Dat is toch ook belangrijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt het steeds alleen over de landenwedstrijd he, verwarrend
Dat wordt straftraining voor de Koreanenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Sjef volgens mij de enige met vier series van dertig
Hoeveel gaan er door in de landenwedstrijd?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:28 schreef kilon het volgende:
Nog zo'n ronde en we kunnen een bye hebben voor de landenwedstrijd!
Alle twaalf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er door in de landenwedstrijd?
Nog maar 162 pijlen te gaan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:28 schreef kilon het volgende:
Nog zo'n ronde en we kunnen een bye hebben voor de landenwedstrijd!
Dit wordt goud. Dit kan niet meer mis.quote:
Top 4 slaat de eerste ronde over en begint in de kwartfinale!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat is hier dan het punt van?
beter dan lotenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Speelschema bepalen, wie tegen wie speelt en hoe het bracket eruit komt te zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Top 4 slaat de eerste ronde over en begint in de kwartfinale!!
Ah, oké, bedankt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Speelschema bepalen, wie tegen wie speelt en hoe het bracket eruit komt te zien
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Speelschema bepalen, wie tegen wie speelt en hoe het bracket brekket eruit komt te zien
Dan zul je keuzes moeten makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:31 schreef Coelho het volgende:
Nu is het allemaal nog te volgen, benieuwd hoe het straks met 12 NOS-streams gaat...
Dat is het mooie van boogschietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:32 schreef Nober het volgende:
Kim Woojin schiet er gewoon 8 in de roos maar is derde.
Als ik zie wat Humberto Tan en die gasten van Bureau Sport er van bakten is het nog best moeilijk om hem uberhaupt in het bord te krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:33 schreef Childofthe90s het volgende:
Is het niveau van die Zimbabwaan nou te vergelijken met de gemiddelde amateur boogschutter in Nederland?
Wel even punten dan de nr. 1. Hoe wordt dat trouwens bepaald bij een gelijke stand, met behulp van tijd (de snelste als eerste)?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:32 schreef Nober het volgende:
Kim Woojin schiet er gewoon 8 in de roos maar is derde.
Humberto is ook geen boogschutter tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik zie wat Humberto Tan en die gasten van Bureau Sport er van bakten is het nog best moeilijk om hem uberhaupt in het bord te krijgen.
Neuh, maar ging me meer om hoe makkelijk deze sport lijkt tov hoe moeilijk het is om uberhaupt het bord te raken op die afstandquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Humberto is ook geen boogschutter toch
Dat ja, door het setformat in de knockoutfase zijn er altijd veel verrassingenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:36 schreef kilon het volgende:
Dat wordt gegarandeerd goud in de media. En dan loopt alles anders want alles kan in handboogschieten.
Het is vooral zwaar, veel core nodig. Je arm recht en stil houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, maar ging me meer om hoe makkelijk deze sport lijkt tov hoe moeilijk het is om uberhaupt het bord te raken op die afstand
Ja, weet ik, ik heb wel eens geboogschut (booggeschut?) en bakte er niets vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, maar ging me meer om hoe makkelijk deze sport lijkt tov hoe moeilijk het is om uberhaupt het bord te raken op die afstand
Jawel joh, Australië zakt nog weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef kilon het volgende:
Ik denk dat een bye er net niet inzit. Maar dat was ook niet echt in lijn der verwachting.
Mwah, ergens tussen 3-5 leek me allemaal goed mogelijk, alleen moet Dielemans toch echt beter schieten om die 3-4 te halen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:38 schreef kilon het volgende:
Ik denk dat een bye er net niet inzit. Maar dat was ook niet echt in lijn der verwachting.
Nee, gewoon de livescore.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:39 schreef byah het volgende:
[..]
iedereen hier volgt een twitterstream denk ik?
Nee bedanktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:39 schreef Childofthe90s het volgende:
Voor degenen die toch beeld willen hebben, kunnen ondertussen hiernaar kijken![]()
Sadistisch ditquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh wauw, in mijn herinnering hadden we toen brons
Australië is 19 op de wereldranking, Nederland 7.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is volgens mij wel top-4 materiaal qua team met Z-Ko op 1, USA en Australie wellicht
Het hangt allemaal van de score van Dielemans af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is volgens mij wel top-4 materiaal qua team met Z-Ko op 1, USA en Australie wellicht
Geen virtuele lijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:42 schreef kilon het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat Sjef op het wereldrecord gemiddelde zit.
HIJ BLIJFT VOOR DIE STREEPquote:
Nee, die bakten er echt he-le-maal niks van op het WKquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die bakten er echt he-le-maal niks van op het WK![]()
Sowieso zijn die geen wereldtop, maar dat was echt een aanfluiting.
Ohquote:
72 pijlen, linksboven staat hoeveel er geschoten zijnquote:
Zitten we potjandorie nog bij Korea in de helftquote:
Moeten ze potjandorie beter hun best doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten we potjandorie nog bij Korea in de helft
Als ik me niet vergis schiet iedere schutter twee pijlen per set. Als je de set wint krijg je 2 punten, bij gelijkspel krijgen beiden er 1. Wie als eerste 7 punten heeft wint.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Coelho het volgende:
Weet iemand het format van de landenwedstrijd. Ook gewoon 72 pijlen, of is het 1 tegen 1 waarbij je een punt krijgt voor een gewonnen partij?
Waar dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
72 pijlen, linksboven staat hoeveel er geschoten zijn
Nee, set systeem dit jaar ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Coelho het volgende:
Weet iemand het format van de landenwedstrijd. Ook gewoon 72 pijlen, of is het 1 tegen 1 waarbij je een punt krijgt voor een gewonnen partij?
quote:
Jij dus ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:47 schreef DeLuna het volgende:
Woojin Kim komt uit 1992, je verwacht het niet
Stom jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik schrik ervan; ik had daar kunnen staanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:47 schreef DeLuna het volgende:
Straks 2e omloop zeg maar, inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:50 schreef kilon het volgende:
Deze kwalificatie is wel maar 36 pijlen toch? Voordat we straks gaan juichen op de helft.
Ik denk dat je gelijk hebt gezien het aantal hokjes op de individuele sheets.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:50 schreef kilon het volgende:
Deze kwalificatie is wel maar 36 pijlen toch? Voordat we straks gaan juichen op de helft.
Nee, 72 pijlenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:50 schreef kilon het volgende:
Ja, want in de rest van het toernooi schieten ze in set systeemquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:51 schreef Childofthe90s het volgende:
Is een olympisch record in de plaatsingsronde ook al geldig? Ik neem aan van wel, maar het heeft wel iets vreemds.
Dat is de enige plek waar een olympisch record geschoten kan worden zelfs, want in de knock-outfase doen ze dit systeem met 72 pijlen nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:51 schreef Childofthe90s het volgende:
Is een olympisch record in de plaatsingsronde ook al geldig? Ik neem aan van wel, maar het heeft wel iets vreemds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |