Een septiempoesquote:
Beter kijken en tellen.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:35 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Een septiempoes![]()
* 7 tentakels telt
Zie onderquote:Op donderdag 14 april 2016 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had een post met tapas verwacht
Pulpo. Oftewel octopus-tentakels. Klein weggooi balkon BBQ-tje om het lekker te roosteren met olijfolie en knoflook.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:29 schreef Skeletor. het volgende:
Eerste barbecue dit jaar? En wat is het?
Waar koop jij je palingfilet?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:25 schreef Skeletor. het volgende:
Straks "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Visparade vandaag: gerookte zalm-Philadelphia bieslook-snoeptomaat, botervis-Philadelphia bieslook, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook. Erbij nog wat snoeptomaatjes, banaan en een peer.
Groothandel, markt, supermarkt...erg taboe, de palingvisserij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:28 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Waar koop jij je palingfilet?
Wat maakt je broodje ongezond?quote:
Ja, vertel mij wat, geen enkele supermarkt verkoopt het nogquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:24 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Groothandel, markt, supermarkt...erg taboe, de palingvisserij.
Stond vanmiddag bij een viskraam op de markt voor een haring. Zag paling staan: 50,40 euro p/kiloquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:34 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat, geen enkele supermarkt verkoopt het nog
Stokbrood gezond is gewoon sowieso al "ongezond" dikke plakken kaas, ham, boter/mayo en wit stokbrood. Maar voor de meeste mensen zijn de 2 plakjes tomaat/komkommer al heul gezondquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat maakt je broodje ongezond?
Ik heb een haring![]()
Vnv spaghetti met spekjes, verse spinazie, boursin, knoflook, ui en zwarte peper.
Ik zie witbrood of kaas niet als ongezond. Maar ik ben niet zo'n voedselgoeroe. Ik heb graag een pistolet met kaas, ham, tomaat, komkommer, sla, gekookt ei en soms een beetje ketchup en vind dat niet ongezond.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Stokbrood gezond is gewoon sowieso al "ongezond" dikke plakken kaas, ham, boter/mayo en wit stokbrood. Maar voor de meeste mensen zijn de 2 plakjes tomaat/komkommer al heul gezond
Patat met frikandel schijnt nog gezonder te zijn.. Maar whatever, als je er maar van geniet en het lekker vind... dood gaan we toch welquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zie witbrood of kaas niet als ongezond. Maar ik ben niet zo'n voedselgoeroe. Ik heb graag een pistolet met kaas, ham, tomaat, komkommer, sla, gekookt ei en soms een beetje ketchup en vind dat niet ongezond.
Patat mayo en frikandel speciaal wel
Bittergarnituurquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Patat met frikandel schijnt nog gezonder te zijn.. Maar whatever, als je er maar van geniet en het lekker vind... dood gaan we toch wel
Morgen pizza eten bij La Piccalino in Makkum maar niet voordat we speciaal biertjes met bittergarnituur hebben genoten in kroegje
Wel! Bij ons zit er dan blijkbaar een illegaal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:34 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat, geen enkele supermarkt verkoopt het nog
Die prijs is inderdaad gangbaar hier. Momenteel tel ik dat er graag voor neer, gezien fysiek en zieligheid, whaha. Duur troostvoer, ik zou moeten overstappen op chocolade of zoquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Stond vanmiddag bij een viskraam op de markt voor een haring. Zag paling staan: 50,40 euro p/kilo![]()
Enige keer wanneer ik het koop is tijdens de braderie in m'n oude dorpje. Van een palingvisser uit het dorp, 14 euro voor een kilo![]()
Nee iets groter denk. En meer vulling.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Zijn die heel mini qua grootte? Kleiner dan de gewone hamburger van de Mac?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Limonade, studentenhaver en naturel chips.
De bacon en mayonaisequote:Op zaterdag 16 april 2016 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat maakt je broodje ongezond?
Aardig dat je het deelt met je huisgenoot! Die frietjes zien er lekker uit!! Zelfgemaakt, diepvries of snackbar?quote:
Zelfgemaaktquote:Op zondag 17 april 2016 07:05 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Aardig dat je het deelt met je huisgenoot! Die frietjes zien er lekker uit!! Zelfgemaakt, diepvries of snackbar?
Nee joh, gewoon een Koopmans boerencake met chocolade en walnotenquote:Op zondag 17 april 2016 10:12 schreef RobinOok het volgende:
Is dat meergranen spelt cake zonder eieren, suiker en boter?
Okay. Dat klinkt beter dan dat het eruit ziet.quote:Op zondag 17 april 2016 10:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een Koopmans boerencake met chocolade en walnoten
Ziet het er zo rot uit dan?quote:Op zondag 17 april 2016 10:36 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Okay. Dat klinkt beter dan dat het eruit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, sorry. Ik zou denk ik aan me voorbij laten gaan. Maar dat maakt toch niet uit, als het maar lekker is. :-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |