Ja maar de wetenschappelijke uitleg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:07 schreef Richestorags het volgende:
Iedereen die het ooit heeft gedaan wist dit natuurlijk zelf al
quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:19 schreef Sigaartje het volgende:
Zo, daar hebben we onze junks weer die hun zwakheden goed willen praten.
Deep web toch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:22 schreef Dven het volgende:
Zou een moord plegen voor goede XTC en LSD. Helaas zo goed als niet te verkrijgen hier
Geen postbezorging aldaar?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:22 schreef Dven het volgende:
Zou een moord plegen voor goede XTC en LSD. Helaas zo goed als niet te verkrijgen hier
Omdat elk wetenschappelijk onderzoek "baanbrekend" is. Er is zelfs een studie geweest naar de resultaatomschrijving van wetenschappelijke onderzoeken waaruit blijkt dat bijna alle onderzoeken "baanbrekend" worden genoemd en dat dit meestal niet waar is. Dit wordt voornamelijk gedaan om de aandacht te krijgen van de normale man.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:26 schreef BasEnAad het volgende:
Is dit nou zo bijzonder?
Als het zo'n doorbraak was, waarom deden ze het 30 jaar geleden niet al dan?
Weet je hoe veel werkquote:
Gezien Djai Heijn lijkt het me niet verstandig drugs per post te verzendenquote:
Heb het meegemaakt bij een vriend. Die was idd de weg kwijt. De paarse draken spuugden vuur.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:18 schreef MPC60 het volgende:
Van paddos raak je de controle kwijt van LSD juist niet.
Ik gebruikte XTC in de jaren 80. Was zuivere zover ik weet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:22 schreef Dven het volgende:
Toen gaven ze het Amerikaanse militairen om te experimenteren. Om te kijken wat voor een effect het heeft in gevechtssituaties.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:26 schreef BasEnAad het volgende:
Is dit nou zo bijzonder?
Als het zo'n doorbraak was, waarom deden ze het 30 jaar geleden niet al dan?
Wie en wat ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien Djai Heijn lijkt het me niet verstandig drugs per post te verzenden
Zeg dat wel. En dat 6 tot 12 uur lang, kan nooit gezond zijn voor je hersenen. Verklaard meteen waarom zoveel babyboomers totaal ontspoord zijn.quote:
Hoeren dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:22 schreef Dven het volgende:
Als jij het zegt.quote:
LSD is hallucineren, 12 uur lang. XTC is een paar uur alles lief vinden, willen dansen en praten over je diepste gevoelens enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:49 schreef Longcat. het volgende:
Nog nooit LSD gedaan. Kan je beter LSD nemen dan XTC of is het allebei gewoon pure troep?
XTC heb ik al een paar keer gedaan. Maar dat 12 uur hallucineren is compleet andersquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
LSD is hallucineren, 12 uur lang. XTC is een paar uur alles lief vinden, willen dansen en praten over je diepste gevoelens enzo.
Risico van LSD is een angstige trip en eventuele flashbacks later. Na XTC heb je vaak een dag een dipje, dat je je lusteloos en depri voelt.
Het nadeel is dat het ook sneller gebeurt als je er bang voor bentquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef Longcat. het volgende:
[..]
XTC heb ik al een paar keer gedaan. Maar dat 12 uur hallucineren is compleet anders
Lijkt mij echt kut om een bad trip te krijgen met LSD
Maar je kan het dus niet vergelijken met XTC? Vroeger toen ik een pilletje nam, voelde ik mij altijd fantastischquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het nadeel is dat het ook sneller gebeurt als je er bang voor bentMij nog niet overkomen trouwens.
Maar heb het maar een paar keer gedaan en dat is alweer even geleden. Wel heftig idd. 12 uur is lang.
Nee, echt héél verschillend. Kan het wel vergelijken met paddo's of bijv peyote.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:01 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Maar je kan het dus niet vergelijken met XTC? Vroeger toen ik een pilletje nam, voelde ik mij altijd fantastisch
Haha ja. Behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef HexHunter het volgende:
Die vergelijking met de Higgs boson___
Het is allebei magie, maar XTC (MDMA) is dat in het bijzonder.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:49 schreef Longcat. het volgende:
Nog nooit LSD gedaan. Kan je beter LSD nemen dan XTC of is het allebei gewoon pure troep?
LSD is niet hoofdzakelijk hallucineren. Het is "geestverruimender" denken dan normaal (zoals elk psychedelicum). Plateau duurt een uur of 6-7 trouwens, na 12 uur zijn de meeste effecten wel weg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
LSD is hallucineren, 12 uur lang. XTC is een paar uur alles lief vinden, willen dansen en praten over je diepste gevoelens enzo.
Risico van LSD is een angstige trip en eventuele flashbacks later. Na XTC heb je vaak een dag een dipje, dat je je lusteloos en depri voelt.
Met paddo's is de kans op een bad trip groter en zelfs daarmee is het makkelijk om eruit te komen door te beseffen dat het alleen maar in je hoofd zit. Het is niet zo dat je compleet de controle kwijt bent (op sommige momenten wel, maar daar moet je gewoon in meegaan).quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef Longcat. het volgende:
[..]
XTC heb ik al een paar keer gedaan. Maar dat 12 uur hallucineren is compleet anders
Lijkt mij echt kut om een bad trip te krijgen met LSD
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha ja. Behoorlijk overdreven.
Bovendien is het niet zo ingewikkeld om mensen LSD te geven en onder een fMRI-scanner te leggen..
Wel met de wetgeving daaromheen en de ethiek commissies.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha ja. Behoorlijk overdreven.
Bovendien is het niet zo ingewikkeld om mensen LSD te geven en onder een fMRI-scanner te leggen..
Dan heb je nooit een échte bad trip gehad....quote:Op woensdag 13 april 2016 00:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met paddo's is de kans op een bad trip groter en zelfs daarmee is het makkelijk om eruit te komen door te beseffen dat het alleen maar in je hoofd zit.
Ik heb een trip gehad die bad aan het gaan was. Dat je angstig wordt en helemaal in paniek raakt. Maar dat wist ik te voorkomen door me even te beseffen dat het alleen maar in mijn hoofd speelde en verder niet echt was en daarna kon de goede trip weer hervat worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een échte bad trip gehad....
"Slechte perioden" in een trip, staan to-taal niet in verhouding met een bad trip.
Beetje rondvragen bij je lokale cokedealer zou je wel in de juiste richting moeten brengen denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:52 schreef ShevaJB het volgende:
Waar koop je dat spul. Per se deep web?
Mja, ik heb er 1 gehad op LSD... Het was niet zo dat het "er naar toe gaat", het is meer van: BAM, ineens slaat het om.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb een trip gehad die bad aan het gaan was. Dat je angstig wordt en helemaal in paniek raakt. Maar dat wist ik te voorkomen door me even te beseffen dat het alleen maar in mijn hoofd speelde en verder niet echt was en daarna kon de goede trip weer hervat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |