Nee iets groter denk. En meer vulling.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Zijn die heel mini qua grootte? Kleiner dan de gewone hamburger van de Mac?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Limonade, studentenhaver en naturel chips.
De bacon en mayonaisequote:Op zaterdag 16 april 2016 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat maakt je broodje ongezond?
Aardig dat je het deelt met je huisgenoot! Die frietjes zien er lekker uit!! Zelfgemaakt, diepvries of snackbar?quote:
Zelfgemaaktquote:Op zondag 17 april 2016 07:05 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Aardig dat je het deelt met je huisgenoot! Die frietjes zien er lekker uit!! Zelfgemaakt, diepvries of snackbar?
Nee joh, gewoon een Koopmans boerencake met chocolade en walnotenquote:Op zondag 17 april 2016 10:12 schreef RobinOok het volgende:
Is dat meergranen spelt cake zonder eieren, suiker en boter?
Okay. Dat klinkt beter dan dat het eruit ziet.quote:Op zondag 17 april 2016 10:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een Koopmans boerencake met chocolade en walnoten
Ziet het er zo rot uit dan?quote:Op zondag 17 april 2016 10:36 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Okay. Dat klinkt beter dan dat het eruit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, sorry. Ik zou denk ik aan me voorbij laten gaan. Maar dat maakt toch niet uit, als het maar lekker is. :-)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |