SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis lente en ik zie geen zon
Zanik, zeur en zeik.
Ontdoe je van je frustraties, scheld, tier en klaag.
De plek om je plastuit te legen of de voegen uit de fundering te pissen.
quote:Op zondag 22 maart 2026 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, de deurbel ging terwijl ik zit te eten. Afijn ik sta op en loop snel naar de trap toe en ik pak de handreling vast die ik een uur eerder net geverfd had.
cookies verwijderen en krijg je het er zo nog een keer bijquote:
Ja het wordt erger en steeds erger ... Betalen of accept for free en we blijven je spammen ...quote:Op zondag 29 maart 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
cookies verwijderen en krijg je het er zo nog een keer bij. Dit is de hel die internet is geworden. Helaas.
ja je komt er niet onwijs onderuit als je nog beetje op internet dingen zoekt.quote:Op maandag 30 maart 2026 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het wordt erger en steeds erger ... Betalen of accept for free en we blijven je spammen ...
Dankzij ICQ nog in Rio geweest en in Finland .. Wel zelf betaald ... alhoewel dat 1e me bijna werd ontnomen door mn werkgever ivm "onderbezetting" ...quote:Op maandag 30 maart 2026 01:25 schreef kree het volgende:
Maargoed als je weet dat het zo gaat weet je waar rekening mee moet houden ook wel weer. tis niet meer leuke internet joh als vroeger en ICQ
Ja maar ik ben niet meer zo snel hčquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de eerste die hierheen gestuurd was, toch?
Fijn, kanj e ondertussen gewoon verder zeikenquote:
Ik hoef nog nietquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, kanj e ondertussen gewoon verder zeiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |