Pedoquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Werd gelokt door de TT. Waar zijn die pix
Kijk je app baequote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Werd gelokt door de TT. Waar zijn die pix
Waarom heeft fylax je nummer?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik heb serieus een appje gekregen van fielaks met een foto ik durf het niet te openen
Wollah, wats deze dan vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is zichzelf gewoon bruin aan het verven nu en 'die taaltje' aan het leren
Je weet zelf.quote:
Misschien, wat is daar op tegen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Douche jij ook met je onderbroek aan?
Je moeder is verpauperd.quote:
Wat doe je tof, bezem.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:19 schreef SupHomie het volgende:
[..]
De moeder van je moeder eeh zemmer.
Uit dat vorige topic over dat pittige kapsel? Daar moest ik wel om gniffelen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig dat je niet moest lachen om mijn boven of ondergrap
Nee uit dat andere topic. Yoki zit weer niet op te letten hoorquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uit dat vorige topic over dat pittige kapsel? Daar moest ik wel om gniffelen hoor.
Gevonden. Ben een beetje moe en afwazigquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee uit dat andere topic. Yoki zit weer niet op te letten hoor
Vanavond Derksen deel 2 bij Pauw.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Zo de fles wijn is open. Een goeie nanny on tour, een zak chips. Feest hier
Ik heb vandaag een fles wijn gekregen van die vrouw wiens auto was aangereden. Ik heb die fles maar aan mijn ouders gegeven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Zo de fles wijn is open. Een goeie nanny on tour, een zak chips. Feest hier
En de inhoud?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een fles wijn gekregen van die vrouw wiens auto was aangereden. Ik heb die fles maar aan mijn ouders gegeven.
Da's 11 uur he... Heb ikk wel een nieuwe fles bij nodig dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanavond Derksen deel 2 bij Pauw.
Heb je nog wel een broek aan?
Haha homo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:36 schreef timmmmm het volgende:
dat valt alvast af. Ik ga wel genietem van van der Staaijgemot
Stiekem hou je wel van mij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt me vies tegen van je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
stiekem heb ik geen idee wie jij bent
Just connect the dots brah.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zku je van jezelf tegen moeten vallen. Jij bent me niet opgevallen.
Ah, wat lief. En goed van je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een fles wijn gekregen van die vrouw wiens auto was aangereden. Ik heb die fles maar aan mijn ouders gegeven.
Als jij een goede daad verricht krijg je misschien ook wel een fles wijn van iemand. Maar de kans is groot van niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was pas goed geweest als ie em aan mij gegeven had
De kans is inderdaad groot dat ik geen goede daden verrichtquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jij een goede daad verricht krijg je misschien ook wel een fles wijn van iemand. Maar de kans is groot van niet.
Wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:57 schreef timmmmm het volgende:
ik heb zojuist aan een vriendin toegezegd me volgend seizoen op te geven voor married at first sight
quote:Moet werkgever draaideur aanpassen wegens obesitas?
Een werknemer van het ministerie van Financiën heeft obesitas klasse II. Vanwege deze chronische ziekte ondervindt hij belemmeringen bij de toegang tot zijn werkplek. De man kan door zijn gewicht niet door de hoofdingang. Volgens de werknemer rust op zijn werkgever een wettelijke plicht om de toegang zodanig aan te passen dat hij net als andere werknemers door de hoofdingang naar binnen kan en de ongelijkheid wordt opgeheven. Het College voor de Rechten van de Mens oordeelt dat een dergelijke aanpassing vanwege de omvangrijke kosten, zijnde ¤ 300.000,00, niet van de Minister kan worden gevergd.
Weegmat
De toegang tot het ministerie van Financiën wordt verschaft door een draaideur. Om te voorkomen dat meerdere personen tegelijkertijd het ministerie binnentreden, is aan de draaideur een weegmat bevestigd. Bij het bereiken van een maximum gewicht, komt de deur tot stilstand en gaat een alarm af. De werknemer is door zijn overgewicht meermaals vast komen te zitten in de draaideur. Hij heeft daarom de mogelijkheid gekregen om gebruik te maken van de normale deur naast de hoofdingang. De werknemer ervaart dit alternatief als stigmatiserend. Hij stelt een infraroodsysteem voor dat op grond van de lichaamswarmte het aantal personen kan bepalen. Door invoering van een dergelijk systeem zou de werknemer net als alle andere werknemers door de draaideur naar binnen kunnen. Volgens de Minister is dit alternatief te kostbaar. Het aanpassen van de draaideur kost volgens hem ¤ 300.000,00.
Wet gelijke behandeling chronische ziekte
De werknemer dient een klacht in bij het College voor de rechten van de Mens en doet een beroep op de Wet gelijke behandeling op grond van handicap of chronische ziekte. Deze wet verbiedt onder andere het maken van onderscheid bij arbeidsomstandigheden. De wijze waarop de werknemer toegang krijgt tot zijn werkplek, valt hier volgens het College onder. De wet verbiedt niet alleen het maken van onderscheid maar schrijft ook voor dat degene, tot wie dit verbod zich richt, gehouden is doeltreffende aanpassingen te verrichten, tenzij deze voor hem een onevenredige belasting vormen.
Doeltreffende aanpassing
Een aanpassing wordt als doeltreffend gekwalificeerd als deze geschikt is om de bedoelde belemmeringen weg te nemen. De werkgever hoeft niet noodzakelijk een door de werknemer voorgestelde aanpassing één op één over te nemen als er een doeltreffend alternatief voorhanden is. De werkgever hoeft bovendien geen aanpassing door te voeren die een onevenredige belasting vormt. Er dient steeds een belangenafweging plaats te vinden waarbij de belangen van de persoon met een handicap of chronische ziekte moeten worden afgewogen tegen de belangen van de werkgever. De aanpassing dient in verhouding te staan tot het doel dat wordt nagestreefd.
Infraroodsysteem
Het College oordeelt dat door het installeren van een infraroodsysteem alle bezwaren van de werknemer worden weggenomen. Desalniettemin is het College van mening dat deze aanpassing niet van de werkgever kan worden gevergd. Daarvoor is de aanpassing te kostbaar. Dit geldt zeker nu er een voldoende geschikt alternatief is geboden, te weten het binnentreden van het gebouw via de zijdeur. De werknemer kan hierdoor zelfstandig deelnemen aan het beroepsleven, hetgeen uitgangspunt is van de wet.
Conclusie
Een werknemer met handicap of chronische ziekte dient zelfstandig deel te kunnen nemen aan het beroepsleven. Indien omstandigheden op de werkvloer hem daarin belemmeren, dan kan de werkgever verzocht worden om doeltreffende aanpassingen te verrichten. De plicht is echter niet onbegrensd. Er zal steeds een belangenafweging plaats moeten vinden waarbij het belang van de werknemer bij de aanpassing wordt afgewogen tegen het belang van de werkgever. Indien er een geschikt alternatief voorhanden is, hoeft de werkgever niet noodzakelijk het door de werknemer voorgestelde alternatief toe te passen.
https://www.gmw.nl/artike(...)asen-wegens-obesitas
Hoe dik ben je eigenlijk als je obesitas klasse 2 hebt? En hoezo noemen ze het een chronische ziekte?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:16 schreef timmmmm het volgende:
Misschie kan je ook gewoon je 12de Big Mac een keertje laten staan
Een BMI van 40 geloof ik. Dat het asl chronische ziekte wordt aangemekrt is toch al jaren zo?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe dik ben je eigenlijk als je obesitas klasse 2 hebt? En hoezo noemen ze het een chronische ziekte?
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een BMI van 40 geloof ik. Dat het asl chronische ziekte wordt aangemekrt is toch al jaren zo?
Hoeveel weegt Badr dan? 120 ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:28 schreef YokiKater het volgende:
Dat hele BMI gedoe is natuurlijk ook gewoon gelul. Nemen we even als voorbeeld Badr Hari, dat is natuurlijk een walgelijke dikzak, beetje te vergelijken met Ton Elias.
Badr heeft een BMI van 30.9 ... dat wordt gezien als 'veel te zwaar voor je lengte' ook wel 'ernstig overgewicht'.
Ik ben geen Marokkaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je onderbroek niet aanhouden tijdens het douchen.
Ik geef dit een welverdiende 8.5quote:Op woensdag 13 april 2016 14:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je onderbroek niet aanhouden tijdens het douchen.
Nieuwe snapchat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef Fylax het volgende:
heb je toegevoegd op mn nieuwe snapchat tim
Sow.quote:
Bruin.quote:
Waar jij wil.quote:
Fattyquote:Op woensdag 13 april 2016 23:11 schreef YokiKater het volgende:
Mijn BMI is 34.2 maar er moet dan ook nog wel even 20 kilo vanaf. En dat gaat lukken, ik ben in de afgelopen 2 a 3 weken zeker 5 kilo afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |