Sadistisch ditquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh wauw, in mijn herinnering hadden we toen brons
Australië is 19 op de wereldranking, Nederland 7.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is volgens mij wel top-4 materiaal qua team met Z-Ko op 1, USA en Australie wellicht
Het hangt allemaal van de score van Dielemans af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is volgens mij wel top-4 materiaal qua team met Z-Ko op 1, USA en Australie wellicht
Geen virtuele lijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:42 schreef kilon het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat Sjef op het wereldrecord gemiddelde zit.
HIJ BLIJFT VOOR DIE STREEPquote:
Nee, die bakten er echt he-le-maal niks van op het WKquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die bakten er echt he-le-maal niks van op het WK![]()
Sowieso zijn die geen wereldtop, maar dat was echt een aanfluiting.
Ohquote:
72 pijlen, linksboven staat hoeveel er geschoten zijnquote:
Zitten we potjandorie nog bij Korea in de helftquote:
Moeten ze potjandorie beter hun best doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten we potjandorie nog bij Korea in de helft
Als ik me niet vergis schiet iedere schutter twee pijlen per set. Als je de set wint krijg je 2 punten, bij gelijkspel krijgen beiden er 1. Wie als eerste 7 punten heeft wint.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Coelho het volgende:
Weet iemand het format van de landenwedstrijd. Ook gewoon 72 pijlen, of is het 1 tegen 1 waarbij je een punt krijgt voor een gewonnen partij?
Waar dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
72 pijlen, linksboven staat hoeveel er geschoten zijn
Nee, set systeem dit jaar ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Coelho het volgende:
Weet iemand het format van de landenwedstrijd. Ook gewoon 72 pijlen, of is het 1 tegen 1 waarbij je een punt krijgt voor een gewonnen partij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |