Goede zeikpost!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit al jaaarren op FOK! En ik zie nu pas dit topic! Ben ik blind of wat??
Terechte klachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit al jaaarren op FOK! En ik zie nu pas dit topic! Ben ik blind of wat??
kwetsbaar wel.... je ligt nog al eens in de kreukels ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Eerste uitnodiging gekregen voor een griepprik. Ze denken toch niet dat ik oud ben ofzo.
Dat méén je niet hahaha wat is dat Facebook toch een huisvrouwending.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:48 schreef chufi het volgende:
Ben ook wel klaar met facebook, sinds ik nieuwe fone en pc heb moet ik me identificeren met een selfie video ... ja doe dikke lll die 3 bier drink ik zelf wel
Volgens mij is het wettelijk geregeld dat je binnen 2 weken antwoord moet hebben en dat het anders officieel is goedgekeurdquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:43 schreef Karzai het volgende:
Een maand geleden mijn vakantiedagen aangevraagd, nog niets gehoord maar wel aan mijn kop zeiken als ik 10 minuten even ga zitten op het werk
Correctquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het wettelijk geregeld dat je binnen 2 weken antwoord moet hebben en dat het anders officieel is goedgekeurd
Ah dat wist ik niet, dankquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het wettelijk geregeld dat je binnen 2 weken antwoord moet hebben en dat het anders officieel is goedgekeurd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |