SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Not, net verwijderd...quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom staat de advertentie voor MM voor 11 april nog steeds in de OP?
ik heb nu wel een beetje van hoe meer ik er naar kijk, hoe minder storend ik het vind om die extra balk erin te hebben.quote:
Even kijken offie al luistert naar je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Gooi dan Pink Frost van The Chills er maar achteraan
Als ik die beide tekeningen vergelijk, vind ik 6 ook mooier dan 5. My 2 centsquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nu wel een beetje van hoe meer ik er naar kijk, hoe minder storend ik het vind om die extra balk erin te hebben.
allen even bedankt voor de input
Hij plast al niet meer op de krant.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even kijken offie al luistert naar je.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij plast al niet meer op de krant.
De wasmachine is een aanraderquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat ik neit op de linnenkast pas, maar anders...
Erin?quote:
Ja, Gup was ff te horenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:01 schreef Symphonic het volgende:
komt Gup er tussendoor soms?
Hier gebeurt niets raars
daar leek het haast wel opquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:01 schreef Symphonic het volgende:
komt Gup er tussendoor soms?
Hier gebeurt niets raars
Eind mei he?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan er niet over uit dat The Chills nog bestaan en ook in NL komen optreden
Ivan Rebroffquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Oke verzoekjes gevraagd met een donkere stem
Tsja Barry White heet die kerel volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef Symphonic het volgende:
* knokkels kucht, schraapt zijn keel en opteert voor Shaft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef Symphonic het volgende:
You are the first, my last, my everything van Barry White gaarne.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:
Je bent gewoon een groupie...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft die titel van knok gestolen.
Nee hoor. dat was dat ene keyboardmerkquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft die titel van knok gestolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |