SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 13-04-2016 10:55:43 ]disclaimer
Zal vanavond even kijken; zit nu op het werk en geen fullbody spiegel aanwezig hierquote:Op woensdag 13 april 2016 10:09 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nice! Hwt is nog leuker als je zelf een foto post van jou. Vind ik altijd leuk om te zien
Moet ik misschien ook maar doen; maar dit weekend zit ook alweer vol met 3 verjaardagen (waarvan 2 kinder verjaardagen) dus ik vrees dat ik 3u moet hardlopen om te compenserenquote:Op woensdag 13 april 2016 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik probeer het weekend altijd zo vol met beweging te stoppen dat de schade meevaltMaar als je dan op een feestje bent en je zit de hele avond voor een bak chips die je aanstaart, gaat het alsnog wel eens mis ja.
Hoe maak je geroosterde bietjes? Gewoon gekookte bietjes heel dun snijden en in de oven?quote:Op woensdag 13 april 2016 10:55 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
Late O: 2 geroosterde boterhammen met geitenkaas, geroosterde bietjes en avocado
L: Dunno.
D: Moussaka
T: Dunno.
Lekker
Rauwe bietjes.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe maak je geroosterde bietjes? Gewoon gekookte bietjes heel dun snijden en in de oven?
Oh dat klinkt goed. Die ga ik ook proberen!quote:Op woensdag 13 april 2016 10:55 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
Late O: 2 geroosterde boterhammen met geitenkaas, geroosterde bietjes en avocado.
Lekker
Nog steeds blij met HF?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje:
O: Wrap met hummus, groenvoer en zalm
T: Kwark met limoen en sinaasappel
L: Soep en/of een broodje
T: Een appel
D: HF aziatische kipcurry met rijst
Sushi is best okquote:Op woensdag 13 april 2016 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil sushien patat en frikandellen
en chips .. ok ik stop
Daar zit bij mij nog wel een verschil inquote:Op woensdag 13 april 2016 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dat gewoon van het weekend ga bestellen of all you can eaten
Ja klopt maar eten tot je ploft is soms zo lekkerquote:Op woensdag 13 april 2016 11:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar zit bij mij nog wel een verschil inSushi bestellen/kopen is meestal een stuk of 10 sushi'tjes, met rijst vis en groenten, dikke prima. Onbeperkt sushi = ook de frituurde tempeh dingen en zo nemen, en eten tot je ploft
Klopt, ik heb het 10 dagen gedaan onder het mom van 'maar ik train ook superhard dus moet goed eten'. Daarna was ik het ook wel echt zat, maar het probleem is dat je maag dan wel opgerekt is of je hoofd misschien gewend is aan zoveel eten of zo, terug naar normale hoeveelheden was weer even wennen..quote:Op woensdag 13 april 2016 11:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt maar eten tot je ploft is soms zo lekker
ja dat heb ik op vakantie ofzo ook altijd, de weken erna zijn hel.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het 10 dagen gedaan onder het mom van 'maar ik train ook superhard dus moet goed eten'. Daarna was ik het ook wel echt zat, maar het probleem is dat je maag dan wel opgerekt is of je hoofd misschien gewend is aan zoveel eten of zo, terug naar normale hoeveelheden was weer even wennen..
Als ik meteen weer normaal ga eten op zich wel. Maar meestal ben ik nog paar dagen vrij dus dan wil ik nog niet normaal doen. En dan is al mn normale eten viesquote:Op woensdag 13 april 2016 11:55 schreef Rauw. het volgende:
Zelf nooit zo'n probleem mee, in 2 daagjes zit ik weer in ritme na vakantie.
Ik eet eigenlijk altijd wel lekker.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als ik meteen weer normaal ga eten op zich wel. Maar meestal ben ik nog paar dagen vrij dus dan wil ik nog niet normaal doen. En dan is al mn normale eten vies
Nog steeds!quote:
Ik ook op zich. Maar vakantievoedsel is toch wel een stuk lekkerder. En gewoon alles eten wat je maar wiltquote:
Op vakantie iedere dag uit etenquote:Op woensdag 13 april 2016 12:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik eet thuis vaak nog wel lekkerder dan op vakantieMaar het probleem was meer dat ik met zo'n buffet gewoon totaal geen idee had hoeveel ik at. En ik aan tafel zat met allemaal sporters die gewoon 4, 5 borden opschepten en 1.5 uur aan het eten waren. Ik probeerde het bescheiden te houden, maar als je al klaar bent met eten en iedereen is nog bezig schep je toch nog wat salade of een toetje op en dat 3x per dag tikt toch wel aardig aan
Maar normaal op vakantie ga ik meestal kamperen dus dan valt het qua eten heel erg mee.
+1quote:Op woensdag 13 april 2016 12:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja en 'alles willen proberen' is ook een grote valkuil op vakantie bij mij, en bij buffetten in het algemeenIk kan niet kiezen..
ik ook, ik ben gruwelijk verwend...quote:Op woensdag 13 april 2016 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vaak dat alles wel lekker LIJKT, maar dat eigenlijk helemaal niet IS.
Ja, dat gebeurt helaas ook vaak bij een buffet. En het is bekend dat mensen meer eten als er veel keus is en dat is nou net wat een buffet heeftquote:Op woensdag 13 april 2016 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo herkenbaar.....quote:Op woensdag 13 april 2016 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, dat lijkt me gigantischquote:Op woensdag 13 april 2016 12:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Eigenlijk moeten buffetten ook gewoon afgeschaft worden. De hoeveelheid eten die er dagelijks weggesmeten wordt..
dat is dus mijn grote zwakte. Ik ga dan eten "omdat het anders weg wordt getieft"quote:Op woensdag 13 april 2016 12:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Eigenlijk moeten buffetten ook gewoon afgeschaft worden. De hoeveelheid eten die er dagelijks bij weggesmeten wordt..
Nou dat dus, weggooien is zonde maar in mezelf stoppen is nog meer zondequote:Op woensdag 13 april 2016 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je het in jezelf weggooit schiet je er niks mee op. Je voedt jezelf er niet mee, je bent al gevoed.
Ik heb een bijbaan in een verzorgingstehuis en daar wordt ook super veel eten (eigenlijk soms onterecht) weggegooid. Erg zonde.quote:
Ik heb dat eigenlijk 24/7. Niet perse bij een buffet. Helaas!quote:Op woensdag 13 april 2016 12:31 schreef Krisvc het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurt er zo ongeveer bij een buffet in mijn hoofd
I knowquote:Op woensdag 13 april 2016 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je het in jezelf weggooit schiet je er niks mee op. Je voedt jezelf er niet mee, je bent al gevoed.
De vega-opties zijn vaak maar matig ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
Buffet is de hel als vegetariër met voedselallergie. Maar een toetjesbuffet, daar maak ik nog wel een uitzondering voor.
[ link | afbeelding ]
Welkom bij de club (al bleek het bij mij iets heel anders te zijn): Roosvicee laxo, pruimen, rozijntjes, zwarte koffie op een lege maag en...nog iets.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:32 schreef Barreltje het volgende:
ik heb geloof ik de franse variant van wat Tink had.
Er gaat vanalles in, maar vrij weinig uitwat een vervelend gevoel wordt dat op den duur zeg!
wat waren DE tips ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |