Tsjaquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:17 schreef knokkels het volgende:
Mirosław Czyżykiewicz![]()
Maar hoe spreek je dat ook weer uit
Een bankstel?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:18 schreef just me het volgende:
Symph graag een heel zielig liedje voor mij, er zit iets in mijn oog en dat wil er niet , gaat misschien wel als ik moet
Nick Cave erin dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:18 schreef just me het volgende:
Symph graag een heel zielig liedje voor mij, er zit iets in mijn oog en dat wil er niet , gaat misschien wel als ik moet
kommetje van je hand maken, hoofd in gootsteen, kraan aan, kraanwater in hand, oog in kraanwaterquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:18 schreef just me het volgende:
Tsazikiwietsj...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:17 schreef knokkels het volgende:
Mirosław Czyżykiewicz![]()
Maar hoe spreek je dat ook weer uit
Ik zit hier met papieren op schoot, ordners op schoot en als op sta tieft alles naar benedenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
kommetje van je hand maken, hoofd in gootsteen, kraan aan, kraanwater in hand, oog in kraanwater
oww dan is mijn optie niet echt handig neequote:Op dinsdag 12 april 2016 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit hier met papieren op schoot, ordners op schoot en als op sta tieft alles naar beneden
Gevolgd door Leonard Cohen en uhhh......was nog een groep die in dit rijtje past van Symph.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
just me: dit jongetje was op zijn 3e al zijn ouders, broer, zus, kat, zwaan én parkiet kwijt. Allemaal overreden door Chef.
Jank je al?
Kreeg je er gratis een Grieks eiland bij?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
eet ik morgen weer. De Lidl had echt heerlijke met de Griekse week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |