En dan als eindresultaat : E =mc2quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Die Einstein heel de tijd...
[ afbeelding ]
Ik kan er geen kaas van maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Die Einstein heel de tijd...
[ afbeelding ]
Perciesquote:
okeeeeeeeeeeeeee geen idee waar je het over hebt maar sterktequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een goed verstaander weet het. Maar goed, dat ze vooral heel goed uitkijkt met oversteken...
ik denk een (h)exquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
okeeeeeeeeeeeeee geen idee waar je het over hebt maar sterkte
hier mag je gewoon zeiken, mét of zonder uitlegquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwww ja dát kan natuurlijkjammer dat er geen uitleg kwam
Ik heb niks te zeiken vandaagquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
hier mag je gewoon zeiken, mét of zonder uitleg
kook nie, op zich wel een zeikje waardquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks te zeiken vandaagik was met medische zus op bezoek bij oudste zus en
oudste broer was er ook en mijn neefje heeft een hond en die is lief![]()
Hond was er ook
We zeiken gewoon te weinigquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
kook nie, op zich wel een zeikje waard
Niet letterlijk over zeiken... zou ik niet doen...quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:27 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik over de kip zeiken?
misschien knapt ie er van op!
kip zit zichzelf te vervuilen en kan nog steeds niet lopenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet letterlijk over zeiken... zou ik niet doen...![]()
Maar hoe is het met Kip?
die kip kan er ook niets aan doen....quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:27 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik over de kip zeiken?
misschien knapt ie er van op!
ah... da's wel sneu...quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
kip zit zichzelf te vervuilen en kan nog steeds niet lopen
ik wil iets zeggen maar dan krijg ik een banquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
Over wratten hen zeiken helpt ook zeggen ze, maar ik heb geen wratten
dat is wel zielig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
kip zit zichzelf te vervuilen en kan nog steeds niet lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |