De jingle waarin man en vrouw 'top of flop' zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Minimaal![]()
Welke jingle tho? Die Silvan Stoet jingle? Da's SIlvan Stoet van Radio Veronica
* knokkels queued een beetje slowjazz voor Fogelquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De jingle waarin man en vrouw 'top of flop' zeggen.
nope, ook vage vroege eighties enzoquote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Piet vind ik ook prettig om naar te luisteren. Mo heb ik nog niet horen draaien. Hardrock?
Dan heb ik geen idee welke jij dan hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef knokkels het volgende:
[..]Nee dat is de presentator van Top Of Flop. Die heeft MadMaster gemaakt. Edit: Herman Stok
Ah, da's wel wat voor mij ook. Eigenlijk alles wel, zolang het niet Nederlandstalig is in de zin van Hazes achtige nummers.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ook vage vroege eighties enzo
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht tot de lift bij de juiste verdieping is
quote:
De lift heeft wat technische problemen opgelopenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht tot de lift bij de juiste verdieping is
en toen was je nummer 3quote:Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef Fogel het volgende:
* Fogel hoort dat het nummer even onderbroken wordt door "u bent nu nummer 4 in de telefoonwachtrij, we hopen u snel te woord te staan"
Pitch +200%. Chipmunk stylequote:
Jammer zeg...maar ik kon helaas niet eerder.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zus, je hebt muis gemist met top of flop.
Ello Annaghhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 13 april 2016 21:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer zeg...maar ik kon helaas niet eerder.
Kiss me where it smells funnyquote:
Ik heb een bier dat "excuse me while I kiss my stout" heetquote:
Was ook bijna te laat. Zat midden in een Waardenberg & de Jong trip.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer zeg...maar ik kon helaas niet eerder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....en zingt de dude in dit nummer poep bananen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Met een negerquote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was ook bijna te laat. Zat midden in een Waardenberg & de Jong trip.
Ik stem voor paars.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een heleboel kloddertjes roze dááááaár
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
Gister was er een blinde proeverij met twee bieren (ik heb er alleen aan geroken, moest rijden). Verschillende mensen gaven commentaar over de smaak en een zei dat nummer 2 slechter rook dan nummer 1. Riep iemand "ja, de nummer 2 ruikt meestal minder prettig"pu-punannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....en zingt de dude in dit nummer poep bananen?
Een synoniem voor dat andere deel dat tegenover het deel zit waarvan Jimmy Pop wil waar je hem zoent. Nou ja, als Jimmy Pop een vrouw was geweest danOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Hulp nodig:
Wie kan mij helpen aan de titel van een song die gespeeld wordt met een ocarina of een andere soortgelijke fluit die vroeger vaak bij o.a Radio Tour gedraaid werd?
Klinkt een beetje indiaans, medium uptempo...
Nee, die dus niet.quote:
Het is iets uit de jaren 60 of 70, gok ik...quote:Hulp nodig:
Wie kan mij helpen aan de titel en de uitvoerende van een song die gespeeld wordt met een ocarina, een panfluit of een andere soortgelijke fluit die vroeger vaak bij o.a Radio Tour gedraaid werd?
Klinkt een beetje indiaans, medium uptempo.
De eerste 2 muzieklijnen (van het refrein??) zijn identiek aan elkaar, herhalend dus.
Niet de Song Of Ocarina of iets van George Zamfir...
Bedoel je Diego Modena?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Hulp nodig:
Wie kan mij helpen aan de titel van een song die gespeeld wordt met een ocarina of een andere soortgelijke fluit die vroeger vaak bij o.a Radio Tour gedraaid werd?
je bedoelt vast niet Argentina van Conquistadorquote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Hulp nodig:
Dank, maar ook niet...quote:Op woensdag 13 april 2016 21:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://www.muziekweb.nl/(...)s-en-radiofragmenten
?quote:
?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is minder poppie, meer 'licht klassiek'.
Maar wel een goede suggestie...
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het begin maar even gefloten...
http://vocaroo.com/i/s0MY9Opneo9y
Nee, die ken ik wel...quote:
Je fluit best! Nope, het zegt me helemaal niets, helaas.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je toch mijn warme adem ooit eens gehoord...
Ken je die melodie wel?
Het komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het begin maar even gefloten...
http://vocaroo.com/i/s0MY9Opneo9y
Ik fluit best, maar die microfoon van mijn laptop is niet mijn vriend...quote:Op woensdag 13 april 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je fluit best! Nope, het zegt me helemaal niets, helaas.
Zeker weten dat Piet er zo opkomt.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fluit best, maar die microfoon van mijn laptop is niet mijn vriend...
Vraag ook maar uitgezet in 'Help, ik zoek...' hier in MUZ...
Dat is om wakker van te liggen, zo irritant.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor de interruptie, maar het zit me dwars dat ik het niet ken...
Yep, Shazam en SoundHound kunnen er helaas ook niks mee...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is om wakker van te liggen, zo irritant.
zing het eens, gooien we het door google heenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het, ik kan het zo meezingen maar echt even geeeen idee hoe het heet
Zit ook zo'n heel stuk irritant gefluit in met hele korte nootjes die oplopen in hoogte.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het, ik kan het zo meezingen maar echt even geeeen idee hoe het heet
Op 0:26 zit wel iets wat er op lijkt volgens mij?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ook zo'n heel stuk irritant gefluit in met hele korte nootjes die oplopen in hoogte.
Ook een stukje a la Figaro zit er in...
hi hi.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan word je ineens wakker om 22:00 op de bank...![]()
hij heeft een geniale LP met kinderliedjes over Afrikaanse dierenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik wist echt niet dat dit van Roger Whittaker was.
Die ken ik alleen van z'n ship in the harbour...
Die gek heeft nog veel meer gefloten:quote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft een geniale LP met kinderliedjes over Afrikaanse dieren
en verget elisabethan Serenade nietquote:Op woensdag 13 april 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gek heeft nog veel meer gefloten:
Rafquote:
Het is me allemaal even te veel nu...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en verget elisabethan Serenade niet
Symph is nog beter.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker weten dat Piet er zo opkomt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
En het is niet vreemd dat ik zoiets spontaan vergeten ben.
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ouderdom hè..quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke overgang?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |