Dat is het mooie van boogschietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:32 schreef Nober het volgende:
Kim Woojin schiet er gewoon 8 in de roos maar is derde.
Als ik zie wat Humberto Tan en die gasten van Bureau Sport er van bakten is het nog best moeilijk om hem uberhaupt in het bord te krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:33 schreef Childofthe90s het volgende:
Is het niveau van die Zimbabwaan nou te vergelijken met de gemiddelde amateur boogschutter in Nederland?
Wel even punten dan de nr. 1. Hoe wordt dat trouwens bepaald bij een gelijke stand, met behulp van tijd (de snelste als eerste)?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:32 schreef Nober het volgende:
Kim Woojin schiet er gewoon 8 in de roos maar is derde.
Humberto is ook geen boogschutter tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik zie wat Humberto Tan en die gasten van Bureau Sport er van bakten is het nog best moeilijk om hem uberhaupt in het bord te krijgen.
Neuh, maar ging me meer om hoe makkelijk deze sport lijkt tov hoe moeilijk het is om uberhaupt het bord te raken op die afstandquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Humberto is ook geen boogschutter toch
Dat ja, door het setformat in de knockoutfase zijn er altijd veel verrassingenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:36 schreef kilon het volgende:
Dat wordt gegarandeerd goud in de media. En dan loopt alles anders want alles kan in handboogschieten.
Het is vooral zwaar, veel core nodig. Je arm recht en stil houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, maar ging me meer om hoe makkelijk deze sport lijkt tov hoe moeilijk het is om uberhaupt het bord te raken op die afstand
Ja, weet ik, ik heb wel eens geboogschut (booggeschut?) en bakte er niets vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, maar ging me meer om hoe makkelijk deze sport lijkt tov hoe moeilijk het is om uberhaupt het bord te raken op die afstand
Jawel joh, Australië zakt nog weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef kilon het volgende:
Ik denk dat een bye er net niet inzit. Maar dat was ook niet echt in lijn der verwachting.
Mwah, ergens tussen 3-5 leek me allemaal goed mogelijk, alleen moet Dielemans toch echt beter schieten om die 3-4 te halen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef kilon het volgende:
Ik denk dat een bye er net niet inzit. Maar dat was ook niet echt in lijn der verwachting.
Nee, gewoon de livescore.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:39 schreef byah het volgende:
[..]
iedereen hier volgt een twitterstream denk ik?
Nee bedanktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:39 schreef Childofthe90s het volgende:
Voor degenen die toch beeld willen hebben, kunnen ondertussen hiernaar kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |