Ik lik ze meestal uit maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen :Squote:
Waarom zou je legs doen als je ook gewoon back/shoulders of chest/tri dagje kan doen? Je neemt toch gewoon auto naar je werk?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
kennen jullie die legdoms day after chestday ?
Ik doe iedere workout legs, geen last van domsquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
kennen jullie die legdoms day after chestday ?
hey ben je fripsels cuck??? :squote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik lik ze meestal uit maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen :S
Bob is echt zwaar de weg kwijt.quote:Mensen die geen energie van planten kunnen oppikkenen planten horen mijn stem. Overal. ZOwat al het leven op aarde en erbuiten wel. IK ben wijdverspreid.
Hmm. OK, daar ga ik aan werken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent zo geforceerd gevat en zuur de laatste tijd.
Inb4 jij bent altijd zuur
wat is ditquote:Op woensdag 13 april 2016 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zou mijn viltstift wel in haar kleurdoos willen stoppen haha snap je?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2016 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Lol dat was hun 1 april grap. Hele site zag er toen zo uit.
Ben maar naar xhamster gegaan toen.
Stel planten mee naar de gym om hun energie te channelen voor je deadlift.quote:
jij woont toch in 't Oosten des landsquote:Op woensdag 13 april 2016 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk in een hotel ergens in het oosten van het land.
lkkre smatjes tochquote:Op woensdag 13 april 2016 09:46 schreef Dimachaerus het volgende:
GC / Meiden die je wel in bed wil hebben
jij toch ookquote:Op woensdag 13 april 2016 15:25 schreef fathank het volgende:
[..]
jij woont toch in 't Oosten des lands
klopt, maar zit nu op zee dus ben niet op date in 't oosten van t landquote:
goeie keusquote:Op woensdag 13 april 2016 15:37 schreef VMSDKR het volgende:
hey henk heb nieuwe dikke station gekogt
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar heb geen hotel.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:25 schreef fathank het volgende:
[..]
jij woont toch in 't Oosten des lands
jo henk,wat is de handigste manier om met wapen te zwemmen, ik verzoop bijna man.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:44 schreef fathank het volgende:
[..]
klopt, maar zit nu op zee dus ben niet op date in 't oosten van t land
[..]
goeie keus
op je rugquote:Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
jo henk,wat is de handigste manier om met wapen te zwemmen, ik verzoop bijna man.
Dit kan je beter aan Stinkie/Cor/Snakey vragen, die hebben allen nog dienstplicht gehad.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
jo henk,wat is de handigste manier om met wapen te zwemmen, ik verzoop bijna man.
haha ja togquote:Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Loop in je mond en trekker overhalen, je vliegt naar de overkant.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daarom is een interracial cuck zoals de jouwne slimmer. Mensen hebben niet door dat je gecucked wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Loop in je mond en trekker overhalen, je vliegt naar de overkant.
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Daarom is een interracial cuck zoals de jouwne slimmer. Mensen hebben niet door dat je gecucked wordt.snap jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Oké, ik snap er niks meer van. Wat heeft dit met al die conservatieve politici te maken? Die zijn toch allemaal anti-Tumblrmensen en zo?quote:
96-2 broeders, 96-2quote:Op woensdag 13 april 2016 17:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit kan je beter aan Stinkie/Cor/Snakey vragen, die hebben allen nog dienstplicht gehad.
gewoon studie vrijstelling. Maar ik koester de oproep papieren. Enige niet beroeps binnen familiequote:
Is dat je kill/death ratio?quote:
mooi om te zien dat ik de fp niet meer bezoek en de berichten van dat ettertje misquote:Op woensdag 13 april 2016 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Was in een feedback topic over zo'n domme "grap" op de frontpage.
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten meld je hier
Weet Beach ook direct wie het was.
Hey etha, alles goed?quote:
ja hoorquote:
Nee, 2 kipfilets en 2 elastiekjes. Jij?quote:
Hoe voelt zoiets?quote:
Klinkt goed.quote:
Haha. Duurde wel lang die reactie zeg.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee hoor alles flex, maar vind smegma nog steeds een rottend stuk nageboorte.
Wie denk je dat je bent zomaar hier komen en een beetje users belachelijk maken.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha. Duurde wel lang die reactie zeg.
Was je aan het eten?
Oe, that hit home, laat me maar even, ik moet hier even van bijkomen.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha. Duurde wel lang die reactie zeg.
Was je aan het eten?
Reputatie op een internetforumquote:Op donderdag 14 april 2016 11:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent zomaar hier komen en een beetje users belachelijk maken.
Dat mag alleen als je een bepaalde reputatie hebt, en die heb jij duidelijk nog niet. Je blijft een vieze blauwe
Ben je snel vermoeid?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, that hit home, laat me maar even, ik moet hier even van bijkomen.
quote:Op donderdag 14 april 2016 11:58 schreef Beach het volgende:
ik mag hem wel
als ik niet vriendelijk doe tegen smeg gaat hij alle tr's van mij openbaren
Je weet maar nooit met Turken. Ze hebben ook de Armeniėrs uitgemoord en de Grieken uit Turkije gedeporteerd.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:01 schreef smegmanus het volgende:
Maar om haar nou een rottend stuk vlees te noemen gaat me te ver.
Diep van binnen weet ik dat ze het niet zo bedoeld.
Smeg vindt mooi.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met Turken. Ze hebben ook de Armeniėrs uitgemoord en de Grieken uit Turkije gedeporteerd.
Klinkt hard zo.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:13 schreef Beach het volgende:
25% mede verantwoordelijk voor de holocaust
quote:Op donderdag 14 april 2016 12:15 schreef Questular het volgende:
Elk nieuw lid in dit toch stervend stukje fok! is welkom.
Je vergeet de Assyriėrs, daarvan hebben ze er ook een paar honderd duizend vermoord.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met Turken. Ze hebben ook de Armeniėrs uitgemoord en de Grieken uit Turkije gedeporteerd.
Hoor hem eens. Kruipen likken en zuigen voor een blauw kleurtje zodat je virtueel het baasje kon uithangen en nu je niet meer blauw bent doet het je ineens niks meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |