Mwah, ergens tussen 3-5 leek me allemaal goed mogelijk, alleen moet Dielemans toch echt beter schieten om die 3-4 te halen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef kilon het volgende:
Ik denk dat een bye er net niet inzit. Maar dat was ook niet echt in lijn der verwachting.
Nee, gewoon de livescore.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:39 schreef byah het volgende:
[..]
iedereen hier volgt een twitterstream denk ik?
Nee bedanktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:39 schreef Childofthe90s het volgende:
Voor degenen die toch beeld willen hebben, kunnen ondertussen hiernaar kijken![]()
Sadistisch ditquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh wauw, in mijn herinnering hadden we toen brons
Australië is 19 op de wereldranking, Nederland 7.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is volgens mij wel top-4 materiaal qua team met Z-Ko op 1, USA en Australie wellicht
Het hangt allemaal van de score van Dielemans af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is volgens mij wel top-4 materiaal qua team met Z-Ko op 1, USA en Australie wellicht
Geen virtuele lijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:42 schreef kilon het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat Sjef op het wereldrecord gemiddelde zit.
HIJ BLIJFT VOOR DIE STREEPquote:
Nee, die bakten er echt he-le-maal niks van op het WKquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die bakten er echt he-le-maal niks van op het WK![]()
Sowieso zijn die geen wereldtop, maar dat was echt een aanfluiting.
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |