Madquote:Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En wederom Barca genaaid door scheidsrechterlijke dwalingen.
madquote:Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
echt een amateurquote:Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Messie kan er geen houtje touwtje meer van
Want?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waardeloos.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Messie kan er geen houtje touwtje meer van
Weten ze ook eens hoe dat voeltquote:Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:39 schreef Zipportal het volgende:
Het Friesland van Spanje heeft verloren.
Je doelt op die rode kaarten die Suarez en Iniesta niet kregen?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik zei het als Messifapper ook hoor van te voren, zat eraan te komen na die laatste paar wedstrijden.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:38 schreef Joezi het volgende:
Ik zei het jullie nog, hahah lekker voor jullie messirukkers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima analistquote:Op woensdag 13 april 2016 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Die domme Heitinga hoeft daar wat mij betreft ook niet meer te zitten
Eigenlijk het Heerenveen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:39 schreef Zipportal het volgende:
Het Friesland van Spanje heeft verloren.
Goede beslissingen van de scheidsquote:Op woensdag 13 april 2016 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je doelt op die rode kaarten die Suarez en Iniesta niet kregen?
Ik vind hem eigenlijk niet eens zo dom als dat ik had verwacht. Als analist best te pruimenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Die domme Heitinga hoeft daar wat mij betreft ook niet meer te zitten
Real - Atleti in de halve finale uiteraard. Blijft wel Uefa he.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu mag Atleti van mij de CL wel winnen.. of Bayern
Wat? Dat FC Barcelona niet gewonnen heeft? Zo boeiend is het toch ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:39 schreef Joezi het volgende:
Ik besef het volgens mij nog niet helemaal
zo hoort het ookquote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
Real Madrid heeft Barcelona wel een tik uitgedeeld zeg
Ajax-waardigquote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
Real Madrid heeft Barcelona wel een tik uitgedeeld zeg
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Goede beslissingen van de scheids
Dan moet jij bidden voor Arjen, want blijkbaar kunnen ze het zonder hem niet aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu mag Atleti van mij de CL wel winnen.. of Bayern
Ik geloof je meteen. Ben er pas 1x doorheen gereden.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Buiten Heerenveen is Friesland ook nog eng.
Iniesta kan geen rood krijgen. Geen scoringskans ontnomen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je doelt op die rode kaarten die Suarez en Iniesta niet kregen?
Griezgod had geen scoringskans achter hem?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Iniesta kan geen rood krijgen. Geen scoringskans ontnomen.
waar is stijn?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Joezi het volgende:
lol wat zijn die barcafans stil hier ineens
Nou dit was wel Adam tegen Goliathquote:Op woensdag 13 april 2016 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat? Dat FC Barcelona niet gewonnen heeft? Zo boeiend is het toch ook niet.
Dat was gewoon rood.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nederlandse Barca fansquote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Joezi het volgende:
Zijn die hier dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Joezi het volgende:
Hebben we echte FC Barcelona fans hier?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Joezi het volgende:
Niemand reageert op me dus ga ik andere dingen doen, logisch.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Joezi het volgende:
Twee jaar terug werd Iniesta uitgefloten in de Arena door de Oranje fans.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
successupporters.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Joezi het volgende:
FireFoxquote:Op woensdag 13 april 2016 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben we echte FC Barcelona fans hier?
ik kwam een klein beetjequote:
Het leek er anders verdomd veel opquote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die zijn er nauwelijks, ik weet nog toen Inzanity en ik tegen de rest, mooi dat we uiteindelijk gelijk hadden.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Joezi het volgende:
Die had allang zijn gerechtigheid hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef Blistering het volgende:
Eindelijk gerechtigheid. Drogba zal lachen.
[ afbeelding ]
hipstertje dat je er bentquote:Op woensdag 13 april 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zijn er nauwelijks, ik weet nog toen Inzanity en ik tegen de rest, mooi dat we uiteindelijk gelijk hadden.
De dwaling dat Iniesta nog op het veld stond bedoel je?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:44 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat het dan beslist wordt door een arbitraire dwaling. Atleti was beter over 90 minuten maar zo is 't wel zuur.
Buiten VBL een hoop. Die komen na een goal hier gewoon binnenstormenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben we echte FC Barcelona fans hier?
uhhh.... nee.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Nu Real eruit door Atleti en het genot is compleet.
Die scheids had al genoeg in het voordeel van Barca gefloten of geen kaart getrokkenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:44 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat het dan beslist wordt door een arbitraire dwaling. Atleti was beter over 90 minuten maar zo is 't wel zuur.
Nog los van of dat terecht is of niet (volgens mij niet, want geen directe scoringskans) is het natuurlijk sowieso niet zo dat tegenover elke fout een andere fout mag staan. En hoe een rode kaart te vergelijken is met een penalty is me ook nogal een raadsel.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
De dwaling dat Iniesta nog op het veld stond bedoel je?
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Zijn gewoon de regels. Hands in de 16 leidt zelden tot een penal tenzij er een (directe) scoringskans wordt ontnomen..quote:Op woensdag 13 april 2016 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Griezgod had geen scoringskans achter hem?
Mexi en ik zijn blij wie er ook wint, want nu nog steeds geen team die de CL 2x achter elkaar wintquote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Simpel, Iniesta eraf en niemand heeft het over het penaltymoment.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog los van of dat terecht is of niet (volgens mij niet, want geen directe scoringskans) is het natuurlijk sowieso niet zo dat tegenover elke fout een andere fout mag staan. En hoe een rode kaart te vergelijken is met een penalty is me ook nogal een raadsel.
Wel lekker makkelijk om de teevee na te praten, natuurlijk.
Dat was toch ook het geval...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zijn gewoon de regels. Hands in de 16 leidt zelden tot een penal tenzij er een (directe) scoringskans wordt ontnomen..
Logisch toch, is veel leuker als je ploeg wintquote:
Nee, gaan niet een paar sjeiks blij makenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef Caland het volgende:
City die de CL wint zou ik wel waarderen.
Of je kan zeggen gefeliciteerd Atleti met de overwinning.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Logisch toch, is veel leuker als je ploeg wint
dan liever Atletiquote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef Caland het volgende:
Als Iniesta er af was gestuurd had hij misschien wel tegen een dragende muur van het stadion aangeschopt waardoor de hele toko in elkaar was gedonderd.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, Iniesta eraf en niemand heeft het over het penaltymoment.
Dat dan weer net nietquote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef Caland het volgende:
Want dat wordt ook gedaan als barca doorgaatquote:Op woensdag 13 april 2016 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Of je kan zeggen gefeliciteerd Atleti met de overwinning.
Vingertje wijzen Donniequote:Op woensdag 13 april 2016 22:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Want dat wordt ook gedaan als barca doorgaat
Ik wijs niet, kan me geen reet roesten wie er vanavond door ging... zolang Real straks maar met die cup in handen staat.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vingertje wijzen Donniedoen we hier niet aan mee.
Aan Badr wel blijkbaar.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je Ronaldo een fuck geven?
Kan nog leuk worden met die CL plekken in Engeland als City de CL wint en Liverpool de ELquote:
Dat is ok wordt wel eens gezegd.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die Ronaldo fans zijn volgens mij stiekem een beetje gay
de enige voetballer die een super saiyan zou kunnen worden.quote:
Suriprofsquote:Op woensdag 13 april 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ik geef werkelijk geen fuck om buitenlandse clubs. Kijk gewoon wie de underdog is en gun die het dan het meest.
Southampton in de CLquote:Op woensdag 13 april 2016 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden met die CL plekken in Engeland als City de CL wint en Liverpool de EL
Sowieso Nederlandse supporters die fanboy zijn van een club in het buitenlandquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die Ronaldo fans zijn volgens mij stiekem een beetje gay
Kan, bij dezen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Of je kan zeggen gefeliciteerd Atleti met de overwinning.
Ik erger me alleen aan clubs die impulsbeleid voeren en totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ik geef werkelijk geen fuck om buitenlandse clubs. Kijk gewoon wie de underdog is en gun die het dan het meest.
Vanwaar dan toch een voorkeur voor Ajax?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik erger me alleen aan clubs die impulsbeleid voeren en totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.
pertinent zelfs! Toe maar...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zijn gewoon de regels. Hands in de 16 leidt zelden tot een penal tenzij er een (directe) scoringskans wordt ontnomen..
De Boer heeft dus gewoon pertinent ongelijk
Want ik geef geen kritiek op Ajaxquote:Op woensdag 13 april 2016 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vanwaar dan toch een voorkeur voor Ajax?
Niet zo vreemd toch, zelfde reden als er meer supporters zijn voor Ajax, Feyenoord en PSV vergeleken met andere Eredivisie ploegen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso Nederlandse supporters die fanboy zijn van een club in het buitenland
En vreemd genoeg is het dan bijna nooit een Espanyol of Stoke City maar altijd Barca, Real, Bayern, Arsenal etc.
Ik heb het een klein beetje met Spurs omdat ik daar in de buurt ben opgegroeid, maar ben later pas voetballiefhebber geworden.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En vreemd genoeg is het dan bijna nooit een Espanyol of Stoke City maar altijd Barca, Real, Bayern, Arsenal etc.
Dat kan nog van vader op zoon/dochter overgaan. Ik kan me daar weinig bij voorstellen bij de combi Arsenal en Oss bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch, zelfde reden als er meer supporters zijn voor Ajax, Feyenoord en PSV vergeleken met andere Eredivisie ploegen.
Feyenoord heeft geen successupporters.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch, zelfde reden als er meer supporters zijn voor Ajax, Feyenoord en PSV vergeleken met andere Eredivisie ploegen.
Omdat het heel simpel is: kinderen kijken van jongsaf naar trucjes van Ronaldo of Messi of elke andere speler met een beetje gezellige techniek.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen successupporters.
Gelukkig niet, anders zou er niemand meer zitten.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen successupporters.
Ik geef wel om een paar buitenlandse clubs, in de zin dat ik ze volg en het leuk vind als ze het goed doen en baal als ze verliezen (zoals Barcelona). Maar er is maar 1 club waar ik echt emotie bij voelquote:Op woensdag 13 april 2016 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Gooi jezelf wegquote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef Caland het volgende:
Wat is er raar aan een Europese topclub te supporteren? Ik ben fan van AZ, maar die spelen vrijwel nooit Champions League. Ik geniet er meestal van om Barça te zien voetballen, dan is het toch logisch als ik ze graag verder zie komenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug kon ik nog voor het team zijn, dat op de één of andere manier een link met Fey had. (ex-speler/coach oid) Dat is ook al een heeeeele poos niet meer mogelijk in de CL.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik geef wel om een paar buitenlandse clubs, in de zin dat ik ze volg en het leuk vind als ze het goed doen en baal als ze verliezen (zoals Barcelona). Maar er is maar 1 club waar ik echt emotie bij voel
PSV - Robben - Bayernquote:Op woensdag 13 april 2016 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug kon ik nog voor het team zijn, dat op de één of andere manier een link met Fey had. (ex-speler/coach oid) Dat is ook al een heeeeele poos niet meer mogelijk in de CL.
Genieten van Barça, ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is er raar aan een Europese topclub te supporteren? Ik ben fan van AZ, maar die spelen vrijwel nooit Champions League. Ik geniet er meestal van om Barça te zien voetballen, dan is het toch logisch als ik ze graag verder zie komen
Dat noem ik geen fanboy zijn. Fanboys doen alsof ze diehard socio's zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is er raar aan een Europese topclub te supporteren? Ik ben fan van AZ, maar die spelen vrijwel nooit Champions League. Ik geniet er meestal van om Barça te zien voetballen, dan is het toch logisch als ik ze graag verder zie komen
Ik heb het niet over een voorkeur. Meer over het type dat zich voordoet als diehard fan terwijl ze hooguit 1 potje bezocht hebben of een keer een stadiontour nou camp hebben gedaan op vakantie.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, de CL boeit me ook allang niet meer..kijk zelden een hele wedstrijd. Ploegjes als Leicester zijn veel leukerquote:Op woensdag 13 april 2016 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug kon ik nog voor het team zijn, dat op de één of andere manier een link met Fey had. (ex-speler/coach oid) Dat is ook al een heeeeele poos niet meer mogelijk in de CL.
Laatste keer was zeker Liverpool met Kuyt?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ook zij spelen kutquote:Op woensdag 13 april 2016 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt, de CL boeit me ook allang niet meer..kijk zelden een hele wedstrijd. Ploegjes als Leicester zijn veel leuker
Volgens mij wel ja, of speelde hij bij Fener ook nog CL?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Laatste keer was zeker Liverpool met Kuyt?
Beetje de gemiddeld Ajacied?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een voorkeur. Meer over het type dat zich voordoet als diehard fan terwijl ze hooguit 1 potje bezocht hebben of een keer een stadiontour nou camp hebben gedaan op vakantie.
Dit dus, triestigheidquote:Op woensdag 13 april 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit zelf gevoetbald?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pertinent zelfs! Toe maar...
Wat is jouw bron dan?
Volgens mij alleen voorrondequote:Op woensdag 13 april 2016 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, of speelde hij bij Fener ook nog CL?
Dat kan de Vara niet aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat ie er gister niet was
Bij Real Madrid wordt er gewoon wanbeleid gevoerd met voorop die debiel van een Fiorentino Perez.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Als je in de CL niet voor Atleti bent heb je niks met volksclubs en passie. City en Real zijn al helemaal alles wat er mis met voetbal
Het is mij om het even.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Als je in de CL niet voor Atleti bent heb je niks met volksclubs en passie. City en Real zijn al helemaal alles wat er mis met voetbal
Ik ook, als Messi na een 1-2tje de bal over de keeper lobt, heerlijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genieten van Barça, ik moest lachen.
Volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, of speelde hij bij Fener ook nog CL?
Ik ben voor helemaal niemand. Wat dacht je daar van.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Je hoeft toch niet altijd in het stadion te zitten om fan te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag beetje het zelfde als voor Ajax zijn dus. 90% komt daar ook nooit
Ik kan ook nog steeds niet blij zijn voor hun. Sowieso niet voor Duitse clubs, maar Bayern is toch wel de meest Duitse club van allemaal. Ik vond Dortmund met Klopp nog wel sympathiek.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is mij om het even.
Als Bayern het maar niet wordt.
Wel eem briljante actiequote:Op woensdag 13 april 2016 23:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ooit zelf gevoetbald?![]()
Is een regel, maar 'scoringskans' is natuurlijk multi-interpretabel. Suarez tegen Ghana in 2010 was rood omdat het een 100% kans betrof
Ik vind Bayern juist een mooie club om hun hele organisatiestructuur en financiële beleidquote:Op woensdag 13 april 2016 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds niet blij zijn voor hun. Sowieso niet voor Duitse clubs, maar Bayern is toch wel de meest Duitse club van allemaal. Ik vond Dortmund met Klopp nog wel sympathiek.
Dortmund kan ik ergens ook nog wel waarderen, maar ik gun Duitsers over het algemeen vrij weinig.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds niet blij zijn voor hun. Sowieso niet voor Duitse clubs, maar Bayern is toch wel de meest Duitse club van allemaal. Ik vond Dortmund met Klopp nog wel sympathiek.
Idd, teletekst is voldoendequote:Op woensdag 13 april 2016 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd in het stadion te zitten om fan te zijn.
Bij Ajax niet nee.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het spel goed of slecht is.. CL is te voorspelbaar met steeds dezelfde clubs.quote:
Das nog een echte club. Alleen jammer van die trainerquote:Op woensdag 13 april 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is mij om het even.
Als Bayern het maar niet wordt.
Jij bent een pepofiel en derhalve niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Bayern juist een mooie club om hun hele organisatiestructuur en financiële beleid
Klopt, ja. Daarom is de PL enorm genot dit jaar.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het spel goed of slecht is.. CL is te voorspelbaar met steeds dezelfde clubs.
Het gaat mij niet om Pep in dit geval, beste Don.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent een pepofiel en derhalve niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Bayern juist een mooie club om hun hele organisatiestructuur en financiële beleid
Eensquote:Op woensdag 13 april 2016 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das nog een echte club. Alleen jammer van die trainer
Jep, vroeg opquote:
Dat weet ik, maar dat verandert niks aan hetgeen ik postte.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Pep in dit geval, beste Don.
Alleen Ajax 'fans' zijn er zelden tot nooit.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat moet jij weten.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat verandert niks aan hetgeen ik postte.
La Liga ook nu.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, ja. Daarom is de PL enorm genot dit jaar.
Gaat nog wat worden de komende weken.quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef Kopsterk het volgende:
Kan me niet voorstellen dat 'wat een poppenkast' leuk is.
Ik doe niets met je mening.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, maar doordat ik het postte en jij het las, weet jij het nu ook.
Diep in elke Nederlander schuilt een Duitser, je moet gewoon dat stukje toelaten. Afgelopen WK heb ik staan juichen voor Duitsland en dit EK zal dit ook niet anders zijnquote:Op woensdag 13 april 2016 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
Had de scheids een pingel moeten geven aan barca?
Was binnen 16, dus nee.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
jaquote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
Ik juich niet voor Duitsland, België en niet voor NL zolang die debiele Zeeuw nog bondscoach is.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Diep in elke Nederlander schuilt een Duitser, je moet gewoon dat stukje toelaten. Afgelopen WK heb ik staan juichen voor Duitsland en dit EK zal dit ook niet anders zijn
Gaat nooit gebeuren bij mij.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Diep in elke Nederlander schuilt een Duitser, je moet gewoon dat stukje toelaten. Afgelopen WK heb ik staan juichen voor Duitsland en dit EK zal dit ook niet anders zijn
He bah wat saai.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik juich niet voor Duitsland, België en niet voor NL zolang die debiele Zeeuw nog bondscoach is.
juichen.rarquote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee? Jij staat nooit te swingen bij de band?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben toch verdomme geen Thialfbezoeker...
UEFA maffia zegt neequote:Op woensdag 13 april 2016 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Leuk.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel degelijk. Je neemt het minimaal ter kennisgeving aan.
epicquote:
nee rarquote:
genotquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |