Pedoquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Werd gelokt door de TT. Waar zijn die pix
Kijk je app baequote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Werd gelokt door de TT. Waar zijn die pix
Waarom heeft fylax je nummer?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik heb serieus een appje gekregen van fielaks met een foto ik durf het niet te openen
Wollah, wats deze dan vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is zichzelf gewoon bruin aan het verven nu en 'die taaltje' aan het leren
Je weet zelf.quote:
Misschien, wat is daar op tegen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Douche jij ook met je onderbroek aan?
Je moeder is verpauperd.quote:
Wat doe je tof, bezem.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:19 schreef SupHomie het volgende:
[..]
De moeder van je moeder eeh zemmer.
Uit dat vorige topic over dat pittige kapsel? Daar moest ik wel om gniffelen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig dat je niet moest lachen om mijn boven of ondergrap
Nee uit dat andere topic. Yoki zit weer niet op te letten hoorquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uit dat vorige topic over dat pittige kapsel? Daar moest ik wel om gniffelen hoor.
Gevonden. Ben een beetje moe en afwazigquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee uit dat andere topic. Yoki zit weer niet op te letten hoor
Vanavond Derksen deel 2 bij Pauw.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Zo de fles wijn is open. Een goeie nanny on tour, een zak chips. Feest hier
Ik heb vandaag een fles wijn gekregen van die vrouw wiens auto was aangereden. Ik heb die fles maar aan mijn ouders gegeven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Zo de fles wijn is open. Een goeie nanny on tour, een zak chips. Feest hier
En de inhoud?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een fles wijn gekregen van die vrouw wiens auto was aangereden. Ik heb die fles maar aan mijn ouders gegeven.
Da's 11 uur he... Heb ikk wel een nieuwe fles bij nodig dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanavond Derksen deel 2 bij Pauw.
Heb je nog wel een broek aan?
Haha homo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:36 schreef timmmmm het volgende:
dat valt alvast af. Ik ga wel genietem van van der Staaijgemot
Stiekem hou je wel van mij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt me vies tegen van je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
stiekem heb ik geen idee wie jij bent
Just connect the dots brah.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zku je van jezelf tegen moeten vallen. Jij bent me niet opgevallen.
Ah, wat lief. En goed van je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een fles wijn gekregen van die vrouw wiens auto was aangereden. Ik heb die fles maar aan mijn ouders gegeven.
Als jij een goede daad verricht krijg je misschien ook wel een fles wijn van iemand. Maar de kans is groot van niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was pas goed geweest als ie em aan mij gegeven had
De kans is inderdaad groot dat ik geen goede daden verrichtquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jij een goede daad verricht krijg je misschien ook wel een fles wijn van iemand. Maar de kans is groot van niet.
Wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:57 schreef timmmmm het volgende:
ik heb zojuist aan een vriendin toegezegd me volgend seizoen op te geven voor married at first sight
quote:Moet werkgever draaideur aanpassen wegens obesitas?
Een werknemer van het ministerie van Financiën heeft obesitas klasse II. Vanwege deze chronische ziekte ondervindt hij belemmeringen bij de toegang tot zijn werkplek. De man kan door zijn gewicht niet door de hoofdingang. Volgens de werknemer rust op zijn werkgever een wettelijke plicht om de toegang zodanig aan te passen dat hij net als andere werknemers door de hoofdingang naar binnen kan en de ongelijkheid wordt opgeheven. Het College voor de Rechten van de Mens oordeelt dat een dergelijke aanpassing vanwege de omvangrijke kosten, zijnde ¤ 300.000,00, niet van de Minister kan worden gevergd.
Weegmat
De toegang tot het ministerie van Financiën wordt verschaft door een draaideur. Om te voorkomen dat meerdere personen tegelijkertijd het ministerie binnentreden, is aan de draaideur een weegmat bevestigd. Bij het bereiken van een maximum gewicht, komt de deur tot stilstand en gaat een alarm af. De werknemer is door zijn overgewicht meermaals vast komen te zitten in de draaideur. Hij heeft daarom de mogelijkheid gekregen om gebruik te maken van de normale deur naast de hoofdingang. De werknemer ervaart dit alternatief als stigmatiserend. Hij stelt een infraroodsysteem voor dat op grond van de lichaamswarmte het aantal personen kan bepalen. Door invoering van een dergelijk systeem zou de werknemer net als alle andere werknemers door de draaideur naar binnen kunnen. Volgens de Minister is dit alternatief te kostbaar. Het aanpassen van de draaideur kost volgens hem ¤ 300.000,00.
Wet gelijke behandeling chronische ziekte
De werknemer dient een klacht in bij het College voor de rechten van de Mens en doet een beroep op de Wet gelijke behandeling op grond van handicap of chronische ziekte. Deze wet verbiedt onder andere het maken van onderscheid bij arbeidsomstandigheden. De wijze waarop de werknemer toegang krijgt tot zijn werkplek, valt hier volgens het College onder. De wet verbiedt niet alleen het maken van onderscheid maar schrijft ook voor dat degene, tot wie dit verbod zich richt, gehouden is doeltreffende aanpassingen te verrichten, tenzij deze voor hem een onevenredige belasting vormen.
Doeltreffende aanpassing
Een aanpassing wordt als doeltreffend gekwalificeerd als deze geschikt is om de bedoelde belemmeringen weg te nemen. De werkgever hoeft niet noodzakelijk een door de werknemer voorgestelde aanpassing één op één over te nemen als er een doeltreffend alternatief voorhanden is. De werkgever hoeft bovendien geen aanpassing door te voeren die een onevenredige belasting vormt. Er dient steeds een belangenafweging plaats te vinden waarbij de belangen van de persoon met een handicap of chronische ziekte moeten worden afgewogen tegen de belangen van de werkgever. De aanpassing dient in verhouding te staan tot het doel dat wordt nagestreefd.
Infraroodsysteem
Het College oordeelt dat door het installeren van een infraroodsysteem alle bezwaren van de werknemer worden weggenomen. Desalniettemin is het College van mening dat deze aanpassing niet van de werkgever kan worden gevergd. Daarvoor is de aanpassing te kostbaar. Dit geldt zeker nu er een voldoende geschikt alternatief is geboden, te weten het binnentreden van het gebouw via de zijdeur. De werknemer kan hierdoor zelfstandig deelnemen aan het beroepsleven, hetgeen uitgangspunt is van de wet.
Conclusie
Een werknemer met handicap of chronische ziekte dient zelfstandig deel te kunnen nemen aan het beroepsleven. Indien omstandigheden op de werkvloer hem daarin belemmeren, dan kan de werkgever verzocht worden om doeltreffende aanpassingen te verrichten. De plicht is echter niet onbegrensd. Er zal steeds een belangenafweging plaats moeten vinden waarbij het belang van de werknemer bij de aanpassing wordt afgewogen tegen het belang van de werkgever. Indien er een geschikt alternatief voorhanden is, hoeft de werkgever niet noodzakelijk het door de werknemer voorgestelde alternatief toe te passen.
https://www.gmw.nl/artike(...)asen-wegens-obesitas
Hoe dik ben je eigenlijk als je obesitas klasse 2 hebt? En hoezo noemen ze het een chronische ziekte?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:16 schreef timmmmm het volgende:
Misschie kan je ook gewoon je 12de Big Mac een keertje laten staan
Een BMI van 40 geloof ik. Dat het asl chronische ziekte wordt aangemekrt is toch al jaren zo?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe dik ben je eigenlijk als je obesitas klasse 2 hebt? En hoezo noemen ze het een chronische ziekte?
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een BMI van 40 geloof ik. Dat het asl chronische ziekte wordt aangemekrt is toch al jaren zo?
Hoeveel weegt Badr dan? 120 ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:28 schreef YokiKater het volgende:
Dat hele BMI gedoe is natuurlijk ook gewoon gelul. Nemen we even als voorbeeld Badr Hari, dat is natuurlijk een walgelijke dikzak, beetje te vergelijken met Ton Elias.
Badr heeft een BMI van 30.9 ... dat wordt gezien als 'veel te zwaar voor je lengte' ook wel 'ernstig overgewicht'.
Ik ben geen Marokkaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je onderbroek niet aanhouden tijdens het douchen.
Ik geef dit een welverdiende 8.5quote:Op woensdag 13 april 2016 14:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je onderbroek niet aanhouden tijdens het douchen.
Nieuwe snapchat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef Fylax het volgende:
heb je toegevoegd op mn nieuwe snapchat tim
Sow.quote:
Bruin.quote:
Waar jij wil.quote:
Fattyquote:Op woensdag 13 april 2016 23:11 schreef YokiKater het volgende:
Mijn BMI is 34.2 maar er moet dan ook nog wel even 20 kilo vanaf. En dat gaat lukken, ik ben in de afgelopen 2 a 3 weken zeker 5 kilo afgevallen.
Obesitas dusquote:Op woensdag 13 april 2016 23:11 schreef YokiKater het volgende:
Mijn BMI is 34.2 maar er moet dan ook nog wel even 20 kilo vanaf. En dat gaat lukken, ik ben in de afgelopen 2 a 3 weken zeker 5 kilo afgevallen.
Pfoe, 20 kg is niet niks. Hoe ga je het aanpakken?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:11 schreef YokiKater het volgende:
Welke telefoon heb je?quote:Op donderdag 14 april 2016 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik mag in mei een nieuwe, denk dat ik ook voor die ga. Wat voor abbo heb je?
Heb nog een s5.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je?
Ik zal zo ff uitleggen hoe het bij mij zit.
Gewoon op de manier zoals het hoort; eetgedrag aanpassen en lekker veel calorieën verbranden.quote:Op donderdag 14 april 2016 06:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe, 20 kg is niet niks. Hoe ga je het aanpakken?
Ik weet nog wel een goed dieet, volg hem ookquote:Op donderdag 14 april 2016 12:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon op de manier zoals het hoort; eetgedrag aanpassen en lekker veel calorieën verbranden.
Zo rigoreus zou ik het niet willen aanpakken.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed dieet, volg hem ook
Ik vraag het wel. Welke is het?quote:Op donderdag 14 april 2016 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed dieet, volg hem ook
Zonde dit, 20 kilo in een maand of 3 tijd is geen probleem. Wel voornamelijk spierquote:Op donderdag 14 april 2016 12:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo rigoreus zou ik het niet willen aanpakken.
Hmmm. Misschien verlies ik nog wat kilo's voor maandag met deze manier.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sonja en ik noemen het 'slanker door kanker'
Ik ga dit gewoon proberen, 20 kilo in 3 maanden.. Dat betekent dat ik dus op 14-07 (kut dat is de sterfdatum van een vriend van mijquote:Op donderdag 14 april 2016 12:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zonde dit, 20 kilo in een maand of 3 tijd is geen probleem. Wel voornamelijk spier
Ik moest lachen, godverdomme wat slecht.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sonja en ik noemen het 'slanker door kanker'
Misschien is dit wat?quote:Op donderdag 14 april 2016 12:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga dit gewoon proberen, 20 kilo in 3 maanden.. Dat betekent dat ik dus op 14-07 (kut dat is de sterfdatum van een vriend van mij) 100 kilo moet wegen. I can do this.
En je zit te denken aan een s7? wil je dan de normale of de edge? De Edge is veel groter, 5.5 inch.quote:
Wow, dan kan ik gewoon onbeperkt bitterballen blijven vreten. Awesome!quote:Op donderdag 14 april 2016 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is dit wat?
http://9gag.com/gag/a8Mnzq1
Wtf echt...![]()
![]()
Ja denk wel die edge. ligt er aan hoeveel ik moet bij betalen.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
En je zit te denken aan een s7? wil je dan de normale of de edge? De Edge is veel groter, 5.5 inch.
Nou ja, misshie kan je gewoon gezond gaan eten en gaat sporten zonder jezelf een hoog doel te stellen. 20 kilo in 3 maanden kan op zich wel, maar dan zit het er in no time weer aan. De eerste 2 maanden is een kilo per week een realistisch doel en daarna terugschroeven naar een halve kilo per week. Als je dan toch per se een doel wil stellenquote:Op donderdag 14 april 2016 12:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga dit gewoon proberen, 20 kilo in 3 maanden.. Dat betekent dat ik dus op 14-07 (kut dat is de sterfdatum van een vriend van mij) 100 kilo moet wegen. I can do this.
Het abonnement gaat bij mij 42 euro kosten, zondezonder bijbetaling van het toestel. 4GB internet.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja denk wel die edge. ligt er aan hoeveel ik moet bij betalen.
Nou ja ik vind die edge er ontzettend mooi uit zien maar ik tyf toch altijd een hoesje op mijn telefoon dus dan heb je er niks an. Anders gaat ie wel erg makkelijk kapot met die edge, meer kans dat ie op het scherm valtquote:Op donderdag 14 april 2016 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja denk wel die edge. ligt er aan hoeveel ik moet bij betalen.
Welke provider?quote:Op donderdag 14 april 2016 12:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het abonnement gaat bij mij 42 euro kosten, zondezonder bijbetaling van het toestel. 4GB internet.
Je hebt ook edge hoesjes toch?quote:Op donderdag 14 april 2016 12:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja ik vind die edge er ontzettend mooi uit zien maar ik tyf toch altijd een hoesje op mijn telefoon dus dan heb je er niks an. Anders gaat ie wel erg makkelijk kapot met die edge, meer kans dat ie op het scherm valt
Nog steeds obesitad volgens de definitie. Type 1 wel, geen type 2 zoals de eerder genoemde vetklepquote:Op donderdag 14 april 2016 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Zolang Yoki nog geen draaideuren laat vastlopen is er nog niet zoveel aan de hand toch?
Ja vast, maar beschermen die even goed en krijg je dan nog steeds her edgescherm goed mee?quote:
Daar heb ik echt geen last van. Kan 'm prima vasthouden en edge scherm is niet irritant.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoorde wel van mensen dat die irritant is om vast te pakken omdat je dan met je vingers op het scherm zit. De mensen die ik ken die hem nu hebben hebben hem al laten vallen trouwens.
Mja of het echt bestand is tegen een val is de vraag maar die hoesjes zijn wel aangepast aan de randjes idd.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja vast, maar beschermen die even goed en krijg je dan nog steeds her edgescherm goed mee?
Durf het niet zo te zeggen, heb zelf geen hoesje voor mijn Edge. Er zijn idd wel genoeg hoesjes ervoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja vast, maar beschermen die even goed en krijg je dan nog steeds her edgescherm goed mee?
quote:Op donderdag 14 april 2016 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook. Heb je verlengd?
Daarvoor betaal ik 15 euroquote:Op donderdag 14 april 2016 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb nu een abbo voor 38 euro per maand. Dacht 300 belminuten en 1.5 gb internet.
Draaideur laten vastlopen? Ik sloop dat hele ding eruit! Of het nu een normale deur is, een schuifdeur of een draaideur, het is en blijft een deur en die moeten kapot!quote:Op donderdag 14 april 2016 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Zolang Yoki nog geen draaideuren laat vastlopen is er nog niet zoveel aan de hand toch?
quote:Op donderdag 14 april 2016 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit roepen alleen kastapen die zwart nodig hebben om er niet gay uit te zien.
ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:05 schreef Specularium het volgende:
Zit Fylax mij weer te quoten met niks eronder?
Stoer hequote:Op donderdag 14 april 2016 13:05 schreef Specularium het volgende:
Zit Fylax mij weer te quoten met niks eronder?
Als het scherm boven de randjes van de hoes uitkomt, dan is het niet veilig. Als ie dan screendown dondert, is ie sowieso naar de tering.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja of het echt bestand is tegen een val is de vraag maar die hoesjes zijn wel aangepast aan de randjes idd.
Als ik een euro kreeg voor alles wat jij nodig hebt om je er niet gay uit te laten zien...quote:
Ik heb nog nooit een telefoon zo laten vallen dat het scherm kapot is gegaan. Wel paar krasjes dus denk dat ik het wel aandurf :pquote:Op donderdag 14 april 2016 13:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het scherm boven de randjes van de hoes uitkomt, dan is het niet veilig. Als ie dan screendown dondert, is ie sowieso naar de tering.
Ik zou een normale nemen als ik jou was. En em in een veilig hoesje doen. Zo'n ding is veel te duur
Die compenseren met je kleine pik.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:10 schreef Fylax het volgende:
S7 edge heeft 3600 mAh terwijl S7 maar 3000 heeft.
Grote batterijen
Het scherm verbruikt ook meer energie wat ik ervn begreep. Dus dit boeit niet zoveelquote:Op donderdag 14 april 2016 13:10 schreef Fylax het volgende:
S7 edge heeft 3600 mAh terwijl S7 maar 3000 heeft.
Grote batterijen
Gewoon doen danquote:Op donderdag 14 april 2016 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een telefoon zo laten vallen dat het scherm kapot is gegaan. Wel paar krasjes dus denk dat ik het wel aandurf :p
Fatima snapt hier niets van.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Draaideur laten vastlopen? Ik sloop dat hele ding eruit! Of het nu een normale deur is, een schuifdeur of een draaideur, het is en blijft een deur en die moeten kapot!
Ik voel nooit de behoefte om deuren te slopen. Wel om mensen iets aan te doen maar heb mij tot nu toe weten in te houden.quote:
Jasmijn is een sletquote:Op donderdag 14 april 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Gisteren kregen er 2 vrouwen op werk ruzie. De een had de ander slet genoemd. We hadden bijna een bitchfight
Die Thaise 'vrouwen' trappen zo een hele boom omver met hun scheen.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Was geloof ik een Thai tegen een Somalische. Die Thai greep die Afrikaan zo bij haar nek.
Dit was wel een echte vrouw geloof ik.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Thaise 'vrouwen' trappen zo een hele boom omver met hun scheen.
Nah, hij hoeft maar hetzelfde aantal pixels aan te sturen.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het scherm verbruikt ook meer energie wat ik ervn begreep. Dus dit boeit niet zoveel
Morgen half 12 half 2quote:Op donderdag 14 april 2016 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je em al binnen? Maak es een foto:P
Hij is toch groter?quote:Op donderdag 14 april 2016 13:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, hij hoeft maar hetzelfde aantal pixels aan te sturen.
Een ander verschil met de gewone S7 is de accucapaciteit. De gewone heeft 3.000mAh, maar de edge maar liefst 3.600mAh. Hij is dan ook een stukje groter, maar heeft wel hetzelfde aantal aan te sturen pixels.quote:
Lekker hoor, ze verstaan elkaar helemaal niet maar het is wel echte liefde.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind ze maar typisch. Trouwen met blankje kneusjes. Die mannen doen ook alles voor ze. En zij maar lekker leventje leiden.
Ja maar een groter scherm kost toch meer energie ondanks het aantal aan te sturen pixels?quote:Op donderdag 14 april 2016 13:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een ander verschil met de gewone S7 is de accucapaciteit. De gewone heeft 3.000mAh, maar de edge maar liefst 3.600mAh. Hij is dan ook een stukje groter, maar heeft wel hetzelfde aantal aan te sturen pixels.
Ja dus dat. Al spreken de meeste die ik zie wel een beetje Nederlands. Het is eigenlijk gewoon te sneu om aan te zien.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker hoor, ze verstaan elkaar helemaal niet maar het is wel echte liefde.
http://tweakers.net/revie(...)van-interessant.htmlquote:Op donderdag 14 april 2016 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar een groter scherm kost toch meer energie ondanks het aantal aan te sturen pixels?
Wat is adoptable storage?quote:Op donderdag 14 april 2016 13:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)van-interessant.html
Dan zou het scherm van de S7 beter zijn. Groter maar dan een, in verhouding, minder aantal pixelsquote:Op donderdag 14 april 2016 13:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een ander verschil met de gewone S7 is de accucapaciteit. De gewone heeft 3.000mAh, maar de edge maar liefst 3.600mAh. Hij is dan ook een stukje groter, maar heeft wel hetzelfde aantal aan te sturen pixels.
Ah. Maar je kan wel zelf handmatig dingen verplaatsen naar extern geheugen toch?quote:Op donderdag 14 april 2016 13:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat je een SD-kaart kan installeren als intern geheugen.
Nja dat adoptable storage werkt niet op Samsung, alleen met een omweg. Dus je SD-kaart is gewoon extern.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah. Maar je kan wel zelf handmatig dingen verplaatsen naar extern geheugen toch?
stoerquote:Op donderdag 14 april 2016 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Even iemand totaal de grond in gestampt met discussie voor Nederlands examen
/carequote:Op donderdag 14 april 2016 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Tuurlijk joh, Rambo.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:45 schreef d4v1d het volgende:
picsquote:Op donderdag 14 april 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Gisteren kregen er 2 vrouwen op werk ruzie. De een had de ander slet genoemd. We hadden bijna een bitchfight
Ze leeft nog.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:57 schreef timmmmm het volgende:
En weten we zeker dat uccie echt niet dood is?
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2016 14:53 schreef timmmmm het volgende:
wie komt er even voor me koken jongens?
Jammer. We wouden je eigenlijk laten verhongeren, fylax liet het alleen iets te duidelijk merkenquote:Op donderdag 14 april 2016 16:23 schreef timmmmm het volgende:
ja inmiddels heb ik gewoon al gegeten en ben onderweg maar het werk he
Gewoon aardappels, vlees en groenten leren maken. Is heel makkelijk.quote:
Kuiltje voor de jus kan alleen met stamppot.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon aardappels, vlees en groenten leren maken. Is heel makkelijk.
#geenflauwekulletjes #kuiltjevoordejus
Niet je aardappelen, vlees en groente prakkenquote:Op donderdag 14 april 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kuiltje voor de jus kan alleen met stamppot.
#wetenwaarjeoverpraat
Gewoon lekker prakken, komt dat kuiltje vanzelf wel.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
#wetenwaarjeoverpraat
quote:Op donderdag 14 april 2016 16:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet je aardappelen, vlees en groente prakkenkutbuitenlander.
#wetenwaarjeoverpraat
Ja, en een rookworst past alleen in je greppel.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb altijd geleerd dat je me je eten niet mag spelen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en een rookworst past alleen in je greppel.
Nee, das te zien aan die pens.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb altijd geleerd dat je me je eten niet mag spelen.
Daarom alles prakken.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je tegen die figuren van Mastercheff zeggen, die bouwen torrentjes van patat.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk om zo'n veel te duur gerecht ergens te bestellen waar ze 10 minuten over de presentatie hebben gedaan en dan alles prakken.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je tegen die figuren van Mastercheff zeggen, die bouwen torrentjes van patat.
Laat Iwanus het maar niet horen.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk om zo'n veel te duur gerecht ergens te bestellen waar ze 10 minuten over de presentatie hebben gedaan en dan alles prakken.
Zou ik ook gewoon doen.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk om zo'n veel te duur gerecht ergens te bestellen waar ze 10 minuten over de presentatie hebben gedaan en dan alles prakken.
>BNWquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij stond in de rij maar je was al binnen
Ik heb het niet eens geluisterd, alleen de tekst gelezen. Nu heb ik oorkanker.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Nieuwe nummer van Broederliefde. Check die diepgaande lyrics
kun je me bellen
geen wifi in de club
ik heb geen wifi in de club
laat me met rust
Ik ben binnen met men boys
Die bitch is gek, meestel zegt ze niks op app
Nu wil ze dat ik dr binnenzet
haal je kaartje op internet
Ik de nigga, zij de Jill
kan niet wachten tot we samen zijn
Je ziet me binnen en iik verspi, raak heel me salaris kwijt
Ik was al binnen
ik was al binnen
ik was al binnen
Ik was al binnen met men boys
Jij stond in de rij maar je was al binnen
Jij was al binnen
Bedoel je niet oogkankerquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens geluisterd, alleen de tekst gelezen. Nu heb ik oorkanker.
Misschien is jouw versie minder erg dan het nummer zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, oorkanker. Ik speelde in mijn hoofd af hoe de muziek zou klinken
Hiermee maak je het effect ongedaan:Pquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, oorkanker. Ik speelde in mijn hoofd af hoe de muziek zou klinken
http://nos.nl/artikel/209(...)aat-wraak-nemen.htmlquote:Indiase tempel open voor vrouwen, 'Shani gaat wraak nemen'
Wat gaat er gebeuren met de vrouwen die de tempel van hindoegod Shani binnengaan? Ze zullen zwaar worden gestraft, daar zijn veel Indiase gelovigen zeker van.
Vier eeuwen was het heiligdom in de westelijke provincie Maharashtra alleen toegankelijk voor mannen. Het hooggerechtshof in Mumbai bepaalde vorige maand dat nu ook vrouwen naar binnen mogen.
Shani zal het er niet bij laten zitten, zeggen volgelingen van de god. Het zijn niet alleen mannen die het oneens zijn met de rechterlijke uitspraak, ook vrouwen laten zich horen.
Niemand weet nog wat hij zal doen, maar we vrezen de dag.
Bewoner van het dorp bij de tempel.
"Shani gaat wraak nemen", zegt een 60-jarige bewoonster van het dorp bij de tempel. Terwijl ze dit zegt brengt ze haar handen naar haar hoofd. "Niemand weet nog wat hij zal doen, maar we vrezen de dag dat het zal gebeuren."
Mensen die in de buurt van de tempel wonen blokkeerden uit protest enige tijd de toegang. "Ik vind het verschrikkelijk", zegt een man bij de ingang. "Het voelt alsof er een sterfgeval in de familie is. Ik heb het gevoel dat mijn ogen van schaamte uit mijn hoofd branden."
Foetussen
Shani is voor hindoes de god die de planeet Saturnus symboliseert. Een grote zwarte steen in de tempel, omhangen met bloemenkransen, zou krachten van de god bevatten.
Volgens hindoegeschriften kan Shani met zijn "vurige ogen" alles verzengen dat in zijn blikveld komt. Het weren van vrouwen moet voorkomen dat de "eminente straling" van de godheid vrouwen raakt en foetussen misvormt.
'Dit had nooit mogen gebeuren'
Joeri Boom bezocht de tempel.
Dat weerhoudt een 18-jarig meisje er niet van om de tempel te betreden en de steen aan te raken. Haar neef zegt: "Tijden en redeneringen veranderen. Dat vrouwen hier niet naar binnen mogen is echt iets van vroeger."
Vorig jaar voerden priesters een rituele schoonmaak uit, nadat een vrouw erin was geslaagd het heiligdom binnen te komen om daar te bidden. Een religieuze leider waarschuwde dat het besluit van de rechter zal leiden tot een toename van het aantal verkrachtingen van vrouwen.
Dit kun jij wel waarderen Fatimaap.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hiermee maak je het effect ongedaan:P
Die meisjes kunnen wel zingen maar vind er niet zoveel aan.quote:
En honger waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik in Afrika had gewoond had ik 100 van die vliegen op mijn hoofd.![]()
Mja, daar hebben ze wel altijd lekker weer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook.Afgezien van het aantal vliegen is er dus geen verschil.
Eigenlijk best wel ja.quote:
Krijg ik deze reactie:quote:Vraag: Beste Wehkamp,
Onlangs ontving ik een reclamefolder van jullie via de post. Ik wens geen reclame via post te ontvangen en zou jullie dan ook willen verzoeken mijn gegevens uit jullie reclamelijst te verwijderen. Via de site heb ik geen plaats gevonden om dit zelf aan te geven.
Mvg,
quote:Geachte ..,
Wat jammer dat u uw account wilt verwijderen.
Op uw verzoek heb ik uw klantgegevens laten vervallen uit onze administratie. Mocht u in de toekomst toch weer bij ons willen bestellen, dan verwelkomen wij u graag weer als klant.
Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
..
Klantenservice wehkamp
En wat is het probleem?quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had de Wehkamp gemaild:
[..]
Krijg ik deze reactie:
[..]
Ik vraag toch alleen om geen reclame meer te ontvangen, niet om mijn account te verwijderen.quote:
quote:Beste meneer,
Dat was mijn vraag niet, wellicht heeft u mijn bericht onvoldoende secuur gelezen.
Maar volledig verwijderen uit het klantenbestand is bij nader inzien ook een goed idee.
Mvg,
..
Oh ja, das niet echt snuggerquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vraag toch alleen om geen reclame meer te ontvangen, niet om mijn account te verwijderen.
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga mijn vakantie vandaag beginnen met zomenteen een stokbroodje met kruidenboter. En als avondeten heb ik shoarma
Hij krijgt niks. Is allemaal voor mijquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Wel oppassen dat LTKVD niet uit zijn mond gaat stinken met die kruidenboter.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh ja, das niet echt snugger.
Ik had dus in eerste instantie hetzelfde gedaan als ik daar werkte
Oke. Straks weer?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan niet voor anderen spreken natuurlijk, Yoki en ik zijn net klaar.
Ik zie ze nu niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit ziet er wel vet uit ja. Zijn er ook nog andere mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |