tweede keer binnen 2 maandan een Jiayu S3 stuk heb laten vallen (scherm gebarsten waardoor touch niet goed meer werkt) Ben ik (alweer) op zoek naar een nieuw toestel. De S3 beviel erg goed. Dit was m'n derde (en vierde) Jiayu welke altijd goed bevielen. Ik kan dus gewoon weer dezelfde bestellen maar misschien is er een betere keus.
Wat zou jullie advies hierin zijn?
Eisen:
5 / 5,5" (bij voorkeur FHD)
Minimaal 2GB RAM
Minimaal 16GB opslag
Goede GPS
Niet te duur (max de prijs van een S3, momenteel +/- ¤140)
NFC zou een leuke extra zijn maar niet noodzakelijk

Ik zag hier net al de Doogee Y300 en Vernee Thor voorbij komen. Zouden dit goede / goedkope alternatieven zijn?
  maandag 9 mei 2016 @ 11:14:07 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162033203
UMI Touch zit rond die prijs.
Vernee Thor heeft als zo'n beetje enige minpunt een maar 720p scherm.
Maar is te doen op 5" en natuurlijk wel een plus dan voor de accuduur.

Als je iets up wilt... S3 zit rond de 179.99 USD, P9000 en Ulefone Future zijn duurder. UMI komt binnen nu en ooit met de UMI Super en Elephone met de P9000 Edge. Zullen allebei wel tussen de 229 ~ 299 USD belanden, ze zijn tegenwoordig erg van de promo-acties, dus misschien kun je een fiske korting weten te bemachtigen, maar dan nog waarschijnlijk een beetje prijzig voor je. De eerste high-end van Vernee moet ook nog komen. Momenteel is dus de UMI Touch (waar ik al friggin' lang op aan 't wachten ben, postfrustraties... :( ) wel een redelijke keuze. Natuurlijk kun je niet echt in de fout gaan met een Xiaomi Redmi watdanook. Meizu heeft de Note M3, maar hoewel die er wel sweet uitziet is 'ie geloof ik typisch Meizu weer wat duurder dan 'ie eigenlijk waard is.

Je kunt altijd ff rondbrowsen op http://www.kimovil.com/en/ en http://www.gizchina.com/category/phones/ . Natuurlijk kan het geen kwaad op de merktegeltjes in de OP te klikken om te zien wat merken zoal aanbieden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162033530
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:14 schreef shiznuts het volgende:
UMI Touch zit rond die prijs.
Vernee Thor heeft als zo'n beetje enige minpunt een maar 720p scherm.
Maar is te doen op 5" en natuurlijk wel een plus dan voor de accuduur.

Als je iets up wilt... S3 zit rond de 179.99 USD, P9000 en Ulefone Future zijn duurder. UMI komt binnen nu en ooit met de UMI Super en Elephone met de P9000 Edge. Zullen allebei wel tussen de 229 ~ 299 USD belanden, ze zijn tegenwoordig erg van de promo-acties, dus misschien kun je een fiske korting weten te bemachtigen, maar dan nog waarschijnlijk een beetje prijzig voor je. De eerste high-end van Vernee moet ook nog komen. Momenteel is dus de UMI Touch (waar ik al friggin' lang op aan 't wachten ben, postfrustraties... :( ) wel een redelijke keuze. Natuurlijk kun je niet echt in de fout gaan met een Xiaomi Redmi watdanook. Meizu heeft de Note M3, maar hoewel die er wel sweet uitziet is 'ie geloof ik typisch Meizu weer wat duurder dan 'ie eigenlijk waard is.

Je kunt altijd ff rondbrowsen op http://www.kimovil.com/en/ en http://www.gizchina.com/category/phones/ . Natuurlijk kan het geen kwaad op de merktegeltjes in de OP te klikken om te zien wat merken zoal aanbieden.
Tnx! Die UMI ziet er inderdaad ook wel goed uit!
Even verder in verdiepen.
  maandag 9 mei 2016 @ 17:33:13 #222
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162040459
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:33 schreef Duconda het volgende:

[..]

Tnx! Die UMI ziet er inderdaad ook wel goed uit!
Even verder in verdiepen.
http://www.gizmochina.com(...)-unbelievable-price/
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162040994
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:33 schreef Duconda het volgende:

[..]

Tnx! Die UMI ziet er inderdaad ook wel goed uit!
Even verder in verdiepen.
Umi touch VS jiayu ga ik qua gewicht en handzaamheid zeker voor de S3.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 9 mei 2016 @ 19:18:32 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162042651
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:33 schreef Duconda het volgende:

[..]

Tnx! Die UMI ziet er inderdaad ook wel goed uit!
Even verder in verdiepen.
Check dan ook even de review op de frontpage :
Telefoon: UMI Touch
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 mei 2016 @ 19:21:00 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162042738
quote:
Hmz, zal het net zoals bij de LeTV met een geheel Chinese ROM komen. Dat is ergens wel jammer, Xiaomi heeft tenminste de EU rom of de internationale ROM nog.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 09-05-2016 19:52:48 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 mei 2016 @ 19:26:32 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162042877
Die ben ik tijden gelee eens tegengekomen: https://360.world.tmall.com .
Leken me idd erg Chinees-gericht (niet gerecht :Y) ) - http://mall.360.com/rush/item?item_id=572da762215ea075d6eb3105 .
Verder best promising. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 9 mei 2016 @ 19:54:14 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162043642
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef shiznuts het volgende:
Die ben ik tijden gelee eens tegengekomen: https://360.world.tmall.com .
Leken me idd erg Chinees-gericht (niet gerecht :Y) ) - http://mall.360.com/rush/item?item_id=572da762215ea075d6eb3105 .
Verder best promising. :Y
Tja, prijs is niet het probleem; apps en ROM wel :Y.
Ach we gaan het zien, voor de prijs is het een prima toestel inderdaad :).

Zag ook de Oukitel K6000 premium voorbij komen, ook een X20 chipset en AMOLED scherm maar de ETA was pas dit najaar helaas.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 mei 2016 @ 20:00:52 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162043832
Heb weleens hun smartphone manager gebruikt.
Werkte goed. Maar wel alles Chinees ook dus. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162044815
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:47 schreef RobertNL het volgende:
Jiayu S3 denk ik toch wel (met de Jiayu Duitsland ROM), wel een compleet plaatje en snel toestel zonder poespas. De Xiaomi Redmi note 3 scoort ook erg hoog maar die mist 4G.

Maar goed, hele slechte toestellen zijn er bijna ook niet meer lijkt wel, niveau is zeker een stap omhoog gegaan.

Ben benieuwd naar de Ulephone en Elephone P9000 (edge) die moet ik beiden nog maar eens gaan bekijken :Y.
Yep alleen jammer van de camera kwaliteit, Ik hoop dat dat binnekort nog een keer gefixed word IPV dat ze nu met CM12/13 beginnen.
pi_162044871
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:47 schreef RobertNL het volgende:
Jiayu S3 denk ik toch wel (met de Jiayu Duitsland ROM), wel een compleet plaatje en snel toestel zonder poespas. De Xiaomi Redmi note 3 scoort ook erg hoog maar die mist 4G.

Maar goed, hele slechte toestellen zijn er bijna ook niet meer lijkt wel, niveau is zeker een stap omhoog gegaan.

Ben benieuwd naar de Ulephone en Elephone P9000 (edge) die moet ik beiden nog maar eens gaan bekijken :Y.
Vond het echt een kuttelefoon
blablablabla
  maandag 9 mei 2016 @ 20:41:39 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162044992
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Vond het echt een kuttelefoon
Gelukkig vermeld je ook even het merk en waarom.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:35 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Yep alleen jammer van de camera kwaliteit, Ik hoop dat dat binnekort nog een keer gefixed word IPV dat ze nu met CM12/13 beginnen.
Nja, de camera bij alles behalve de grote merken blijft achter begint mijn idee te worden. Die kunnen gewoon vele malen meer R&D in de software stoppen en het maximale uit de sensor halen, jammer maar helaas.

De S3 viel inderdaad soms wat tegen maar heb er ook wel een paar mooie foto's mee kunnen schieten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162045239
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gelukkig vermeld je ook even het merk en waarom.

De S3 viel inderdaad soms wat tegen maar heb er ook wel een paar mooie foto's mee kunnen schieten.
Slechte camera, brakke homeknop, veel problemen met apps (RTL XL werkte bijvoorbeeld niet) Clash of Clans moest ik handmatig downloaden en ook de updater werkte niet. Moest je blijkbaar manueel allemaal instellen. Ondertussen kreeg ik steeds mededeling OTA Updater crashed.
Kleuren vond ik ook tegenvallen net als de batterijduur die was redelijk kort. Zou mensen eerder een Samsung S3 aanraden voor dat geld dan de S3.
blablablabla
  maandag 9 mei 2016 @ 20:50:39 #233
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162045265
Bezels ^O^. Een kleine Chinese fabrikant lukt het wel wat vele westerse merken nog niet in staat zijn te doen.


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 9 mei 2016 @ 20:54:42 #234
300788 igi0n
Paraplu
pi_162045399
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bezels ^O^. Een kleine Chinese fabrikant lukt het wel wat vele westerse merken nog niet in staat zijn te doen.


[ afbeelding ]
Kwam hem ook al tegen. Bezel-less is inderdaad zeer nice, achterkant van die Future is daarentegen weer foei lelijk..
  maandag 9 mei 2016 @ 20:56:37 #235
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162045461
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:54 schreef igi0n het volgende:

[..]

Kwam hem ook al tegen. Bezel-less is inderdaad zeer nice, achterkant van die Future is daarentegen weer foei lelijk..
Ja. En daarnaast heb ik vaak een (hele dunne) case om mijn toestel heen dat is randloos wat lastig natuurlijk :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 mei 2016 @ 20:58:49 #236
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162045546
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 9 mei 2016 @ 20:59:42 #237
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162045574
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:54 schreef igi0n het volgende:

[..]

Kwam hem ook al tegen. Bezel-less is inderdaad zeer nice, achterkant van die Future is daarentegen weer foei lelijk..
Je bedoelt die antennelijnen? Ach voor dat bedrag zie ik dat wel door de vingers.

Robert ik wil een review van de Ulefone future zien. High end toestellen koop je toch nooit :P.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 9 mei 2016 @ 21:02:06 #238
300788 igi0n
Paraplu
pi_162045655
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je bedoelt die antennelijnen? Ach voor dat bedrag zie ik dat wel door de vingers.
Ja maar ook de plek van de camera en de vorm (vierkant ipv rond).
  maandag 9 mei 2016 @ 21:03:11 #239
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162045702
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:02 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ja maar ook de plek van de camera en de vorm (vierkant ipv rond).
Smaken verschillen, ik vind dat juist mooier, omdat hetzelf ook vierkant is.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 9 mei 2016 @ 21:12:44 #240
300788 igi0n
Paraplu
pi_162046069
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Smaken verschillen, ik vind dat juist mooier, omdat hetzelf ook vierkant is.

[ afbeelding ]
Daarom! Dikke prima toch :D?
  maandag 9 mei 2016 @ 21:47:23 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162047480
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je bedoelt die antennelijnen? Ach voor dat bedrag zie ik dat wel door de vingers.

Robert ik wil een review van de Ulefone future zien. High end toestellen koop je toch nooit .
Die achterlijnen zijn wat jammer, verder wel prima :).

Zal eens kijken of er ergens nog een Ulefone te krijgen is ;), jammer dat de korting van afgelopen week verlopen is.
High end toestellen komen er vast wel weer eens; straks eens een nieuwe Nubia, Panasonic of iets anders exotisch.
Of natuurlijk een ZTE axon mocht die ooit nog binnen komen :')!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 mei 2016 @ 22:10:06 #242
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_162048481
Panasonic :D
Dat is lang geleden... in 2000 had ik de Panasonic GD90 :7
  maandag 9 mei 2016 @ 22:36:24 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162049451
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die achterlijnen zijn wat jammer, verder wel prima :).
Geïnspireerd door Duitse bouwstijl misschien? :9B
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162054580
Mede dankzij jullie suggesties de UMI touch besteld _O_ Net de genoemde review nog even gelezen. Zag hem wel pas na het bestellen maar gelukkig was hij op alle voor mij belangrijke punten positief ^O^
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:30:08 #245
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162060846
Ziet er mooi uit voor ¤250 euro.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162060943
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Slechte camera, brakke homeknop, veel problemen met apps (RTL XL werkte bijvoorbeeld niet) Clash of Clans moest ik handmatig downloaden en ook de updater werkte niet. Moest je blijkbaar manueel allemaal instellen. Ondertussen kreeg ik steeds mededeling OTA Updater crashed.
Kleuren vond ik ook tegenvallen net als de batterijduur die was redelijk kort. Zou mensen eerder een Samsung S3 aanraden voor dat geld dan de S3.
Geen van deze punten kan ik, en volgens mij meerdere gebruikers, bevestigen.
pi_162061104
In m'n nog geen twee weken oude Redmi note 2 4 stuck pixels :')
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:33:40 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162062348
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162063583
Ik heb een blitzwolf charger gekocht met QC 3.0 voor de xiaomi mi5 die ik wil gaan kopen. Maar nu twijfel ik of ik niet de xiaomi mi4s ga kopen. Die heeft QC 2.0. Werkt die charger met QC3.0 dan ook gewoon voor de QC 2.0 die de mi4s heeft?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 18:01:15 #250
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162065943
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:34 schreef Mehari het volgende:

[..]

Geen van deze punten kan ik, en volgens mij meerdere gebruikers, bevestigen.
Inderdaad. Ik heb hem alleen weggedaan omdat ik hem te lomp vond. Verder geen enkel probleem gehad. Camera was niet super, maar dat is ie bij bijna geen enkele Chinaphone; hij voldeed echter wel voor het gewone snapshotwerk.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 10 mei 2016 @ 18:28:43 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162066411
quote:
Tof, staat op de lijst als het Gearbest gezeur opgelost is :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:34 schreef Mehari het volgende:

[..]

Geen van deze punten kan ik, en volgens mij meerdere gebruikers, bevestigen.
Kleuren zijn matig van het scherm, klopt ook wel. Had de G4 ook al wat last van :)
Blijkt ook wel uit de test bij de buren. Overigens is de rest gewoon software.

Ergens wellicht nog wel een beetje spijt dat ik het toestel weg heb gedaan...
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een blitzwolf charger gekocht met QC 3.0 voor de xiaomi mi5 die ik wil gaan kopen. Maar nu twijfel ik of ik niet de xiaomi mi4s ga kopen. Die heeft QC 2.0. Werkt die charger met QC3.0 dan ook gewoon voor de QC 2.0 die de mi4s heeft?
Aye ,dat werkt backwards wel dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162069104
-- Xiaomi Redmi Note 2 --
Ik wil SuperSU gebruiken, maar ik kan die app maar geen root access geven via Beveiliging => Toestemmingen => Roottoegang omdat die app maar gewoon niet verschijnt. Een andere app die ik root access wil geven komt er ook niet in voor, 3 andere apps die ik al een tijdje heb(met root access) staan er nog.

Hoe kan ik SuperSU root access geven als die Beveiligingsapp het gewoon niet wilt zien? Ik heb al gereboot..

Ik begrijp er echt niks van, ik vind gewoon NIKS op internet omtrent dit probleem... :?

Situatie: Xiaomi.eu ROM, rooted, er zijn 3 apps met root access, andere apps willen gewoon NIET verschijnen in Beveiliging

Negeer alles maar. De laatste versie van de xiaomi.eu ROM is buggy. Net even teruggegaan naar een andere build en daar werkt root access gewoon vlekkeloos.

[ Bericht 8% gewijzigd door Brecht35 op 10-05-2016 20:59:24 ]
pi_162082936
quote:
[..]

Kleuren zijn matig van het scherm, klopt ook wel. Had de G4 ook al wat last van :)
Blijkt ook wel uit de test bij de buren. Overigens is de rest gewoon software.

Ergens wellicht nog wel een beetje spijt dat ik het toestel weg heb gedaan...

De eerste serie S3 had een duidelijk wat blauwige tint, latere waren (veel) beter, ook de gps van de eerste serie was niet erg positievast ook dat is later verbeterd.
pi_162084345
Ik twijfel nog erg tussen de xiaomi mi5 en de xiaomi mi4s. Scheelt nogal wat in prijs en qua specs is het volgens mij hoofdzakelijk de 820 vs 808 chip. En verder wat kleinere dingen als iets betere camera en QC 3.0 vs QC 2.0. Maar is dat het prijsverschil waard?

Wil er wel een jaar of 2 minimaal mee doen en het liefst nog langer. Wat is dan wijsheid om te kopen?
pi_162084602
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ziet er mooi uit voor ¤250 euro.
[ afbeelding ]
krijg je wel kramp in je hand van als je deze moet vasthouden tijdens het bellen.
:]
pi_162095017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik twijfel nog erg tussen de xiaomi mi5 en de xiaomi mi4s. Scheelt nogal wat in prijs en qua specs is het volgens mij hoofdzakelijk de 820 vs 808 chip. En verder wat kleinere dingen als iets betere camera en QC 3.0 vs QC 2.0. Maar is dat het prijsverschil waard?

Wil er wel een jaar of 2 minimaal mee doen en het liefst nog langer. Wat is dan wijsheid om te kopen?
Ik snap dit niet, zijn t compleet verschillende telefoons?
pi_162097467
Vandaag de VKworld F1 binnengekregen, een telefoon met android 5.1 voor 37 euro.
Eerste hands-on ervaring:

achterkant voelt ook als een telefoon van 37 euro.
Camera achterkant redelijk.
Foto's camera voorkant hadden zo uit 1897 kunnen komen :D
redelijk snel voor de prijs, heeft soms wel een beetje moeite met tasks.
pi_162097614
Presentje van aliexpress als compensatie gekregen voor het niet kunnen leveren van mijn gekozen kleur frontje, oordopjes zo slecht dat die zo de vuilnisbak in ging: :')
  woensdag 11 mei 2016 @ 21:51:56 #259
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162102054
Nubia antwoord op de Xiaomi mi max, de Nubia Z11 max met de volgende specs:
6 inch 1080P
Snapdragon 652
4GB
64GB
4000 mah


[ Bericht 40% gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-05-2016 22:02:02 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:01:10 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162102497
;( Ik wil geen Mini. Ik wil geen Max.
Ik wil gewoon... gewoon.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:01:23 #261
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162102506
Nubia Z11
Snapdragon 617
5.5 1080P
4GB
32GB
2900 mah
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:02:40 #262
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162102572
Nubia 11 met een Snapdragon 617 :'). Waarschijnlijk willen ze het zo goedkoop mogelijk verkopen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162103604
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:34 schreef Mehari het volgende:

[..]

Geen van deze punten kan ik, en volgens mij meerdere gebruikers, bevestigen.
Korte batterijduur is op mij de laatste tijd wel absoluut van toepassing. Verder inderdaad geen enkel probleem.
pi_162106593
Is het beter om te wachten op de one+ 3 of om nu een ander chinees toptoestel te kopen?
pi_162108606
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:23 schreef J.B. het volgende:

[..]

Korte batterijduur is op mij de laatste tijd wel absoluut van toepassing. Verder inderdaad geen enkel probleem.
Is dat geen software die de processor blijft belasten?
Ik zit nu in de Filippijnen, temperaturen boven de 40c, en red nu ook maar op het randje de avond.
Hoge temperaturen zijn funest voor de capaciteit van de accu.
Iedereen loopt hier met een lader op zak.
  roze donderdag 12 mei 2016 @ 01:46:21 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162108705
Volgens mij gaat mijn Jiayu S3 het niet heel lang meer overleven. Scherm doet raar af en toe.. en steeds vaker. Whatsapp enz staat dan ineens op de kop (en beginscherm enz niet), vandaag zag ik mijn scherm 4x. Of het scherm is ineens wit. Gisteren ging mijn telefoon ineens uit en wou een hele tijd niet meer aan.
Your beauty never ever scared me.
pi_162109981
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij gaat mijn Jiayu S3 het niet heel lang meer overleven. Scherm doet raar af en toe.. en steeds vaker. Whatsapp enz staat dan ineens op de kop (en beginscherm enz niet), vandaag zag ik mijn scherm 4x. Of het scherm is ineens wit. Gisteren ging mijn telefoon ineens uit en wou een hele tijd niet meer aan.
Opnieuw flashen kan hopelijk helpen..?
pi_162110380
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik snap dit niet, zijn t compleet verschillende telefoons?
Nee ze liggen redelijk bij elkaar maar er is best een prijsverschil. En dan vraag ik me af of dat het waard is voor de mi5.
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:00:54 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162111548
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nubia 11 met een Snapdragon 617 :'). Waarschijnlijk willen ze het zo goedkoop mogelijk verkopen.
;( Dat wordt dan eerder een P9000 Edge of Vernee Apollo voor mij...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:11:30 #270
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162111813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Dat wordt dan eerder een P9000 Edge of Vernee Apollo voor mij...
De Nubia Z11 is alsnog beter dan een P9000 edge. Voor 250-300 euro zou ik eerder daarvoor gaan. Maar Nubia kennende vragen ze er vast 400 euro voor :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:17:52 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162111983
De P9000 Edge is nog in de pre-productie stage, dus who knows hoe 'ie eindigt.
Maar ik zie niet wat de Z11 nu t.o.v. de Z9 zou brengen. De Z9 was de eckte doorbraak, de Z11 doet daar nou niet echt nog een epic schep bovenop. Value for money zal denk ik wel afnemen idd. Daarmee worden de andere opties interessanter, vooral als de implementatie goed is. Wait 'n see. Eerst maar eens de Marshmallow update afwachten voor de NX508J: https://www.facebook.com/(...)_id=1736985233212079 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162112758
Iemand interesse in een coupon voor 40 dollar van die umi touch?

Als er meerdere zijn doen we een getal onder de 10 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 12-05-2016 11:28:57 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:14:23 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162113407
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162113817
quote:
Kut je hebt gelijk, ik raak helemaal in de war van al die namen en opvolgers binnen twee weken :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:33:46 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162113969
:T True that!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162114950
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:34 schreef Mehari het volgende:

[..]

Geen van deze punten kan ik, en volgens mij meerdere gebruikers, bevestigen.
Idem. Ik vind niks mankeren aan de homeknop en ik heb nog niks gehad dat niet instelleren wilde of crashte. Dat zal dan eerder aan de software liggen, lijkt me. Ik vind zelfs de camera zeer meevallen. Prima voor kiekjes.
pi_162115015
Die Umi Super ziet er wel echt slick uit. Wat zijn de ervaringen met dat merk in general?
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:55:09 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162116251
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:07 schreef no1uknow het volgende:
Die Umi Super ziet er wel echt slick uit. Wat zijn de ervaringen met dat merk in general?
Fok heeft wel een aantal reviews van toestellen. In de regel aardige toestellen maar zoals bij de umi touch is er toch ook wel eens issues met de kwaliteit.

In het geval van de touch het scherm waar het gereviewde model en het toestel van iemand in de reacties last van witte vlekjes had.En de wifi viel tegen.
Ook bij de umi Rome was de wifi matig dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  roze donderdag 12 mei 2016 @ 12:56:26 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162116292
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:22 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Opnieuw flashen kan hopelijk helpen..?
Ik heb zelf het idee dat die wat moeite heeft met de hitte in mijn kamer/huis. Heb het ook pas sinds het weer zo warm is buiten.
Your beauty never ever scared me.
pi_162133088
Wat heb ik op dit moment lopen op de Redmi Note 2 om batterij langer te laten meegaan:
- Redmi Note 2 Tool(regelt CPU frequentie)
- Batterijprofiel met onder andere: Geheugen wissen na 5 min(zet je alarm vast in je taakbalk door op de meest linkse touchknop te drukken en je alarmklok naar beneden te slepen -er verschijnt nu een slotje op je app-)

Maarrr dit leverde niet zoveel op. Dus ben ik gaan kijken naar welke apps er werden uitgevoerd, ik heb deze apps bevroren(Titanium Backup Pro) omdat ik ze gewoonweg niet gebruik en ik heb de indruk dat m'n batterijpercentage nu veel trager naar beneden gaat(so far so good, zal het morgen met zekerheid weten te zeggen):
- ATCI Service
- Cloudprinter
- Documenten
- Email
- Galerij
- Mi Cloud
- Mi Drop
- Mi Remote
- Muziek
- Starschermlayout backuppen
- Uniplay Service
- Video
  donderdag 12 mei 2016 @ 22:48:34 #281
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162138300
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Fok heeft wel een aantal reviews van toestellen. In de regel aardige toestellen maar zoals bij de umi touch is er toch ook wel eens issues met de kwaliteit.

In het geval van de touch het scherm waar het gereviewde model en het toestel van iemand in de reacties last van witte vlekjes had.En de wifi viel tegen.
Ook bij de umi Rome was de wifi matig dacht ik.
Umi is softwarematig ook niet zo best toch
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162139753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Brecht35 het volgende:
Wat heb ik op dit moment lopen op de Redmi Note 2 om batterij langer te laten meegaan:
- Redmi Note 2 Tool(regelt CPU frequentie)
- Batterijprofiel met onder andere: Geheugen wissen na 5 min(zet je alarm vast in je taakbalk door op de meest linkse touchknop te drukken en je alarmklok naar beneden te slepen -er verschijnt nu een slotje op je app-)

Maarrr dit leverde niet zoveel op. Dus ben ik gaan kijken naar welke apps er werden uitgevoerd, ik heb deze apps bevroren(Titanium Backup Pro) omdat ik ze gewoonweg niet gebruik en ik heb de indruk dat m'n batterijpercentage nu veel trager naar beneden gaat(so far so good, zal het morgen met zekerheid weten te zeggen):
- ATCI Service
- Cloudprinter
- Documenten
- Email
- Galerij
- Mi Cloud
- Mi Drop
- Mi Remote
- Muziek
- Starschermlayout backuppen
- Uniplay Service
- Video
Ben benieuwd. Na een dagje werken Red hij het tot ik naar bed ga, maar ga ik een dagje weg en zit ik iets meer op mijn telefoon is het rond het avonduur (18u-20u) al spannend. Ik sta altijd rond 7 uur op, dus na 12-13 uur is hij al leeg dan.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_162142811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Brecht35 het volgende:
Wat heb ik op dit moment lopen op de Redmi Note 2 om batterij langer te laten meegaan:
- Redmi Note 2 Tool(regelt CPU frequentie)
- Batterijprofiel met onder andere: Geheugen wissen na 5 min(zet je alarm vast in je taakbalk door op de meest linkse touchknop te drukken en je alarmklok naar beneden te slepen -er verschijnt nu een slotje op je app-)

Maarrr dit leverde niet zoveel op. Dus ben ik gaan kijken naar welke apps er werden uitgevoerd, ik heb deze apps bevroren(Titanium Backup Pro) omdat ik ze gewoonweg niet gebruik en ik heb de indruk dat m'n batterijpercentage nu veel trager naar beneden gaat(so far so good, zal het morgen met zekerheid weten te zeggen): ...........
Wil je echt het onderste uit de kan dan moet dit eens bekijken.
Dat gaat nog een stapje verder dan alleen het uitschakelen/bevriezen van apps.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 10:00:25 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162146925
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Umi is softwarematig ook niet zo best toch
Dat viel voor de verandering een keertje mee. Heb het idee dat ze minder lopen prutsen in de MTK ROMS ipv dingen toevoegen die miemand gebruikt maar wel het systeem instabiel maken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162150870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:56 schreef elinx het volgende:

[..]

Wil je echt het onderste uit de kan dan moet dit eens bekijken.
Dat gaat nog een stapje verder dan alleen het uitschakelen/bevriezen van apps.
Thanks, zal er eens naar kijken als ik m'n gsm terug opgestart krijg. Het uitschakelen van Mi Account heeft ervoor gezorgd dat ik 'm niet meer kan unlocken na een reboot(activeren wil niet lukken, krijg RPC error). Maar even kloten in TWRP... :') Vrees dat ik alles zal mogen wipen.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 13:32:03 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162151526
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]

UMI Touch (waar ik al friggin' lang op aan 't wachten ben, postfrustraties... :( ) [..]
Nou, poe-poe, heh, he. Wat een bevalling. Een maand nadat het pakketje het land was binnengekomen dan eindelijk bezorgd. ;( Wel met friggin' aanslag, omdat ze A zeiden, maar B hebben gedaan. Just great.

Enniehoezels. Nu updates aan het runnen.

Initial thoughts: chunkier en ook wat zwaarder, deels natuurlijk omdat 'ie toch 1000mAh meer heeft.. Meer plastic fantastic dan de P9000. Mja, is ergens de prijs natuurlijk ook wel naar. Had begrepen dat het scherm ondermaats kon zijn. Mwa... geen rare toestanden met witte vlekken ofzo. Wel over de onderkant wat bleeding van de backlight. Als je van de rechterkant kijkt zie je een blauwige waas over het scherm komen (de P9000 is wat dat betreft ook niet perfect met een witte waas). Toch een teken van wat goedkopere panels. Color accuracy is ook niet helemaal je-van-het op de UMI Touch, waar de Elephone spot-on is. Elephone heeft ook Stock Android. UMI doet hun eigen ding qua layout (gelukkig verder geen meuk geïnstalleerd erop), ziet er een beetje knullig uit.

Mja. Zo als eerste indruk dus je krijgt wat je betaalt, maar als je een dealtje hebt kunnen scoren met de P9000 denk ik dat je daar beter mee af bent. Allemaal net ff wat strakker aangepakt. Ben benieuwd hoe UMI de Super aan gaat pakken... http://umidigi.com/page-umi_super_overview.html . Maar door gebruik van merkhardware te maken, wordt dat misschien wel wat. Zou over 10 dagen in de pre-sale moeten gaan.

Mja. More testing over zhe weekend... als ik thuis mag blijven en niet hoef te werken. * shiznuts crosses fingers
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 13 mei 2016 @ 14:17:07 #287
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162152701
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 14:26:34 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162152911
Laat mij raden, charger mag je er los bij kopen :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 13 mei 2016 @ 14:31:43 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162153026
Over chargers gesproken... was net als merk bij de AE Brand deals: http://www.aliexpress.com/store/116590

Stoorde me er al aan dat die Qi chargers van die vlakke plateaus zijn als het ware. Ik heb graag zicht op m'n display/notification LED (vooral omdat ik in een bunker woon en alleen bereik heb zo'n beetje bij de vensterbank :') ).

-- Nog ff terugkomend op de P9000 VS Touch. UMI heeft verrassenderwijs betere speakersound. Noemde de P9000 eerder echter al vrij brak, dus dat is ook niet zo heel moeilijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 13-05-2016 14:36:49 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162153454
Als je Xiaomi toestel toevallig gelocked is en het wilt echt niet unlocken:

ROM kreeg ik erop door gewoon standaard drivers te laten installeren en via Windows verkenner(kan ook via ADB). Helaas: je moet alles van je telefoon knallen.

Daarna installeer je de ROM en is je toestel geunlocked.

Pro tip: pruts nooit met de app Mi Account.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:37:31 #291
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162154719
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef RobertNL het volgende:
Laat mij raden, charger mag je er los bij kopen :'(
In de pre-order van 239 dollar zit het er standaard in. In die van 199,99 dollar (niet meer verkrijgbaar) niet. Maar wel relaxt van 0 naar 100% binnen een uur.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:53:33 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162158877
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 14:31 schreef shiznuts het volgende:
Over chargers gesproken... was net als merk bij de AE Brand deals: http://www.aliexpress.com/store/116590
[ afbeelding ]
Stoorde me er al aan dat die Qi chargers van die vlakke plateaus zijn als het ware. Ik heb graag zicht op m'n display/notification LED (vooral omdat ik in een bunker woon en alleen bereik heb zo'n beetje bij de vensterbank :') ).

-- Nog ff terugkomend op de P9000 VS Touch. UMI heeft verrassenderwijs betere speakersound. Noemde de P9000 eerder echter al vrij brak, dus dat is ook niet zo heel moeilijk.
Hmz ie QI ziet er niet verkeerd uit. Was hij in de deal veel goedkoper?
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

In de pre-order van 239 dollar zit het er standaard in. In die van 199,99 dollar (niet meer verkrijgbaar) niet. Maar wel relaxt van 0 naar 100% binnen een uur.
Ja, inderdaad. Nouja dat valt die korting van 40 dollar alweer deels in het niet natuurlijk. Zo'n charger kost vast ook 15$ ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:59:55 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162159089
$24.00 was 'ie.
Bij het bestellen als comment opgeven welke Qi-receiver je er gratis bij wilt hebben (een foon Qi-compatible maken).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162160184
Iemand een idee hoe ik het best een backup neem van m'n gehele telefoon? Ik dacht aan TWRP en het op mijn sd kaart te plaatsen?

Kwestie dat ik niet nog eens alles kwijt speel... :P
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:55:44 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162160734
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:59 schreef shiznuts het volgende:
$24.00 was 'ie.
Bij het bestellen als comment opgeven welke Qi-receiver je er gratis bij wilt hebben (een foon Qi-compatible maken).
Jammer dat ze dan EU shipping aanbieden maar niet naar Nederland :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 13 mei 2016 @ 20:30:50 #296
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162161896
Vanaf 25 mei wordt de Ulefone future verzonden. En dan nog 15 dagen op airmail :'). Ik ga wel boos worden als daar vat aan verbonden zit. Maar lijkt me sterk?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162166681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:56 schreef elinx het volgende:

[..]

Wil je echt het onderste uit de kan dan moet dit eens bekijken.
Dat gaat nog een stapje verder dan alleen het uitschakelen/bevriezen van apps.
Ik heb het eens bekeken en bij nader inzien is het toch wat te veel werk. MIUI 8 komt er ook nog eens aan binnen een aantal maanden...Maar bedankt voor je reactie. :)
pi_162172660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:37 schreef Brecht35 het volgende:............Ik heb het eens bekeken en bij nader inzien is het toch wat te veel werk....................
Daarom
"Wil je echt het onderste uit de kanl".

Maar het overzicht van uitschakelbare/bevroren/verwijderbare apps is wel interessant. Want zo weet je tenminste wat je wel en niet mag uitschakelen en welke consequenties dat heeft.
pi_162173615
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 08:29 schreef elinx het volgende:

[..]

Daarom
"Wil je echt het onderste uit de kanl".

Maar het overzicht van uitschakelbare/bevroren/verwijderbare apps is wel interessant. Want zo weet je tenminste wat je wel en niet mag uitschakelen en welke consequenties dat heeft.
Ja, daar zat ik naar te kijken en daar stond "Mi Account" tussen. Misschien dat het op oudere ROMs wel uitgeschakeld mocht worden, maar op de huidige xiaomi.eu ROM zeker NIET. :P
  zaterdag 14 mei 2016 @ 12:51:01 #300
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162176455
Oppo R9, ook een bezel-less smartphone. Dit ziet er best tof uit.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 15:24:44 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_162181034
Vanmiddag in de Xiaomi store de nieuwe "Xiaomi MAX" even mogen uitproberen.





Weer een gelikt toestel, maar wel écht groot.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')