SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
"Pas op".quote:Op woensdag 13 april 2016 00:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, nu ineens wel in een pit.. slangen en klappen. Krijgt Groningen en westerkwartier ook eens wat
quote:
quote:
melding P 2 BUITENBRAND SCHOORSTERWEG EZINGE 011332quote:Op woensdag 13 april 2016 00:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Dat was het wel weer qua onweer. that was fun.
Haha meen je dit ?!quote:Op woensdag 13 april 2016 01:07 schreef themauster het volgende:
Ik vind het hier in Noord-Groningen nogal meevallen. Af en toe wat gedonder en een beetje regen maar dat is het
Het valt hier bij zee echt mee.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha meen je dit ?!hier is enorm harde regen en om de paar minuten licht hele hemel gewoon op hier !
Echt he, dacht even een inslag in jullie flat.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef Paxcon het volgende:
Zo hard als net heb ik het nog nooit gehoord
Zo'n gevoel heb ik dus ookquote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef Paxcon het volgende:
Zo hard als net heb ik het nog nooit gehoord
Ik heb net even uit het raam gehangen maar zag zo snel niks opmerkelijks... Bizarre knal.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt he, dacht even een inslag in jullie flat.
M'n internet vloog er ook even uit daarna.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net even uit het raam gehangen maar zag zo snel niks opmerkelijks... Bizarre knal.
Over het algemeen internet ik tijdens onweer binnen en niet op het balkon of in de tuin o.i.d.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:04 schreef Djeez het volgende:
Zo, dat was een heftige nacht. Door het onweer dus, wat een klappen! Was echt *flits* en gelijk BOEM!
O ja, hoe internetten jullie tijdens onweer? Hier heb ik afgelopen nacht alle kabels eruit getrokken en de computers uitgezet
En foutje in TT: voorspeld
Eerst al die vernietigende aardbevingen en nu ook lichtstormen des doods. Die arme Grunningers ookquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:15 schreef Dven het volgende:
Het microklimaat slaat hier weer toe. Gevoelstemperatuur vandaag boven de 32 graden terwijl het 20 km verder onder de 25 blijft steken
[ afbeelding ]
Dit!quote:Op woensdag 13 april 2016 09:10 schreef Revanches het volgende:
Wat een onweer vannacht in Grunn. Puur genieten
quote:Op woensdag 13 april 2016 12:03 schreef Adrie072 het volgende:
Nu een mooie week en de volgende n stuk minder/kouder?
Wow. Ik kijk even op buienradar.. en zie dit ontstaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Boven Leiden aldus Twitter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de grafieken is buienradar altijd erg overdreven. Is dat op de kaarten ook zo of is dit echt ongelofelijk noodweer?quote:Op woensdag 13 april 2016 15:10 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Wow. Ik kijk even op buienradar.. en zie dit ontstaan.
[ afbeelding ]
Net een flinke onweersklap uit het niks in Zoetermeer, het gebouw trilde helemaal.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:10 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Wow. Ik kijk even op buienradar.. en zie dit ontstaan.
[ afbeelding ]
Lijken te koppelen inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:31 schreef Frutsel het volgende:
dat hele gebied trekt straks samen tot één lijntje? van de Afsluitdijk - Hoorn - Amsterdam tot aan Gouda?
NEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 13 april 2016 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Boven Leiden aldus Twitter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb hem laten ontploffenquote:Op woensdag 13 april 2016 15:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ben jij verdomme nu al eens begonnen met het wegscheppen van die Tankenberg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb hem laten ontploffen
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hmz...
Foto komt uit Leiden?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Leiden krijgt natuurlijk helemaal niks, hooguit wat klappen in de verte. Dat bericht is een leugen
Inderdaad, maar 24 uur vooruit vliegen ze het land uit.quote:
Ziet eruit als Koudekerk.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Foto komt uit Leiden?
Dat maakt het over het algemeen "gevaarlijk', zeker bij tornado vorming.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet eruit als Koudekerk.
Echt, ik ga zo na mijn werk direct richting het oosten. Lijkt geen beweging in dat buitje te zitten en hij wordt steeds krachtiger
http://m.alphens.nl/nieuw(...)en-aan-den-rijn.htmlquote:Op woensdag 13 april 2016 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet eruit als Koudekerk.
Echt, ik ga zo na mijn werk direct richting het oosten. Lijkt geen beweging in dat buitje te zitten en hij wordt steeds krachtiger
twitter:KJfotografie twitterde op woensdag 13-04-2016 om 16:35:00Donkere lucht boven Leiden en omgeving.. Foto genomen met mijn dashcam. #MiVue658WIFI #weer #onweer #lucht https://t.co/oFwNcRpFWn reageer retweet
Als ik zo op het kaartje hierboven kijk is het van west naar oost en van oost naar westquote:Op woensdag 13 april 2016 16:01 schreef Frutsel het volgende:
Felle buien trekken nu van west naar oost
zomaar ff wat gepost![]()
Had het KNMI überhaupt waarschuwingen staan voor vandaag?quote:KNMI waarschuwt woensdag voor pittige buien met onweer en hagel
In het midden en westen van het land komen volgens het KNMI woensdagmiddag enkele pittige buien voor met onweer en hagel.
Bovendien kan zeer lokaal veel neerslag in korte tijd vallen, meldt het weerinstituut.
In verband daarmee is waarschuwingscode geel van kracht. Vooral mensen in het verkeer en mensen die buiten bezig zijn, moeten dan oppassen.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2016 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik zo op het kaartje hierboven kijk is het van west naar oost en van oost naar west
Ah, weet ik eindelijk waar dat gerommel vandaan kwam een dik uur geledenquote:
zo is natoerrrr zag ik staanquote:Op woensdag 13 april 2016 16:40 schreef Koelkastje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_de_tornado.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |